eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Libiąż › Zakup energii elektrycznej na lata 2022- 2023 do obiektów administrowanych przez ZMK w Libiążu, Miejskiej Biblioteki Publicznej w Libiążu oraz placówek oświatowych w gminie Libiąż,



Ogłoszenie z dnia 2021-10-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup energii elektrycznej na lata 2022- 2023 do obiektów administrowanych przez ZMK w Libiążu, Miejskiej Biblioteki Publicznej w Libiążu oraz placówek oświatowych w gminie Libiąż,

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD MIENIA KOMUNALNEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357010677

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ignacego Paderewskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Libiąż

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-590

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 6277338

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zmk.libiaz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zmk.libiaz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.zmk.libiaz.pl ( Biuletyn Informacji Publicznej - zakładka zamówienia publiczne, https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Samorządowe nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 628 22 60 168

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Plac Zwycięstwa 2

1.5.2.) Miejscowość: Libiąż

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-590

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zmk.libiaz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https:zmk.libiaz.pl

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Samorządowe nr 2

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6282260168

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Przedszkolna 10

1.5.2.) Miejscowość: Libiąż

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-590

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zmk.libiaz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https:zmk.libiaz.pl

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Samorządowe nr 4 w Libiążu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6282260168

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wańkowicza 1a

1.5.2.) Miejscowość: Libiąż

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-590

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zmk.libiaz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https:zmk.libiaz.pl

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 1

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6282260168

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 1

1.5.2.) Miejscowość: Libiąż

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-590

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zmk.libiaz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https:zmk.libiaz.pl

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 2

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6282260168

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Zwyciestwa 2

1.5.2.) Miejscowość: Libiąż

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-590

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zmk.libiaz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https:zmk.libiaz.pl

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 3 w Libiążu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6282260168

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Św. Barbary 5

1.5.2.) Miejscowość: Libiąż

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-590

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zmk.libiaz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https:zmk.libiaz.pl

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno - Przedszkolny z Oddziałami integracyjnymi w Libiążu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6282260168

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Libiąż

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-590

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zmk.libiaz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https:zmk.libiaz.pl

Zamawiający 9

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno - Przedszkolny w Gromcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6282260168

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Husarska 2

1.5.2.) Miejscowość: Libiąż - Gromiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-590

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zmk.libiaz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https:zmk.libiaz.pl

Zamawiający 10

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół w Żarkach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6282260168

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Astronautów 3

1.5.2.) Miejscowość: Żarki

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-593

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zmk.libiaz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https:zmk.libiaz.pl

Zamawiający 11

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejska Biblioteka Publiczna w Libiążu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6282159788

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Górnicza 11

1.5.2.) Miejscowość: Libiąż

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-590

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zmk.libiaz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https: zmk.libiaz.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup energii elektrycznej na lata 2022- 2023 do obiektów administrowanych przez ZMK w Libiążu, Miejskiej Biblioteki Publicznej w Libiążu oraz placówek oświatowych w gminie Libiąż,

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4da6edad-fb46-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00202059

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00021528/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup energii elektrycznej w latach 2022 - 2023 do obiektów administrowanych przez Zarząd Mienia Komunalnego w Libiążu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00147288/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZMK.AMK.251.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Zakup energii elektrycznej na lata 2022- 2023 do obiektów administrowanych przez Zarząd Mienia Komunalnego w Libiążu, Miejskiej Biblioteki Publicznej w Libiążu oraz placówek oświatowych w gminie Libiąż, w ramach zamówienia wspólnego.
Zamówienie obejmuje sprzedaż energii elektrycznej do 10 odbiorców (odrębnych zamawiających) tj. do 29 punktów poboru energii elektrycznej. Przewidywana ilość dostarczanej energii w okresie realizacji zamówienia wynosi: 1 437 152 kWh tj.:

Taryfa Przewidywana ilość dostarczonej energii elektrycznej w kWh na okres 2022-2023:
B21 całodobowa 290 000 kWh
C11 całodobowa 712 972 kWh
C21 całodobowa 433 780 kWh
G11 Całodobowa 400 kWh
Razem: 1437 152KWh
2. Zamawiający nie korzysta z ofert promocyjnych i lojalnościowych.
3. Wykonawca sprzedaje a odbiorca ( zamawiający) kupują energię elektryczną do punktów Poboru Energii (zwanej dalej w treści umowy: PPE) wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 6 do SWZ tj. wykazie odbiorców i punktów poboru energii elektrycznej.
4. Na dzień ogłoszenie postępowania przetargowego punkt poboru energii nr 24 i 25 w załączniku nr 6 do SWZ to dwie odrębne jednostki budżetowe Przedszkole Samorządowe nr 4 w Libiążu oraz Szkoła Podstawowa nr 1 w Libiążu. Od 1 września 2021 r. placówki te zostają połączone i będą funkcjonować jako jeden zamawiający tj. Zespół Szkolno – Przedszkolny nr 2 w Libiążu, z którym to zostanie podpisana umowa na dostawę energii elektrycznej po przeprowadzonym postępowaniu przetargowym. Szacując zapotrzebowanie na energię elektryczną na lata 2022 – 2023 brano pod uwagę zmiany organizacyjne w sieci szkół i przedszkoli w gminie Libiąż tj. połączenie dwóch jednostek w jedną.
5. Zamawiający gwarantuje realizacje przedmiotu umowy na poziomie nie mniejszym niż 70 % wartości umowy, przy założeniu że jednostki będą funkcjonować i nie zostanie wprowadzone przepisami prawa żadne ograniczenie.
6. Faktyczne zużycie energii elektrycznej uzależnione będzie od rzeczywistych potrzeb odbiorcy (zamawiającego), z tym, że niezależnie od wielkości zużycia wykonawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowane w przetargu ceny energii. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie odszkodowawcze, w przypadku zakupu mniejszej niż prognozowana ilość energii elektrycznej.
7. Wszystkie punkty poboru energii elektrycznej posiadają układ pomiarowy dostosowany do zmiany sprzedawcy.
8. Moc umowna, warunki jej zmiany oraz miejsce dostarczania energii elektrycznej dla punktów poboru wymienionych w załączniku nr 6 do SWZ, określona jest w umowach o świadczenie usług dystrybucyjnych zawartych z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego tj. Tauron Dystrybucja.
9. Umowy dystrybucyjne do punktów poboru od nr 1 do nr 28 w załączniku nr 6 do SWZ zawarte są do 31.12.2021 r. i nie wymagają wypowiedzenia, natomiast umowa dystrybucyjna dla punktu poboru nr 29 (MBP w Libiążu) w załączniku nr 6 do SWZ zawarta jest na czas nieokreślony. Umowy dystrybucyjne zostaną samodzielnie zawarte przez odbiorców (zamawiających).
10. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na podstawie umów zawartych odrębnie przez poszczególnych odbiorców (zamawiających) wskazanych w załączniku nr 6 do SWZ.
11. Wykonawca zobowiązany będzie przeprowadzić w imieniu zamawiającego, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa (zał. nr 2 do umowy), procedurę zmiany sprzedawcy energii elektrycznej w terminie umożliwiającym rozpoczęcie sprzedaży energii z dniem 01.01.2022 r.
12. Dane niezbędne do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy zostaną przekazane wykonawcy wyłonionemu w postępowaniu. Zamawiający udzieli pełnomocnictwa z uwzględnieniem zapisów IRiESD OSD, Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do:
- dokonania wszelkich czynności niezbędnych do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy,
- terminowego złożenia OSD zgłoszenia o zawarciu niniejszej umowy na sprzedaż energii elektrycznej,
- pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej sprzedanej w ramach zamówienia,
- niezwłocznego informowania odbiorcy końcowego o problemach lub okolicznościach mogących wpłynąć na jakość i sposób wykonywania przedmiotu umowy lub jakichkolwiek innych mających istotne znaczenie dla realizacji przedmiotu umowy.
13. Oznaczenie kodu CPV – Wspólny słownik zamówień ( kody i opisy)
09310000-2 – energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 762761,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 864050,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 762761,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tauron Sprzedaż sp. z o.o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762337735

7.3.3) Ulica: ul. Łagiewnicka 60

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-417

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 762761,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.