Ogłoszenie z dnia 2022-05-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00133920/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-25
- 2022/BZP 00133920/02 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-25 (po zmianach)
- 2022/BZP 00134123/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-25
- 2022/BZP 00146350/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-05
- 2022/BZP 00205862/01 - Wynik z dnia 2022-06-13
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Instalacja odnawialnych źródeł energii na budynkach użyteczności publicznej w Inowrocławiu (m. in. przedszkola, żłobek, szkoły)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Miasto Inowrocław
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350725
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: al. Ratuszowa 36
1.4.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.4.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@inowroclaw.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00148048
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-05-06
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00133920/03
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 03
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej Przed zmianą:
Data do
Po zmianie:
Okres realizacji - miesiące
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania Przed zmianą:
2022-11-30
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - miesiące Przed zmianą:
Po zmianie:
6
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Przedmiot zamówienia będzie dofinansowany z Programu Rządowego Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
Po zmianie:
1. Przedmiot zamówienia będzie dofinansowany z Programu Rządowego Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
2. Termin zakończenia przedmiotu umowy – do 6 miesięcy od zawarcia umowy, z tym że w terminie do 4 miesięcy od zawarcia umowy należy zakończyć montaż instalacji na budynkach szkół i przedszkoli.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Zamawiający przewiduje zmiany umowy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 w następujących przypadkach i zakresie:
1) uzasadnionych zmian w wymaganiach określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, na wniosek wykonawcy zaakceptowany przez Zamawiającego lub z jego inicjatywy;
2) konieczność zmiany dokumentacji projektowej, z inicjatywy zamawiającego lub wykonawcy, uzasadnionej błędami projektowymi lub w sytuacji, której wcześniej nie można było przewidzieć, w tym koniecznego wprowadzenia robót dodatkowych lub zamiennych lub materiałów zamiennych lub rezygnacji z określonych robót, z możliwością zmiany wynagrodzenia (zmniejszenie lub zwiększenie); podstawą wyceny robót dodatkowych, zamiennych, wycofanych będzie tabela elementów rozliczeniowych przedstawiona przez wykonawcę, KNR (KNNR – y) i ceny materiałów z rynku lokalnego;
3) ustawowej zmiany wysokości podatku od towarów i usług VAT;
4) zmiana osób skierowanych do realizacji zamówienia pod warunkiem, że nowe osoby będą spełniać wymagania określone dla nich przez Zamawiającego w SWZ, z tym że zmiana kierownika budowy będzie możliwa, jeżeli zastępująca osoba wykaże posiadanie wymaganych uprawnień budowlanych;
5) zmiana terminu realizacji umowy w następujących przypadkach i zakresie:
a) opóźnień w uzyskaniu wymaganych uzgodnień, z przyczyn nieleżących po stronie wykonawcy, jeżeli okres oczekiwania przekroczył 30 dni od złożenia przez wykonawcę w imieniu zamawiającego wniosku do właściwego organu o wydanie tej decyzji lub uzgodnień;;
b) utrudnieniami spowodowanymi stanem epidemii w kraju, które miały wpływ na :
dostęp do zakupu materiałów budowalnych lub urządzeń,
transport materiałów lub urządzeń,
ograniczony czas pracy pracowników,
ograniczenie dostępu do pracowników,
przemieszczanie się ludzi i sprzętu,
wykonywanie części robót przez podwykonawców, jeżeli opóźnienia były spowodowane okolicznościami, o których mowa w niniejszym punkcie.
c) opóźnieniami dostawcy urządzeń, jeżeli okres oczekiwania na zamówione przez wykonawcę oprawy przekroczył 30 dni;
d) opóźnieniem w przekazaniu terenu budowy przez Zamawiającego, jeżeli nastąpi w terminie późniejszym niż 14 dni od zawarcia umowy lub późniejszym niż 14 dni od uprawomocnienia się zgłoszenia robót w przypadku budynków krytej pływalni i Hali Widowiskowo-Sportowej – Zamawiający przedłuży termin wykonania o ww. opóźnienie;
e) ze względu na prowadzone równolegle zadania przez Zamawiającego wykonanie umowy w dotychczas ustalonym terminie nie jest możliwe lub nie leży w interesie Zamawiającego;
f) konieczność wykonania robót dodatkowych;
g) niekorzystnymi warunkami pogodowymi (ciągłe opady deszczu, śniegu, mróz);
d) zmianą obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na termin realizacji umowy;
e) konieczna będzie zmiana wymagań Zamawiającego określonych w projektach budowlanych lub w programie funkcjonalno-użytkowym;
f) wystąpieniem warunków siły wyższej, które uniemożliwiły wykonanie umowy w dotychczas ustalonym terminie – termin wykonania umowy może ulec zmianie o czas, o jaki wyżej wskazane okoliczności wpłynęły na termin wykonania umowy przez wykonawcę, to jest uniemożliwiły wykonawcy terminową realizację przedmiotu zamówienia.
