Ogłoszenie z dnia 2022-06-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00132647/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-25
- 2022/BZP 00137750/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-27
- 2022/BZP 00138451/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont ul. Kaczorowskiej w dzielnicy Ursus
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Dzielnicy Ursus
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Czerwca 1976r. Nr 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-495
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urus.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont ul. Kaczorowskiej w dzielnicy Ursus2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b43bcc60-c07f-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00203253
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012085/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Remont ul. Kaczorowskiej w Dzielnicy Ursus.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-XI-WZP.271.15.2022.PPO
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 842103,73 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane obejmujące:
„Remont ul. Kaczorowskiej w Dzielnicy Ursus”
Kody CPV:
45233140-2 – Roboty drogowe
45232452-5 – Roboty odwadniające
45316110-9 – Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
1. Termin wykonania zamówienia:
Rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy.
Zakończenie – 4 miesiące od daty podpisania umowy
2. Zakres inwestycji obejmuje:
Wymianę konstrukcji jezdni, chodników i zjazdów
Remoncie kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami i wpustami ulicznymi
Wymianie opraw istniejącego oświetlenia ulicznego na oprawy LED
Zagospodarowanie terenów zielonych
3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) BRANŻA DROGOWA:
roboty przygotowawcze (pomiarowe),
roboty rozbiórkowe,
roboty ziemne,
regulacje infrastruktury technicznej,
budowa elementów ulic (ławy, krawężniki, obrzeża)
wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC11W 50/70 o grubości 8 cm(jezdnia)
Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego SMA8S 50/70 o grubości 4cm (jezdnia)
budowa chodnika (podbudowa, nawierzchnia)
budowa zjazdów (podbudowa, nawierzchnia)
stała organizacja ruchu (oznakowanie pionowe - demontaż i instalowanie znaków drogowych, oznakowanie poziome –
masa chemoutwardzalna cienkowarstwowa biała),
prace uzupełniające (plantowanie, humusowanie)
2) BRANŻA SANITARNA – BUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ
roboty przygotowawcze (pomiarowe)
roboty ziemne (wykopy liniowe, umocnienie ścian, zagęszczenie)
- roboty montażowe (rury, studnie, wpusty)
3) BRANŻA ELEKTRYCZNA –OŚWIETLENIE
Demontaż opraw oświetlenia typu OUS
Montaż opraw oświetlenia typu LED na istniejącym slupie
Oczyszczenie i pokrycie farbą istniejących słupów,
Pomiar powykonawczy
4. Warunki dotyczące organizacji ruchu:
Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prac w sposób w jak najmniejszym stopniu utrudniający ruch pieszy i kołowy.
W czasie wykonywania prac Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie obsługiwał wszystkie tymczasowe urządzenia
zabezpieczające takie jak: zapory, światła ostrzegawcze, znaki drogowe itp., zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo
pojazdów i pieszych. Wykonawca zapewni stałe warunki widoczności w dzień i w nocy tych zapór i znaków, dla których jest
to nieodzowne ze względów bezpieczeństwa.
Koszt zabezpieczenia terenu prac oraz wykonania niezbędnych projektów czasowej organizacji ruchu nie podlega odrębnej
zapłacie i przyjmuje się, że jest wliczony w cenę umowną.
Załączniki:
- STWiOR,
- Projekt wykonawczy branża drogowa,
- Projekt wykonawczy branża elektryczna,
- Projekt wykonawczy branża sanitarna,
- Przedmiary robót dla każdej z branż (drogowa, sanitarna, elektroenergetyczna,)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232452-5 - Roboty odwadniające
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 995815,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1078719,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 995815,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDOWNICTWO DROGOWE JARPOL S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 113-21-64-710
7.3.3) Ulica: ul. Trojańska 7
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-062
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BUDOWNICTWO DROGOWE "JARPOL" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
BUDOWNICTWO DROGOWE "JARPOL" S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 995815,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-048.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie druku Farmakopei Polskiej wydanie XIII 2023 w postaci 500 egzemplarzy trzytomowych książek, wraz z dostawą całego nakładu książek
- Dostawy pieczywa
- Wykonanie i dostawa odznak, legitymacji i pudełek do odznak "Honorowy Dawca krwi- Zasłużony dla Zdrowia Narodu" Części 1÷3; ZZP.ZP.411.88.2024
- Dostawa materiałów promocyjnych - zamówienie w podziale na 2 zadania.
- Dostawa części zamiennych potrzebnych do eksponatów w ramach inicjatywy SOWA
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla Zarządu Zlewni w Krośnie".
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa dojazdu pożarowego nr 34 w Nadleśnictwie Zdrojowa Góra, Leśnictwo Koszyce, na odcinku od km 0+000,00 do km 1+480,00
- PRZYSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU POD POTRZEBY SENIORÓW
- Rozbudowa dróg wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Gospodarz
- Budowa systemu naśnieżania na terenie Dolnośląskiego Centrum Sportu Polana Jakuszycka na działkach nr 414/1, 414/2 i 400, obręb 0008 Szklarska Poręba.
- Rozbudowa UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim wraz z zagospodarowaniem terenu
- "Poprawa jakości życia mieszkańców dawnych terenów PPGR poprzez rozwój infrastruktury drogowej przy ul. Astronomów w Lidzbarku Warmińskim w formule ZiW"
więcej: Roboty odwadniające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.