eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Instalacja odnawialnych źródeł energii na budynkach użyteczności publicznej w Inowrocławiu (m. in. przedszkola, żłobek, szkoły)



Ogłoszenie z dnia 2022-06-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Instalacja odnawialnych źródeł energii na budynkach użyteczności publicznej w Inowrocławiu (m. in. przedszkola, żłobek, szkoły)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Inowrocław

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350725

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Ratuszowa 36

1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 52 35 55 250

1.5.8.) Numer faksu: 52 35 55 233

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@inowroclaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Instalacja odnawialnych źródeł energii na budynkach użyteczności publicznej w Inowrocławiu (m. in. przedszkola, żłobek, szkoły)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b83509d1-c3ea-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00205862

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021736/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Instalacja odnawialnych źródeł energii na budynkach użyteczności publicznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00133920/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZP.271.1.17.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest instalacja odnawialnych źródeł energii na budynkach użyteczności publicznej w Inowrocławiu, w tym:
1) dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na następujących budynkach:
a) Szkoła Podstawowa nr 4, ul. Szarych Szeregów 1: 74 szt. modułów fotowoltaicznych typu monokrystalicznego o mocy jednostkowej 540 Wp, łączna moc zainstalowana 39,96 kWp;
b) Szkoła Podstawowa nr 5, ul. Stanisława Kiełbasiewicza 7: 74 szt. modułów fotowoltaicznych typu monokrystalicznego o mocy jednostkowej 540 Wp, łączna moc zainstalowana 39,96 kWp;
c) Szkoła Podstawowa nr 6, al. Mikołaja Kopernika 18: 40 szt. modułów fotowoltaicznych typu monokrystalicznego o mocy jednostkowej 540 Wp, łączna moc zainstalowana 21,60 kWp;
d) Szkoła Podstawowa nr 14, ul. Ignacego Daszyńskiego 29: 74 szt. modułów fotowoltaicznych typu monokrystalicznego o mocy jednostkowej 540 Wp. łączna moc zainstalowana 39,96 kWp;
e) Szkoła Podstawowa nr 1, ul. Toruńska 46 – 48: 90 szt. modułów fotowoltaicznych typu monokrystalicznego o mocy jednostkowej 460 Wp, łączna moc zainstalowana 41,40 kWp;
f) Szkoła Podstawowa nr 2, ul. Stanisława Najświętszej Marii Panny 22 – 24: 102 szt. modułów fotowoltaicznych typu monokrystalicznego o mocy jednostkowej 460 Wp, łączna moc zainstalowana 46,92 kWp;
g) Szkoła Podstawowa nr 9, ul. Chemiczna 9: 108 szt. modułów fotowoltaicznych typu monokrystalicznego o mocy jednostkowej 460 Wp, łączna moc zainstalowana 49,68 kWp;
h) Szkoła Podstawowa nr 11, ul. Jana III Sobieskiego 5 – 7: 78 szt. modułów fotowoltaicznych typu monokrystalicznego o mocy jednostkowej 460 Wp, łączna moc zainstalowana 35,88 kWp;
i) Szkoła Integracyjna, ul. Józefa Krzymińskiego 4: 88 szt. modułów fotowoltaicznych typu monokrystalicznego o mocy jednostkowej 460 Wp, łączna moc zainstalowana 40,48 kWp;
j) Przedszkole nr 4, ul. Janusza Kusocińskiego 11: 64 szt. modułów fotowoltaicznych typu monokrystalicznego o mocy jednostkowej 460 Wp, łączna moc zainstalowana 29,44 kWp;
k) Przedszkole nr 4, ul. Janusza Kusocińskiego 24: 27 szt. modułów fotowoltaicznych typu monokrystalicznego o mocy jednostkowej 460 Wp, łączna moc zainstalowana 12,42 kWp;
l) Przedszkole nr 20, ul. Wojska Polskiego 13a: 27 szt. modułów fotowoltaicznych typu monokrystalicznego o mocy jednostkowej 460 Wp, łączna moc zainstalowana 12,42 kWp;
m) Przedszkole nr 14, ul. Św. Ducha 86: 56 szt. modułów fotowoltaicznych typu monokrystalicznego o mocy jednostkowej 460 Wp, łączna moc zainstalowana 25,76 kWp;
n) Przedszkole nr 14, ul. Jacewska 16: 46 szt. modułów fotowoltaicznych typu monokrystalicznego o mocy jednostkowej 460 Wp, łączna moc zainstalowana 21,16 kWp;
o) Przedszkole nr 14, ul. Poznańska 47: 50 szt. modułów fotowoltaicznych typu monokrystalicznego o mocy jednostkowej 460 Wp, łączna moc zainstalowana 23,00 kWp;

