eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miechów › Modernizacja dróg powiatowych Powiatu Miechowskiego poprzez wykonanie warstwy profilująco-wzmacniającej z podziałem na zadania: Zadanie 1-Zadanie 7



Ogłoszenie z dnia 2023-04-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg powiatowych Powiatu Miechowskiego poprzez wykonanie warstwy profilująco-wzmacniającej z podziałem na zadania: Zadanie 1-Zadanie 7

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W MIECHOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 299943221

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 11

1.5.2.) Miejscowość: Miechów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-200

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: postepowania@zdpmiechow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpmiechow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-83bbdffe-c3dd-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dróg powiatowych Powiatu Miechowskiego poprzez wykonanie warstwy profilująco-wzmacniającej z podziałem na zadania: Zadanie 1-Zadanie 7

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83bbdffe-c3dd-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00186578

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00051693/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Modernizacja dróg powiatowych (nakładki)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00139040

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SE.261.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3304390,34 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja dróg powiatowych Powiatu Miechowskiego poprzez wykonanie warstwy profilująco-wzmacniającej z podziałem na zadania: Zadanie 1-Zadanie 7
Zadanie 1: Modernizacja dróg powiatowych Powiatu Miechowskiego poprzez wykonanie warstwy profilująco-wzmacniającej, ścisłej z betonu asfaltowego na terenie Gminy Miechów
droga 1240K Jaksice - Przesławice – Szczepanowice ( odcinek Przesławice)
droga 1190K Pstroszyce I - Strzeżów II – Zapustka (odcinek Pstroszyce I /Widnica/)
droga 1187K Chodów -Siedliska (odcinek Zagorzyce)

Zakres robót do wykonania :
Warstwa bitumiczna
Wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-bitumiczną, mieszanka asflatowa, wbudowanie mechaniczne, grysowa
- Wykonanie w-wy profilująco – wzmacniającej, ścisłej (o parametrach warstwy ścieralnej) z mieszanki mineralno-asfaltowej, w ilości średnio 150kg/m2 dla ruchu KR2, po uprzednim mechanicznym zafrezowaniu na gł. 5-6cm na dł. ok 2,0m
- oczyszczenie i skropienie asfaltem upłynnionym w ilości ok. 0,3kg/m2
- uszczelnienie taśmą bitumiczną szwu pionowego na dł. łączonych nawierzchni
- wykonanie obustronnej opaski jezdni z mieszanki kruszywa kamiennego łamanego 0/31,5 , śr. grubości 6cm na szer.0,50m


1. Szczegółowy zakres robót, lokalizacja i wymagania jakościowe
opisane są w następujących dokumentach:
1) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
2) specyfikacji warunków zamówienia,
3) przedmiarze robót.
W przypadku rozbieżności lub nieścisłości w zapisach poszczególnych dokumentów wchodzących w skład dokumentacji postępowania przyjmuje się, że prawidłowo zostały przedstawione dane wg hierarchii dokumentów wynikającej z kolejności ich wyszczególnienia powyżej.

Załączony do SWZ wykaz dróg do remontu ma jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentami postępowania jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.

2. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy przy użyciu własnego sprzętu i materiałów.
3. Wykonawca zobowiązany jest do wydzielenia i zabezpieczenia terenu prowadzonych robót.
4. Wykonawca jest odpowiedzialny za wykonywanie robót, odbiory częściowe (jeżeli dotyczy) oraz organizację (BHP, p.poż, oraz koordynacja w zakresie BHP) na terenie prowadzonych robót. Wszystkie czynności należy prowadzić i wykonywać w oparciu o aktualne normy i przepisy.
5. Zaleca się aby wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie roboty budowlanej oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wizja lokalna nie jest elementem niezbędnym do złożenia oferty.
6. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45000000-7 Roboty budowlane
45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg

7. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
8. Zamawiający wymaga w oparciu o art.95 w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320) wymaga, aby:
1) przez cały okres realizacji robót wykonawca lub podwykonawca zatrudniał na umowę o pracę wszystkich pracowników fizycznych wykonujących roboty budowlane w tym obsługę maszyn i urządzeń budowlanych, bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych,
2) ilość pracowników niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określa wykonawca lub podwykonawca uwzględniając termin wykonania oraz złożoność przedmiotu zamówienia,
3) wykonawca lub podwykonawca na każdym etapie realizacji umowy jest uprawniony do wprowadzenia dodatkowych pracowników lub wymiany dotychczasowo zgłoszonych.
Do pracowników podwykonawców zapisy o pracownikach zatrudnionych na umowę o pracę do realizacji przedmiotu zamówienia stosuje się odpowiednio.
9. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy stanowiącymi Załącznik nr 4 do SWZ.
10. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnieniem osób, o których mowa w art. 96 ust.2 ustawy Pzp.
11. Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne. Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ. Dopuszcza się również wykazanie tej równoważności normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w OPZ. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. Przy doborze materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również osiągnięcie wskaźników określonych w OPZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 325365,85 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja dróg powiatowych Powiatu Miechowskiego poprzez wykonanie warstwy profilująco-wzmacniającej z podziałem na zadania: Zadanie 1-Zadanie 7
Zadanie 2: Modernizacja dróg powiatowych Powiatu Miechowskiego poprzez wykonanie warstwy profilująco-wzmacniającej, ścisłej z betonu asfaltowego na terenie Gminy Charsznica
droga 1174K Szreniawa - Przybysławice - Falniów - Jaksice – Szczepanowice (odcinek Witowice)
droga 1174K Szreniawa - Przybysławice - Falniów - Jaksice – Szczepanowice (odcinek Witowice)
droga 1137K Boża Wola - Jeżówka – Tczyca (odcinek Wierzbie)
droga 1179K Tczyca -Marcinkowice (odcinek Pogwizdów)


Zakres robót do wykonania :
Warstwa bitumiczna
Wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-bitumiczną, mieszanka asflatowa, wbudowanie mechaniczne, grysowa
- Wykonanie w-wy profilująco – wzmacniającej, ścisłej (o parametrach warstwy ścieralnej) z mieszanki mineralno-asfaltowej, w ilości średnio 150kg/m2 dla ruchu KR2, po uprzednim mechanicznym zafrezowaniu na gł. 5-6cm na dł. ok 2,0m
- oczyszczenie i skropienie asfaltem upłynnionym w ilości ok. 0,3kg/m2
- uszczelnienie taśmą bitumiczną szwu pionowego na dł. łączonych nawierzchni
- wykonanie obustronnej opaski jezdni z mieszanki kruszywa kamiennego łamanego 0/31,5 , śr. grubości 6cm na szer.0,50m


1. Szczegółowy zakres robót, lokalizacja i wymagania jakościowe
opisane są w następujących dokumentach:
1) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
2) specyfikacji warunków zamówienia,
3) przedmiarze robót.
W przypadku rozbieżności lub nieścisłości w zapisach poszczególnych dokumentów wchodzących w skład dokumentacji postępowania przyjmuje się, że prawidłowo zostały przedstawione dane wg hierarchii dokumentów wynikającej z kolejności ich wyszczególnienia powyżej.

Załączony do SWZ wykaz dróg do remontu ma jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentami postępowania jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.

2. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy przy użyciu własnego sprzętu i materiałów.
3. Wykonawca zobowiązany jest do wydzielenia i zabezpieczenia terenu prowadzonych robót.
4. Wykonawca jest odpowiedzialny za wykonywanie robót, odbiory częściowe (jeżeli dotyczy) oraz organizację (BHP, p.poż, oraz koordynacja w zakresie BHP) na terenie prowadzonych robót. Wszystkie czynności należy prowadzić i wykonywać w oparciu o aktualne normy i przepisy.
5. Zaleca się aby wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie roboty budowlanej oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wizja lokalna nie jest elementem niezbędnym do złożenia oferty.
6. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45000000-7 Roboty budowlane
45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg

7. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
8. Zamawiający wymaga w oparciu o art.95 w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320) wymaga, aby:
1) przez cały okres realizacji robót wykonawca lub podwykonawca zatrudniał na umowę o pracę wszystkich pracowników fizycznych wykonujących roboty budowlane w tym obsługę maszyn i urządzeń budowlanych, bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych,
2) ilość pracowników niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określa wykonawca lub podwykonawca uwzględniając termin wykonania oraz złożoność przedmiotu zamówienia,
3) wykonawca lub podwykonawca na każdym etapie realizacji umowy jest uprawniony do wprowadzenia dodatkowych pracowników lub wymiany dotychczasowo zgłoszonych.
Do pracowników podwykonawców zapisy o pracownikach zatrudnionych na umowę o pracę do realizacji przedmiotu zamówienia stosuje się odpowiednio.
9. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy stanowiącymi Załącznik nr 4 do SWZ.
10. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnieniem osób, o których mowa w art. 96 ust.2 ustawy Pzp.
11. Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne. Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ. Dopuszcza się również wykazanie tej równoważności normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w OPZ. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. Przy doborze materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również osiągnięcie wskaźników określonych w OPZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 463414,64 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja dróg powiatowych Powiatu Miechowskiego poprzez wykonanie warstwy profilująco-wzmacniającej z podziałem na zadania: Zadanie 1-Zadanie 7
Zadanie 3: Modernizacja dróg powiatowych Powiatu Miechowskiego poprzez wykonanie warstwy profilująco-wzmacniającej, ścisłej z betonu asfaltowego na terenie Gminy Gołcza
droga 1173K Grzegorzowice - Podgaje – Januszowice (odcinek Władysław)


Zakres robót do wykonania :
Warstwa bitumiczna
Wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-bitumiczną, mieszanka asflatowa, wbudowanie mechaniczne, grysowa
- Wykonanie w-wy profilująco – wzmacniającej, ścisłej (o parametrach warstwy ścieralnej) z mieszanki mineralno-asfaltowej, w ilości średnio 150kg/m2 dla ruchu KR2, po uprzednim mechanicznym zafrezowaniu na gł. 5-6cm na dł. ok 2,0m
- oczyszczenie i skropienie asfaltem upłynnionym w ilości ok. 0,3kg/m2
- uszczelnienie taśmą bitumiczną szwu pionowego na dł. łączonych nawierzchni
- wykonanie obustronnej opaski jezdni z mieszanki kruszywa kamiennego łamanego 0/31,5 , śr. grubości 6cm na szer.0,50m


1. Szczegółowy zakres robót, lokalizacja i wymagania jakościowe
opisane są w następujących dokumentach:
1) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
2) specyfikacji warunków zamówienia,
3) przedmiarze robót.
W przypadku rozbieżności lub nieścisłości w zapisach poszczególnych dokumentów wchodzących w skład dokumentacji postępowania przyjmuje się, że prawidłowo zostały przedstawione dane wg hierarchii dokumentów wynikającej z kolejności ich wyszczególnienia powyżej.

Załączony do SWZ wykaz dróg do remontu ma jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentami postępowania jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.

2. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy przy użyciu własnego sprzętu i materiałów.
3. Wykonawca zobowiązany jest do wydzielenia i zabezpieczenia terenu prowadzonych robót.
4. Wykonawca jest odpowiedzialny za wykonywanie robót, odbiory częściowe (jeżeli dotyczy) oraz organizację (BHP, p.poż, oraz koordynacja w zakresie BHP) na terenie prowadzonych robót. Wszystkie czynności należy prowadzić i wykonywać w oparciu o aktualne normy i przepisy.
5. Zaleca się aby wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie roboty budowlanej oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wizja lokalna nie jest elementem niezbędnym do złożenia oferty.
6. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45000000-7 Roboty budowlane
45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg

7. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
8. Zamawiający wymaga w oparciu o art.95 w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320) wymaga, aby:
1) przez cały okres realizacji robót wykonawca lub podwykonawca zatrudniał na umowę o pracę wszystkich pracowników fizycznych wykonujących roboty budowlane w tym obsługę maszyn i urządzeń budowlanych, bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych,
2) ilość pracowników niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określa wykonawca lub podwykonawca uwzględniając termin wykonania oraz złożoność przedmiotu zamówienia,
3) wykonawca lub podwykonawca na każdym etapie realizacji umowy jest uprawniony do wprowadzenia dodatkowych pracowników lub wymiany dotychczasowo zgłoszonych.
Do pracowników podwykonawców zapisy o pracownikach zatrudnionych na umowę o pracę do realizacji przedmiotu zamówienia stosuje się odpowiednio.
9. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy stanowiącymi Załącznik nr 4 do SWZ.
10. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnieniem osób, o których mowa w art. 96 ust.2 ustawy Pzp.
11. Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne. Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ. Dopuszcza się również wykazanie tej równoważności normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w OPZ. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. Przy doborze materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również osiągnięcie wskaźników określonych w OPZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 186341,56 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja dróg powiatowych Powiatu Miechowskiego poprzez wykonanie warstwy profilująco-wzmacniającej z podziałem na zadania: Zadanie 1-Zadanie 7
Zadanie 4: Modernizacja dróg powiatowych Powiatu Miechowskiego poprzez wykonanie warstwy profilująco-wzmacniającej, ścisłej z betonu asfaltowego na terenie Gminy Książ Wielki
droga 1191K Podleśna Wola - Antolka – Giebułtów (odcinek Cisie)
droga 1219K Książ Mały - Zaryszyn – Nawarzyce (odcinek Bugaj)


