eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Dostawa pomp ciepła

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-09-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pomp ciepła

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Technologii Eksploatacji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387139360

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. K. Pułaskiego, 6/10

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 364 42 41

1.5.8.) Numer faksu: 48 364 47 60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@itee.lukasiewicz.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://itee.radom.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.itee.radom.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Badania naukowe, prace rozwojowe, działalność wdrożeniowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pomp ciepła

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62d19bc7-1068-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00195510

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt Nr RPMA.01.01.00-14-8249/17 pt. „Utworzenie Ośrodka Inteligentnych Specjalizacji w Zakresie Innowacyjnych Technologii Przemysłowych oraz Bezpieczeństwa Technicznego i Środowiskowego”, Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego, Oś priorytetowa I „Wykorzystanie działalności badawczo-rozwojowej w gospodarce”, Działanie 1.1 „Działalność badawczo – rozwojowa jednostek naukowych”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00174138/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BK/18/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pompy ciepła typu powietrze-woda (A-W) w wersji monoblok – 1 szt. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi także dostawa pompy do siedziby Zamawiającego, na koszt i ryzyko wykonawcy. Szczegółowy opis techniczny i wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42511110-5 - Pompy grzewcze

4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pompy ciepła typu powietrze-woda (A-W) w wersji kompaktowej – 1 szt. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi także dostawa pompy do siedziby Zamawiającego, na koszt i ryzyko wykonawcy. Szczegółowy opis techniczny i wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42511110-5 - Pompy grzewcze

4.5.5.) Wartość części: 8000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pompy ciepła typu powietrze-woda (A-W) w wersji split – 1 szt. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi także dostawa pompy do siedziby Zamawiającego, na koszt i ryzyko wykonawcy. Szczegółowy opis techniczny i wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42511110-5 - Pompy grzewcze

4.5.5.) Wartość części: 28000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pompy ciepła typu glikol-woda (B-W) w wersji monoblok – 1 szt. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi także dostawa pompy do siedziby Zamawiającego, na koszt i ryzyko wykonawcy. Szczegółowy opis techniczny i wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42511110-5 - Pompy grzewcze

4.5.5.) Wartość części: 25000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa kompaktowego urządzenia składającego się z centrali wentylacyjnej z rekuperatorem i wbudowanej pompy ciepła typu powietrze-woda (A-W) do podgrzewania wody grzewczej – 1 szt. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi także dostawa urządzenia o siedziby Zamawiającego, na koszt i ryzyko wykonawcy. Szczegółowy opis techniczny i wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42511110-5 - Pompy grzewcze

4.5.5.) Wartość części: 44000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu złożono 1 ofertę, która podlega odrzuceniu, ponieważ została złożona niezgodnie z wymaganiami Zamawiającego – przy składaniu oferty za pośrednictwem platformy ePUAP Wykonawca wskazał nieprawidłowy identyfikator postępowania na miniPortalu: zamiast poprawnej wartości 37f171a4-839c-4b3f-8bb8-8d8665b18d7a wprowadzono ciąg tekstowy cde1161e-8d97-4825-92e0-0c019562cfbc, który odnosi się do unieważnionego postępowania o numerze referencyjnym BK/14/2021. Z wymienionego powodu Zamawiający nie może odszyfrować złożonej oferty. Podstawę prawną odrzucenia oferty stanowi art. 226 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp – oferta nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu złożono 1 ofertę, która podlega odrzuceniu, ponieważ została złożona niezgodnie z wymaganiami Zamawiającego – przy składaniu oferty za pośrednictwem platformy ePUAP Wykonawca wskazał nieprawidłowy identyfikator postępowania na miniPortalu: zamiast poprawnej wartości 37f171a4-839c-4b3f-8bb8-8d8665b18d7a wprowadzono ciąg tekstowy cde1161e-8d97-4825-92e0-0c019562cfbc, który odnosi się do unieważnionego postępowania o numerze referencyjnym BK/14/2021. Z wymienionego powodu Zamawiający nie może odszyfrować złożonej oferty. Podstawę prawną odrzucenia oferty stanowi art. 226 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp – oferta nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu złożono 1 ofertę, która podlega odrzuceniu, ponieważ została złożona niezgodnie z wymaganiami Zamawiającego – przy składaniu oferty za pośrednictwem platformy ePUAP Wykonawca wskazał nieprawidłowy identyfikator postępowania na miniPortalu: zamiast poprawnej wartości 37f171a4-839c-4b3f-8bb8-8d8665b18d7a wprowadzono ciąg tekstowy cde1161e-8d97-4825-92e0-0c019562cfbc, który odnosi się do unieważnionego postępowania o numerze referencyjnym BK/14/2021. Z wymienionego powodu Zamawiający nie może odszyfrować złożonej oferty. Podstawę prawną odrzucenia oferty stanowi art. 226 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp – oferta nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu złożono 1 ofertę, która podlega odrzuceniu, ponieważ została złożona niezgodnie z wymaganiami Zamawiającego – przy składaniu oferty za pośrednictwem platformy ePUAP Wykonawca wskazał nieprawidłowy identyfikator postępowania na miniPortalu: zamiast poprawnej wartości 37f171a4-839c-4b3f-8bb8-8d8665b18d7a wprowadzono ciąg tekstowy cde1161e-8d97-4825-92e0-0c019562cfbc, który odnosi się do unieważnionego postępowania o numerze referencyjnym BK/14/2021. Z wymienionego powodu Zamawiający nie może odszyfrować złożonej oferty. Podstawę prawną odrzucenia oferty stanowi art. 226 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp – oferta nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu złożono 1 ofertę, która podlega odrzuceniu, ponieważ została złożona niezgodnie z wymaganiami Zamawiającego – przy składaniu oferty za pośrednictwem platformy ePUAP Wykonawca wskazał nieprawidłowy identyfikator postępowania na miniPortalu: zamiast poprawnej wartości 37f171a4-839c-4b3f-8bb8-8d8665b18d7a wprowadzono ciąg tekstowy cde1161e-8d97-4825-92e0-0c019562cfbc, który odnosi się do unieważnionego postępowania o numerze referencyjnym BK/14/2021. Z wymienionego powodu Zamawiający nie może odszyfrować złożonej oferty. Podstawę prawną odrzucenia oferty stanowi art. 226 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp – oferta nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.