eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Remont cząstkowy nawierzchni mineralno-asfaltowych 2022/2023



Ogłoszenie z dnia 2022-06-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont cząstkowy nawierzchni mineralno-asfaltowych 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.erzeszow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont cząstkowy nawierzchni mineralno-asfaltowych 2022/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad94fbb8-a907-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00189546

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00094478/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-I.271.10.36.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2753658,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1.wykonanie robót budowlanych obejmujących:
1) rozebranie podbudowy z betonu, płyt betonowych lub betonu zbrojonego (płyty drogowe) grubość do 15 cm - 50,00 m2,
2) rozebranie podbudowy z betonu, płyt betonowych lub betonu zbrojonego (płyty drogowe) grubość powyżej 15 cm do 30 cm - 50,00 m2,
3) mechaniczne rozebranie nawierzchni z mas mineralno-asfaltowych o grubości do 7 cm z użyciem frezarki - 500,00 m2,
4) zacięcie krawędzi jezdni piłą mechaniczną - 150,00 m,
5) koryta wykonywane mechanicznie, głębokość do 55·cm, wraz z profilowaniem, zagęszczeniem podłoża oraz transportem urobku - 200,00 m2
6) warstwa odcinająca z piasku, z mechanicznym zagęszczeniem, gr. warstwy 10 cm - 200,00 m2,
7) podbudowa z betonu, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 200,00 m2,
8) nawierzchnie (podbudowa) z kruszywa łamanego 0-31,5 mm o grub. 20 cm po zagęszczeniu - 200,00 m2,
9) nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych ac 16 w grubość warstwy wiążącej po zagęszczeniu 8 cm - 200,00 m2,
10)remonty cząstkowe nawierzchni mineralno-asfaltowych, z mechanicznym obcinaniem krawędzi oraz uzupełnienie nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową po wykonanej regulacji wpustu lub włazu - 1 027,00 t
11)remonty cząstkowe nawierzchni mineralno-asfaltowych, z mechanicznym obcinaniem krawędzi z mechanicznym wbudowaniem mieszanki rozściełaczem i mechanicznym zagęszczeniem - grubość warstwy po zagęszczeniu gr. 6cm - 500,00 m2,
12)remonty cząstkowe nawierzchni mineralno- asfaltowych przy użyciu recyklera - 80,00 t,
13)remonty cząstkowe nawierzchni mineralno - asfaltowych mieszanką do miejscowych napraw nawierzchni na zimno - 50,00 t,
14)regulacja pionowa zaworów wodociągowych lub gazowych, na zaprawach szybkowiążących - 20,00 szt.,
15)regulacja wpustu ściekowego ulicznego, na zaprawach szybkowiążących, wraz z wykuciem - 20,00 szt.,
16)regulacja pionowa włazu kanałowego, na zaprawach szybkowiążących wraz z wykuciem - 20,00 szt.,
17)wymiana uszkodzonych wpustów ściekowych ulicznych, na zaprawach szybkowiążących wraz z wykuciem - 20,00 szt
18)wymiana uszkodzonych pokryw nastudziennych typ ciężki t-40 wraz z wykuciem - 20,00 szt.
19)uzupełnienie rusztu wpustu ściekowego ulicznego - 10,00 szt.,
20)uzupełnienie pokryw nastudziennych - typ ciężki t-40 - 5,00 szt.,
21)ułożenie geosiatki - 200,00 m2.
2.prowadzenie kontroli stanu technicznego odcinków dróg wyszczególnionych w - Załączniku nr 3 – Wykaz dróg z dnia 13.01.2022 r. poprzez dokonywanie regularnych objazdów mających na celu kontrolę stanu technicznego jezdni, chodników, ścieżek rowerowych z mieszanek mineralno-asfaltowych. Prowadzone objazdy powinny zapewnić dokonanie kontroli stanu wszystkich ulic Rzeszowa, minimum jeden raz w miesiącu.

Ilości podane w przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym mają charakter orientacyjny. Zamawiający może zlecić niektórych prac więcej, niektórych mniej, a niektórych nie zlecać wcale, jednak Zamawiający określa minimalny zakres na 50% wartości oferty Wykonawcy. Wykonawca nie będzie miał roszczeń o wykonanie określonej ilości prac.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1. dokumenty – STWiORB, przedmiar robót,
2.wykaz dróg,
3. projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami
stanowiące załączniki do specyfikacji i dostępne w oddzielnych plikach.

UWAGA!
Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia przez cały okres wykonywania umowy łącznego udziału pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym, używanych przy wykonywaniu umowy, na poziomie co najmniej 10%.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3105110,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4457372,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3105110,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo MOLTER Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 008032442

7.3.3) Ulica: Rudna Mała 47 B

7.3.4) Miejscowość: Głogów Małopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 36-060

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1262240,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Ceny ofert Wykonawców podano wraz z cenami z zamówień w ramach opcji. Cena oferty Wykonawcy - Przedsiębiorstwo MOLTER Sp. z o.o. - 3 105 110,40 zł (w tym 1 552 555,20 zł za zamówienie podstawowe i 1 552 555,20 zł za zamówienie w ramach opcji),
a cena oferty Wykonawcy - Miejskie Przedsiębiorstwo Dróg i Mostów Sp. z o.o. - 4 457 372,40 zł (w tym 2 228 686,20 zł
za zamówienie podstawowe i 2 228 686,20 zł za zamówienie w ramach opcji).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.