Zakres robót do wykonania :
Warstwa bitumiczna
Wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-bitumiczną, mieszanka asflatowa, wbudowanie mechaniczne, grysowa
- Wykonanie w-wy profilująco – wzmacniającej, ścisłej (o parametrach warstwy ścieralnej) z mieszanki mineralno-asfaltowej, w ilości średnio 150kg/m2 dla ruchu KR2, po uprzednim mechanicznym zafrezowaniu na gł. 5-6cm na dł. ok 2,0m
- oczyszczenie i skropienie asfaltem upłynnionym w ilości ok. 0,3kg/m2
- uszczelnienie taśmą bitumiczną szwu pionowego na dł. łączonych nawierzchni
- wykonanie obustronnej opaski jezdni z mieszanki kruszywa kamiennego łamanego 0/31,5 , śr. grubości 6cm na szer.0,50m


1. Szczegółowy zakres robót, lokalizacja i wymagania jakościowe
opisane są w następujących dokumentach:
1) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
2) specyfikacji warunków zamówienia,
3) przedmiarze robót.
W przypadku rozbieżności lub nieścisłości w zapisach poszczególnych dokumentów wchodzących w skład dokumentacji postępowania przyjmuje się, że prawidłowo zostały przedstawione dane wg hierarchii dokumentów wynikającej z kolejności ich wyszczególnienia powyżej.

Załączony do SWZ wykaz dróg do remontu ma jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentami postępowania jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.

2. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy przy użyciu własnego sprzętu i materiałów.
3. Wykonawca zobowiązany jest do wydzielenia i zabezpieczenia terenu prowadzonych robót.
4. Wykonawca jest odpowiedzialny za wykonywanie robót, odbiory częściowe (jeżeli dotyczy) oraz organizację (BHP, p.poż, oraz koordynacja w zakresie BHP) na terenie prowadzonych robót. Wszystkie czynności należy prowadzić i wykonywać w oparciu o aktualne normy i przepisy.
5. Zaleca się aby wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie roboty budowlanej oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wizja lokalna nie jest elementem niezbędnym do złożenia oferty.
6. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45000000-7 Roboty budowlane
45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg

7. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
8. Zamawiający wymaga w oparciu o art.95 w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320) wymaga, aby:
1) przez cały okres realizacji robót wykonawca lub podwykonawca zatrudniał na umowę o pracę wszystkich pracowników fizycznych wykonujących roboty budowlane w tym obsługę maszyn i urządzeń budowlanych, bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych,
2) ilość pracowników niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określa wykonawca lub podwykonawca uwzględniając termin wykonania oraz złożoność przedmiotu zamówienia,
3) wykonawca lub podwykonawca na każdym etapie realizacji umowy jest uprawniony do wprowadzenia dodatkowych pracowników lub wymiany dotychczasowo zgłoszonych.
Do pracowników podwykonawców zapisy o pracownikach zatrudnionych na umowę o pracę do realizacji przedmiotu zamówienia stosuje się odpowiednio.
9. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy stanowiącymi Załącznik nr 4 do SWZ.
10. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnieniem osób, o których mowa w art. 96 ust.2 ustawy Pzp.
11. Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne. Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ. Dopuszcza się również wykazanie tej równoważności normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w OPZ. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. Przy doborze materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również osiągnięcie wskaźników określonych w OPZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 608292,68 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja dróg powiatowych Powiatu Miechowskiego poprzez wykonanie warstwy profilująco-wzmacniającej z podziałem na zadania: Zadanie 1-Zadanie 7
Zadanie 5: Modernizacja dróg powiatowych Powiatu Miechowskiego poprzez wykonanie warstwy profilująco-wzmacniającej, ścisłej z betonu asfaltowego na terenie Gminy Kozłów
droga 1196K Koryczany – Marcinowice (odcinek Karczowice)



