eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług w zakresie przygotowania do druku publikacji naukowych Polskiej Akademii Nauk w podziale na dwie części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług w zakresie przygotowania do druku publikacji naukowych Polskiej Akademii Nauk w podziale na dwie części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Polska Akademia Nauk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325713

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Defilad 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-901

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pan.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Nauka

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie przygotowania do druku publikacji naukowych Polskiej Akademii Nauk w podziale na dwie części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef08908a-cfa6-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00160470

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024795/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Przygotowanie do druku (skład i łamanie) publikacji naukowych Polskiej Akademii Nauk z zakresu: Część 1: nauk humanistycznych i społecznych Część 2: nauk technicznych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pan.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pan.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w formie elektronicznej i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym - przez osobę/y uprawnioną/e lub upoważnioną/e (na podstawie pełnomocnictwa) do
reprezentowania Wykonawcy. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawarte są w Rozdziale XI SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:

zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)

3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: Zamawiający wymaga w celu oceny oferty w kryterium "Jakość" złożenia próbki na część 1 i część 2 zamówiewnia , która była wydawnictwem, którego skład wykonywał wykonawca składający ofertę i składała się z trzech tytułów i była wydaną książką (książkami) lub czasopismem (czasopismami). Sposób złożenia próbek w formie pisemnej (papierowej) Zamawiający określił w rozdziale XII ust. 19 SWZ.

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Polska Akademia Nauk, pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa, PKiN, zp@pan.pl;
 kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Polskiej Akademii Nauk iod@pan.pl;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Świadczenie usług w zakresie przygotowania do druku publikacji naukowych Polskiej Akademii Nauk w podziale na dwie części” – znak sprawy ZZP.261.6.2023, prowadzonym w trybie podstawowym, a w przypadku danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana - także na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b), w celu zawarcia i realizacji umowy o zamówienie publiczne;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 i art. 19 oraz art. 74 i art. 75 ustawy Pzp lub ustawę z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 902) lub inne przepisy prawa lub umowy zawarte przez zamawiającego;
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz przez okres archiwizacji dokumentów wynikający z przepisów wewnętrznych administratora danych;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
a w przypadku danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana - także z zawarciem i realizacją umowy; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO, (a w przypadku Wykonawcy, którego oferta została wybrana i z którym Zamawiający zawrze umowę - także art. 6 ust. 1 lit. b RODO).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZZP.261.6.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług w zakresie przygotowania do druku (skład i łamanie) publikacji naukowych Polskiej Akademii Nauk w podziale na dwie części:
1) Część 1 – publikacje z zakresu nauk humanistycznych i społecznych – 1330 arkuszy wydawniczych (przedstawionych w Załączniku nr 7a do SWZ).
W przypadku publikacji wymienionych w Załączniku nr 7a do SWZ konieczne jest odtworzenie layoutu lub dla wskazanych publikacji wykonanie nowego projektu layoutu oraz nowego projektu okładki. Jeśli zachodzi taka potrzeba, wymagane jest przeskładanie przysłanych w formie obrazu wzorów matematycznych, jedno- i dwustopniowych zgodnie z layoutem przy zachowaniu wymaganych czcionek.
Wzory są dostępne na stronach:
https://www.czasopisma.pan.pl https://rzym.pan.pl/pl/publikacje/seria-wydawnicza-conferenze-pdf
https://cbh.pan.pl/pl/publikacje
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania do każdego Zlecenia okładki zgodnie ze wzorem przesłanym drogą elektroniczną lub w formie drukowanej. Okładka powinna zostać przesłana razem z materiałami do I i II korekty.
Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania elektronicznej wersji każdego Zlecenia.
a) Zamawiający od dnia obowiązywania umowy w okresie 12 miesięcy będzie sukcesywnie przekazywał do wykonania (przygotowania do druku) kolejne publikacje naukowe PAN wymienione w załączniku 7a do SWZ.
b) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z opcji (w całości lub w części) w przypadku, gdy będzie to leżeć w interesie Zamawiającego i wynikać z jego bieżących potrzeb.
Opcja obejmuje uprawnienie Zamawiającego do zamówienia w ramach realizacji umowy dodatkowej liczby arkuszy wydawniczych w liczbie: maksymalnie 150 z odtworzenie layoutów lub wykonaniem nowych projektów layoutu i nowych projektów okładek.
c) Za każdy arkusz wykonany i dostarczony w ramach opcji Wykonawca otrzyma wynagrodzenie jednostkowe wynikające z formularza ofertowego /cena jednostkowa arkusza wydawniczego dla zakresu objętego opcją /. Zamawiający przekaże pisemną informację Wykonawcy o potrzebie realizacji opcji podczas trwania umowy.
d) Opcja jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia.
e) W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Jeżeli Zamawiający skorzysta z opcji, obowiązkiem umownym Wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie objętym opcją. Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z opcji zamówienia – jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu opcji. Zamówienie w ilości przekraczającej opcję wymaga zmiany umowy.
f) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zamówienia podstawowego o maksymalnie 30%.
g) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1a do SWZ.
2. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności związane z kompleksowym przygotowaniem publikacji do druku zajmujących się odtworzeniem layoutu z dopasowywaniem czcionki tekstu, ustaleniem interlinii, stylu, wielkości wcięć akapitowych, ustawieniem tytułów i śródtytułów publikacji, łączeniem tekstu ze zdjęciami i układaniem ich na stronie zgodnie z zasadami redakcji technicznej, obróbką elementów graficznych, naniesieniem na tekst korekty oraz zapisaniem danych komputerowych w postaci pliku postscriptowego, pliku PDF. Zakres czynności został podany w Załączniku nr 6a do SWZ (projektowane postanowienia umowy/wzór umowy), które powinny być wykonywane:
- przez min. 3 osoby do części 1 zamówienia.

