Ogłoszenie z dnia 2022-06-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00146534/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wycieczka do Krakowa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001471
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konarskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 256431956
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.marciniak@uph.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uph.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://uph-edu.logintrade.net/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wycieczka do Krakowa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-639ec4fd-cc67-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00198924
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021169/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Wycieczka do Krakowa.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00146534/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.290.17.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 68551,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Wykonawca zorganizuje wycieczkę do Krakowa, czas wizyty 2 dni ( jeden nocleg), a weźmie w niej udział 49 osób (44 uczestników kursu + 5 opiekunów). Wycieczka będzie zrealizowana w dniach 27-28 maja. Wyjazd 27.05.2022 r godz. 16.00, powrót 28.05.2022 godz. 24.00 Zamawiający zastrzega możliwość przesunięcia terminu wykonania. Na 5 dni przed planowaną wycieczką zamawiający poda firmie liczbę faktycznych uczestników wycieczki. Podana liczba osób korzystających z usługi jest liczbą przewidywalną. Zamawiający nie gwarantuje, że w wycieczce będzie uczestniczyć liczba osób wskazanych w niniejszym dokumencie.
2. Zamawiający zastrzega, że w sytuacji niezależnej od zamawiającego może odstąpić od zamówienia (np. państwowe/ na poziomie zarządzeń Rektora UPH w Siedlcach, wprowadzenie obostrzeń związanych z pandemią, uniemożliwiających realizację wycieczki, niekorzystna sytuacja związana z konfliktem zbrojnym na Ukrainie).
3. Wykonawca zapewni zwiedzanie następujących miejsc: Kościół Mariacki, Sukiennice, Wawel, Katedra na Wawelu, Skarbiec Koronny i Zbrojownia, Reprezentacyjne Komnaty Królewskie, Smocza Jama, Rynek, Barbakany i Mury Obronne, Dom Jana Matejki oraz obiekty Uniwersytetu Jagiellońskiego.
4. Wykonawca zorganizuje cały wyjazd czyli:
a) Zabezpieczy transport z Siedlec do Krakowa oraz powrót (w autokarze kawa, herbata, słodki poczęstunek);
b) Autobus musi być przygotowany na transport 50 osób z możliwością zabrania toreb i walizek podróżnych, posiadać klimatyzację. Zamawiający nie przewiduje dużego bagażu (20 kg).
c) Wykonawca zabezpieczy pełen transport podczas wycieczki (dojazd do hotelu, transport do miejsc zwiedzania).
d) Wykonawca zobowiązuje się do bezpiecznego i zgodnego z wymogami epidemiologicznymi docelowego transferu uczestników ( np. obowiązek przeprowadzenia testu COVID-19).
5. W czasie wycieczki wykonawca zabezpieczy wyżywienie w postaci posiłków:
a) I dnia - kolacja;
b) II dnia – śniadanie + suchy prowiant, obiadokolacja;
c) Śniadanie serwowane będzie w postaci stołu szwedzkiego, i będzie składało się z: wędlin, serów, warzyw, pieczywa, masła, mleka, soków, herbaty i kawy. Suchy prowiant w postaci kanapek, wody, soku;
d) Obiadokolacja składać się będzie z: zupy, dania gorącego typu mięsnego, deseru oraz kawa, herbata;
e) Kolacja składać się będzie z wędlin, serów, pieczywa oraz herbaty i kawy.
6. Podczas podróży i podczas pobytu Wykonawca pokryje koszty związane ze wstępem do wszelkiego rodzaju instytucji/obiektów.
7. Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z zakwaterowaniem, w lokalach o standardzie co najmniej hotelu, w pokojach dwu, trzy lub czteroosobowych z łazienką i dostępem do Wi -Fi.
8. Wykonawca zapewni usługę przewodnika podczas zwiedzania Krakowa.
9. Wykonawca ubezpieczy wszystkich uczestników wycieczki NW, NNW na okres podróży i pobytu.
10. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu programu wyjazdu na 5 dni przed rozpoczęciem świadczenia usług.
11. Wykonawca pokryje wszelkie dodatkowe koszty związane z pobytem uczestników.
12. Wszelkie koszty związane z wyżywieniem i noclegami kierowców ponosi wykonawca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22785,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36505,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22785,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Am Creative Life Anna Filipczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9442259248
7.3.3) Ulica: Brzozowa 107
7.3.4) Miejscowość: Wola Radziszowska
7.3.5) Kod pocztowy: 32-053
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
usługa przewodnika, zakwaterowanie, wyżywienie, transport
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AM Creative Life ANNA FILIPCZYK
jakie przetargi wygrała firma
AM Creative Life ANNA FILIPCZYK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22785,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Realizacja usługi 27-28 maja 2022r.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawa i montaż klimatyzatorów.
- Remont ścian w budynku przy ul. Żytnia 39
- "Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania Modernizacja obiektu - I/Mińsk Mazowiecki"
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach realizacji projektu pn Zajrzyj w głąb siebie
- Dostawa mebli laboratoryjnych do Instytutu Nauk Chemicznych
- Dostawa zestawów diagnostycznych do wykrywania wirusa grypy ptaków dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY PROSTKI
- Kompleksowa organizacja kongresu naukowego AI&EDU Szkoły Głównej Mikołaja Kopernika w Warszawie
- Usługa transportu sanitarnego i medycznego pacjentów Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- Świadczenie usług cateringowych.
- "Świadczenie usług grupowego ubezpieczenia na życie dla pracowników Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie, członków ich rodzin tj. współmałżonków, pełnoletnich dzieci oraz partnerów życiowych
- "Usługi hotelarskie dla Filharmonii im. Karola Szymanowskiego w Krakowie - rok 2024",
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.