eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Ruda › Budowa infrastruktury drogowej oraz społecznej na terenie Gminy Nowa Ruda



Ogłoszenie z dnia 2023-04-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa infrastruktury drogowej oraz społecznej na terenie Gminy Nowa Ruda

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWA RUDA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000536580

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 2

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Ruda

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-400

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina.nowaruda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gmina.nowaruda.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa infrastruktury drogowej oraz społecznej na terenie Gminy Nowa Ruda

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4613ad63-a0db-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00194749

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00065471/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa infrastruktury drogowej oraz społecznej na terenie Gminy Nowa Ruda

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00070644

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4929742,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej w Gminie Nowa Ruda

a) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Dworki
Przedmiotowa droga zlokalizowana jest w granicach działki nr 79, 103,106, 144. Droga przebiega w terenie pagórkowatym, spadki podłużne wynoszą od 1 do 6%. Przekrój drogi jednojezdniowy, dwukierunkowy o szerokości jezdni 3,00m. Obecnie droga na całej długości posiada nawierzchnię z kruszywa łamanego, która ze względu na liczne deformacje, ubytki, koleiny oraz słabą nośność musi zostać poddana przebudowie. Szerokość projektowanej jezdni wynosi 3,0m. Jezdni towarzyszą obustronne pobocza o szerokości 0,5m o grubości 20-40cm wykonane z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 mm. Woda z jezdni odprowadzana zostanie poprzez pobocza do istniejących rowów lub na sąsiadujący teren w pasie drogowym. Na całym odcinku zaprojektowano remont istniejących mijanek, wjazdów i zjazdów na działki sąsiadujące z przebudowywaną drogą.

b) Przebudowa drogi w Woliborzu
Przedmiotowa droga zlokalizowana jest na dz. nr 897/2 w miejscowości Wolibórz. Droga stanowi dojazd do budynków mieszkalnych. Istniejąca droga nie posiada wyodrębnionego pasa przeznaczonego do ciągu komunikacyjnego pieszych. Przebudowa drogi odbywać się będzie w granicach pasa drogowego. Projektuje się wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej, wykonanie poboczy utwardzonych, remontu zjazdu. Odwodnienie nawierzchni należy uzyskać poprzez odpowiednie spadki
poprzeczne i podłużne, umożliwiające odprowadzenie wód na teren nieutwardzony w pasie drogowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45113000-2 - Roboty na placu budowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 1878161,72 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Przebudowa i modernizacja mostów w miejscowościach Włodowice i Czerwieńczyce
a) Przebudowa mostu we Włodowicach
Przebudowa dotyczy mostu przez rzekę Włodzica w km 4+010, w ciągu drogi gminnej, w m. Włodowice, gmina Nowa Ruda. Zamierzenie budowlane polegające na przebudowie obiektu mostowego polega na:
• Rozbiórce istniejących poręczy mostu
• Rozbiórce istniejącej nawierzchni na moście
• Rozbiórce istniejącej płyty mostu
• Rozbiórce istniejących dźwigarów stalowych
• Rozbiórce górnych fragmentów przyczółków mostu
• Wykonanie żelbetowej nadbudowy przyczółków
• Ułożenie nowych dźwigarów głównych stalowych wraz z poprzecznicami
• Wykonanie nowej płyty żelbetowej mostu
• Wykonanie nowej nawierzchni na moście
• Wykonanie nowych poręczy z płaskowników stalowych

b) Przebudowa mostu w Czerwieńczycach
Przebudowa mostu nad potokiem Czerwionka w obrębie zjazdu z drogi powiatowej nr 3313D do dz. nr 247, obręb Czerwieńczyce, Gmina Nowa Ruda. Inwestycja zlokalizowana jest na dz. nr 303, 297/3 oraz 247, obręb 0004 Czerwieńczyce, gmina Nowa Ruda, jednostka ewidencyjna 020811_2. W ramach inwestycji planuje się wykonanie przebudowy istniejącego mostu poprzez wykonanie nowej konstrukcji przyczółków oraz płyty, a także regulację i umocnienie koryta cieku wodnego w obrębie obiektu.
Przyjęte rozwiązania architektoniczne:
• Nawierzchnia na moście: beton asfaltowy
• Nawierzchnia na kapach: izolacjonawierzchnia z żywic epoksydowych
• Konstrukcja przyczółków oraz płyty mostu: żelbet
• Konstrukcja murów oporowych: żelbetowe z okładziną kamienną

