Ogłoszenie z dnia 2023-04-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00163415/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa emulsji asfaltowej szybkorozpadowej niemodyfikowanej o zawartości asfaltu 65 %
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Zawierciański
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Zawierciu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 27625525200000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 34
1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sod@zawiercie.powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zawiercie.powiat.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7338581.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa emulsji asfaltowej szybkorozpadowej niemodyfikowanej o zawartości asfaltu 65 %2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2f03c11-c309-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00196037
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050433/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Sprzedaż i dostawa emulsji asfaltowej szybkorozpadowej niemodyfikowanej o zawartości asfaltu 65%
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00163415
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SRZP261-0008/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa emulsji asfaltowej, transportem Wykonawcy wraz z przepompowaniem ze środka transportu do zbiorników zlokalizowanych w miejscach wskazanych w Rozdz. IV pkt 4 SWZ.
Emulsja asfaltowa stanowiąca przedmiot zamówienia musi spełniać następujące wymagania oraz posiadać poniższe parametry: kationowa emulsja asfaltowa, szybkorozpadowa, niemodyfikowana, o zawartości asfaltu 65%, wyprodukowana z asfaltu drogowego, spełniająca warunki techniczne wynikające z normy technicznej PN-EN 13808-10, oznaczenie kodowe wyrobu C65B3 PU/RC.
Dostarczana emulsja asfaltowa musi posiadać stosowne dokumenty potwierdzające wymagania materiałowe i jakościowe określone przez Zamawiającego, które Wykonawca będzie przekazywał wraz z każdą dostawą.
Miejsce realizacji dostaw emulsji asfaltowej i zakres zamówienia podstawowego:
1. 40 ton: ul. Obrońców Poczty Gdańskiej (bez nr), 42 400 Zawiercie (Zespół ds. remontów i napraw Centrum Usług Wspólnych w Zawierciu);
2. 45 ton: ul. Żarnowiecka 47, 42 436 Pilica Zespół ds. remontów i napraw Centrum Usług Wspólnych w Zawierciu);
3. 35 ton: ul. Włoszczowska 6, 42-445 Szczekociny (Zespół ds. remontów i napraw Centrum Usług Wspólnych w Zawierciu).
Zamówienia będą realizowane zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego do miejsc wskazanych w Rozdz. IV pkt 4 SWZ z zastrzeżeniem, że pierwsza dostawa wyniesie nie mniej niż po 20 ton do każdego z trzech Zespołów ds. remontów i napraw. Kolejne zamówienia będą obejmowały jednorazowe dostawy nie mniejsze niż po 5 ton i nie większe niż po 20 ton. Przez jednorazową dostawę należy rozumieć dostawę do jednego, dwóch lub trzech Zespołów ds. remontów i napraw. Wykonawca zrealizuje dostawę w terminie do 4 dni od dnia złożenia przez Zamawiającego zamówienia. Jeżeli termin dostawy wypadnie w dzień ustawowo wolny od pracy, realizacja dostawy nastąpi w pierwszym dniu roboczym po dniu wolnym od pracy. Dostawy będą przyjmowane w dni robocze w godzinach pracy Zespołów ds. remontów i napraw, tj. 7:00-15:00.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44113620-7 - Asfalt
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 277340,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 278376,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 277340,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COLAS Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7861395883
7.3.3) Ulica: Nowa 49
7.3.4) Miejscowość: Palędzie
7.3.5) Kod pocztowy: 62-070
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
transport materiału
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 277340,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- "ZAKUP WRAZ ZDOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAWIERCIU W PODZIALE NA 7 PAKIETÓW".
- Dostawa tlenu medycznego ciekłego wraz z posadowieniem i najmem zbiornika kriogenicznego dla Szpitala Powiatowego w Zawierciu
więcej: przetargi w Zawierciu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.