eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Adaptacja zabytkowego Spichlerza w Słupsku na cele kulturalne, społeczne, edukacyjne i turystyczne



Ogłoszenie z dnia 2022-06-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja zabytkowego Spichlerza w Słupsku na cele kulturalne, społeczne, edukacyjne i turystyczne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Pomorskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674836

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Okopowa 21/27

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-810

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 583268758

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pomorskie.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.pomorskie.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Adaptacja zabytkowego Spichlerza w Słupsku na cele kulturalne, społeczne, edukacyjne i turystyczne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3efd02dd-b97a-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00200918

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003589/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Adaptacja zabytkowego Spichlerza w Słupsku na cele kulturalne, społeczne, edukacyjne i turystyczne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00117373/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DAZ-Z.272.34.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 9407280,49 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem są roboty remontowo-budowalne związane z realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Adaptacja zabytkowego Spichlerza w Słupsku na cele kulturalne, społeczne, edukacyjne i turystyczne”.
Zamówienie jest dofinansowane z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, Wstępna promesa nr 01/2021/5351/PolskiLad.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlano - remontowych rozbudowy
i przebudowy budynku „Czerwonego Spichlerza” na dz. nr 194/3 wpisanego do rejestru zabytków pod nr A-1895 z przeznaczeniem obiektu na funkcję edukacyjną, biblioteczną, znajdą się w nim: księgozbiór, pomieszczenia konserwacji zabytków i magazyny eksponatów muzealnych wraz z kompletem instalacji wodociągowej, c.o., kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, elektrycznych i teletechnicznych, przeciwpożarowej, wentylacji mechanicznej
z elementami klimatyzacji w niektórych pomieszczeniach.
Projekt zakłada przebudowę z zachowaniem historycznego kształtu i architektury, ścianki wewnętrzne i dobudowany szyb windowy zostaną usunięte. Do budynku zostanie dobudowana przeszklona klatka schodowa. Przewiduje się wymianę i modernizację zniszczonych elementów konstrukcji, nowe instalacje, węzły sanitarne, izolacje, ściany działowe i wykończenie wnętrz oraz uzupełnienie i rekonstrukcję detali architektonicznych, licówki itp. Zachowano istniejący kształt i konstrukcje dachu; wysokości kalenic i nachylenie dachu bez zmian. Przewiduje się całkowitą wymianę pokrycia dachowego łącznie
z deskowaniem. Istniejące nadbudówki do likwidacji.
Podstawowe dane budynku objętego przedmiotem zamówienia: budynek objęty robotami budowlano-remontowymi, rozbudowy i przebudowy - „Czerwony Spichlerz” na dz. nr 194/3, wpisany do rejestru zabytków pod nr A-1895, dane techniczne:
· długość budynku: 26,50 m,
· szerokość budynku: 17,40 m,
· dobudowa długość : 20,30 mb
· dobudowa szerokość : 4,06 mb.
· wysokość budynku: 12,55 m,
· powierzchnia użytkowa: 1.649,02 m2,
· powierzchnia zabudowy: 541,80 m2,
· kubatura: 6.507,60 m3;
Szczegółowy zakres prac związany z robotami budowlanymi został określony w następujących dokumentach: załączniki do SWZ od numeru 8 do 22.
Zamawiający przewiduje również możliwość złożenia oferty po odbyciu przez Wykonawców wizji lokalnej, która przeprowadzona zostanie w:
Czerwony Spichlerz, ulica Szarych Szeregów 12, 76-200 Słupsk,
w dniu 15 kwietnia 2022 r., o godzinie 11:00,
osoba do kontaktu w sprawie wizji: Tadeusz Minta, tel. 059 842 40 81 (wew. 316),
e-mail: inwestycjemps@muzeum.slupsk.pl
Udział Wykonawców w wizji lokalnej nie jest obowiązkowy. Zamawiające zaleca wcześniejsze potwierdzenie udziału w wizji wraz z przekazaniem danych do kontaktu.
Wszędzie tam, gdzie przy opisie przedmiotu zamówienia, powołane są normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub urządzeń), postanowienia te należy traktować jako przykładowe, a Wykonawca ma każdorazowo prawo zastosowania rozwiązania równoważnego z tym zastrzeżeniem, iż zaproponowane rozwiązania również muszą spełniać co najmniej założenia projektowe.
Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia wymagań nałożonych w art. 68 ust. 3 ustawy
z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (t.j.: Dz. U. z 2021 r. poz. 110 z późn zm.) w zakresie posiadania odpowiedniej ilości pojazdów we flocie użytkowanych pojazdów przy wykonywaniu przedmiotu umowy, tj. łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosi co najmniej 10%.
Wymagania dotyczące zatrudnienia osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia:
1) Na podstawie 95 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy osób wykonujących roboty budowlane pod nadzorem kierownika budowy, o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 §1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”. Za roboty budowlane wykonywane pod nadzorem kierownika budowy rozumie się wszelkie roboty ogólnobudowlane, o których mowa w przedmiocie zamówienia oraz wykonania robót dotyczących konstrukcji, wykonywane bezpośrednio przez pracowników pozostających pod nadzorem kierownika budowy.
2) Jeżeli czynności wskazane w pkt 1 spełniające przesłanki art. 22 § 1 Kodeksu Pracy Wykonawca będzie Wykonywał samodzielnie (jako właściciel/współwłaściciel) Zamawiający uzna to za spełnienie warunku zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia.
3) Wykonawca w umowie oświadczy, iż osoba lub osoby, wykonujące wszelkie roboty ogólnobudowlane zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia wykonywane bezpośrednio przez pracowników pozostających pod nadzorem kierownika budowy w trakcie realizacji zamówienia, o których mowa w rozdziale IV ust. 22 pkt 1 SWZ są lub będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy.
4) Zamawiający będzie uprawniony do kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia osoby/osób, którym zostanie powierzona realizacja Przedmiotu umowy, o których mowa w rozdziale IV ust. 22 pkt 1 SWZ.
5) Zamawiający informuje, iż w razie jakichkolwiek wątpliwości odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności na podstawie umowy
o pracę, uprawniony jest do powiadomienia właściwego inspektoratu pracy i zwrócenia się o przeprowadzenie przez niego kontroli.
6) Zatrudnienie osób, o których mowa w rozdziale IV ust. 22 pkt 1 SWZ powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres realizacji danej czynności.
7) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie sankcji z tytułu niespełnienia wymagań określonych w rozdziale IV ust. 22 pkt 1 SWZ, zostały uregulowane w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32410000-0 - Lokalna sieć komputerowa

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45262690-4 - Remont starych budynków

45262700-8 - Przebudowa budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12869203,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18204000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12869203,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polska Inżynieria Artur Klejna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220813810

7.3.3) Ulica: Rybki 30

7.3.4) Miejscowość: Lębork

7.3.5) Kod pocztowy: 84-300

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12869203,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Postępowanie prowadzone jest przez pełnomocnika w oparciu o pełnomocnictwo Zarządu Województwa Pomorskiego
udzielone na podstawie art. 37 ust. 2 i 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021
r. poz. 1129 z późn. zm.).:
Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku
76-200 Słupsk, ul. Dominikańska 5-9
Adres poczty elektronicznej: sekretariat@muzeum.slupsk.pl
ePUAP dostępny pod adresem: /muzeum_mps/SkrytkaESP
NIP: 839 10 03 052
REGON: 000277807

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.