eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług w zakresie przygotowania do druku publikacji naukowych Polskiej Akademii Nauk w podziale na dwie części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie przygotowania do druku publikacji naukowych Polskiej Akademii Nauk w podziale na dwie części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Polska Akademia Nauk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325713

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Defilad 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-901

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pan.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pan.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Nauka

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie przygotowania do druku publikacji naukowych Polskiej Akademii Nauk w podziale na dwie części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef08908a-cfa6-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00198013

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024795/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Przygotowanie do druku (skład i łamanie) publikacji naukowych Polskiej Akademii Nauk z zakresu: Część 1: nauk humanistycznych i społecznych Część 2: nauk technicznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00160470

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZP.261.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 613684,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług w zakresie przygotowania do druku (skład i łamanie) publikacji naukowych Polskiej Akademii Nauk w podziale na dwie części:
1) Część 1 – publikacje z zakresu nauk humanistycznych i społecznych – 1330 arkuszy wydawniczych (przedstawionych w Załączniku nr 7a do SWZ).
W przypadku publikacji wymienionych w Załączniku nr 7a do SWZ konieczne jest odtworzenie layoutu lub dla wskazanych publikacji wykonanie nowego projektu layoutu oraz nowego projektu okładki. Jeśli zachodzi taka potrzeba, wymagane jest przeskładanie przysłanych w formie obrazu wzorów matematycznych, jedno- i dwustopniowych zgodnie z layoutem przy zachowaniu wymaganych czcionek.
Wzory są dostępne na stronach:
https://www.czasopisma.pan.pl https://rzym.pan.pl/pl/publikacje/seria-wydawnicza-conferenze-pdf
https://cbh.pan.pl/pl/publikacje
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania do każdego Zlecenia okładki zgodnie ze wzorem przesłanym drogą elektroniczną lub w formie drukowanej. Okładka powinna zostać przesłana razem z materiałami do I i II korekty.
Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania elektronicznej wersji każdego Zlecenia.
a) Zamawiający od dnia obowiązywania umowy w okresie 12 miesięcy będzie sukcesywnie przekazywał do wykonania (przygotowania do druku) kolejne publikacje naukowe PAN wymienione w załączniku 7a do SWZ.
b) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z opcji (w całości lub w części) w przypadku, gdy będzie to leżeć w interesie Zamawiającego i wynikać z jego bieżących potrzeb.
Opcja obejmuje uprawnienie Zamawiającego do zamówienia w ramach realizacji umowy dodatkowej liczby arkuszy wydawniczych w liczbie: maksymalnie 150 z odtworzenie layoutów lub wykonaniem nowych projektów layoutu i nowych projektów okładek.
c) Za każdy arkusz wykonany i dostarczony w ramach opcji Wykonawca otrzyma wynagrodzenie jednostkowe wynikające z formularza ofertowego /cena jednostkowa arkusza wydawniczego dla zakresu objętego opcją /. Zamawiający przekaże pisemną informację Wykonawcy o potrzebie realizacji opcji podczas trwania umowy.
d) Opcja jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia.
e) W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Jeżeli Zamawiający skorzysta z opcji, obowiązkiem umownym Wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie objętym opcją. Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z opcji zamówienia – jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu opcji. Zamówienie w ilości przekraczającej opcję wymaga zmiany umowy.
f) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zamówienia podstawowego o maksymalnie 30%.
g) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1a do SWZ.
2. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności związane z kompleksowym przygotowaniem publikacji do druku zajmujących się odtworzeniem layoutu z dopasowywaniem czcionki tekstu, ustaleniem interlinii, stylu, wielkości wcięć akapitowych, ustawieniem tytułów i śródtytułów publikacji, łączeniem tekstu ze zdjęciami i układaniem ich na stronie zgodnie z zasadami redakcji technicznej, obróbką elementów graficznych, naniesieniem na tekst korekty oraz zapisaniem danych komputerowych w postaci pliku postscriptowego, pliku PDF. Zakres czynności został podany w Załączniku nr 6a do SWZ (projektowane postanowienia umowy/wzór umowy), które powinny być wykonywane:
- przez min. 3 osoby do części 1 zamówienia.

