eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radecznica › Zakup wraz z dostawą środków czyszczących, myjących oraz materiałów pomocniczych dla Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Radecznicy



Ogłoszenie z dnia 2023-05-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą środków czyszczących, myjących oraz materiałów pomocniczych dla Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Radecznicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY WOJEWÓDZKI SZPITAL PSYCHIATRYCZNY W RADECZNICY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291049

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Klasztorna 4

1.5.2.) Miejscowość: Radecznica

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-463

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@radecznica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radecznica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4e3a4d90-a60e-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wraz z dostawą środków czyszczących, myjących oraz materiałów pomocniczych dla Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Radecznicy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e3a4d90-a60e-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00203996

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00070120/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup wraz z dostawą środków czyszczących, myjących oraz materiałów pomocniczych.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00099026

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 03/PZP/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 64536,74 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Proszki do prania i środki czyszczące w asortymencie i ilościach:


1 "Antybakteryjny żel do czyszczenia i wybielania sanitariatów, muszli klozetowych, wanien, umywalek, zlewów, odpływów itp. Neutralizujący nieprzyjemne zapachy, z możliwością stosowania w rozcieńczeniu.
Opakowanie 1 l " szt. 500
2 Emulsja do konserwacji drewnianych podłóg 0,5 l szt. 20
3 Kostka WC z koszyczkiem zapachowa (stan stały, opakowanie jednostkowe) szt. 100
4 Krem do golenia szt. 150
5 Krem do rąk szt. 125
6 Mleczko do czyszczenia wszystkich powierzchni 500 ml szt. 250
7 Mydło toaletowe 100g szt. 750
8 Mydło w płynie 1 l szt. 375
9 Mydło z dozownikiem 0,5l szt. 10
10 Pasta BHP 500g szt. 125
11 Płyn do czyszczenia 1 l uniwersalny szt. 175
12 Płyn do czyszczenia stali nierdzewnej 500 ml szt. 25
13 Płyn do naczyń 5 l szt. 225
14 Płyn do szyb 1 l z rozpylaczem (na amoniaku) szt. 150
15 Proszek do czyszczenia 500g z aktywnym tlenem szt. 25
16 Proszek do prania 600g szt. 450
17 Szampon do włosów 1 l szt. 375
18 Szampon samochodowy 1 l szt. 6
19 Środek do czysz. mebli 250g szt. 15
20 Środek do udrażniania rur kanalizacyjnych 500g szt. 90
21 Żel BHP 5 l szt. 75
22 Żelowy dysk toaletowy 75 ml szt. 250

4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała

4.5.5.) Wartość części: 13383,39 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Koncentraty do mycia i czyszczenia w asortymencie i ilościach:

1 Środek do mycia wszystkich zmywalnych powierzchni takich jak szkło, meble, marmur, powierzchnie z tworzyw sztucznych itp.
opakowanie 5L - szt. 100
2 Środek na bazie kwasu do gruntownego i codziennego mycia urządzeń sanitarnych.
opakowanie 5L - szt. 100
3 Środek do wszystkich wodoodpornych podłóg w tym zabezpieczonych akrylanami.
opakowanie 5L - szt. 160
4 Alkaliczny środek w płynie do maszynowego mycia naczyń - opakowanie 10L. - szt. 16
5 Polimerowy środek do maszynowego płukania naczyń - opakowanie 5 l
- szt.18
6 Środek do mycia i dezynfekcji wszelkich powierzchni, urządzeń i sprzętów kuchennych - opakowanie 5 l - szt. 19
7 Płynny środek do czyszczenia wszystkich zmywalnych, wodoodpornych - szt. 19

4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.5.5.) Wartość części: 12017,60 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Materiały pomocnicze w asortymencie i ilościach jak niżej:

1 Gąbka do zmywania naczyń (op. po 5 szt.), rozmiar 9 cm x 6 cm op. 180
2 Nakładka na mopa kieszeniowa bawełniana 40 cm (waga min. 180 gram) z paskami kolorowymi do oznaczania stref szt. 180
3 Papier toaletowy koloru szarego rolka z tuleją i obwolutą. Długość minimum 200 listków w rolce . szt. 8 500
4 Ręcznik papierowy dwuwarstwowy perforowany 2x80 listków, rozmiar listka 23 x 14 cm, kolor biały szt. 8 250
5 Rękawice gumowe rozmiar L, XL , XXL. para 100
6 Szczotka do mycia podłóg, włosie ze słomy ryżowej, drewniana, z kijem szt. 20
7 Szczotka do WC z podstawką szt. 20
8 Szczotka do zamiatania (drewniana) z kijem szt. 50
9 Szczotka zmiotka z szufelką (tworzywo sztuczne) szt. 15
10 Ścierka mikrofibra 30 cm x 30 cm kolor czerwony szt. 400
11 Ścierka mikrofibra 30 cm x 30 cm kolor niebieski szt. 400
12 Ścierka mikrofibra 30 cm x 30 cm kolor zielony szt. 400
13 Ścierka mikrofibra 30 cm x 30 cm kolor żółty szt. 400
14 Uniwersalna ścierka domowa do podłóg , rozmiar 60 cm x 80 cm pomarańczowa szt. 700
15 Wiadra budowlane czarne 12 l szt. 8
16 Wkłady ręcznikowe typu ZZ, 1-warstwowe, szare, opakowanie 200 listków kpl. 1500
17 Worki sanitarne czerwone 60 l ( op. po 50 szt. ) op. 175
18 Worki sanitarne duże poj. 120 l (op. po 25 szt.) czerwone op. 225
19 Worki sanitarne duże poj. 120 l (op. po 25 szt.) niebieskie lub czarne op. 750
20 Worki sanitarne duże poj. 160 l (op. po 25 szt.) niebieskie lub czarne op. 25
21 Worki sanitarne małe poj. 60 l (op. po 50 szt.) niebieskie lub czarne op. 750
22 Zmywak metalowy szt. 60

4.5.3.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33770000-8 - Artykuły higieniczne z papieru

4.5.5.) Wartość części: 39135,75 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16438,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36399,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16438,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU DAFI Adam Łobodziński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 051977577

7.3.3) Ulica: Kombatantów 1

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-110

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16438,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-03-27 do 2023-09-27

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14630,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28325,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14630,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medisept Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 430566102

7.3.3) Ulica: L. Spiessa 4

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-270

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14630,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-03-27 do 2023-09-27

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48136,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72183,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48136,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BDS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 430615941

7.3.3) Ulica: Garbarska 16

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-340

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48136,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-03-27 do 2023-09-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.