eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecinek › Naprawa i konserwacja urządzeń elektrycznych oświetlenia ulic będących w eksploatacji Miasta Szczecinek



Ogłoszenie z dnia 2023-04-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Naprawa i konserwacja urządzeń elektrycznych oświetlenia ulic będących w eksploatacji Miasta Szczecinek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO SZCZECINEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920890

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 13

1.5.2.) Miejscowość: Szczecinek

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-400

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@um.szczecinek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecinek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ad76c2df-c825-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Naprawa i konserwacja urządzeń elektrycznych oświetlenia ulic będących w eksploatacji Miasta Szczecinek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad76c2df-c825-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00192613

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00005447/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Usługa naprawy i konserwacji urządzeń elektrycznych oświetlenia ulic będących w eksploatacji Miasta Szczecinek w okresie od 01.02.2023 r. do 31.01.2024 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00146293

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: K.271.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi naprawy i konserwacji urządzeń elektrycznych oświetlenia ulic będących w eksploatacji Miasta Szczecinek, zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej, w zakresie:
1.1 wykonania wszelkich prac związanych z usuwaniem awarii instalacji elektrycznych wraz z usunięciem uszkodzeń kabli oświetleniowych, wymianą uszkodzonych opraw i wyeksploatowanych źródeł światła, wymianą uszkodzonych kabli, słupów i szafek oświetleniowych, myciem kloszy oraz naprawą i utrzymaniem w dobrym stanie technicznym majątku oświetleniowego,
1.2 przyjmowania zgłoszeń awarii i usterek,
1.3 likwidacji zagrożeń wynikłych z losowych uszkodzeń urządzeń oświetleniowych tj. kolizja drogowa, wichura, wandalizm, kradzież, itp.,
1.4 wykonywania pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, pomiarów rezystancji izolacji oraz rezystancji uziemień,
1.5 wykonywania oględzin urządzeń oświetlenia ulicznego (punktów świetlnych), oględzin szafek i tablic oświetleniowych,
1.6 mycie 2 razy w roku parkowych opraw oświetleniowych w Parku Miejskim.
2. Wykaz majątku oświetleniowego, będącego w eksploatacji Miasta Szczecinek zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
3. Zakres usług określa załącznik nr 2 do niniejszej SWZ.
4. Materiały i urządzenia niezbędne do realizacji prac zapewnia Wykonawca, z wyłączeniem opraw z demontażu lub przekazanych przez Zamawiającego, które Zamawiający udostępni Wykonawcy (poz. nr 6 w Załączniku nr 2 do SWZ).
5. Materiały zużyte i pochodzące z demontażu Wykonawca wywiezie poza teren prac i będzie z nimi postępował zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2022 r. poz. 699, z późn. zm.).
6. Zamawiający zastrzega sobie, w ramach ogólnej ilości wszystkich planowanych usług, możliwość przesunięcia pomiędzy poszczególnymi rodzajami usług.
7. Zakres usług zleconych wykonawcy wyniesie minimum 70 % całości zakresu usług określonych w Załączniku nr 2 do SWZ.
8. Zamówienie powyższych usług w ilości nie powodującej osiągnięcia wynagrodzenia za cały przedmiot zamówienia nie uprawnia wykonawcy do żądania zamówień dodatkowych lub innych, a także roszczeń o wypłacenie w całości wynagrodzenia za przedmiot zamówienia. Zamawiający zapłaci wykonawcy wynagrodzenie jedynie za rzeczywiście zamówione i wykonane usługi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 355027,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 959745,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 355027,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENERGOOSZCZĘDNE SYSTEMY OŚWIETLENIOWE "LUKSus" mgr inż. Leszek Czukowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 330123201

7.3.3) Ulica: Rybacka 17/1

7.3.4) Miejscowość: Szczecinek

7.3.5) Kod pocztowy: 78-400

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 355027,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.