Zakres czynności został podany w § 8 ust. 7 wzoru umowy - Załącznik nr 6a do SWZ. Wymienione osoby powinny być zatrudnione przez Wykonawcę lub jego podwykonawców na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 z późn. zm.), w wymiarze czasu pracy adekwatnym do powierzanych zadań, osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz.U z 2020 r. poz. 2207), przez cały okres realizacji zamówienia.
3. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ust. 1, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w Załączniku nr 6a do SWZ projektowane postanowienia umowy (wzór umowy).

4.2.6.) Główny kod CPV: 79822000-2 - Usługi składu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z opcji (w całości lub w części) w przypadku, gdy będzie to leżeć w interesie Zamawiającego i wynikać z jego bieżących potrzeb.
Opcja obejmuje uprawnienie Zamawiającego do zamówienia w ramach realizacji umowy dodatkowej liczby arkuszy wydawniczych w liczbie: maksymalnie 150 z odtworzenie layoutów lub wykonaniem nowych projektów layoutu i nowych projektów okładek.
Za każdy arkusz wykonany i dostarczony w ramach opcji Wykonawca otrzyma wynagrodzenie jednostkowe wynikające z formularza ofertowego /cena jednostkowa arkusza wydawniczego dla zakresu objętego opcją /. Zamawiający przekaże pisemną informację Wykonawcy o potrzebie realizacji opcji podczas trwania umowy.
Opcja jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia.
W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Jeżeli Zamawiający skorzysta z opcji, obowiązkiem umownym Wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie objętym opcją. Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z opcji zamówienia – jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu opcji. Zamówienie w ilości przekraczającej opcję wymaga zmiany umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z Rozdziałem XX

