Ogłoszenie z dnia 2023-04-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00123977/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa budynku remizy strażackiej w Lisewie Malborskim w gminie Lichnowy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina LIchnowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747840
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tczewska 6
1.5.2.) Miejscowość: Lichnowy
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-224
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.stachowiak@lichnowy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lichnowy.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminalichnowy.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa budynku remizy strażackiej w Lisewie Malborskim w gminie Lichnowy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63ca2f62-bcc4-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00188771
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00066774/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa budynku remizy OSP w Lisewie Malborskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00123977
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGI.271.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa budynku remizy strażackiej w Lisewie Malborskim obejmuje swym zakresem:
a) rozbudowę i nadbudowę (powiększenie części garażowej oraz składowej w celu utworzenia dwóch garaży),
b) przebudowę (przebudowa wnętrza części istniejącej – utworzenie części socjalnej) budynku remizy strażackiej,
c) roboty zewnętrzne elewacyjne w budynku istniejącej remizy,
d) roboty zewnętrzne dachowe w istniejącym budynku,
e) przełożenie istniejącej nawierzchni (placu i dojazdu do budynku remizy) z płytek betonowych sześciokątnych tzw. trylinka z ewentualną wymianą uszkodzonych elementów (przyjmuje się około 25% wymiany trylinki).
Wykonawca zobowiązany jest przygotować obiekt z niezbędnymi dokumentami do uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie wraz z dokumentacją powykonawczą do dokonania odbioru końcowego przez Zamawiającego.
Wykonawca (kierownik budowy) będzie miał obowiązek uczestniczyć w kontroli Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego dopuszczającego obiekt do użytkowania.
Fizyczne parametry przedmiotu zamówienia oraz jego zakres określa dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar, które stanowią załączniki nr 8-9 do SWZ.
Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów równoważnych.
Jeżeli w SWZ lub dokumentacji technicznej pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości przyjętego sprzętu i materiałów. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych od wymaganych. Oferowane materiały muszą być równoważne jakościowe tym podanym w SWZ. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.
W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, usługi i materiały konieczne do wykonania zamówienia zgodnie z niniejszą SWZ, jak również usługi nie ujęte w dokumentacji technicznej, a których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, jak np. koszty robót przygotowawczych, koszty utrzymania porządku w trakcie realizacji robót, koszt zorganizowania placu budowy, wszelkie opłaty, narzuty, podatki, cła itp., koszty wykonania dokumentacji powykonawczej, wykonanie niezbędnych prób, badań, uzgodnień, wpięć, sprawdzeń, opinii, ubezpieczenie budowy, zajęcie pasa drogowego, itp.
Dodatkowo przedmiot zamówienia obejmuje również zaprojektowanie i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 6 kWp, max. 6,5 kWp:
a) wykonanie dokumentacji projektowej na instalację fotowoltaiczną z uwzględnieniem specyfikacji jej konstrukcji oraz przyłącza dla nieruchomości,
b) montaż urządzeń i instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 6 kWp, max. 6,5 kWp wykorzystanej do częściowego pokrycia zapotrzebowania na energię elektryczną w obiekcie użyteczności publicznej i jej uruchomienie,
c) budowa infrastruktury niezbędnej do przyłączenia urządzeń do źródła sieci,
d) przebudowa lub rozbudowa dystrybucyjnej sieci elektroenergetycznej wyłącznie celem przyłączenia do niej źródeł produkujących energie z OZE.
e) dostarczenie Zamawiającemu instrukcji obsługi poszczególnych urządzeń w języku polskim,
f) przeprowadzenie szkolenia (wskazanego pracownika Urzędu Gminy Lichnowy) obsługi zamontowanych urządzeń oraz dostarczenie podpisanego oświadczenia o dokonaniu takiego szkolenia,
g) złożenie w imieniu Urzędu Gminy Lichnowy wniosku do ENERGA OPERATOR SA o przyłączenie do sieci elektroenergetycznej niskiego napięcia źródeł wytwórczych (o wydanie warunków technicznych na montaż instalacji) wraz z niezbędnymi załącznikami oraz monitorowanie przebiegu realizacji zlecenia aż do momentu podpisania umowy zarządcy budynku z ENERGA OPERATOR SA.,
Urządzenia wchodzące w skład instalacji powinny:
a) być fabrycznie nowe, rok produkcji nie starszy niż 2022,
b) posiadać gwarancję na panele fotowoltaiczne udzielane przez producenta paneli obejmujące wszystkie wady i błędy produkcyjne na minimum 12 lat
c) posiadać gwarancję na sprawność na minimum 25 lat,
d) posiadać gwarancję na falownik udzielaną przez producenta na minimum 5 lat,
e) posiadać gwarancję na wykonanie usługi montażu przez instalatora systemu fotowoltaicznego, obejmującą wszystkie usterki robocze na minimum 10 lat.
f) posiadać instrukcję obsługi i użytkowania w języku polskim.
Dokumentacja techniczna powinna zawierać:
a) opis techniczny,
b) część graficzną,
c) kosztorys inwestorski,
d) opisy i rysunki niezbędne do realizacji robót, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami,
e) symulację pracy instalacji odnawialnych źródeł energii,
f) wszelkie niezbędne pozwolenia na realizacje zadania.
Dokumentację techniczną należy wykonać w 2 egzemplarzach w formie pisemnej i 1 egzemplarzu w formie elektronicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
71314100-3 - Usługi elektryczne
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 648595,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1160000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 648595,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MSP SMOK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5920000633
7.3.3) Ulica: Kanałowa
7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 83-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MSP "SMOK" KEISTER, KSEPKA- SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
MSP "SMOK" KEISTER, KSEPKA- SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 648595,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI LICHNOWY
więcej: przetargi LICHNOWY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty remontowe stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Adama Mickiewicza w Bielsku Podlaskim
- Budowa placu do magazynowania odpadów wielkogabarytowych i budowlanych ze zbiornikiem wód wraz z infrastrukturą towarzyszącą na SPO w Mokrawicy
- Wykonanie IV etapu remontu instalacji elektrycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 211 przy ul. Nowy Świat 21A w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-22-2024)
- Wymiana wykładzin podłogowych PCV
- Przebudowa ulic Krakowskie Przedmieście, Kopernika i Reja w Lubsku w ramach zadania "Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej w centrum Lubska wraz z modernizacją dróg"
- Budowa dojazdu pożarowego nr 34 w Nadleśnictwie Zdrojowa Góra, Leśnictwo Koszyce, na odcinku od km 0+000,00 do km 1+480,00
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.