Zakres robót do wykonania :
Warstwa bitumiczna
Wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-bitumiczną, mieszanka asflatowa, wbudowanie mechaniczne, grysowa
- Wykonanie w-wy profilująco – wzmacniającej, ścisłej (o parametrach warstwy ścieralnej) z mieszanki mineralno-asfaltowej, w ilości średnio 150kg/m2 dla ruchu KR2, po uprzednim mechanicznym zafrezowaniu na gł. 5-6cm na dł. ok 2,0m
- oczyszczenie i skropienie asfaltem upłynnionym w ilości ok. 0,3kg/m2
- uszczelnienie taśmą bitumiczną szwu pionowego na dł. łączonych nawierzchni
- wykonanie obustronnej opaski jezdni z mieszanki kruszywa kamiennego łamanego 0/31,5 , śr. grubości 6cm na szer.0,50m


1. Szczegółowy zakres robót, lokalizacja i wymagania jakościowe
opisane są w następujących dokumentach:
1) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
2) specyfikacji warunków zamówienia,
3) przedmiarze robót.
W przypadku rozbieżności lub nieścisłości w zapisach poszczególnych dokumentów wchodzących w skład dokumentacji postępowania przyjmuje się, że prawidłowo zostały przedstawione dane wg hierarchii dokumentów wynikającej z kolejności ich wyszczególnienia powyżej.

Załączony do SWZ wykaz dróg do remontu ma jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentami postępowania jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.

2. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy przy użyciu własnego sprzętu i materiałów.
3. Wykonawca zobowiązany jest do wydzielenia i zabezpieczenia terenu prowadzonych robót.
4. Wykonawca jest odpowiedzialny za wykonywanie robót, odbiory częściowe (jeżeli dotyczy) oraz organizację (BHP, p.poż, oraz koordynacja w zakresie BHP) na terenie prowadzonych robót. Wszystkie czynności należy prowadzić i wykonywać w oparciu o aktualne normy i przepisy.
5. Zaleca się aby wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie roboty budowlanej oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wizja lokalna nie jest elementem niezbędnym do złożenia oferty.
6. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45000000-7 Roboty budowlane
45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg

7. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
8. Zamawiający wymaga w oparciu o art.95 w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320) wymaga, aby:
1) przez cały okres realizacji robót wykonawca lub podwykonawca zatrudniał na umowę o pracę wszystkich pracowników fizycznych wykonujących roboty budowlane w tym obsługę maszyn i urządzeń budowlanych, bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych,
2) ilość pracowników niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określa wykonawca lub podwykonawca uwzględniając termin wykonania oraz złożoność przedmiotu zamówienia,
3) wykonawca lub podwykonawca na każdym etapie realizacji umowy jest uprawniony do wprowadzenia dodatkowych pracowników lub wymiany dotychczasowo zgłoszonych.
Do pracowników podwykonawców zapisy o pracownikach zatrudnionych na umowę o pracę do realizacji przedmiotu zamówienia stosuje się odpowiednio.
9. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy stanowiącymi Załącznik nr 4 do SWZ.
10. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnieniem osób, o których mowa w art. 96 ust.2 ustawy Pzp.
11. Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne. Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ. Dopuszcza się również wykazanie tej równoważności normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w OPZ. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. Przy doborze materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również osiągnięcie wskaźników określonych w OPZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 590243,90 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja dróg powiatowych Powiatu Miechowskiego poprzez wykonanie warstwy profilująco-wzmacniającej z podziałem na zadania: Zadanie 1-Zadanie 7
Zadanie 6: Modernizacja dróg powiatowych Powiatu Miechowskiego poprzez wykonanie warstwy profilująco-wzmacniającej, ścisłej z betonu asfaltowego na terenie Gminy Słaboszów
droga 1233K Kropidło – Racławice (odcinek Kropidło, Burzyniec )
droga 1228K Raszówek – Zagorzany ( odcinek Zagorzany


Zakres robót do wykonania :
Warstwa bitumiczna
Wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-bitumiczną, mieszanka asflatowa, wbudowanie mechaniczne, grysowa
- Wykonanie w-wy profilująco – wzmacniającej, ścisłej (o parametrach warstwy ścieralnej) z mieszanki mineralno-asfaltowej, w ilości średnio 150kg/m2 dla ruchu KR2, po uprzednim mechanicznym zafrezowaniu na gł. 5-6cm na dł. ok 2,0m
- oczyszczenie i skropienie asfaltem upłynnionym w ilości ok. 0,3kg/m2
- uszczelnienie taśmą bitumiczną szwu pionowego na dł. łączonych nawierzchni
- wykonanie obustronnej opaski jezdni z mieszanki kruszywa kamiennego łamanego 0/31,5 , śr. grubości 6cm na szer.0,50m