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług w zakresie przygotowania do druku (skład i łamanie) publikacji naukowych Polskiej Akademii Nauk w podziale na dwie części: 2) Część 2 – publikacje z zakresu nauk technicznych – 1048 arkuszy wydawniczych (przedstawionych w Załączniku nr 7b do SWZ).
a) W przypadku publikacji wymienionych w Załączniku nr 7b do SWZ konieczne jest odtworzenie layoutu lub dla wskazanych publikacji wykonanie nowego projektu layoutu oraz nowego projektu okładki. Jeśli zachodzi taka potrzeba, wymagane jest przeskładanie przysłanych w formie obrazu wzorów matematycznych, jedno- i wielostopniowych, oraz chemicznych zgodnie z layoutem przy zachowaniu wymaganych czcionek.
Wzory są dostępne na stronie:
https://www.czasopisma.pan.pl
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania do każdego Zlecenia okładki zgodnie ze wzorem przesłanym drogą elektroniczną lub w formie drukowanej. Okładka powinna zostać przesłana razem z materiałami do I i II korekty.
Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania elektronicznej wersji każdego Zlecenia.
b) Zamawiający od dnia obowiązywania umowy w okresie 12 miesięcy będzie sukcesywnie przekazywał do wykonania (przygotowania do druku) kolejne publikacje naukowe PAN wymienione w Załączniku 7b do SWZ.
c) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z opcji (w całości lub w części) w przypadku, gdy będzie to leżeć w interesie Zamawiającego i wynikać z jego bieżących potrzeb.
d) Opcja obejmuje uprawnienie Zamawiającego do zamówienia w ramach realizacji umowy dodatkowej liczby arkuszy wydawniczych w liczbie: maksymalnie 50 z odtworzeniem layoutów lub wykonaniem nowych projektów layoutu i nowych projektów okładek.
e) Za każdy arkusz wykonany i dostarczony w ramach opcji Wykonawca otrzyma wynagrodzenie jednostkowe wynikające z formularza ofertowego /cena jednostkowa arkusza wydawniczego dla zakresu objętego opcją /. Zamawiający przekaże pisemną informację Wykonawcy o potrzebie realizacji opcji podczas trwania umowy.
f) Opcja jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Jeżeli Zamawiający skorzysta z opcji, obowiązkiem umownym Wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie objętym opcją. Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z opcji zamówienia – jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu opcji. Zamówienie w ilości przekraczającej opcję wymaga zmiany umowy.
g) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zamówienia podstawowego o maksymalnie 30%.
h) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1b do SWZ.
2. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności związane z kompleksowym przygotowaniem publikacji do druku zajmujących się odtworzeniem layoutu z dopasowywaniem czcionki tekstu, ustaleniem interlinii, stylu, wielkości wcięć akapitowych, ustawieniem tytułów i śródtytułów publikacji, łączeniem tekstu ze zdjęciami i układaniem ich na stronie zgodnie z zasadami redakcji technicznej, obróbką elementów graficznych, naniesieniem na tekst korekty oraz zapisaniem danych komputerowych w postaci pliku postscriptowego, pliku PDF. Zakres czynności został podany w Załączniku nr 6b do SWZ (projektowane postanowienia umowy/wzór umowy), które powinny być wykonywane:
- przez min. 3 osoby do części 2 zamówienia.

Zakres czynności został podany w § 8 ust. 7 wzoru umowy - Załącznik nr 6b do SWZ. Wymienione osoby powinny być zatrudnione przez Wykonawcę lub jego podwykonawców na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 z późn. zm.), w wymiarze czasu pracy adekwatnym do powierzanych zadań, osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz.U z 2020 r. poz. 2207), przez cały okres realizacji zamówienia.
3. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ust. 1, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w Załączniku nr 6b do SWZ projektowane postanowienia umowy (wzór umowy).

4.2.6.) Główny kod CPV: 79822000-2 - Usługi składu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z opcji (w całości lub w części) w przypadku, gdy będzie to leżeć w interesie Zamawiającego i wynikać z jego bieżących potrzeb.
Opcja obejmuje uprawnienie Zamawiającego do zamówienia w ramach realizacji umowy dodatkowej liczby arkuszy wydawniczych w liczbie: maksymalnie 50 z odtworzeniem layoutów lub wykonaniem nowych projektów layoutu i nowych projektów okładek.
Za każdy arkusz wykonany i dostarczony w ramach opcji Wykonawca otrzyma wynagrodzenie jednostkowe wynikające z formularza ofertowego /cena jednostkowa arkusza wydawniczego dla zakresu objętego opcją /. Zamawiający przekaże pisemną informację Wykonawcy o potrzebie realizacji opcji podczas trwania umowy.
Opcja jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Jeżeli Zamawiający skorzysta z opcji, obowiązkiem umownym Wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie objętym opcją. Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z opcji zamówienia – jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu opcji. Zamówienie w ilości przekraczającej opcję wymaga zmiany umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z Rozdziałem XX

