eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaraczewo › Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Jaraczewie wraz z wymianą azbestowej sieci wodociągowej w Górze i Rusku



Ogłoszenie z dnia 2022-06-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Jaraczewie wraz z wymianą azbestowej sieci wodociągowej w Górze i Rusku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JARACZEWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855363

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jarocińska 1

1.5.2.) Miejscowość: Jaraczewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-233

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 627474102

1.5.8.) Numer faksu: 627474102

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@jaraczewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaraczewo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/jaraczewo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Jaraczewie wraz z wymianą azbestowej sieci wodociągowej w Górze i Rusku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f498af7-ba89-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00196285

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00334742/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Jaraczewie wraz z wymianą azbestowej sieci wodociągowej w Górze i Rusku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00121790/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: P-zp.271.01.04.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 8421407,45 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budynek wraz z infrastrukturą objęty projektowaną przebudową znajduje się na działce gminnej o nr ewid: 440 obręb Jaraczewo miasto.
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Jaraczewie obejmująca swym zakresem:

1. Wymiana pomp głębinowych wraz z instalacją pionów tłocznych oraz instalację tłoczną do budynku
2. Dostawa i montaż klarowników (4szt.) wraz z podłączeniem oraz opomiarowaniem ( przepływomierze Dn 100 )
3. Dostawa i montaż zbiornika pośredniego ZPR wraz z wszystkimi instalacjami oraz kanalizacją
4. Wykonanie instalacji pomp II stopnia oraz instalacje dozowania koagulantu
5. Dostawa i montaż zbiorników retencyjnych ZRV 200 ( 2 szt.) wraz z zaprojektowanymi instalacjami
6. Wymiana aeratorów oraz filtrów DN1800 w hali technologicznej SUW na nowe urządzenia (Aerator DN 1800 - 2 szt. ; Filtr DN 1800 10 szt. ) tych prac nie obejmuje dokumentacja projektowa . Aeratory i Filtry z demontażu utylizacja po stronie wykonawcy
7. Wykonanie prac związanych z utrzymaniem obiektu w pełnej dyspozycyjności produkcji wody- kontenerowa stacja uzdatniania wody
8. Wykonanie pomieszczenia chlorowni oraz zbiornika wód z chlorowni
9. Wykonanie instalacji elektro- automatycznej dla technologii SUW
10. Wykonanie prac posadzkowych i instalacyjnych w hali technologicznej SUW
11. Wykonanie nowej pompowni III stopnia wody sieciowej oraz pompowni wód płuczących
12. Wykonanie nowej instalacji tłocznej- spięcie z istniejącą siecią tłoczną wodociągową
13. Wymiana przykrycia zbiornika wód popłucznych oraz wymiana zasuwy spustowej popłuczyn
14. Wykonanie niezbędnych prac demontażowych opryzmowanych zbiorników retencyjnych wraz z ich wywiezieniem
15. Wykonanie rozruchu stacji uzdatniania wody oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych dokumentów zezwalających na użytkowanie obiektu SUW Jaraczewo.

W zakres procesu budowlanego wchodzą następujące roboty :
- ziemne
- zbrojarskie
- betonowe
- montażowe
- wykończeniowe
- instalacyjne
- elektro-instalacyjne
Ponad to proces budowlany obejmuje również transport materiałów w obrębie placu budowy i poza nim.

Podczas modernizacji stacji należy bezwzględnie zapewnić ciągłość dostawy wody do odbiorców. Zamawiający wymaga zabezpieczenia w postaci kontenerowej stacji uzdatniania wody na czas wykonywania robót technologicznych.

Wymaga się, aby do czasu zakończenia inwestycji Wykonawca uzyskał od właściwych organów decyzję zwiększającą wydobycie wody do 90 m3/h lecz nie mniej niż wskazano w projekcie budowlanym przebudowy SUW.

Wymaga się, aby do czasu zakończenia inwestycji Wykonawca uzyskał od właściwych organów decyzję pozwalającą na zwiększenie zrzutu wód popłucznych, zgodnie z określonymi parametrami
w projekcie budowlanym, w związku ze zmianą technologii oraz dołożeniem ciągu technologicznego koagulacji wody surowej.


