eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › "Wizyta studyjna w Krakowie".



Ogłoszenie z dnia 2022-06-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Wizyta studyjna w Krakowie”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001471

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konarskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Siedlce

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: 256431956

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.marciniak@uph.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uph.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://uph-edu.logintrade.net/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wizyta studyjna w Krakowie”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f95a1458-c60c-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00198041

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021169/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Wizyta studyjna w Krakowie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00137233/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.290.15.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 23490,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wykonawca zorganizuje wyjazd studyjny do Krakowa. Czas wizyty 3 dni (2 noclegi), a weźmie w nim udział grupa 20 słuchaczy Studiów Podyplomowych „Zarządzanie środowiskowe” oraz pięciu wykładowców. Wizyta będzie zrealizowana w dniach 24-26 czerwca 2022r. Zamawiający zastrzega możliwość przesunięcia terminu wykonania.
Na 5 dni przed planowaną wizytą Zamawiający poda firmie liczbę faktycznych uczestników wizyty studyjnej. Podana liczba osób korzystających z usługi jest liczbą przewidywalną. Zamawiający nie gwarantuje, że w wizycie studyjnej uczestniczyć będzie liczba osób wskazanych w niniejszym dokumencie.
2. Zmawiający zastrzega, że w sytuacji niezależnej od zamawiającego może odstąpić od zamówienia (np. państwowe/na poziomie zarządzeń Rektora UPH w Siedlcach, wprowadzenie obostrzeń związanych z pandemią, uniemożliwiających realizację wizyty studyjnej, niekorzystna sytuacja związana z konfliktem zbrojnym na Ukrainie).
3. Wykonawca zapewni wizytę w ekospalarni odpadów, spotkanie z urzędnikami Urzędu Miasta Kraków obejmujące problematykę zagrożeń i działań proekologicznych na terenie miasta, zwiedzanie Pustyni Błędowskiej, zwiedzanie wybranych zabytków Krakowa (trasa podziemna z przewodnikiem, Katedra na Wawelu, Dzwon Zygmunta i Groby Królewskie, Bazylika Mariacka). Wykonawca zapewni także słuchawki tour guide.
4. Wykonawca zorganizuje cały wyjazd czyli:
a) zabezpieczy transport z Siedlec do Krakowa oraz powrót (w autokarze kawa, herbata, słodki poczęstunek).
b) Autobus/bus musi być przygotowany na transport 25 osób z możliwością zabrania toreb i walizek podróżnych, posiadać klimatyzację. Zamawiający nie przewiduje dużego bagażu (20 kg).
c) Wykonawca zabezpieczy pełen transport podczas całej wizyty studyjnej (dojazd do hotelu, transport do miejsc zwiedzania).
d) Wykonawca zobowiązuje się do bezpiecznego i zgodnego z wymogami epidemicznymi docelowego transferu uczestników (np. obowiązek przeprowadzania testu na COVID-19).
5. W czasie wizyty studyjnej wykonawca zabezpieczy wyżywienie w postaci posiłków:
I dnia - obiadokolacja,
II dnia - śniadanie oraz obiadokolacja,
III dnia - śniadanie.
Śniadanie serwowane będzie w postaci stołu szwedzkiego, i będzie składało się z: wędlin, serów, warzyw, pieczywa, masła, mleka, soków herbaty i kawy.
Obiadokolacja składać się będzie z: dania gorącego mięsnego typu - drugie danie obiadowe oraz przystawek w postaci wędlin, serów i pieczywa oraz herbata i kawa.
6. Podczas podróży i podczas pobytu Wykonawca pokryje koszty związane ze wstępem do wszelkiego rodzaju instytucji/obiektów.
7. Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z zakwaterowaniem, w lokalach o standardzie co najmniej trzygwiazdkowego hotelu, w pokojach dwuosobowych z łazienką i dostępem do Wi-Fi.
8. Wykonawca zabezpieczy opiekę min jednego pilota na całej trasie podróży i podczas pobytu oraz pokryje koszty związane z wyżywieniem i noclegami tegoż pilota. Osoba pilotująca winna mieć uprawnienia pilota wycieczek oraz posiadać wykształcenie wyższe. UWAGA: Zwiększenie ilości pilotów jest jednym z kryteriów oceny ofert.
9. Wykonawca ubezpieczy wszystkich uczestników wizyty studyjnej od nieszczęśliwych wypadków na okres podróży i pobytu.
10. Wizyta studyjna musi mieć przede wszystkim wymiar poglądowy, powinna jednakże dostarczać także wiedzy teoretycznej w niezbędnym zakresie.
11. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu programu wyjazdu przed
rozpoczęciem świadczenia usługi.
12. Wykonawca pokryje wszelkie dodatkowe koszty związane z pobytem uczestników.
13. Wszelkie koszty związane z wyżywieniem i noclegami kierowców oraz pilota (przewodnika)
ponosi wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego

55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19420,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19420,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19420,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magdalena Siśkiewicz New Challenge

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6562246838

7.3.3) Ulica: Rydlówka 5/107

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-363

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19420,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wizyta będzie zrealizowana w terminie 2 miesięcy od daty podpisania umowy (nie później niż do 26 czerwca 2022r.)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.