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania i spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) w zakresie doświadczenia Wykonawcy dla części 1:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał należycie (a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje):
co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia należy rozumieć usługę obejmującą przygotowanie do druku (redakcję techniczną, skład i łamanie, opracowanie ilustracji) czasopism lub książek naukowych o charakterze humanistycznym lub społecznym zawierających ilustracje, tabele, jedno- i dwustopniowe wzory matematyczne lub chemiczne oraz różne rodzaje znaków i alfabetów, o wartości nie mniejszej niż 120 000,00 zł brutto lub maksymalnie 5 usług o łącznej wartości nie mniejszej niż 120 000,00 zł brutto;
b) w zakresie doświadczenia Wykonawcy dla części 2:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał należycie (a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje):
co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia należy rozumieć usługę obejmującą przygotowanie do druku (redakcję techniczną skład i łamanie, opracowanie ilustracji) czasopism lub książek naukowych o charakterze technicznym zawierających ilustracje, tabele, wielostopniowe wzory matematyczne i chemiczne oraz różne rodzaje znaków i alfabetów, o wartości nie mniejszej niż 120 000,00 zł brutto lub maksymalnie 5 usług o łącznej wartości nie mniejszej niż 120 000,00 zł brutto;
c) w zakresie potencjału kadrowego (osób) dla części 1:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą brały udział w jego realizacji, tj.:
minimum trzema osobami, które posiadają co najmniej trzyletnie doświadczenie w zakresie wykonywania czynności, takich jak opisane w Rozdziale III ust. 2 SWZ, związanych z kompleksowym przygotowaniem do druku (redakcja techniczna, odtworzenie layoutu, skład i łamanie) książek lub czasopism naukowych o charakterze humanistycznym lub społecznym, w których występują jedno- i dwustopniowe wzory matematyczne lub chemiczne, ilustracje, tabele oraz różne rodzaje znaków i alfabetów, posiadają doświadczenie w obróbce elementów graficznych, naniesieniu na tekst korekty oraz zapisaniu danych komputerowych w postaci pliku postscriptowego, pliku PDF oraz przygotowaniu publikacji elektronicznej w formatach EPUB lub MOBI. Osoby te będą odpowiedzialne za realizację zamówienia Zamawiającego i będą upoważnione do dokonywania ustaleń technicznych aspektów realizacji zamówienia.
d) w zakresie potencjału kadrowego (osób) dla części 2:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą brały udział w jego realizacji, tj.:
minimum trzema osobami, które posiadają co najmniej trzyletnie doświadczenie w zakresie wykonywania czynności, takich jak opisane w Rozdziale III ust. 2 SWZ związanych z kompleksowym przygotowaniem do druku (redakcja techniczna, odtworzenie layoutu, skład i łamanie) książek lub czasopism naukowych o charakterze technicznym, w których występują wielostopniowe wzory matematyczne i chemiczne, tabele, ilustracje oraz różne rodzaje znaków i alfabetów, oraz posiadają doświadczenie w obróbce elementów graficznych, naniesieniu na tekst korekty, zapisaniu danych komputerowych w postaci pliku postscriptowego, pliku PDF oraz przygotowaniu publikacji elektronicznej w formatach EPUB. Osoby te będą odpowiedzialne za realizację zamówienia Zamawiającego i będą upoważnione do dokonywania ustaleń technicznych aspektów realizacji zamówienia.
Uwaga: w przypadku, gdy Wykonawca wykaże się tylko jedną usługą o wartości nie mniejszej niż 120 000 zł brutto, to wszystkie elementy wskazane w warunku udziału w postępowaniu w zakresie doświadczenia dla danej części zamówienia, na którą zostanie złożona oferta, Wykonawca musi wykazać warunek udziału w postępowaniu w tej jednej zrealizowanej usłudze.
W przypadku, gdy Wykonawca wykaże się większą liczbą usług – maksymalnie do 5 usług – to łącznie w wykazanych 5 usługach, wszystkie wymienione w warunku udziału w postępowaniu elementy muszą być uwzględnione w tych usługach.
Zamawiający nie wymaga, aby w każdej usłudze – maksymalnie w 5 usługach wykazanych przez Wykonawcę dla danej części zamówienia, na którą Wykonawca złoży ofertę – występowały wszystkie elementy podane w warunku udziału w postępowaniu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału
w postępowaniu Zamawiający żąda:
• odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda:
• wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawiane w okresie ostatnich
3 miesięcy – na potwierdzenie spełniania warunku określonego:
- w Rozdziale VI ust. 1 pkt 4 lit. a) SWZ (dot. części 1);
- w Rozdziale VI ust. 1 pkt 4 lit. b) SWZ (dot. części 2).
Wzór wykazu usług stanowi Załącznik nr 4 do SWZ;

• wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - na potwierdzenie spełniania warunku określonego:
- w Rozdziale VI ust. 1 pkt 4 lit. c) SWZ (dot. części 1);
- w Rozdziale VI ust. 1 pkt 4 lit. d) SWZ (dot. części 2).
Wzór wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Próbki na część 1 i część 2 zamówienia do kryterium oceny ofert w części 1 i części 2 zamówienia. Wymagania dotyczące próbki na część 1: Zamawiający wymaga, aby przedłożona próbka była wydawnictwem, którego skład wykonywał Wykonawca składający ofertę i składała się z trzech tytułów
i była wydanymi książką (książkami) lub czasopismem (czasopismami) zawierającymi:
-rysunki, zdjęcia, tabele oraz jedno- i dwustopniowe wzory matematyczne lub chemiczne, oraz litery i znaki różnych alfabetów. Przedstawione książki lub czasopisma wchodzące w skład próbki mają być naukowymi publikacjami o tematyce humanistycznej lub społecznej, posiadającymi numer ISSN lub ISBN.
Wchodzące w skład próbki publikacje muszą być książką lub czasopismem wydanym w latach 2020-2022 (próbka: książka lub czasopismo nie może być w wersji elektronicznej), zawierające informację o Wykonawcy usługi składu i łamania w stopce, w wersji papierowej w języku polskim lub w jednym z języków kongresowych, tj. język angielski, niemiecki, francuski, hiszpański, rosyjski.
Zamawiający wymaga dołączenia do próbki jednego rozdziału lub artykułu w wersji elektronicznej (zawartego w próbce), w pliku .pdf z aktywnymi linkami przekazanym, wraz z ofertą, za pośrednictwem Platformy przetargowej https://pan.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html .
Wymagania dotyczące próbki na część 2: Zamawiający wymaga, aby przedłożona próbka była wydawnictwem, którego skład wykonywał Wykonawca składający ofertę i składała się z trzech tytułów
i była wydaną książką (książkami) lub czasopismem (czasopismami) zawierającymi:
-rysunki, zdjęcia, tabele oraz wielostopniowe wzory matematyczne, zawierające równania różniczkowe, całkowe, macierze, wzory zawierające zmienne zapisywane alfabetem łacińskim, wzory chemiczne oraz litery
i znaki różnych alfabetów. Przedstawione książki lub czasopisma wchodzące w skład próbki mają być naukowymi publikacjami o tematyce technicznej, posiadającymi numer ISSN lub ISBN.
Wchodzące w skład próbki publikacje muszą być książką lub czasopismem wydanym w latach 2020-2022, z informacją o wykonawcy usługi składu i łamania w stopce, w wersji papierowej w języku polskim lub w jednym z języków kongresowych, tj. język angielski, niemiecki, francuski, hiszpański, rosyjski.
Ponadto Zamawiający wymaga dołączenia do próbki jednego rozdziału lub artykułu (zawartego w próbce) w otwartym pliku LaTeX przesłanym, wraz z ofertą, za pośrednictwem Platformy przetargowej https://pan.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html oraz jednego rozdziału lub artykułu w wersji elektronicznej (zawartego w próbce) w pliku .pdf z aktywnymi linkami przesłanym, wraz z ofertą, za pośrednictwem Platformy przetargowej https://pan.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html .
Szczegółowy opis próbek do części 1 i części 2 zamówienia został zawarty w rozdziale XVI ust. 1 pkt 7 lit. a i lit. b) SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wykonawca składa wraz z ofertą:
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3A do SWZ;
2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 4 SWZ, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3B do SWZ (jeżeli dotyczy);
3) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 2 SWZ (jeżeli dotyczy);
4) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 7 pkt 2) SWZ (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6. Przepisy ustawy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego (spółki cywilne/konsorcja):
1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 1 ) SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
2) w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane; w takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4 ustawy Pzp);
3) dokumenty, o których mowa w Rozdziale IX ust. 2 SWZ składa dowolny wykonawca/dowolni wykonawcy wykazujący spełnienie warunków udziału
w postępowaniu, spośród Wykonawców wspólnie składających ofertę.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy, zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6a i 6b do niniejszej SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz na zasadach określonych we wzorze umowy dla każdej z części zamówienia.
CZĘŚĆ nr 1 i CZĘŚĆ nr 2
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej Umowy w sytuacjach opisanych w treści przepisu art. 455 ustawy Pzp, a także w następujących sytuacjach:
1) zmian (wskazania nowych) tytułów publikacji naukowych PAN przeznaczonych do wykonania przez Wykonawcę w stosunku do wyszczególnionych w Załączniku nr 4 do Umowy, pod warunkiem ich analogicznej tematyki i poziomu trudności w stosunku do tytułów wyszczególnionych w Załączniku nr 4 do Umowy;
2) wynikających ze zmiany obowiązujących przepisów prawa, które będą miały wpływ na realizację Umowy, w celu dostosowania treści postanowień Umowy do aktualnego stanu prawnego;
3) w toku realizacji Umowy wynikną rozbieżności lub niejasności w jej treści,
których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie
rozbieżności i doprecyzowanie postanowień Umowy w stopniu wyłączającym
dopuszczalność różnej interpretacji zapisów Umowy przez Strony;
4) zmiany terminu końcowego Umowy, w razie niewykorzystania całej kwoty, o której mowa w § 4 ust. 1 Umowy, za zakres podstawowy zamówienia lub w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego opcji, nie dłużej jednak niż o 2 miesiące;
5) wystąpienia zdarzeń siły wyższej, rozumianych jako zdarzenia zewnętrznie
niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia, które będą miały wpływ na sposób, częstotliwość lub terminy świadczenia usług objętych przedmiotem Umowy, jak również wysokość wynagrodzenia umówionego przez Strony.
2. Z inicjatywą zmian wskazanych w ust. 1 może wystąpić każda ze Stron poprzez przedłożenie pisemnej informacji o proponowanej zmianie wraz z wyjaśnieniem przyczyn proponowanej zmiany.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-04-12 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://pan.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-12 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-05-11

