eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › ŚWIADCZENIE USŁUG PRAWNICZYCH DLA SZCZECIŃSKICH INWESTYCJI MIEJSKICH SP. Z O.O. W SZCZECINIE.



Ogłoszenie z dnia 2023-04-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG PRAWNICZYCH DLA SZCZECIŃSKICH INWESTYCJI MIEJSKICH SP. Z O.O. W SZCZECINIE.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szczecińskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382696215

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mieszka I 33

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 71-011

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: 91 8173382

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sim.szczecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sim.szczecin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Zastępstwo Inwestorskie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ŚWIADCZENIE USŁUG PRAWNICZYCH DLA SZCZECIŃSKICH INWESTYCJI MIEJSKICH SP. Z O.O. W SZCZECINIE.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8adfe9e-e4f9-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00196520

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://portal.smartpzp.pl/sim

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między zamawiającym
a wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz wszelkich oświadczeń i wniosków (w tym o
wyjaśnienie treści swz), a także przekazywanie zawiadomień i informacji odbywa się wyłącznie w
formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Portal Smart PZP (zwanej dalej: „Platformą”) pod
adresem: http://portal.smartpzp.pl/sim

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz wszelkich
oświadczeń i wniosków (w tym o wyjaśnienie treści swz), a także przekazywanie zawiadomień i
informacji odbywa się wyłącznie w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Portal Smart PZP
(zwanej dalej: „Platformą”) pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/sim.
2. Zamawiający nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania do SWZ lub rozpatrywał wniosków dot.
czynności podejmowanych w postępowaniu w przypadku, gdy Wykonawca złoży wniosek w inny
sposób niż za pośrednictwem Platformy (np. na adres e-mail).
3. Składanie ofert następuje za pośrednictwem strony internetowej prowadzonego postępowania -
platformy zakupowej dostępnej pod adresem internetowym: https://portal.smartpzp.pl/sim Przeglądanie
pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta w Systemie,
ani logowania do Systemu.
4.Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz wszelkich
oświadczeń i wniosków (w tym o wyjaśnienie treści swz), a także przekazywanie zawiadomień i
informacji odbywa się wyłącznie w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Portal Smart PZP
(zwanej dalej: „Platformą”) pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/sim. 2.Zamawiający nie będzie
udzielał odpowiedzi na pytania do SWZ lub rozpatrywał wniosków dot. czynności podejmowanych w
postępowaniu w przypadku, gdy Wykonawca złoży wniosek w inny sposób niż za pośrednictwem
Platformy (np. na adres e-mail). 5.Składanie ofert następuje za pośrednictwem strony internetowej
prowadzonego postępowania - platformy zakupowej dostępnej pod adresem internetowym:
https://portal.smartpzp.pl/sim Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania
nie wymaga posiadania konta w Systemie, ani logowania do Systemu.
minimalnych wymagań technicznych: 1) Oprogramowanie zewnętrzne (dostawcy podpisu
kwalifikowanego): a) Mozzilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub
Opera ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11; b) Lista
zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest
używanie najnowszych wersji przeglądarek;
c) system operacyjny Windows 7 i późniejsze.
2) Oprogramowanie wbudowane w SmartPZP:
a) zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre);
b) w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki
Szafir SDK Web;
c) oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym.
8. Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach .png, .jpg,
.jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .7zip, .txt, .ath, .xml,
.dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg
ZAMAWIAJĄCY ZALECA UŻYCIE FORMATU PDF