1. Szczegółowy zakres robót, lokalizacja i wymagania jakościowe
opisane są w następujących dokumentach:
1) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
2) specyfikacji warunków zamówienia,
3) przedmiarze robót.
W przypadku rozbieżności lub nieścisłości w zapisach poszczególnych dokumentów wchodzących w skład dokumentacji postępowania przyjmuje się, że prawidłowo zostały przedstawione dane wg hierarchii dokumentów wynikającej z kolejności ich wyszczególnienia powyżej.

Załączony do SWZ wykaz dróg do remontu ma jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentami postępowania jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.

2. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy przy użyciu własnego sprzętu i materiałów.
3. Wykonawca zobowiązany jest do wydzielenia i zabezpieczenia terenu prowadzonych robót.
4. Wykonawca jest odpowiedzialny za wykonywanie robót, odbiory częściowe (jeżeli dotyczy) oraz organizację (BHP, p.poż, oraz koordynacja w zakresie BHP) na terenie prowadzonych robót. Wszystkie czynności należy prowadzić i wykonywać w oparciu o aktualne normy i przepisy.
5. Zaleca się aby wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie roboty budowlanej oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wizja lokalna nie jest elementem niezbędnym do złożenia oferty.
6. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45000000-7 Roboty budowlane
45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg

7. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
8. Zamawiający wymaga w oparciu o art.95 w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320) wymaga, aby:
1) przez cały okres realizacji robót wykonawca lub podwykonawca zatrudniał na umowę o pracę wszystkich pracowników fizycznych wykonujących roboty budowlane w tym obsługę maszyn i urządzeń budowlanych, bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych,
2) ilość pracowników niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określa wykonawca lub podwykonawca uwzględniając termin wykonania oraz złożoność przedmiotu zamówienia,
3) wykonawca lub podwykonawca na każdym etapie realizacji umowy jest uprawniony do wprowadzenia dodatkowych pracowników lub wymiany dotychczasowo zgłoszonych.
Do pracowników podwykonawców zapisy o pracownikach zatrudnionych na umowę o pracę do realizacji przedmiotu zamówienia stosuje się odpowiednio.
9. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy stanowiącymi Załącznik nr 4 do SWZ.
10. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnieniem osób, o których mowa w art. 96 ust.2 ustawy Pzp.
11. Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne. Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ. Dopuszcza się również wykazanie tej równoważności normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w OPZ. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. Przy doborze materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również osiągnięcie wskaźników określonych w OPZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 681463,42 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja dróg powiatowych Powiatu Miechowskiego poprzez wykonanie warstwy profilująco-wzmacniającej z podziałem na zadania: Zadanie 1-Zadanie 7
Zadanie 7: Modernizacja dróg powiatowych Powiatu Miechowskiego poprzez wykonanie warstwy profilująco-wzmacniającej, ścisłej z betonu asfaltowego na terenie Gminy Racławice
droga 1236K Górka Kościejowska - Lelowice – Gruszów (odcinek Górka Koziejowska)
droga 1234K Dale - Klonów - Marchocice – Janowiczki (odcinek Dziemięrzyce)


Zakres robót do wykonania :
Warstwa bitumiczna
Wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-bitumiczną, mieszanka asflatowa, wbudowanie mechaniczne, grysowa
- Wykonanie w-wy profilująco – wzmacniającej, ścisłej (o parametrach warstwy ścieralnej) z mieszanki mineralno-asfaltowej, w ilości średnio 150kg/m2 dla ruchu KR2, po uprzednim mechanicznym zafrezowaniu na gł. 5-6cm na dł. ok 2,0m
- oczyszczenie i skropienie asfaltem upłynnionym w ilości ok. 0,3kg/m2
- uszczelnienie taśmą bitumiczną szwu pionowego na dł. łączonych nawierzchni
- wykonanie obustronnej opaski jezdni z mieszanki kruszywa kamiennego łamanego 0/31,5 , śr. grubości 6cm na szer.0,50m


1. Szczegółowy zakres robót, lokalizacja i wymagania jakościowe
opisane są w następujących dokumentach:
1) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
2) specyfikacji warunków zamówienia,
3) przedmiarze robót.
W przypadku rozbieżności lub nieścisłości w zapisach poszczególnych dokumentów wchodzących w skład dokumentacji postępowania przyjmuje się, że prawidłowo zostały przedstawione dane wg hierarchii dokumentów wynikającej z kolejności ich wyszczególnienia powyżej.

