eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Blachownia › "Przebudowa istniejącego szybu windowego wraz z wymianą dźwigu osobowego oraz dobudową nowego szybu windy wraz z montażem dźwigu dla osób niepełnosprawnych w budynku DPS w Blachowni - etap II".



Ogłoszenie z dnia 2023-05-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa istniejącego szybu windowego wraz z wymianą dźwigu osobowego oraz dobudową nowego szybu windy wraz z montażem dźwigu dla osób niepełnosprawnych w budynku DPS w Blachowni – etap II”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W BLACHOWNI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000932844

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Henryka Sienkiewicza 6

1.5.2.) Miejscowość: Blachownia

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-290

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34/3270376

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpsblachownia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsblachownia.4bip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-de7ce3bd-adf6-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Zamawiajacy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych- jednostka sektora samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa istniejącego szybu windowego wraz z wymianą dźwigu osobowego oraz dobudową nowego szybu windy wraz z montażem dźwigu dla osób niepełnosprawnych w budynku DPS w Blachowni – etap II”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de7ce3bd-adf6-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00201333

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00057534/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Dobudowa szybu windowego na terenie Domu Pomocy Społecznej w Blachowni

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00098764

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AG.226.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 648000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Etap II zadania obejmuje prace budowlane związane z dobudową szybu windowego od strony wschodniej budynku Domu Pomocy Społecznej:
PIWNICA:
a) Powiększenie otworu okiennego w ścianie zewnętrznej w miejscu nowych drzwi do szybu windowego;
b) Wykonanie ściany działowej wydzielającej przestrzeń na korytarz łączący istniejący ciąg komunikacyjny z projektowanym szybem windowym;
c) Usunięcie wszystkich kolizji instalacji elektrycznych, instalacji wod. -kan., c.o. z projektowanym szybem windowym, zgodnie z projektem budowlanym branży elektrycznej i sanitarnej;
d) Wymiana posadzki w pomieszczeniu pralni i korytarza na płytki gresowe;
e) Ułożenie płytek na ścianach w pralni;
f) Ułożenie płytek na ścianach w korytarzu;
g) Malowanie sufitów;
h) Montaż nowej stolarki drzwiowej w pomieszczeniu pralni i korytarza.
PARTER:
a) Powiększenie otworu okiennego na parterze w pomieszczeniu gabinetu lekarskiego;
b) Przearanżowanie gabinetu lekarskiego na ciąg komunikacyjny łączący projektowaną windę z istniejącym korytarzem domu pomocy społecznej;
c) Wykonanie nowej posadzki z płytek gresowych;
d) Przesunięcie drzwi na korytarz;
e) Usunięcie kolizji elektrycznych i sanitarnych zgodnie z projektem branży sanitarnej i elektrycznej;
f) Malowanie ścian i sufitu projektowanego korytarza.
PIĘTRO:
a) Zmniejszenie okna na piętrze nad szybem windowym;
b) Wymiana okna z pcv na pomniejszone okno pcv;
c) Wykonanie prac naprawczych związanych z wymianą okna, tynkowanie ściany pod parapetem, montaż nowego parapetu, gruntowanie i malowanie ściany od strony okna.
PRACE ZEWNĘTRZNE:
a) Wykonanie prac żelbetowych związanych z budową szybu windy;
b) Wykonanie izolacji i dylatacji;
c) Ocieplenie szybu windowego;
d) Wykonanie izolacji płyty stropowej szybu i wylewki spadkowej;
e) Wykonanie pokrycia dachu szybu;
f) Montaż obróbek blacharskich zadaszenia;
g) Wykonanie rozbudowy rampy;
h) Częściowa likwidacja części barierki na rampie;
i) Montaż nowej barierki na fragmencie rozbudowanej rampy;
j) Wykończenie ścian rampy tynkiem mozaikowym;
k) Wykonanie obróbek blacharskich na rampie.
MONTAŻ NOWEGO DŹWIGU:
a) Montaż nowej windy osobowej z napędem elektrycznym, bez maszynowni. Udźwig windy Q=1600 kg (24 osobowa), o prędkości V=1,0 m/s, 2 przystanki, 3 dojścia, kabina przelotowa na poziomie parteru, przystosowana dla osób niepełnosprawnych i przewozu łóżek.
b) Opracowanie dokumentacji technicznej dźwigu;
c) Próby pomontażowe;
d) Rozruch;
e) Odbiór UDT;
f) Certyfikacja dźwigu;
g) Nadanie znaku CE.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 648000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 667977,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 648000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Liftprojekt Rafalik Spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252720357

7.3.3) Ulica: Pawia 51/72

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-030

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty budowlane - Liftprojekt Inżynieria Dźwigowa Paweł Rafalik


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 648000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.