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozdziałem XXV SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z Rozdziałem XXV SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SIM/ZP/P/01/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług prawniczych polegających na bieżącej obsłudze prawnej Zamawiającego oraz obsłudze prawnej Inwestycji, prowadzonych przez Zamawiającego jako inwestora, a także jako inwestora zastępczego Gminy Miasto Szczecin bądź innych podmiotów, w zakresie prawa obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, z wyłączeniem prawa podatkowego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1. Warunki na jakich zostaną one udzielone:
a) przekroczenie 1800 godz. dyżurów w czasie trwania umowy,
b) powierzenie wykonywania usług, o których mowa w ust. 1 może nastąpić w trakcie trwania umowy, a także po jej zakończeniu,
c) powierzenie wykonywania usług, o których mowa w ust. 1 może nastąpić:
- w związku z wystąpieniem potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego usług, np. z uwagi na ilość zadań realizowanych przez Zamawiającego wymagających obsługi prawnej lub
- z powodu zmian wynikających z uwarunkowań realizacji zadania inwestycyjnego (w tym w szczególności związanych z postępowaniami administracyjnymi dot. tego zadania, uwarunkowań środowiskowych, wpływu inwestycji sąsiadujących, itp.) lub
- z powodu zmiany stanu prawnego lub wytycznych właściwych instytucji polskich lub UE lub
- w przypadku powierzenia Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub publicznych;
d) powierzenie wykonywania usług, o których mowa w ust. 1 nastąpi z uwzględnieniem zmian po negocjacjach z Wykonawcą.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę zawierającą najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
a) „Cena ofertowa brutto” (C);
b) „Doświadczenie Osób skierowanych do realizacji zamówienia (D) i (D1)
c) „Wysokość Ubezpieczenia Wykonawcy” (U)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Kierownika Zespołu Prawnego

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) doświadczenie zastępcy Kierownika Zespołu Prawnego

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość Ubezpieczenia Wykonawcy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

4. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie niższą niż 10.000.000,00 zł.
5. zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że:
1) wykonuje lub wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie minimum 2 usługi prawne na rzecz Zamawiającego w rozumieniu PZP polegające na kompleksowej obsłudze prawnej inwestycji, przez okres co najmniej 12 następujących po sobie miesięcy każda z usług, gdzie co najmniej jedna była lub jest świadczona na rzecz Zamawiającego do którego zadań statutowych należy obsługa procesów inwestycyjnych realizującego inwestycje kubaturowe, drogowe i mostowe
2) wykonuje lub wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 usługę świadczoną na rzecz zamawiającego w rozumieniu PZP polegającą na obsłudze prawnej etapu projektowania inwestycji obejmującej budowę, rozbudowę lub przebudowę obiektu użyteczności publicznej o wartości inwestycji nie mniejszej niż 200.000.000 zł brutto.
3) wykonuje lub wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 usługę świadczoną na rzecz zamawiającego w rozumieniu PZP, polegającą na obsłudze prawnej etapu realizacji inwestycji obejmującej budowę, rozbudowę lub przebudowę obiektu użyteczności publicznej, o wartości nie mniejszej niż 200.000.000,00 zł brutto,
4) posiada co najmniej trzyletnie doświadczenie w obsłudze co najmniej dwóch podmiotów świadczących usługi w ogólnym interesie gospodarczym w rozumieniu art. 106 ust. 2 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej na podstawie umowy wykonawczej zawartej pomiędzy Jednostką Samorządu Terytorialnego a podmiotem, w której posiada 100% udziałów, określającej zasady wykonywania przez podmiot powierzonych jej usług w ogólnym interesie gospodarczym oraz zasady wypłaty rekompensaty za świadczenie ww. usług (nabyte w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie).
W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie, z tym zastrzeżeniem, że warunek, o którym mowa w ppkt 1 musi spełniać jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w całości. Zamawiający nie dopuszcza łączenia parametrów poszczególnych usług.
6. Ponadto, w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca dodatkowo wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym w postaci osób wyznaczonych imiennie do realizacji zamówienia, w tym:
1) co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję Kierownika Zespołu Prawnego, posiadającą wykształcenie wyższe prawnicze i uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego oraz posiadającymi wpis na odpowiednią listę potwierdzającą wykonywanie zawodu adwokata lub radcy prawnego, a także posiadającą łącznie:
a) co najmniej 15-letnie doświadczenie w świadczeniu usług obsługi prawnej (na stanowisku radcy prawnego lub adwokata) zamawiających w rozumieniu PZP, przy czym w zakres ww. usług powinna wchodzić również obsługa inwestycji realizowanych przez ww. podmioty,
b) doświadczenie (nabyte w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert) w obsłudze prawnej Zamawiającego w rozumieniu PZP przy realizacji co najmniej 2 inwestycji obejmujących budowę, rozbudowę lub przebudowę obiektu użyteczności publicznej o wartości robót budowalnych co najmniej 200.000.000,00 zł brutto każda (obejmującej zarówno etap przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jak również etap realizacji umowy zawartej w następstwie tego postępowania), przy czym co najmniej jedna musi być współfinansowana z dotacji z budżetu Państwa oraz co najmniej jedna powinna być realizowana w formule zaprojektuj i wybuduj,
c) doświadczenie (nabyte w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert) w obsłudze prawnej Zamawiającego w rozumieniu PZP przy realizacji co najmniej 1 inwestycji drogowej lub mostowej lub kubaturowej o wartości co najmniej 20.000.000,00 zł brutto współfinansowanej ze środków unijnych,
d) doświadczenie (nabyte w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert) w zakresie reprezentacji zamawiającego w rozumieniu PZP w co najmniej 1 postępowaniu przed mediatorem w sprawie zawarcia ugody dotyczącej rozliczenia robót budowlanych związanych z wykonaniem obiektów użyteczności publicznej o wartości przedmiotu sporu nie mniejszej niż 1.000.000 zł brutto, zakończonej zawarciem ugody przed mediatorem,
e) doświadczenie (nabyte w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert) w zakresie reprezentacji zamawiającego w rozumieniu PZP lub wykonawcy w co najmniej 2 postępowaniach sądowych dotyczących rozliczenia umowy o roboty budowlane z których co najmniej jedno postępowanie powinno dotyczyć sprawy o wartości przedmiotu sporu co najmniej 5.000.000 zł brutto, a co najmniej jedno postępowanie powinno dotyczyć sprawy o wartości przedmiotu sporu co najmniej 20.000.000 zł brutto,
f) doświadczenie (nabyte w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert) w zakresie świadczenia przez okres co najmniej 24 miesięcy usług doradztwa prawnego na rzecz podmiotu świadczącego usługi w ogólnym interesie gospodarczym w rozumieniu art. 106 ust. 2 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej, w zakresie obejmującym problemy prawne związane z wykonywaniem przez ww. podmiot umowy wykonawczej zawartej z Jednostką Samorządu Terytorialnego w której Jednostka Samorządu Terytorialnego posiada 100% udziałów, określającej zasady wykonywania przez ten podmiot powierzonych mu usług w ogólnym interesie gospodarczym oraz zasady wypłaty rekompensaty za świadczenie ww. usług,
2) co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję zastępcy Kierownika Zespołu Prawnego, posiadającą wykształcenie wyższe prawnicze i uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego o, a także posiadającą łącznie:
a) co najmniej 10-letnie doświadczenie zawodowe liczone od daty uzyskania uprawnień,
b) doświadczenie (nabyte w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert) w obsłudze prawnej zamawiającego w rozumieniu PZP przy realizacji co najmniej 2 inwestycji obejmujących budowę, rozbudowę lub przebudowę obiektu użyteczności publicznej z których :
– co najmniej jedna z ww. usług powinna dotyczyć inwestycji o wartości robót budowlanych co najmniej 20.000.000 zł brutto;
- co najmniej jedna z ww. usług powinna dotyczyć inwestycji o wartości robót budowlanych co najmniej 200.000.000,00 zł brutto i powinna obejmować doradztwo prawne na rzecz zamawiającego w rozumieniu PZP zarówno na etapie przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jak również na etapie realizacji umowy zawartej w następstwie tego postępowania,
- co najmniej jedna z ww. usług powinna dotyczyć inwestycji współfinansowanej ze środków unijnych,
- co najmniej jedna z ww. usług powinna dotyczyć inwestycji współfinansowanej z dotacji z budżetu Państwa,
c) doświadczenie (nabyte w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert) w obsłudze prawnej zamawiającego w rozumieniu PZP przy realizacji co najmniej co najmniej 1 inwestycji obejmującej budowę, rozbudowę lub przebudowę obiektu użyteczności publicznej o wartości robót budowlanych co najmniej 50.000.000,00 zł brutto realizowanej w formule zaprojektuj i wybuduj, przy czym na potwierdzenie spełniania niniejszego warunku wykonawca może powołać się na usługę, wskazaną również na potwierdzenie warunków opisanych w lit. b), jeżeli była realizowana w formule zaprojektuj i wybuduj,
d) doświadczenie (w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert) w zakresie świadczenia usług doradztwa prawnego na rzecz podmiotu świadczącego usługi w ogólnym interesie gospodarczym w rozumieniu art. 106 ust. 2 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej, w zakresie obejmującym problemy prawne związane z wykonywaniem przez ww. podmiot umowy wykonawczej zawartej z Jednostką Samorządu Terytorialnego w której Jednostka Samorządu Terytorialnego posiada 100% udziałów określającej zasady wykonywania przez ten podmiot powierzonych jej usług w ogólnym interesie gospodarczym oraz zasady wypłaty rekompensaty za świadczenie ww. usług, przez okres co najmniej 24 miesięcy,
Z uwagi na mala liczbę znaków Szczegółowy opis w swz