Po zmianie:
Zamawiający przewiduje zmiany umowy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 w następujących przypadkach i zakresie:
1) uzasadnionych zmian w wymaganiach określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, na wniosek wykonawcy zaakceptowany przez Zamawiającego lub z jego inicjatywy;
2) konieczność zmiany dokumentacji projektowej, z inicjatywy zamawiającego lub wykonawcy, uzasadnionej błędami projektowymi lub w sytuacji, której wcześniej nie można było przewidzieć, w tym koniecznego wprowadzenia robót dodatkowych lub zamiennych lub materiałów zamiennych lub rezygnacji z określonych robót, z możliwością zmiany wynagrodzenia (zmniejszenie lub zwiększenie); podstawą wyceny robót dodatkowych, zamiennych, wycofanych będzie tabela elementów rozliczeniowych przedstawiona przez wykonawcę, KNR (KNNR – y) i ceny materiałów z rynku lokalnego;
3) ustawowej zmiany wysokości podatku od towarów i usług VAT;
4) zmiana osób skierowanych do realizacji zamówienia pod warunkiem, że nowe osoby będą spełniać wymagania określone dla nich przez Zamawiającego w SWZ, z tym że zmiana kierownika budowy będzie możliwa, jeżeli zastępująca osoba wykaże posiadanie wymaganych uprawnień budowlanych;
5) zmiana terminu realizacji umowy w następujących przypadkach i zakresie:
a) opóźnień w uzyskaniu wymaganych uzgodnień, z przyczyn nieleżących po stronie wykonawcy, jeżeli okres oczekiwania przekroczył 30 dni od złożenia przez wykonawcę w imieniu zamawiającego wniosku do właściwego organu o wydanie tej decyzji lub uzgodnień;;
b) utrudnieniami spowodowanymi stanem epidemii w kraju, które miały wpływ na :
dostęp do zakupu materiałów budowalnych lub urządzeń,
transport materiałów lub urządzeń,
ograniczony czas pracy pracowników,
ograniczenie dostępu do pracowników,
przemieszczanie się ludzi i sprzętu,
wykonywanie części robót przez podwykonawców, jeżeli opóźnienia były spowodowane okolicznościami, o których mowa w niniejszym punkcie.
c) opóźnieniami dostawcy urządzeń, jeżeli okres oczekiwania na zamówione przez wykonawcę oprawy przekroczył 30 dni;
d) opóźnieniem w przekazaniu terenu budowy przez Zamawiającego, jeżeli nastąpi w terminie późniejszym niż 14 dni od zawarcia umowy lub późniejszym niż 14 dni od uprawomocnienia się zgłoszenia robót w przypadku budynków krytej pływalni i Hali Widowiskowo-Sportowej – Zamawiający przedłuży termin wykonania o ww. opóźnienie;
e) ze względu na prowadzone równolegle zadania przez Zamawiającego wykonanie umowy w dotychczas ustalonym terminie nie jest możliwe lub nie leży w interesie Zamawiającego;
f) konieczność wykonania robót dodatkowych;
g) niekorzystnymi warunkami pogodowymi (ciągłe opady deszczu, śniegu, mróz);
h) zmianą obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na termin realizacji umowy;
i) konieczna będzie zmiana wymagań Zamawiającego określonych w projektach budowlanych lub w programie funkcjonalno-użytkowym;
j) wystąpieniem warunków siły wyższej, które uniemożliwiły wykonanie umowy w dotychczas ustalonym terminie – termin wykonania umowy może ulec zmianie o czas, o jaki wyżej wskazane okoliczności wpłynęły na termin wykonania umowy przez wykonawcę, to jest uniemożliwiły wykonawcy terminową realizację przedmiotu zamówienia;
k) nierozpatrzeniem w terminie wykonania umowy wniosku o zwiększenie mocy przyłączeniowej przez Operatora Sieci Dystrybucyjnej (ENEA Operator sp. z o.o.) - Zamawiający przedłuży termin wykonania o ww. opóźnienie.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-05-12 10:00
Po zmianie:
2022-05-13 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-05-12 10:15
Po zmianie:
2022-05-13 10:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-06-10
Po zmianie:
2022-06-11
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Dostawy wędlin wieprzowych
- Zakup wraz z dostawą kationowej emulsji asfaltowej do remontów cząstkowych- II
- "Likwidacja przełomów oraz remonty odcinków dróg powiatowych - część IV: remont drogi powiatowej nr 2511C Sójkowo - Sławęcin od km 1+990 do km 2+030 oraz od km 3+410 do km 3+690"
- Budowa instalacji SSP w budynku Żłobka Miejskiego "Maja" w Inowrocławiu
- Leasing fabrycznie nowego samochodu ciężarowego.
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PRZEBUDOWA I REMONT BUDYNKU DO NIEODPŁATNEGO PRZECHOWYWANIA I REDYSTRYBUCJI ŻYWNOŚCI NA CELE SPOŁECZNE
- Wykonanie dokumentacji projektowej na przebudowę części odcinka ulicy Reja w Sztumie wraz z infrastrukturą techniczną
- Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Dąbrowie
- Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Ropa
- Modernizacja szatni basenowych damskiej i męskiej w budynku pływalni Ośrodka Sportu i Rekreacji w Dzielnicy Żoliborz ul. Potocka 1 w Warszawie.
- SVA/U/4620-61/2024: Opracowanie dokumentacji projektowej zewnętrznej instalacji gazu w Ustroniu Morskim i Kołobrzegu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.