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45221000-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 665554,35 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 - Budowa skweru w Jugowie wraz z modernizacją altany w Bieganowie
Celem zadanie jest zagospodarowania terenu na skwer w Jugowie przy ul. Głównej 91 wraz z rozbiórką istniejącego budynku. Zakres inwestycji obejmuje:
- Rozbiórkę budynku znajdującego się na działce 720/11 nr porządkowy Główna 91
- Zagospodarowanie terenu: miejsca utwardzone, tereny zielone, nasadzenia
- Budowa wiaty i sceny konstrukcji drewnianej zadaszonej
- Przygotowanie terenu pod budowę pomnika Zesłańców Sybiru
- Budowa grilla
- Oświetlenie terenu Skweru
- Zabezpieczenie skarpy na działce 720/10
- wygrodzenie terenu ogrodzenie od strony wschodniej
- dojście o nawierzchni z kostki betonowej.
- wyposażenie w elementy małej architektury ogrodowej:
- ławka z oparciem – sztuk 2
- kosze na śmieci – sztuk 1
- stojaki na rowery typu U – sztuk 5
- regulaminy i tablica informacyjna – sztuk 1
- rozbiórka istniejącego zniszczonego ogrodzenia od strony ulicy oraz za domem seniora
- budowa boiska do gry w bule

Modernizacja altany rekreacyjnej w Bieganowie:
Zakres robót modernizacyjnych obejmuje wymianę pokrycia dachowego oraz wymianę elementów
konstrukcyjnych altany rekreacyjnej.
Wymiary altany:
- szerokość ok. 3,13 m,
- długość ok. 3,53 m,
- wysokość do kalenicy dachu ok. 3,93 m

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45211320-8 - Roboty budowlane w zakresie altan

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.5.) Wartość części: 802215,51 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 - Budowa placów zabaw na terenie Gminy Nowa Ruda
Uwaga place zabaw należy wykonać w trybie zaprojektuj wybuduj (zamawiający posiada programy funkcjonalno-użytkowe).
Przedmiotowa inwestycji dotyczy budowy oraz przebudowy placów zabaw – 10 szt. na terenie Gminy Nowa Ruda w zakresie wybranych elementów zagospodarowania terenu oraz zagospodarowanie obiektów małej architektury i komunikacji pieszej.
Lokalizacja inwestycji:
• dz. Nr 28/13 i 28/14, Obręb Bożków
• dz. Nr 377/7, Obręb Dzikowiec
• dz. Nr 440/2, Obręb Jugów
• dz. Nr 445/1, 601, 449/1 , Obręb Ludwikowice
• dz. Nr 180/15, Obręb Przygórze
• dz. Nr 171, Obręb Sokolec
• dz. Nr 55/6, Obręb Sokolica
• dz. Nr 325/2, Obręb Świerki
• dz. Nr 239/1, Obręb Włodowice
• dz. Nr 527, Obręb Wolibórz

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

45233340-4 - Fundamentowanie ścieżek ruchu pieszego

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

4.5.5.) Wartość części: 1583811,4 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1974246,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2278870,2 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1974246,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych „DROGMOST” Spółka z ograniczona odpowiedzialnością w Kłodzku

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8831646111

7.3.4) Miejscowość: Kłodzko

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1974246,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 340 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 835662 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 985707,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 835662 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „SERAFIŃSKI” Roboty Ziemne i Budowlane Tomasz Serafiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8851518965

7.3.4) Miejscowość: Ludwikowice Kłodzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 835662 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 340 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 940950 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1321774,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 940950 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Ogólnobudowlana Robert Matyszczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8851060897

7.3.4) Miejscowość: Wolibórz

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 940950 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 340 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2146990,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2146990,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2146990,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Projektowa ARCO Ryszard Babik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8851039791

7.3.4) Miejscowość: Nowa Ruda

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2146990,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 340 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.