2) zaprojektowanie, dostawy i montażu instalacji fotowoltaicznej na następujących budynkach:
a) kryta pływalnia „Wodny Park”, ul. Toruńska 46-48;
zakłada się, że instalacja ma mieć moc minimalną 49,68 kWp i składać się z co najmniej 108 modułów fotowoltaicznych typu monokrystalicznego oraz falownika o mocy 50kW (lub 2 falowników o mocy 25 kW każdy);
b) Hala Widowiskowo-Sportowa przy al. Niepodległości 4;
zakłada się, że instalacja ma mieć moc minimalną 49,68 kWp i składać się z co najmniej 108 modułów fotowoltaicznych typu monokrystalicznego oraz falownika o mocy 50kW (lub 2 falowników o mocy 25 kW każdy).

Zgodnie z dokumentacją projektową oraz programem funkcjonalno-użytkowym moduły fotowoltaiczne należy mocować na aluminiowych konstrukcjach wsporczych na dachach budynków:
- szkół podstawowych nr 4, 5, 6, 14 z zastosowaniem elementów balastowych,
- szkół podstawowych nr 1, 2, 9, 11, Szkole Integracyjnej, przedszkoli nr 4, 14, 20, krytej pływalni „Wodny Park”, Hali Widowiskowo-Sportowej z zastosowaniem trwałych połączeń.
Wszystkie budynki objęte przedmiotem zamówienia są zasilane energią elektryczną z sieci energetycznej należącej do ENEA SA.

2. W zakres przedmiotu zamówienia określonego w pkt 1 wchodzi:
1) wykonanie i montaż niezbędnych elementów konstrukcyjnych do montażu paneli fotowoltaicznych;
2) montaż paneli fotowoltaicznych;
3) wykonanie okablowania, montaż niezbędnej infrastruktury elektrycznej (inwertery, zabezpieczenia itp.) i podłączenie urządzeń;
4) wykonanie pomocniczych prac budowlanych takich jak: przebicia, otwory montażowe, przejścia instalacyjne przez przegrody budowlane, wypełnienie otworów oraz odtworzenie i naprawa części uszkodzonych wypraw, elementów wykończeniowych, izolacji, podczas wykonywania robót budowlanych w zakresie niezbędnym do przywrócenia pierwotnego wyglądu pomieszczeń oraz poszycia dachowego (m.in. zaprawienie bruzd, szpachlowanie, malowanie w kolorze, w którym pomalowana było pomieszczenie);
5) wykonanie instalacji odgromowej, uziemiającej;
6) instalacja systemu dodatkowej ochrony od porażeń prądem - samoczynne wyłączanie oraz wyłączniki różnicowo-prądowe oraz wyposażenie instalacji w przeciwpożarowy wyłącznik prądu;
7) podłączenie oraz integracja instalacji fotowoltaicznej z istniejącym systemem elektroenergetycznym;
8) podłączenie do Internetu przez sieć LAN lub Wifi,
9) zgłoszenie wybudowanej instalacji do Operatora Sieci Dystrybucyjnej (ENEA Operator Sp. z o .o.) i przygotowanie umów o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na rzecz Wytwórcy energii elektrycznej w mikroinstalacji oraz w razie konieczności złożenie w imieniu Zamawiającego wniosków o zwiększenie mocy przyłączeniowej, wraz z uzyskaniem potwierdzenia przyłączenia instalacji do sieci elektroenergetycznej, wydanego przez przedsiębiorstwo energetyczne,
10) przeprowadzenie kontroli, prób, pomiarów, uruchomienie i regulacja instalacji;
11) opracowanie instrukcji obsługi instalacji fotowoltaicznej,
12) opracowanie dokumentacji powykonawczej wraz z niezbędnymi protokołami pomiarowymi uruchomienia instalacji paneli fotowoltaicznych;
13) przeprowadzenie szkoleń w zakresie obsługi i eksploatacji instalacji fotowoltaicznych
w każdym obiekcie;
14) poinformowanie Państwowej Straży Pożarnej o uruchomieniu instalacji.

