eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żary › "Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Żary "



Ogłoszenie z dnia 2022-06-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Żary ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻARY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770681

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Jana Pawła II 6

1.5.2.) Miejscowość: Żary

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-200

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 684707327

1.5.8.) Numer faksu: 684707303

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.kochanowska@gminazary.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminazary.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.gminazary.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Żary ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2905dd3e-c45f-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00206393

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021274/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Modernizacja dróg gminnych w m. Biedrzychowice Dolne na dz. Nr 86, 106, Drożków na dz. nr 354, 250/1 oraz Bogumiłów na dz. nr 304, 41/13, 41/15

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00132994/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RSZ.271.1.12.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1- Modernizacja nawierzchni drogi wewnętrznej w miejscowości Biedrzychowice Dolne dz. nr 80, 106.
Zakres prac obejmuje m.in.:
Wykonanie nakładki asfaltowej gr. 4 cm na długości 600,00 mb i szerokości jezdni 3,50 m:
a) roboty przygotowawcze,
• roboty pomiarowe - 0, 60 km
• cięcie piłą nawierzchni bitumicznej na głębokość do 4 cm wraz z rozbiórką istniejącej nawierzchni na szerokości do 20 cm – 10 mb ,
b) podbudowa ,
• oczyszczenie i skropienia emulsją asfaltową warstw konstrukcyjnych (istniejącej nawierzchni) – 2100 m2
• wyrównanie nawierzchni podbudowy mieszankami mineralno-asfaltowymi AC W16 (2100 m2x0,075Mg/m2) – 157,50 Mg,
c) nawierzchnia
• nawierzchnia warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11 S grubości 4 cm (600 mb x 3,5m) – 2100 m2 ,
d) roboty wykończeniowe
• remont istniejących poboczy mieszanką optymalną lub z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości do 10 cm ( 2 x 600 mb x 0,5m) – 600 m2
• regulacja urządzeń wodociągowych w jezdni – 15 szt.
Modernizacja drogi obejmuje odcinek 600 mb i polegać będzie na wyrównaniu istniejącej nawierzchni warstwą wyrównawczą z mieszanki mineralno-asfaltowej AC W16, skropieniu emulsją asfaltową warstw konstrukcyjnych , wykonaniu nawierzchni ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S grubości 4 cm oraz 50 cm poboczy po obu stronach drogi z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie.

Szczegółowy zakres robót budowlanych został określony pomocniczo w przedmiarach robót załączonych do SWZ. Wykonawca winien szczegółowo zapoznać się z dokumentacją i dokonać wizji lokalnej miejsca robót w celu prawidłowego przygotowania oferty.

Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na ich zastosowanie/wbudowanie.

Dołączone przez Zamawiającego przedmiary robót nie stanowią podstawy do wyceny robót są jedynie elementem pomocniczym i nie wyklucza się pominięcia w nich elementów potrzebnych do zrealizowania zadania.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 8 do SWZ.

Wykonawca w ramach realizacji zadania zobowiązany jest uwzględnić wszystkie niezbędne elementy do zrealizowania przedmiotu zamówienia.
1) Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm. ) osób, które w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia będą wykonywały prace budowlano- montażowe, z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie, kierujących budową z wymaganiami budowlanymi, wykonujących obsługę geodezyjną oraz dostawców materiałów budowlanych.
2) Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności wskazane zostały w projekcie umowy, stanowiącej załącznik do SWZ.
3) Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 Pzp.
4) Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust.2 pkt 2 Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 179850,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2- Modernizacja nawierzchni drogi wewnętrznej w miejscowości Bogumiłów dz. nr 304, 41/13, 41/15.
Zakres prac obejmuje m.in.:
Wykonanie nakładki asfaltowej gr. 4 cm na długości 890,00 mb i szerokości jezdni 3,50 m:
a) roboty przygotowawcze,
• roboty pomiarowe - 0, 89 km
• cięcie piłą nawierzchni bitumicznej na głębokość do 4 cm wraz z rozbiórką istniejącej nawierzchni na szerokości do 20 cm – 10 mb ,
b) podbudowa ,
• oczyszczenie i skropienia emulsją asfaltową warstw konstrukcyjnych (istniejącej nawierzchni) – 3115 m2
• wyrównanie nawierzchni podbudowy mieszankami mineralno-asfaltowymi AC W16 (3115m2x0,075Mg/m2) – 233,62 Mg,
c) nawierzchnia
• nawierzchnia warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11 S grubości 4 cm (890 mb x 3,5m) – 3115 m2 ,
d) roboty wykończeniowe
• remont istniejących poboczy mieszanką optymalną lub z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości do 10 cm ( 2 x 890 mb x 0,5m) – 890 m2
• regulacja urządzeń wodociągowych w jezdni – 5 szt.
Modernizacja drogi obejmuje odcinek 890 mb i polegać będzie na wyrównaniu istniejącej nawierzchni warstwą wyrównawczą z mieszanki mineralno-asfaltowej AC W16, skropieniu emulsją asfaltową warstw konstrukcyjnych , wykonaniu nawierzchni ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S grubości 4 cm oraz 50 cm poboczy po obu stronach drogi z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie.
Szczegółowy zakres robót budowlanych został określony pomocniczo w przedmiarach robót załączonych do SWZ. Wykonawca winien szczegółowo zapoznać się z dokumentacją i dokonać wizji lokalnej miejsca robót w celu prawidłowego przygotowania oferty.

Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na ich zastosowanie/wbudowanie.

Dołączone przez Zamawiającego przedmiary robót nie stanowią podstawy do wyceny robót są jedynie elementem pomocniczym i nie wyklucza się pominięcia w nich elementów potrzebnych do zrealizowania zadania.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 8 do SWZ.

Wykonawca w ramach realizacji zadania zobowiązany jest uwzględnić wszystkie niezbędne elementy do zrealizowania przedmiotu zamówienia.
1) Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm. ) osób, które w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia będą wykonywały prace budowlano- montażowe, z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie, kierujących budową z wymaganiami budowlanymi, wykonujących obsługę geodezyjną oraz dostawców materiałów budowlanych.
2) Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności wskazane zostały w projekcie umowy, stanowiącej załącznik do SWZ.
3) Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 Pzp.
4) Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust.2 pkt 2 Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 262318,10 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3- Modernizacja nawierzchni drogi wewnętrznej w miejscowości Drożków dz. nr 250/1, 354.
Zakres prac obejmuje m.in.:
Wykonanie nakładki asfaltowej gr. 4 cm na długości 520,00 mb i szerokości jezdni 3,50 m:
a) roboty przygotowawcze,
• roboty pomiarowe - 0, 52 km
• cięcie piłą nawierzchni bitumicznej na głębokość do 4 cm wraz z rozbiórką istniejącej nawierzchni na szerokości do 20 cm – 10 mb ,
b) podbudowa ,
• oczyszczenie i skropienia emulsją asfaltową warstw konstrukcyjnych (istniejącej nawierzchni) – 1820 m2
• wyrównanie nawierzchni podbudowy mieszankami mineralno-asfaltowymi AC W16 (1820 m2x0,075Mg/m2) – 136,50 Mg,
c) nawierzchnia
• nawierzchnia warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11 S grubości 4 cm (520 mb x 3,5m) – 1820 m2 ,
d) roboty wykończeniowe
• remont istniejących poboczy mieszanką optymalną lub z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości do 10 cm ( 2 x 520 mb x 0,5m) – 520 m2
• regulacja urządzeń wodociągowych w jezdni – 10 szt.
Modernizacja drogi obejmuje odcinek 520 mb i polegać będzie na wyrównaniu istniejącej nawierzchni warstwą wyrównawczą z mieszanki mineralno-asfaltowej AC W16, skropieniu emulsją asfaltową warstw konstrukcyjnych , wykonaniu nawierzchni ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S grubości 4 cm oraz 50 cm poboczy po obu stronach drogi z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie.
Szczegółowy zakres robót budowlanych został określony pomocniczo w przedmiarach robót załączonych do SWZ. Wykonawca winien szczegółowo zapoznać się z dokumentacją i dokonać wizji lokalnej miejsca robót w celu prawidłowego przygotowania oferty.

Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na ich zastosowanie/wbudowanie.

Dołączone przez Zamawiającego przedmiary robót nie stanowią podstawy do wyceny robót są jedynie elementem pomocniczym i nie wyklucza się pominięcia w nich elementów potrzebnych do zrealizowania zadania.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 8 do SWZ.

Wykonawca w ramach realizacji zadania zobowiązany jest uwzględnić wszystkie niezbędne elementy do zrealizowania przedmiotu zamówienia.
1) Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm. ) osób, które w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia będą wykonywały prace budowlano- montażowe, z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie, kierujących budową z wymaganiami budowlanymi, wykonujących obsługę geodezyjną oraz dostawców materiałów budowlanych.
2) Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności wskazane zostały w projekcie umowy, stanowiącej załącznik do SWZ.
3) Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 Pzp.
4) Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust.2 pkt 2 Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 151160,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 278651,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 329879,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 278651,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eurovia Polska S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 272885401

7.3.3) Ulica: Irysowa

7.3.4) Miejscowość: Bielany Wrocławskie

7.3.5) Kod pocztowy: 55-040

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 278651,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 399862,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 473256,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 399862,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eurovia Polska S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 272885401

7.3.3) Ulica: Irysowa

7.3.4) Miejscowość: Bielany Wrocławskie

7.3.5) Kod pocztowy: 55-040

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 399862,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 240477,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 283169,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 240477,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowe "KONTRAKT" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 971245793

7.3.3) Ulica: Szosa Poznańska 17

7.3.4) Miejscowość: Krosno Odrzańskie

7.3.5) Kod pocztowy: 66-600

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 240477,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.