eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pasieki › Budowa kancelarii leśnictwa Ulów



Ogłoszenie z dnia 2023-05-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kancelarii leśnictwa Ulów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Tomaszów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950015078

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Pasieki

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-600

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 84 664 24 58

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tomaszow@lublin.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tomaszow.lublin.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-38f303c0-ce02-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kancelarii leśnictwa Ulów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38f303c0-ce02-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00201381

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00157406

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 597064,51 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest budowa kancelarii leśnictwa Ulów. Lokalizacja: działka zlokalizowana jest w miejscowości Ulów w gminie Tomaszów Lubelski, powiecie tomaszowskim. Działka o nr ewidencyjnym 39, jednostka ewidencyjna: 061811_2 Tomaszów Lubelski; obręb ewidencyjny: 0026 Ulów; arkusz ewid.: 1.
Budynek biurowy kancelarii leśnictwa Ulów przeznaczony do wykonywania czynności kancelaryjno-administracyjnych i przyjmowania interesantów w sprawach związanych z realizacją zadań leśnictwa w ramach prowadzonej gospodarki leśnej, w kategorii zagrożenia ludzi ZL III.
Obiekt kancelarii leśnictwa Ulów to budynek parterowy, nie podpiwniczony, bez poddasza użytkowego. Zostanie zlokalizowany we wschodniej części działki, w istniejącej linii zabudowy, przy drodze utwardzonej. Zaprojektowano ściany budynku o drewnianej konstrukcji szkieletowo-ryglowej, sztywno ze sobą powiązanych za pomocą specjalistycznych okuć ciesielskich (kątowników, śrub, wkrętów i gwoździ).
Inwestycja przewiduje budowę nowych przyłączy dla instalacji kanalizacji sanitarnej wraz ze zbiornikiem bezodpływowym na ścieki, przyłącze wodne z istniejącej sieci wodociągowej, oraz sieci zalicznikowej energetycznej z projektowanego złącza pomiarowego ZP-1 w granicy działki. Odprowadzenie wody opadowej z powierzchni dachu zaprojektowane zostało przez system rynien i rur spustowych na teren działki.

W skład robót budowlanych wchodzą:
a) Prace ziemne fundamentowe
b) Wykonanie ław fundamentowych żelbetowych
c) Wykonanie izolacji fundamentów
d) Montaż konstrukcji drewnianej budynku
e) Wykonanie konstrukcji dachu
f) Wykonanie pokrycia połaci dachowej
g) Montaż stolarki okiennej i drzwiowej
h) Wykonanie sufitów podwieszonych i ocieplenia
i) Wykonanie izolacji ścian oraz wykończenia ścian
j) Wykonanie instalacji wewnętrznej wodno-kanalizacyjnej
k) Wykonanie instalacji wewnętrznej elektrycznej wraz z instalacją paneli fotowoltaicznych
l) Wykonanie instalacji c.o. zasilanej pompą ciepła
m) Wykonanie instalacji wewnętrznej wentylacji mechanicznej rekuperacji
n) Wykonanie posadzek
o) Prace wykończeniowe wnętrz
p) Wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych
q) Wykonanie opaski dojść dla pieszych utwardzonego wjazdu oraz parkingu
r) Ukształtowanie terenu wokół obiektu.


Zestawienie powierzchni użytkowej:
˗ wiatrołap: 3.42 m²
˗ pomieszczenie gospodarcze: 3.68 m²
˗ poczekalnia: 5.64 m²
˗ wc przystosowane dla osób niepełnosprawnych: 4.78 m²
˗ biuro: 19.10 m²
˗ pom. socjalne: 4.26 m²
RAZEM 40.87 m²

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają odpowiednio: dokumentacja projektowa, tj. projekt budowlany, przedmiar robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45261320-3 - Kładzenie rynien

45262350-9 - Betonowanie bez zbrojenia

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45233140-2 - Roboty drogowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45442100-8 - Roboty malarskie

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45410000-4 - Tynkowanie

45262520-2 - Roboty murowe

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 736935,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 736935,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 736935,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlane BUD-MONT Tadeusz Bednarczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7931000313

7.3.3) Ulica: Handlowa 7

7.3.4) Miejscowość: Lubaczów

7.3.5) Kod pocztowy: 37-600

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 736935,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 182 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.