3. W zakres przedmiotu zamówienia określonego w pkt 2 wchodzi:
1) wykonanie projektów budowlanych instalacji fotowoltaicznych na budynkach krytej pływalni „Wodny Park” oraz Hali Widowiskowo-Sportowej (oddzielnie dla każdego obiektu), zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2020 r. poz. 1609), które muszą zawierać:
- część opisową, rysunkową i obliczeniową,
- wymagane prawem uzgodnienia i opinie, w tym m.in. uzgodnienie z rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych,
- wszystkie wymagane branże z uwzględnieniem robót niezbędnych do wykonania instalacji fotowoltaicznej wraz z oprzyrządowaniem i okablowaniem oraz z możliwością monitoringu pracy instalacji przez sieć internet,
- ocenę stanu konstrukcji dachu pozwalającej na montaż instalacji, aby obciążenie na skutek zamontowania jej wraz z konstrukcją nie naruszyło wytrzymałości konstrukcji dachu,
po upływie 30 dni od zawarcia umowy należy przedstawić zamawiającemu koncepcję rozwiązań projektowych, a po jej uzgodnieniu przystąpić do dalszych prac projektowych;
2) złożenie w imieniu zamawiającego zgłoszenia budowy ww. instalacji do właściwego organu;
po uprawomocnieniu się zgłoszenia:
3) dostawa i montaż niezbędnych elementów konstrukcyjnych do montażu paneli fotowoltaicznych; montaż paneli fotowoltaicznych, wykonanie okablowania, montaż niezbędnej infrastruktury elektrycznej, podłączenie urządzeń, wykonanie pomocniczych prac budowlanych, wykonanie instalacji odgromowej, uziemiającej, systemu dodatkowej ochrony od porażeń prądem – zgodnie z opracowanym projektem budowlanym;
4) podłączenie oraz integracja instalacji fotowoltaicznej z istniejącym systemem elektroenergetycznym;
5) podłączenie do Internetu przez sieć LAN lub Wifi,
6) zgłoszenie wybudowanej instalacji do Operatora Sieci Dystrybucyjnej (ENEA Operator Sp. z o .o.) i przygotowanie umów o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na rzecz Wytwórcy energii elektrycznej w mikroinstalacji oraz w razie konieczności złożenie w imieniu Zamawiającego wniosków o zwiększenie mocy przyłączeniowej, wraz z uzyskaniem potwierdzenia przyłączenia instalacji do sieci elektroenergetycznej, wydanego przez przedsiębiorstwo energetyczne,
7) przeprowadzenie kontroli, prób, pomiarów, uruchomienie i regulacja instalacji;
8) opracowanie instrukcji obsługi instalacji fotowoltaicznej,
9) opracowanie dokumentacji powykonawczej wraz z niezbędnymi protokołami pomiarowymi uruchomienia instalacji paneli fotowoltaicznych;
10) przeprowadzenie szkoleń w zakresie obsługi i eksploatacji instalacji fotowoltaicznych
w każdym obiekcie;
11) poinformowanie Państwowej Straży Pożarnej o uruchomieniu instalacji.
Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia określonego w pkt 1 ppkt 1 zawiera dokumentacja projektowa (projekty budowlane, projekty techniczne, przedmiary robót ), STWiRB, które stanowią załączniki do niniejszej SWZ. Dokumentacja projektowa dostępna jest na stronie internetowej prowadzonego postępowania

Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia określonego w pkt 1 ppkt 2 zwiera program funkcjonalno-użytkowy, który stanowi załącznik do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2359140,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3914000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2359140,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUN CREW sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8921486059

7.3.3) Ulica: Kościelna 7c/15

7.3.4) Miejscowość: Brodnica

7.3.5) Kod pocztowy: 87-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2359140,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Przedmiot umowy zostanie wykonany w terminie do 30.11.2022 r., z tym że do 30 września 2022 r. należy zakończyć montaż instalacji na budynkach szkół i przedszkoli.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.