Ogłoszenie z dnia 2023-05-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00098764/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa istniejącego szybu windowego wraz z wymianą dźwigu osobowego oraz dobudową nowego szybu windy wraz z montażem dźwigu dla osób niepełnosprawnych w budynku DPS w Blachowni – etap II”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W BLACHOWNI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000932844
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Henryka Sienkiewicza 6
1.5.2.) Miejscowość: Blachownia
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-290
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34/3270376
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpsblachownia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsblachownia.4bip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-de7ce3bd-adf6-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zamawiajacy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych- jednostka sektora samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa istniejącego szybu windowego wraz z wymianą dźwigu osobowego oraz dobudową nowego szybu windy wraz z montażem dźwigu dla osób niepełnosprawnych w budynku DPS w Blachowni – etap II”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de7ce3bd-adf6-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00201333
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00057534/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Dobudowa szybu windowego na terenie Domu Pomocy Społecznej w Blachowni
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00098764
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AG.226.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 648000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Etap II zadania obejmuje prace budowlane związane z dobudową szybu windowego od strony wschodniej budynku Domu Pomocy Społecznej:
PIWNICA:
a) Powiększenie otworu okiennego w ścianie zewnętrznej w miejscu nowych drzwi do szybu windowego;
b) Wykonanie ściany działowej wydzielającej przestrzeń na korytarz łączący istniejący ciąg komunikacyjny z projektowanym szybem windowym;
c) Usunięcie wszystkich kolizji instalacji elektrycznych, instalacji wod. -kan., c.o. z projektowanym szybem windowym, zgodnie z projektem budowlanym branży elektrycznej i sanitarnej;
d) Wymiana posadzki w pomieszczeniu pralni i korytarza na płytki gresowe;
e) Ułożenie płytek na ścianach w pralni;
f) Ułożenie płytek na ścianach w korytarzu;
g) Malowanie sufitów;
h) Montaż nowej stolarki drzwiowej w pomieszczeniu pralni i korytarza.
PARTER:
a) Powiększenie otworu okiennego na parterze w pomieszczeniu gabinetu lekarskiego;
b) Przearanżowanie gabinetu lekarskiego na ciąg komunikacyjny łączący projektowaną windę z istniejącym korytarzem domu pomocy społecznej;
c) Wykonanie nowej posadzki z płytek gresowych;
d) Przesunięcie drzwi na korytarz;
e) Usunięcie kolizji elektrycznych i sanitarnych zgodnie z projektem branży sanitarnej i elektrycznej;
f) Malowanie ścian i sufitu projektowanego korytarza.
PIĘTRO:
a) Zmniejszenie okna na piętrze nad szybem windowym;
b) Wymiana okna z pcv na pomniejszone okno pcv;
c) Wykonanie prac naprawczych związanych z wymianą okna, tynkowanie ściany pod parapetem, montaż nowego parapetu, gruntowanie i malowanie ściany od strony okna.
PRACE ZEWNĘTRZNE:
a) Wykonanie prac żelbetowych związanych z budową szybu windy;
b) Wykonanie izolacji i dylatacji;
c) Ocieplenie szybu windowego;
d) Wykonanie izolacji płyty stropowej szybu i wylewki spadkowej;
e) Wykonanie pokrycia dachu szybu;
f) Montaż obróbek blacharskich zadaszenia;
g) Wykonanie rozbudowy rampy;
h) Częściowa likwidacja części barierki na rampie;
i) Montaż nowej barierki na fragmencie rozbudowanej rampy;
j) Wykończenie ścian rampy tynkiem mozaikowym;
k) Wykonanie obróbek blacharskich na rampie.
MONTAŻ NOWEGO DŹWIGU:
a) Montaż nowej windy osobowej z napędem elektrycznym, bez maszynowni. Udźwig windy Q=1600 kg (24 osobowa), o prędkości V=1,0 m/s, 2 przystanki, 3 dojścia, kabina przelotowa na poziomie parteru, przystosowana dla osób niepełnosprawnych i przewozu łóżek.
b) Opracowanie dokumentacji technicznej dźwigu;
c) Próby pomontażowe;
d) Rozruch;
e) Odbiór UDT;
f) Certyfikacja dźwigu;
g) Nadanie znaku CE.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 648000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 667977,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 648000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Liftprojekt Rafalik Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252720357
7.3.3) Ulica: Pawia 51/72
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-030
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty budowlane - Liftprojekt Inżynieria Dźwigowa Paweł Rafalik
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LIFTPROJEKT RAFALIK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
LIFTPROJEKT RAFALIK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 648000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty remontowe korytarza, łazienki na parterze, sali informatycznej w Szkole Podstawowej nr 4 im. Sybiraków w Białymstoku
- Poprawa infrastruktury sportowej w popegeerowskiej miejscowości Babule, Gmina Padew Narodowa, poprzez budowę kortu tenisowego
- Malowanie ścian oraz sufitów w tym prace na wysokościach, w klatce schodowej, holu oraz korytarzach, w obrębie od parteru do 4 piętra, w budynku A zlokalizowanym w Bytomiu przy Placu Akademickim 17
- Wymiana kotłów centralnego ogrzewania w budynkach mieszkalnych Nadleśnictwa Krzyż
- Zaprojektowanie i realizacja robót budowlanych dotyczących przebudowy i dostosowania pomieszczeń ZS nr 2 na potrzeby utworzenia i wsparcia funkcjonowania BCU dla branży elektromobilności
- Budowa zbiornika przeciwpożarowego oraz infrastruktury towarzyszącej na terenie Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego Leśnik w Orzechowie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.