Ogłoszenie z dnia 2023-04-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00112112/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: „Budowa infrastruktury turystycznej na terenie Związku Powiatowo – Gminnego „Ziemia Lubaczowska”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Związek Powiatowo - Gminny "Ziemia Lubaczowska"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364209666
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jasna 1
1.5.2.) Miejscowość: Lubaczów
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-600
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 166321684
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ziemialubaczowska@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ziemialubaczowska.org/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-60366162-ac6e-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: „Budowa infrastruktury turystycznej na terenie Związku Powiatowo – Gminnego „Ziemia Lubaczowska”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-60366162-ac6e-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00183254
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00090049/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wykonywanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: „Budowa infrastruktury turystycznej na terenie Związku Powiatowo – Gminnego „Ziemia Lubaczowska”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00112112
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPGZL.ZP.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Wykonywanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: „Budowa infrastruktury turystycznej na terenie Związku Powiatowo-Gminnego „Ziemia Lubaczowska”.
2. Szczegółowa dokumentacja (PFU) dotycząca inwestycji znajduje się na stronie internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/be261e35-64ca-43ce-8210-caeb022a6645.
3. Zakres usługi obejmuje kompleksowy nadzór inwestorski nad budową infrastruktury turystycznej na terenie Związku Powiatowo-Gminnego „Ziemia Lubaczowska. Obejmuje on zatem cały proces inwestycyjny wynikający z opracowanej dokumentacji projektowej, technicznej, wykonawczej i powykonawczej, specyfikacji technicznej wykonania
i odbioru robót budowlanych. W zakres usługi należy uwzględnić nadzór
w specjalnościach: konstrukcyjno- budowlanej, drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
4. Opis przedmiotu zamówienia – obowiązki inspektora nadzoru zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.
5. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58917,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172938,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58917,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budownictwo Nowak Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7922306811
7.3.4) Miejscowość: Michałówka
7.3.5) Kod pocztowy: 37-550
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BUDOWNICTWO NOWAK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
BUDOWNICTWO NOWAK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58917,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
INNE PRZETARGI Z LUBACZOWA
- Poprawa infrastruktury edukacyjnej na obszarze Związku Powiatowo -Gminnego "Ziemia Lubaczowska" Zadania nr 1 - 5
- Zaprojektowanie i wykonanie budowy : Ścieżka dydaktyczna "Góra Brusno" w Leśnictwie Polanka
więcej: przetargi w Lubaczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowy nadzór inwestorski nad inwestycją pn.: "Budowa oczyszczalni ścieków w Gajewie wraz z budową rurociągu odprowadzającego ścieki oczyszczone"
- Wykonanie robót budowlanych w siedzibie Szpitala Uniwersyteckiego nr 2 im dr Jana Biziela w Bydgoszczy w trybie zaprojektuj i wybuduj
- Usługa wielobranżowego nadzoru inwestorskiego na realizacją zadania pn. "Budowa drogi gminnej na terenie osiedla Wyszyńskiego 7 w Zielonce"
- Nadzór inwestorski nad przebudową ul. Białowieskiej
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.:"Przebudowa drogi nr 336047T ul. Partyzantów w Kunowie"
- Pełnienie funkcji Insp. Nadz. Inwestor. nad realizacją zadania pn.: "Wymiana dachu i krokiew w budynku wielorodzinnym (blok) nr 35 położ. w obr. Dębina, gm. Leśniowice, położonym na działce nr 23"
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.