Wymaga się, aby Wykonawca w trakcie realizowanej inwestycji dokonał zgłoszenia do Urzędu Dozoru Technicznego wszystkich urządzeń technicznych podlegających dozorowi technicznemu, oraz zalożył/zaktualizował nowe lub istniejące książki rewizyjne zgłoszonych urządzeń podczas realizacji inwestycji..

Wykonawca w ramach realizacji zadania musi uzyskać pozwolenie na uruchomienie i podawanie wody do sieci wodociągowej od Państwowego Inspektora Sanitarnego oraz ostateczną decyzję o pozwoleniu na użytkowanie wydaną przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego.


Założenia:
Modernizacja linii technologii SUW (zmiana technologii oczyszczania wody surowej, wymiana pomp, wstawienie układu pomp dozujących, mieszacza, zespołu klarowników, pompowni pośredniej, itd., prace remontowe). Poprawa jakości dostarczanej wody, pozbycie się brunatnej barwy, zwiększenie jej produkcji, dostosowanie wskaźników jakości do normatywu. Wymiana sieci azbestowej na bezpieczną,
wykonaną zgodnie z obowiązującymi normami. Zapewnienie bezpieczeństwa dla życia i zdrowia mieszkańców, Poprawa produktywności i efektywności SUW, zwiększenie atrakcyjności JST.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w:
1) Dokumentacja techniczna, stanowiący załącznik nr 9 do SWZ.
2) Specyfikacje techniczne, stanowiące załącznik nr 10 do SWZ.
3) Przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 11 do SWZ.
Prace związane z wykonaniem inwestycji należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa budowlanego, przepisami prawa dotyczącymi wymagań technicznych, ochrony środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami BHP oraz wiedzą techniczną.
Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, aprobaty i certyfikaty oraz być zgodne z obowiązującymi normami.
Wykonawca będzie przeprowadzał na własny koszt pomiary i badania materiałów oraz robót zgodnie z zasadami kontroli jakości materiałów i robót określonych w specyfikacji technicznej oraz wymaganych przepisami prawa.
Wykonawca, na własną odpowiedzialność i na swój koszt, winien podjąć wszelkie środki zapobiegawcze wymagane przez rzetelną praktykę budowlaną oraz aktualne okoliczności, aby zabezpieczyć prawa właścicieli posesji sąsiadujących z placem budowy/robót i unikać powodowania tam jakichkolwiek zakłóceń czy szkód.
Wykonawca winien zabezpieczyć Zamawiającego przed wszelkimi skutkami finansowymi z tytułu jakichkolwiek roszczeń wniesionych przez właścicieli posesji czy budynków sąsiadujących z placem budowy/robót w zakresie, w jakim Wykonawca odpowiada za takie zakłócenia czy szkody.
Teren wokół inwestycji należy w sposób trwały zabezpieczyć przed oddziaływaniem robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45252120-5 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 5779130,27 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wymiana sieci wodociągowej w miejscowościach Góra i Rusko obejmująca:
1) wymianę sieci wodociągowej wraz z przyłączami do poszczególnych posesji w ulicy Jarocińskiej w Górze gm. Jaraczewo / ZADANIE NR 1 /
SIEĆ WODOCIĄGOWA
rurociąg PEHD 100-RC 180/10,7mm – 419m
rurociąg PEHD 100-RC 125/7,4 – 763m
hydranty p-poż - 12 szt.
PRZYŁĄCZA:
ilość podłączonych posesji 53 szt.
długość przełączy PE 40 mm – 708mb
2) wymianę sieci wodociągowej wraz z przyłączami do poszczególnych posesji w ulicy Zaleskiej w Górze gm. Jaraczewo / ZADANIE NR 2/
SIEĆ WODOCIĄGOWA
rurociąg PEHD 100-RC 180/10,7mm – 607m
hydranty p-poż - 5 szt.
PRZYŁĄCZA:
ilość podłączonych posesji 39 szt.
długość przełączy PE 40 mm – 683mb
3) wymianę sieci wodociągowej wraz z przyłączami do poszczególnych posesji w ulicy Spółdzielczej w Górze gm. Jaraczewo / ZADANIE NR 3 /
SIEĆ WODOCIĄGOWA
rurociąg PEHD 100-RC 180/10,7mm – 1337m
rurociąg PEHD 100-RC 110/ – 395m
hydranty p-poż - 11 szt.
PRZYŁĄCZA:
ilość podłączonych posesji 26 szt.
długość przełączy PE 40 mm – 537mb
4) wymianę sieci wodociągowej wraz z przyłączami do poszczególnych posesji w ulicy Polnej
w Górze gm. Jaraczewo / ZADANIE NR 4 /
SIEĆ WODOCIĄGOWA
rurociąg PEHD 100-RC 125/7,4 mm – 550m
rurociąg PEHD 100-RC 110/6,6 mm – 8m
hydranty p-poż - 7 szt.
PRZYŁĄCZA:
ilość podłączonych posesji 30 szt.
długość przełączy PE 40 mm – 337mb
5) wymianę sieci wodociągowej wraz z przyłączami do poszczególnych posesji w ulicy Szkolnej i Strzyżewskiej w Rusku gm. Jaraczewo / ZADANIE NR 5 /
SIEĆ WODOCIĄGOWA
rurociąg 110 mm HDPE 180 mm – 379m
hydranty p-poż - 2 szt.
PRZYŁĄCZA:
ilość podłączonych posesji 15 szt.
długość przełączy PE 40 mm – 259mb

