eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wielowieś › Wymiana źródeł ciepła w budynkach użyteczności publicznej i lokali mieszkalnych w budynkach komunalnych gminy Wielowieś

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana źródeł ciepła w budynkach użyteczności publicznej i lokali mieszkalnych w budynkach komunalnych gminy Wielowieś

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELOWIEŚ

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy Wielowieś

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257676

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Główna 1

1.5.2.) Miejscowość: Wielowieś

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-187

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ekologia@wielowies.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielowies.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.wielowies.pl/ugwielowies,a,24257,wymiana-zrodel-ciepla-w-budynkach-uzytecznosci-publicznej-i-lokali-mieszkalnych-w-budynkach-komunaln.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana źródeł ciepła w budynkach użyteczności publicznej i lokali mieszkalnych w budynkach komunalnych gminy Wielowieś

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ab45854-b745-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00192744

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00020579/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wymiana źródeł ciepła w budynkach użyteczności publicznej i lokali mieszkalnych w budynkach komunalnych gminy Wielowieś

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00115324

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OS.271.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 564259,26 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wymiana źródeł ciepła w budynkach użyteczności publicznej i lokali mieszkalnych w budynkach komunalnych gminy Wielowieś.
Zamówienie obejmuje w szczególności:
a) wymianę kotłowni węglowej na kotłownię gazową o mocy około 50 kW w budynku Szkoły podstawowej w Świbiu (budynek przeszedł już proces termomodernizacji, pozostała wymiana źródła ciepła);
b) wymianę kotłowni węglowej na kotłownię gazową w budynku Ośrodka Zdrowia w Świbiu (budynek przeszedł już proces termomodernizacji stropodachu oraz wymiany stolarki, pozostała wymiana źródła ciepła oraz docieplenie ścian obiektu);
c) wymianę kotłowni węglowej na kotłownię gazową w świetlicy wiejskiej w Dąbrówce;
d) wymianę kotłowni węglowej na kotłownię gazową w budynku OSP w Wielowsi (budynek przeszedł już proces termomodernizacji stropodachu oraz wymiany stolarki, pozostała wymiana źródła ciepła oraz docieplenie ścian obiektu);
e) wymiana 24 pieców węglowych (źródeł ciepła) na kotły spełniające poniżej opisane wymagania w komunalnych budynkach wielorodzinnych z indywidualnymi instalacjami centralnego ogrzewania:
- zamiast 10 pieców węglowych zamontowane zostaną kotły opalane pelletem,
- zamiast 14 pieców węglowych zamontowane zostaną kotły opalane gazem ziemnym.
Kotły gazowe kondensacyjne, będące przedmiotem niniejszego zamówienia muszą spełniać w odniesieniu do ogrzewania pomieszczeń, wymagania klasy efektywności energetycznej minimum A na podstawie karty produktu i etykiety energetycznej.
Kotły na pellet drzewny, będące przedmiotem niniejszego zamówienia muszą posiadać certyfikat/świadectwo potwierdzające spełnienie wymogów dotyczących ekoprojektu (ecodesign - Rozporządzenie Komisji (UE) 2015/1189 z dnia 28 kwietnia 2015 r. w sprawie wykonania dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2009/125/WE w odniesieniu do wymogów dotyczących ekoprojektu dla kotłów na paliwo stałe) oraz klasę efektywności energetycznej minimum A+ na podstawie karty produktu i etykiety energetycznej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 4 do SWZ na który składa się: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiary robót.
Dokumentacja ta jest integralną częścią niniejszej SWZ i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

44160000-9 - Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy

42515000-9 - Kotły lokalnych układów ogrzewania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 638204,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1067481,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 638204,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PIBEX spółka jawna Paweł CHYBOWSKI, Paweł SZOŁTYSIK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6310215169

7.3.3) Ulica: ul. Kozielska 168

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 638204,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.