eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Dostawa i montaż systemu instalacji fotowoltaicznej dla budynku przy ul. Piotra Skargi 14A.



Ogłoszenie z dnia 2023-04-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż systemu instalacji fotowoltaicznej dla budynku przy
ul. Piotra Skargi 14A.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Nauk Stosowanych Angelusa Silesiusa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 891041167

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zamkowa 4

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ans.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ans.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1936abbd-9665-11ed-b4ea-f64d350121d2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż systemu instalacji fotowoltaicznej dla budynku przy
ul. Piotra Skargi 14A.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1936abbd-9665-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00184530

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00018396/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa i montaż systemu instalacji fotowoltaicznej dla budynku przy ul. Piotra Skargi 14A.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00109171

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DA.2170.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą, montażem i uruchomieniem kompletnej z punktu widzenia użytkownika i wymagań przepisów obowiązującego prawa instalacji fotowoltaicznej, na budynku zlokalizowanym w Wałbrzychu przy ul. Piotra Skargi 14A, wykonanej zgodnie z projektem budowlanym stanowiącym załącznik nr 7 do niniejszej SWZ.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę urządzeń oraz elementów instalacji, przeprowadzenie na miejscu montażu instalacji wraz z infrastrukturą towarzyszącą i przyłączeniem do wewnętrznej instalacji elektroenergetycznej oraz uruchomienie instalacji i instruktażem użytkowników.
3. Zadaniem Wykonawcy jest również:
1) przeprowadzenie szkolenia wyznaczonych pracowników Zamawiającego w zakresie zasad prawidłowej eksploatacji wykonanej instalacji;
2) podłączenie instalacji do sieci elektroenergetycznej wraz ze zgłoszeniem przyłączenia do sieci dystrybucyjnej lokalnego operatora zgodnie z wytycznymi tego operatora;
3) opracowanie i przekazanie Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru instalacji dokumentacji powykonawczej w dwóch kompletach w formie papierowej oraz w formie elektronicznej na dowolnym nośniku.
4. Wszystkie elementy instalacji/urządzeń, będące przedmiotem dostawy, muszą być fabrycznie nowe, wcześniej nie używane i spełniać minimalne parametry techniczne podane w dokumentacji projektowej. Oferty zawierające urządzenia nie spełniające minimalnych wymagań technicznych szczególnie dotyczących wydajności paneli fotowoltaicznych zostaną odrzucone.
5. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę następujących okresów gwarancji na następujące elementy składające się na przedmiot zamówienia:
1) gwarancja producenta paneli fotowoltaicznych - nie mniej niż 10 lat na minimum 92% wydajności dla paneli fotowoltaicznych i nie mniej niż 25 lat na minimum 84% wydajności paneli fotowoltaicznych oraz nie mniej niż 10 lat (nie dłużej niż 15 lat) gwarancji produktowej dla paneli fotowoltaicznych wraz niezbędnym osprzętem umożliwiającym pracę całej instalacji;
2) gwarancja producenta na inwerter – nie mniej niż 5 lat gwarancji (nie dłużej niż 10 lat) licząc od daty odbioru końcowego;
3) gwarancja na wykonane prace montażowe wraz z konstrukcją – nie mniej niż 5 lat gwarancji (nie dłużej niż 10 lat) licząc od daty odbioru końcowego.
9. Szczegółowe wymagania i opis minimalnych parametrów technicznych dla urządzeń zawarty jest w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 6. Zamawiający uzna, że oferowane urządzenia spełniają wymagania, jeżeli ich parametry techniczne będą nie gorsze niż wskazane w dokumentacji projektowej

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający odrzucił wszystkie oferty złożone w postępowaniu, zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn.zm.) postępowanie podlega unieważnieniu

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 11

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.