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wykonawca zobowiązany jest w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego wraz z ofertą (formularzem oferty sporządzonym według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej SWZ) złożyć:
1) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 1 SWZ, stanowiące Załącznik nr 3A do SWZ;
2) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 2 SWZ, stanowiące Załącznik nr 3B do SWZ i zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby,
o którym mowa w Rozdziale IX ust. 2 (jeżeli dotyczy);
3) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 5 SWZ;
4) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 7 pkt 2 SWZ;
5) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentu rejestrowego KRS, CEIDG);
6) uzasadnienie Wykonawcy, że informacje wskazane w ust. 9 Załącznika nr 2 do SWZ – wzór formularza oferty, stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli dotyczy);
7) próbkę dla części 1 i/lub części 2 w zależności, na którą część Wykonawca składa ofertę:
Wykonawca zobowiązany jest w terminie wyznaczonym na składanie ofert złożyć próbkę, o której mowa poniżej, na adres i w terminie wskazanym w Rozdziale XVIII ust. 2 SWZ. Próbka stanowić będzie treść oferty oraz podstawę oceny ofert w ramach kryteriów oceny ofert, a jej niezałączenie skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie przepisu art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. (Rozdział XII ust. 19 SWZ) Zgodnie z art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp Zamawiający odstępuje od wymagania użycia środków komunikacji elektronicznej w odniesieniu do próbek, o których mowa w Rozdziale XVI ust. 1 pkt 7 lit. a) dot. części 1 i lit. b) dot. części 2 oraz w Rozdziale XX ust. 2 pkt 2 SWZ. Zamawiający tym samym wymaga złożenia próbek w formie pisemnej (papierowej) za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2022 r. poz. 896 z późn. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca do upływu terminu składania ofert określonego w Rozdziale XVIII ust. 1 SWZ, w zamkniętej kopercie skierowanej na adres: Polska Akademia Nauk (Zespół Zamówień Publicznych) – piętro 25, pok. 2516 PKiN pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa. Kopertę należy oznaczyć następująco:
„Próbki w postępowaniu na:
„Świadczenie usług w zakresie przygotowania do druku publikacji naukowych Polskiej Akademii Nauk w podziale na dwie części” - znak sprawy nr ZZP.6.2023
Nie otwierać przed dniem 12.04.2023 r. godz. 12:00 , dot. części……. ”

Termin wykonania zamówienia
Termin realizacji przedmiotu zamówienia dla części 1 i części 2 zamówienia w okresie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania maksymalnej wartości brutto umowy określonej w § 4 ust. 1 wzoru umowy (Załączniku nr 6a i 6b do SWZ) z zastrzeżeniem klauzuli opcji, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi pierwsze.

Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, wobec którego zachodzi, co najmniej jedna z przesłanek określonych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz. U. z 2023 r., poz. 129 z późn. zm.).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.