eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Wykonanie robót budowlano-montażowych dla realizacji zadania "Modernizacja Systemu Sygnalizacji Pożaru i Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu w Inspektoracie ZUS w Cieszynie przy ul. Bielskiej 29"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlano-montażowych dla realizacji zadania
„Modernizacja Systemu Sygnalizacji Pożaru i Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu w Inspektoracie ZUS w Cieszynie przy ul. Bielskiej 29”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Bielsko-Biała

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600070

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krasińskiego 34, 36

1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-350

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zap_bielsko-biala@zus.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://portal.smartpzp.pl/zus

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Ubezpieczenia społeczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlano-montażowych dla realizacji zadania
„Modernizacja Systemu Sygnalizacji Pożaru i Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu w Inspektoracie ZUS w Cieszynie przy ul. Bielskiej 29”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a164f82f-95a7-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00191057

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00409844/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja systemu sygnalizacji pożaru oraz sygnalizacji włamania napadu Inspektorat Cieszyn

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00553962

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 020000.271.3.2023-ZAP-3

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 506458,06 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano-montażowych dla realizacji zadania „Modernizacja Systemu Sygnalizacji Pożaru i Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu w Inspektoracie ZUS w Cieszynie przy ul. Bielskiej 29”.
Zakres robót obejmuje:
1.1. System Wykrywania i Sygnalizacji Pożaru:
 demontaż istniejącego systemu,
 montaż centralki systemu z akumulatorami i dodatkowymi modułami funkcyjnymi,
 montaż okablowania,
 montaż czujek optycznych, cieplnych, wielosensorowych, liniowych dymu,
 montaż modułów kontrolno-sterujących,
 montaż ręcznych ostrzegaczy pożaru,
 montaż sygnalizatorów optycznych,
 montaż sygnalizatorów akustycznych,
 integracja z systemami ochrony zainstalowanymi w obiekcie,
 uruchomienie systemu.
1.2. System Sygnalizacji Włamania i Napadu:
 demontaż istniejącego systemu,
 montaż centralki systemu z akumulatorami i dodatkowymi modułami funkcyjnymi,
 montaż okablowania,
 montaż czujek ruchu, zbicia szkła, magnetycznych, zalania,
 montaż ręcznych przycisków napadu,
 montaż manipulatorów i klawiatur,
 montaż sygnalizatorów optyczno-akustycznych
 uruchomienie systemu.
1.3. System Sterowania Oddymianiem
 demontaż istniejącej systemu,
 montaż centralek sterujących wraz z akumulatorami i dodatkowymi modułami funkcyjnymi,
 montaż okablowania,
 montaż ręcznych przycisków oddymiania, przewietrzania,
 montaż centralek pogodowych.
2. Szczegółowy zakres i sposób wykonania przedmiotu umowy określają następujące dokumenty:
 Projekt wykonawczy stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ.
 Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), przedmiar robót - stanowiące Załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 436826,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 748639,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 436826,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELPROTECT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 381421203

7.3.3) Ulica: Tysiąclecia 78

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-871

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 436826,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.