eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radecznica › Zakup wraz z dostawą środków czyszczących, myjących oraz materiałów pomocniczych dla Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Radecznicy



Ogłoszenie z dnia 2023-02-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup wraz z dostawą środków czyszczących, myjących oraz materiałów pomocniczych dla Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Radecznicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY WOJEWÓDZKI SZPITAL PSYCHIATRYCZNY W RADECZNICY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291049

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Klasztorna 4

1.5.2.) Miejscowość: Radecznica

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-463

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@radecznica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radecznica.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wraz z dostawą środków czyszczących, myjących oraz materiałów pomocniczych dla Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Radecznicy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e3a4d90-a60e-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00099026

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00070120/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup wraz z dostawą środków czyszczących, myjących oraz materiałów pomocniczych.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4e3a4d90-a60e-11ed-9236-36fed59ea7dd

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/.
2. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres email: sekretariat@radecznica.pl, przy czym ofertę można złożyć tylko i wyłącznie przy pomocy Platformy e-Zamówienia.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
2. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
3. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy.
4. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi.
5. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
7. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
8. Dokumenty przekazywane za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej w formie elektronicznej są sporządzane, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia
30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452) w związku z art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r., poz. 346 z późn. zm.), odsyłającym do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 2070) oraz zgodnie z formatami podpisu elektronicznego określonymi
w tych przepisach prawa.
9. Zalecenia Zamawiającego odnośnie podpisu elektronicznego:
a) odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
- dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis w formatem PAdES,
- dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XAdES.
b) odnośnie podpisu osobistego:
- dla dokumentów w formacie „pdf” lub „xml” zaleca się podpis wewnętrzny (otoczony),
- dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać podpisem zewnętrznym lub otaczającym.
Przez podpis osobisty, zgodnie art. 2 ust. 1 pkt 9) ustawy z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (Dz. U. z 2021 r., poz. 816), należy rozumieć zaawansowany podpis elektroniczny w rozumieniu art. 3 pkt 11 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 r. weryfikowany za pomocą certyfikatu podpisu osobistego.
c) odnośnie podpisu zaufanego:
Szczegółowe informacje dotyczące podpisu zaufanego są dostępne pod adresem:
https://www.gov.pl/web/gov/podpisz-dokument-elektronicznie-wykorzystaj-podpis-zaufany

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 03/PZP/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Proszki do prania i środki czyszczące w asortymencie i ilościach:


1 "Antybakteryjny żel do czyszczenia i wybielania sanitariatów, muszli klozetowych, wanien, umywalek, zlewów, odpływów itp. Neutralizujący nieprzyjemne zapachy, z możliwością stosowania w rozcieńczeniu.
Opakowanie 1 l " szt. 500
2 Emulsja do konserwacji drewnianych podłóg 0,5 l szt. 20
3 Kostka WC z koszyczkiem zapachowa (stan stały, opakowanie jednostkowe) szt. 100
4 Krem do golenia szt. 150
5 Krem do rąk szt. 125
6 Mleczko do czyszczenia wszystkich powierzchni 500 ml szt. 250
7 Mydło toaletowe 100g szt. 750
8 Mydło w płynie 1 l szt. 375
9 Mydło z dozownikiem 0,5l szt. 10
10 Pasta BHP 500g szt. 125
11 Płyn do czyszczenia 1 l uniwersalny szt. 175
12 Płyn do czyszczenia stali nierdzewnej 500 ml szt. 25
13 Płyn do naczyń 5 l szt. 225
14 Płyn do szyb 1 l z rozpylaczem (na amoniaku) szt. 150
15 Proszek do czyszczenia 500g z aktywnym tlenem szt. 25
16 Proszek do prania 600g szt. 450
17 Szampon do włosów 1 l szt. 375
18 Szampon samochodowy 1 l szt. 6
19 Środek do czysz. mebli 250g szt. 15
20 Środek do udrażniania rur kanalizacyjnych 500g szt. 90
21 Żel BHP 5 l szt. 75
22 Żelowy dysk toaletowy 75 ml szt. 250