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenia wykonawcy, w zakresie wynikającym z art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
2) dokument/dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w Rozdziale XV pkt 4. W przypadku składania oferty wspólnej oświadczenie składa wykonawca, który będzie odpowiadał za spełnienie ww. warunku.

Uwaga: Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej
3) Wykaz zrealizowanych usług, o których mowa w rozdziale XV pkt 5 ppkt 1-4 SWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,
4) Wykaz osób, o których mowa w rozdziale XV pkt 6 ppkt 1-4, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania określonych w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy odnośnie do orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy odnośnie do zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,
e) art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835)

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

3. Dokumenty składane wraz z Formularzem Ofertowym:
1) Oświadczenie stanowiące dowód potwierdzający na dzień składania ofert brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postepowaniu, tymczasowo zastępujące podmiotowe środki dowodowe – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy
z Wykonawców. W przypadku korzystania z zasobów innego podmiotu w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca składa oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby (potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby).

2) Dokument, z którego wynika zakres umocowania do działania w imieniu Wykonawcy
w postępowaniu o udzielenie zamówienia:
a) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
UWAGA: Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentu, jeżeli dokument Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
b) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z innych dokumentów, o których mowa w lit. a.
Dokument musi zostać złożony pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Dopuszczalne jest również złożenie kopii dokumentu elektronicznie poświadczonej przez notariusza.
UWAGA: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zasady określone w lit. b stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3) Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy) – wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
4) Oświadczenie stanowiące dowód potwierdzający na dzień składania ofert brak podstaw wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835) – oświadczenie stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
5) Oświadczenie składane w celu przyznania punktów w kryteriach oceny ofert, według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do swz. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy.
2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 należy dołączyć do oferty.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenie jw. przedkłada się, w przypadku określonym w art. 117 ust. 2 i 3 Ustawy, zgodnie z treścią Formularza ofertowego.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. Wspólnicy spółki cywilnej są wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt 1 – 4.
6. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru danej oferty jako najkorzystniejszej) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą mieli obowiązek przedstawić zamawiającemu umowę konsorcjum, zawierającą co najmniej:
1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia;
2) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy;
3) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany treści niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem
nieważności.
2. Zmiany zostaną wprowadzone aneksem do
niniejszej Umowy i będą skuteczne od daty zawarcia tego aneksu.
Z uwagi na limit znaków szczegółowe informacje zawarte są w załączniku nr 4 do SWZ - we wzorze umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-05-05 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: http://portal.smartpzp.pl/sim

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-05 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-05-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.