eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Somonino › "Budowa przedszkola w Goręczynie wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz zagospodarowaniem terenu"



Ogłoszenie z dnia 2023-04-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Budowa przedszkola w Goręczynie wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz zagospodarowaniem terenu"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SOMONINO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675008

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ceynowy 21

1.5.2.) Miejscowość: Somonino

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-314

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 58 684-11-21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@somonino.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.somonino.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/somonino

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Budowa przedszkola w Goręczynie wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz zagospodarowaniem terenu"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95a81ffa-b819-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00189129

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044180/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 "Budowa przedszkola w Goręczynie wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz zagospodarowaniem terenu"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00116159

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: W3.271.1.01.2023.JB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa przedszkola przy ul. Topolowej w Goręczynie. Ma powstać budynek parterowy, niepodpiwniczony dla 200 dzieci oraz ok. 35 osób personelu (8 oddziałów). W skład każdego oddziału wchodzi sala zabaw, ustęp z natryskiem oraz magazyn. Ma powstać także sala wielofunkcyjna z klimatyzacją na potrzeby stołówki oraz organizacji imprez okolicznościowych. W skład innych pomieszczeń wchodzi m.in. pomieszczenie portiera, szatnie, ustępy, część administracyjna oraz pomieszczenia socjalne, kuchnia z zapleczem i wyposażeniem w urządzenia i meble kuchenne, pomieszczenia techniczne, gospodarcze, magazynowe, higieniczno-sanitarne oraz komunikacja. Zaplanowano także odpowiednie warunki do korzystania z obiektu przez osoby niepełnosprawne. W ramach inwestycji mają powstać także ciągi pieszo-jezdne (drogi, chodniki, miejsca postojowe). Na powierzchni warstwy podbudowy pomocniczej należy uzyskać nośność wyrażoną wtórnym modułem odkształcenia E2 o wartości nie mniejszej niż 100MPa dla drogi pożarowej oraz 80 MPa dla pozostałych dróg. Z uwagi na ukształtowanie terenu zaprojektowano ściany oporowe oraz schody terenowe. Ogrodzenie terenu ma być w części, w której będą przebywać dzieci w formie balustrad na ścianach oporowych. Ma powstać plac zabaw (8 urządzeń zabawowych). Obiekt wymaga odpowiedniej infrastruktury technicznej: sieci wodociągowej, przyłącza wodociągowego, przyłącza kanalizacji sanitarnej, instalacji zew. Kanalizacji sanitarnej, instalacji technologicznej, kanalizacji deszczowej, systemu retencji wody deszczowej, hydrantu przeciwpożarowego, instalacji dolnego źródła ciepła na potrzeby ogrzewania i chłodzenia budynku, przepustu, przyłącza elektroenergetycznego, przyłącza teletechnicznego, oświetlenia terenu, monitoringu, przebudowy sieci SN wraz z wykonaniem obejścia kablowego. W przekroju podłogi na gruncie budynku zaprojektowano płyty podposadzkowe zbrojone o gr. 15cm z betonu C30/37. W płytach podposadzkowych należy ułożyć dwie warstwy siatki zbrojenia 20x20cm prętami #8. Pod płytami podposadzkowymi projektuje się̨ warstwę̨ betonu klasy C8/10 (B10) o gr. min. 5cm oraz warstwę̨ piasku zagęszczonego do współczynnika IS=0,98 ułożonego na wyrównanym podłożu gruntowym o odpowiedniej nośności. Dostęp do drogi publicznej zostanie zapewniony przez zjazd z ul. Topolowej oraz chodnik. W ramach infrastruktury technicznej planuje się również zastosowanie odnawialnych źródeł energii, w tym pompy ciepła oraz instalacji fotowoltaicznej. Po stronie Wykonawcy będzie również montaż tablicy informacyjnej o źródłach dofinansowania..

W ramach obowiązków Wykonawcy należy również uzyskanie wszelkich decyzji i uzgodnień wraz z pozwoleniem na użytkowanie.


Szczegółowy zakres prac uwzględnia dokumentacja projektowa (projekty budowlane i techniczne), suplement do dokumentacji projektowej, STWIORB, przedmiary robót stanowiące załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15867000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26846000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15867000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DEFERO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 827-230-77-68

7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 102 lok. 112

7.3.4) Miejscowość: Sieradz

7.3.5) Kod pocztowy: 98-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Część robót branży elektrycznej


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15867000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.