eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pilchowice › Wykonanie prac projektowych dla Szpitala Chorób Płuc im. Św. Józefa w Pilchowicach z podziałem na dwa zadania

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie prac projektowych dla Szpitala Chorób Płuc im. Św. Józefa w Pilchowicach z podziałem na dwa zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL CHORÓB PŁUC IM. ŚW. JÓZEFA W PILCHOWICACH

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział ZP

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276215293

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 31

1.5.2.) Miejscowość: Pilchowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-145

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szpital@szpital-pilchowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-pilchowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c63a13c8-36a6-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie prac projektowych dla Szpitala Chorób Płuc im. Św. Józefa w Pilchowicach z podziałem na dwa zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c63a13c8-36a6-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00205969

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00061886/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Wykonanie PFU dla inwestycji pn. "Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów Oddziału Chorób Płuc na I piętrze oraz części II piętra"

1.3.9 Wykonanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn. „Adaptacja pomieszczeń na Oddziale Rehabilitacjina parterze polegająca na utworzeniu trzech pomieszczeń”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00350517

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 32/ZP/2023/K

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 110998,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn „Wykonanie prac projektowych dla Szpitala Chorób Płuc im. Św. Józefa w Pilchowicach z podziałem na dwa zadania”.
2. Zamówienie podzielone jest na następujące zadania:
Zadanie nr 1: „Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów Oddziału Chorób Płuc na I piętrze oraz części II piętra”
Zadanie nr 2: „Adaptacja dwóch pomieszczeń na Oddziale Rehabilitacji na parterze polegająca na utworzeniu trzech pomieszczeń: gabinetu zabiegowego, inhalatorium i gabinetu lekarskiego”
3. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1a i nr 1b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118080,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118080,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118080,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Atelier 7 Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342103143

7.3.3) Ulica: Kłodnicka 16

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-702

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118080,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W wyniku postępowania zostały zawarte 2 umowy - oddzielnie dla każdego zadania:
Zadanie nr 1: „Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów Oddziału Chorób Płuc na I piętrze oraz części II piętra”: umowa nr 164/2023/K z dnia 03.10.2023 r., cena brutto: 95 940,00 zł
Zadanie nr 2: „Adaptacja dwóch pomieszczeń na Oddziale Rehabilitacji na parterze polegająca na utworzeniu trzech pomieszczeń: gabinetu zabiegowego, inhalatorium i gabinetu lekarskiego”: umowa nr 165/2023/K z dnia 03.10.2023 r., cena brutto: 22 140,00 zł

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.