Głównym celem inwestycji jest wymiana :
1) niesprawnej sieci wodociągowej azbestowo cementowej na siec wodociągową HDPE
2) przyłączy wodociągowych do poszczególnych posesji z rur stalowych na rurociągi PE
3) wymiana wodomierzy
Projektowany zakres robót związanych z wymianą sieci wodociągowej wraz z przyłączami, realizowany metodą bezwykopową , nie spowoduje zmiany istniejącego zagospodarowania terenu jak również zmiany w dotychczasowym sposobie użytkowania. Projektowana wymiana sieci wodociągowej wraz z przyłączami lokalizowana jest w całości po istniejącej trasie sieci wodociągowej z uwzględnieniem dokonanych zmian zabudowy oraz kolizji z wybudowanymi urządzeniami podziemnymi.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w:
1) Dokumentacja techniczna, stanowiący załącznik nr 12 do SWZ.
2) Specyfikacje techniczne, stanowiące załącznik nr 13 do SWZ.
3) Przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 14 do SWZ.
4) Kosztorys ofertowy, stanowiący załącznik nr 15 do SWZ.

Prace związane z wykonaniem inwestycji należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa budowlanego, przepisami prawa dotyczącymi wymagań technicznych, ochrony środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami BHP oraz wiedzą techniczną.
Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, aprobaty i certyfikaty oraz być zgodne z obowiązującymi normami.
Wykonawca będzie przeprowadzał na własny koszt pomiary i badania materiałów oraz robót zgodnie z zasadami kontroli jakości materiałów i robót określonych w specyfikacji technicznej oraz wymaganych przepisami prawa.
Wykonawca, na własną odpowiedzialność i na swój koszt, winien podjąć wszelkie środki zapobiegawcze wymagane przez rzetelną praktykę budowlaną oraz aktualne okoliczności, aby zabezpieczyć prawa właścicieli posesji sąsiadujących z placem budowy/robót i unikać powodowania tam jakichkolwiek zakłóceń czy szkód.
Wykonawca winien zabezpieczyć Zamawiającego przed wszelkimi skutkami finansowymi z tytułu jakichkolwiek roszczeń wniesionych przez właścicieli posesji czy budynków sąsiadujących z placem budowy/robót w zakresie, w jakim Wykonawca odpowiada za takie zakłócenia czy szkody.
Teren wokół inwestycji należy w sposób trwały zabezpieczyć przed oddziaływaniem robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 2642277,18 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7250850,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7938343,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7250850,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-DBAJ Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6172079775

7.3.3) Ulica: Gajówka 1

7.3.4) Miejscowość: Cielcza

7.3.5) Kod pocztowy: 63-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Część robót elektrycznych
Część robót budowlanych
Część robót technologicznych


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7250850,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3056550,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3056550,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3056550,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-DBAJ Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6172079775

7.3.3) Ulica: Gajówka 1

7.3.4) Miejscowość: Cielcza

7.3.5) Kod pocztowy: 63-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Część robót sanitarnych i odtworzeniowych - Przedsiębiorstwo Robót
Drogowych „DROBUD” S.A.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3056550,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.