Zakres czynności został podany w § 8 ust. 7 wzoru umowy - Załącznik nr 6a do SWZ. Wymienione osoby powinny być zatrudnione przez Wykonawcę lub jego podwykonawców na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 z późn. zm.), w wymiarze czasu pracy adekwatnym do powierzanych zadań, osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz.U z 2020 r. poz. 2207), przez cały okres realizacji zamówienia.
3. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ust. 1, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w Załączniku nr 6a do SWZ projektowane postanowienia umowy (wzór umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 79822000-2 - Usługi składu

4.5.5.) Wartość części: 273060,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług w zakresie przygotowania do druku (skład i łamanie) publikacji naukowych Polskiej Akademii Nauk w podziale na dwie części: 2) Część 2 – publikacje z zakresu nauk technicznych – 1048 arkuszy wydawniczych (przedstawionych w Załączniku nr 7b do SWZ).
a) W przypadku publikacji wymienionych w Załączniku nr 7b do SWZ konieczne jest odtworzenie layoutu lub dla wskazanych publikacji wykonanie nowego projektu layoutu oraz nowego projektu okładki. Jeśli zachodzi taka potrzeba, wymagane jest przeskładanie przysłanych w formie obrazu wzorów matematycznych, jedno- i wielostopniowych, oraz chemicznych zgodnie z layoutem przy zachowaniu wymaganych czcionek.
Wzory są dostępne na stronie:
https://www.czasopisma.pan.pl
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania do każdego Zlecenia okładki zgodnie ze wzorem przesłanym drogą elektroniczną lub w formie drukowanej. Okładka powinna zostać przesłana razem z materiałami do I i II korekty.
Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania elektronicznej wersji każdego Zlecenia.
b) Zamawiający od dnia obowiązywania umowy w okresie 12 miesięcy będzie sukcesywnie przekazywał do wykonania (przygotowania do druku) kolejne publikacje naukowe PAN wymienione w Załączniku 7b do SWZ.
c) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z opcji (w całości lub w części) w przypadku, gdy będzie to leżeć w interesie Zamawiającego i wynikać z jego bieżących potrzeb.
d) Opcja obejmuje uprawnienie Zamawiającego do zamówienia w ramach realizacji umowy dodatkowej liczby arkuszy wydawniczych w liczbie: maksymalnie 50 z odtworzeniem layoutów lub wykonaniem nowych projektów layoutu i nowych projektów okładek.
e) Za każdy arkusz wykonany i dostarczony w ramach opcji Wykonawca otrzyma wynagrodzenie jednostkowe wynikające z formularza ofertowego /cena jednostkowa arkusza wydawniczego dla zakresu objętego opcją /. Zamawiający przekaże pisemną informację Wykonawcy o potrzebie realizacji opcji podczas trwania umowy.
f) Opcja jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Jeżeli Zamawiający skorzysta z opcji, obowiązkiem umownym Wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie objętym opcją. Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z opcji zamówienia – jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu opcji. Zamówienie w ilości przekraczającej opcję wymaga zmiany umowy.
g) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zamówienia podstawowego o maksymalnie 30%.
h) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1b do SWZ.
2. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności związane z kompleksowym przygotowaniem publikacji do druku zajmujących się odtworzeniem layoutu z dopasowywaniem czcionki tekstu, ustaleniem interlinii, stylu, wielkości wcięć akapitowych, ustawieniem tytułów i śródtytułów publikacji, łączeniem tekstu ze zdjęciami i układaniem ich na stronie zgodnie z zasadami redakcji technicznej, obróbką elementów graficznych, naniesieniem na tekst korekty oraz zapisaniem danych komputerowych w postaci pliku postscriptowego, pliku PDF. Zakres czynności został podany w Załączniku nr 6b do SWZ (projektowane postanowienia umowy/wzór umowy), które powinny być wykonywane:
- przez min. 3 osoby do części 2 zamówienia.

Zakres czynności został podany w § 8 ust. 7 wzoru umowy - Załącznik nr 6b do SWZ. Wymienione osoby powinny być zatrudnione przez Wykonawcę lub jego podwykonawców na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 z późn. zm.), w wymiarze czasu pracy adekwatnym do powierzanych zadań, osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz.U z 2020 r. poz. 2207), przez cały okres realizacji zamówienia.
3. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ust. 1, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w Załączniku nr 6b do SWZ projektowane postanowienia umowy (wzór umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 79822000-2 - Usługi składu

4.5.5.) Wartość części: 310624,20 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 327672,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 327672,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 327672,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LogoScript Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 52602021

7.3.3) Ulica: Dembowskiego 4/54

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-784

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 327672,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 372749,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 372749,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 372749,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Drukarnia Braci Grodzickich Sp.J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1230001676

7.3.3) Ulica: Geodetów 47a

7.3.4) Miejscowość: Piaseczno

7.3.5) Kod pocztowy: 05-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 372749,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.