Załączony do SWZ wykaz dróg do remontu ma jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentami postępowania jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.

2. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy przy użyciu własnego sprzętu i materiałów.
3. Wykonawca zobowiązany jest do wydzielenia i zabezpieczenia terenu prowadzonych robót.
4. Wykonawca jest odpowiedzialny za wykonywanie robót, odbiory częściowe (jeżeli dotyczy) oraz organizację (BHP, p.poż, oraz koordynacja w zakresie BHP) na terenie prowadzonych robót. Wszystkie czynności należy prowadzić i wykonywać w oparciu o aktualne normy i przepisy.
5. Zaleca się aby wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie roboty budowlanej oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wizja lokalna nie jest elementem niezbędnym do złożenia oferty.
6. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45000000-7 Roboty budowlane
45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg

7. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
8. Zamawiający wymaga w oparciu o art.95 w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320) wymaga, aby:
1) przez cały okres realizacji robót wykonawca lub podwykonawca zatrudniał na umowę o pracę wszystkich pracowników fizycznych wykonujących roboty budowlane w tym obsługę maszyn i urządzeń budowlanych, bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych,
2) ilość pracowników niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określa wykonawca lub podwykonawca uwzględniając termin wykonania oraz złożoność przedmiotu zamówienia,
3) wykonawca lub podwykonawca na każdym etapie realizacji umowy jest uprawniony do wprowadzenia dodatkowych pracowników lub wymiany dotychczasowo zgłoszonych.
Do pracowników podwykonawców zapisy o pracownikach zatrudnionych na umowę o pracę do realizacji przedmiotu zamówienia stosuje się odpowiednio.
9. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy stanowiącymi Załącznik nr 4 do SWZ.
10. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnieniem osób, o których mowa w art. 96 ust.2 ustawy Pzp.
11. Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne. Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ. Dopuszcza się również wykazanie tej równoważności normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w OPZ. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. Przy doborze materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również osiągnięcie wskaźników określonych w OPZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 449268,29 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 344572,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 533266,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 344572,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): WALKOR Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: WALKOR Zakład Robót Drogowych i Ogólnobudowlanych Lucjan Ordys

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 523615001

7.3.4) Miejscowość: Waganowice

7.3.5) Kod pocztowy: 32-200

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

-roboty przygotowawcze
-roboty bitumiczne
-roboty wykończeniowe


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 344572,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 483112,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 677730,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 483112,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "BOLTECH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273708836

7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa 37

7.3.4) Miejscowość: Bukowno

7.3.5) Kod pocztowy: 32-332

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 483112,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 187474,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 333600,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 187474,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): WALKOR Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: WALKOR Zakad Robó Drogowych i Ogólnobudowlanych Lucjan Ordys

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON523615001

7.3.4) Miejscowość: Waganowice

7.3.5) Kod pocztowy: 32-090

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

-roboty przygotowawcze
-roboty bitumiczne
-roboty wykończeniowe


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 187474,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 573644,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 750033,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 573644,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD ROBÓT DROGOWYCH DUKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366348290

7.3.3) Ulica: ul. Zakładowa 17

7.3.4) Miejscowość: Nowiny

7.3.5) Kod pocztowy: 26-052

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

wykonanie części robót drogowych


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 573644,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 544568,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 878097,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 544568,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COLAS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631014321

7.3.3) Ulica: ul. Nowa 49

7.3.4) Miejscowość: Palędzie

7.3.5) Kod pocztowy: 62-070

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wszystkie roboty z wyłączeniem robót bitumicznych


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 544568,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 634111,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 848845,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 634111,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COLAS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631014321

7.3.3) Ulica: ul. Nowa 49

7.3.4) Miejscowość: Palędzie

7.3.5) Kod pocztowy: 62-070

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wszystkie roboty z wyłączeniem robót bitumicznych


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 634111,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 436199,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 696690,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 436199,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COLAS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631014321

7.3.3) Ulica: ul. Nowa 49

7.3.4) Miejscowość: Palędzie

7.3.5) Kod pocztowy: 62-070

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wszystkie roboty z wyłączeniem robót bitumicznych


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 436199,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.