4.2.6.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór najkorzystniejszej oferty dla każdej części zamówienia zostanie dokonany w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:
a/ - cena - 60% b/ - termin dostawy - 40%
2. Sposób oceny ofert:
a) kryterium cena
Najniższa cena brutto - 60 pkt.
Dla pozostałych ofert znaczenie kryterium /cena/ będzie obliczone według wzoru: (Cn/Cb) x 100 x 60 %
gdzie:
Cn – cena brutto najniższa
Cb – cena brutto oferty badanej.
b) kryterium termin dostawy
Termin dostawy przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 1 (jeden) dzień roboczy od dnia złożenia zamówienia i nie może być dłuższy niż 7 (siedem) dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Oferty z terminem dostawy dłuższym niż 7 dni roboczych będą odrzucane. Oferty z terminem dostawy krótszym niż 1 dzień roboczy, dla kryterium termin dostawy traktowane będą jak oferty z terminem dostawy 1 (jeden) dzień roboczy.
Maksymalna ilość punktów do zdobycia dla kryterium termin dostawy wynosi 40. Wartość punktowa w kryterium termin dostawy przyznawana będzie następująco:

Określony w ofercie termin dostawy Ilość punktów w kryterium
termin dostawy
1 dzień roboczy od dnia złożenia zamówienia 40 punktów
2 dni robocze od dnia złożenia zamówienia 38 punktów
3 dni robocze od dnia złożenia zamówienia 35 punktów
4 dni robocze od dnia złożenia zamówienia 30 punktów
5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia 20 punktów
6 dni robocze od dnia złożenia zamówienia 10 punktów
7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia 0 punktów

3. Za najkorzystniejszą ofertę w danej części zostanie uznana ta oferta spośród ofert ważnych, która uzyska największą sumę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Koncentraty do mycia i czyszczenia w asortymencie i ilościach:

1 Środek do mycia wszystkich zmywalnych powierzchni takich jak szkło, meble, marmur, powierzchnie z tworzyw sztucznych itp.
opakowanie 5L - szt. 100
2 Środek na bazie kwasu do gruntownego i codziennego mycia urządzeń sanitarnych.
opakowanie 5L - szt. 100
3 Środek do wszystkich wodoodpornych podłóg w tym zabezpieczonych akrylanami.
opakowanie 5L - szt. 160
4 Alkaliczny środek w płynie do maszynowego mycia naczyń - opakowanie 10L. - szt. 16
5 Polimerowy środek do maszynowego płukania naczyń - opakowanie 5 l
- szt.18
6 Środek do mycia i dezynfekcji wszelkich powierzchni, urządzeń i sprzętów kuchennych - opakowanie 5 l - szt. 19
7 Płynny środek do czyszczenia wszystkich zmywalnych, wodoodpornych - szt. 19

4.2.6.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór najkorzystniejszej oferty dla każdej części zamówienia zostanie dokonany w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:
a/ - cena - 60% b/ - termin dostawy - 40%
2. Sposób oceny ofert:
a) kryterium cena
Najniższa cena brutto - 60 pkt.
Dla pozostałych ofert znaczenie kryterium /cena/ będzie obliczone według wzoru: (Cn/Cb) x 100 x 60 %
gdzie:
Cn – cena brutto najniższa
Cb – cena brutto oferty badanej.
b) kryterium termin dostawy
Termin dostawy przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 1 (jeden) dzień roboczy od dnia złożenia zamówienia i nie może być dłuższy niż 7 (siedem) dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Oferty z terminem dostawy dłuższym niż 7 dni roboczych będą odrzucane. Oferty z terminem dostawy krótszym niż 1 dzień roboczy, dla kryterium termin dostawy traktowane będą jak oferty z terminem dostawy 1 (jeden) dzień roboczy.
Maksymalna ilość punktów do zdobycia dla kryterium termin dostawy wynosi 40. Wartość punktowa w kryterium termin dostawy przyznawana będzie następująco:

Określony w ofercie termin dostawy Ilość punktów w kryterium
termin dostawy
1 dzień roboczy od dnia złożenia zamówienia 40 punktów
2 dni robocze od dnia złożenia zamówienia 38 punktów
3 dni robocze od dnia złożenia zamówienia 35 punktów
4 dni robocze od dnia złożenia zamówienia 30 punktów
5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia 20 punktów
6 dni robocze od dnia złożenia zamówienia 10 punktów
7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia 0 punktów

3. Za najkorzystniejszą ofertę w danej części zostanie uznana ta oferta spośród ofert ważnych, która uzyska największą sumę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Materiały pomocnicze w asortymencie i ilościach jak niżej:

1 Gąbka do zmywania naczyń (op. po 5 szt.), rozmiar 9 cm x 6 cm op. 180
2 Nakładka na mopa kieszeniowa bawełniana 40 cm (waga min. 180 gram) z paskami kolorowymi do oznaczania stref szt. 180
3 Papier toaletowy koloru szarego rolka z tuleją i obwolutą. Długość minimum 200 listków w rolce . szt. 8 500
4 Ręcznik papierowy dwuwarstwowy perforowany 2x80 listków, rozmiar listka 23 x 14 cm, kolor biały szt. 8 250
5 Rękawice gumowe rozmiar L, XL , XXL. para 100
6 Szczotka do mycia podłóg, włosie ze słomy ryżowej, drewniana, z kijem szt. 20
7 Szczotka do WC z podstawką szt. 20
8 Szczotka do zamiatania (drewniana) z kijem szt. 50
9 Szczotka zmiotka z szufelką (tworzywo sztuczne) szt. 15
10 Ścierka mikrofibra 30 cm x 30 cm kolor czerwony szt. 400
11 Ścierka mikrofibra 30 cm x 30 cm kolor niebieski szt. 400
12 Ścierka mikrofibra 30 cm x 30 cm kolor zielony szt. 400
13 Ścierka mikrofibra 30 cm x 30 cm kolor żółty szt. 400
14 Uniwersalna ścierka domowa do podłóg , rozmiar 60 cm x 80 cm pomarańczowa szt. 700
15 Wiadra budowlane czarne 12 l szt. 8
16 Wkłady ręcznikowe typu ZZ, 1-warstwowe, szare, opakowanie 200 listków kpl. 1500
17 Worki sanitarne czerwone 60 l ( op. po 50 szt. ) op. 175
18 Worki sanitarne duże poj. 120 l (op. po 25 szt.) czerwone op. 225
19 Worki sanitarne duże poj. 120 l (op. po 25 szt.) niebieskie lub czarne op. 750
20 Worki sanitarne duże poj. 160 l (op. po 25 szt.) niebieskie lub czarne op. 25
21 Worki sanitarne małe poj. 60 l (op. po 50 szt.) niebieskie lub czarne op. 750
22 Zmywak metalowy szt. 60

4.2.6.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33770000-8 - Artykuły higieniczne z papieru

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór najkorzystniejszej oferty dla każdej części zamówienia zostanie dokonany w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:
a/ - cena - 60% b/ - termin dostawy - 40%
2. Sposób oceny ofert:
a) kryterium cena
Najniższa cena brutto - 60 pkt.
Dla pozostałych ofert znaczenie kryterium /cena/ będzie obliczone według wzoru: (Cn/Cb) x 100 x 60 %
gdzie:
Cn – cena brutto najniższa
Cb – cena brutto oferty badanej.
b) kryterium termin dostawy
Termin dostawy przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 1 (jeden) dzień roboczy od dnia złożenia zamówienia i nie może być dłuższy niż 7 (siedem) dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Oferty z terminem dostawy dłuższym niż 7 dni roboczych będą odrzucane. Oferty z terminem dostawy krótszym niż 1 dzień roboczy, dla kryterium termin dostawy traktowane będą jak oferty z terminem dostawy 1 (jeden) dzień roboczy.
Maksymalna ilość punktów do zdobycia dla kryterium termin dostawy wynosi 40. Wartość punktowa w kryterium termin dostawy przyznawana będzie następująco:

Określony w ofercie termin dostawy Ilość punktów w kryterium
termin dostawy
1 dzień roboczy od dnia złożenia zamówienia 40 punktów
2 dni robocze od dnia złożenia zamówienia 38 punktów
3 dni robocze od dnia złożenia zamówienia 35 punktów
4 dni robocze od dnia złożenia zamówienia 30 punktów
5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia 20 punktów
6 dni robocze od dnia złożenia zamówienia 10 punktów
7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia 0 punktów

3. Za najkorzystniejszą ofertę w danej części zostanie uznana ta oferta spośród ofert ważnych, która uzyska największą sumę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania zgodnie z zapisami w SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

a) Pełnomocnictwo upoważniające do podpisania oferty, o ile ofertę podpisuje pełnomocnik;
b) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy;
c) Wypełniony i podpisany załącznik nr 3 do SWZ,
d) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, o którym mowa
w art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – wzór stanowi Załącznik Nr 4 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie to składa każdy z Wykonawców.
e) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, podpisane oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ.
Inne:
f) Uzasadnienie dotyczące tajemnicy przedsiębiorstwa – jeżeli dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami we wzorze umowy - Załącznik nr 5 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-02-24 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać za pośrednictwem Platformy pod adresem https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-24 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.