eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuczępy › "Uporządkowanie gospodarki ściekowej w gminie Tuczępy - Etap I"



Ogłoszenie z dnia 2022-05-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Uporządkowanie gospodarki ściekowej w gminie Tuczępy – Etap I”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tuczępy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010820

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tuczępy 35

1.5.2.) Miejscowość: Tuczępy

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-142

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 413533135

1.5.8.) Numer faksu: 413533135

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@tuczepy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuczepy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Uporządkowanie gospodarki ściekowej w gminie Tuczępy – Etap I”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8864ba41-cc5d-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00183228

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015205/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Uporządkowanie gospodarki ściekowej w gminie Tuczępy – Etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00146233/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BGK.I.271.3.PZP.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 8400000,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 7900000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wybudowanie oczyszczalni ścieków w miej-scowości Niziny o przepustowości Qdśr = 100 m3/d, w skład której wchodzić będą linie oczysz-czania mechanicznego i biologicznego ścieków.
Zakres robót obejmuje wszelkie usługi i roboty związane z przygotowaniem terenu, wykona-niem
i wyposażeniem obiektów, wykonaniem połączeń technologicznych i sieci zewnętrznych, do-starczeniem niezbędnych mediów, zapewnieniem niezbędnej komunikacji oraz ukształtowaniem terenu. , tj.:
• prace przedprojektowe,
• projektowanie,
• prace budowlano-montażowe,
• szkolenie personelu Zamawiającego,
• dostarczenie kompletnego wyposażenia BHP i p.poż.,
• przeprowadzenie rozruchu technologicznego,
• przeprowadzenie prób końcowych i osiągnięcie efektu oraz parametrów techniczno — technologicznych nie gorszych niż zdefiniowane w PFU
• uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie,
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie projektu budowlanego, uzyskanie pozwolenia na budowę, sporządzenie projektów wykonawczych, wykonanie robót łącznie z rozruchem i uru-chomieniem eksploatacji w oparciu o te projekty i dokumenty stanowiące Kontrakt oraz doku-mentację powykonawczą wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie projektu budowlanego, zaktualizowanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, uzyskanie pozwolenia na budowę, sporządzenie projektów wykonawczych, wykonanie robót łącznie z rozruchem i uruchomieniem eksploatacji w oparciu o te projekty i dokumenty stanowiące Kontrakt oraz dokumentację powykonawczą wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. Obowiązkiem Wykonawcy będzie zmiana decyzji z uzyskaniem jej prawomocności, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach Nr 1/2017 z dnia 07.11.2017r., w zakresie lokalizacji oczyszczalni. Wykonawca będzie zobowiązany do wprowadzenia zmian do decyzji i ile będzie to konieczne i niezbędne na etapie realizacji umowy bez dodatkowego wynagrodzenia.

Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik do SWZ zatytułowany Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia składający się m.in z Programu Funkcjonalno – Użytkowego, Opisu Sposobu Przygotowania Dokumentacji Projektowej oraz pozostałe szczegółowe założenia Opis Przedmiotu Zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45211350-7 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48100000-9 - Przemysłowe specyficzne pakiety oprogramowania

48151000-1 - Komputerowy system sterujący

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 7900000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru i dozoru podczas realizacji projektu pn.: „Uporządkowanie gospodarki ściekowej w gminie Tuczępy – Etap I”.
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie przez Wykonawcę funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi pw ramach zadania pn.: „Uporządkowanie gospodarki ściekowej w gminie Tuczępy – Etap I”.
Wykonawca wykaże, że dysponuje, co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, obejmujące kierowanie robotami budowlanymi oraz wykonywanie nadzoru inwestorskiego w specjalności:
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia, posiadającą co najmniej 5-cioletnie (od uzyskania uprawnień) doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót sanitarnych, wraz z informacją na temat jego kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez niego czynności oraz informacji o sposobie dysponowania tą osobą,
- konstrukcyjno-budowlanej –bez ograniczeń w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia, posiadającą co najmniej 5-cioletnie (od uzyskania uprawnień) doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót sanitarnych, wraz z informacją na temat jego kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez niego czynności oraz informacji o sposobie dysponowania tą osobą.
Przed zawarciem umowy, na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie.
Zamawiający przy wyborze oferty będzie kierować się następującymi wagami przy ocenie poszczególnych kryteriów:
1) Kryterium Cena (C) – 60 pkt
2) Kryterium Liczba wizyt na budowie (L) – 40 pkt
3) Ocena wg kryteriów wskazanych w pkt 1 i 2:
Łączna liczba punktów (P) = suma punktów (C) i (L), zostanie przeprowadzona w następujący sposób:

I Punkty przyznane za kryterium cena liczone będą następująco:

Kryterium cena C=(CN/CB)*60%,

gdzie:
C - łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie
CN – Najniższa cena oferty;
CB – Cena badanej oferty;

II Opis sposobu obliczania kryterium - Liczba wizyt na budowie podczas robót budowlanych.

Kryterium Liczba wizyt na budowie podczas robot budowlanych (L): L=(przyznana pkt wg Lw)
• (Lw) Wizyty na budowie w każdym dniu, w którym wykonywane są roboty budowlane (przy założeniu, ze wykonywane są w każdy roboczy dzień tygodnia ) – 4 wizyt w tygodniu – 40 pkt
• (Lw) Wizyty na budowie przy wykonywaniu robót budowlanych – 3 wizyty w każdym tygodniu – 30 pkt
• (Lw) Wizyty na budowie przy wykonywaniu robót budowlanych – 2 wizyty w każdym tygodniu – 20 pkt
• (Lw) Wizyty na budowie przy wykonywaniu robót budowlanych – 1 wizyty w każdym tygodniu (obowiązkowo) – 0 pkt

Oferta zawierająca propozycję 1 wizyty na budowie przy wykonywaniu robót budowlanych zostanie odrzucona jako treść oferty niezgodna z treścią dokumentacji przetargowej.
Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania 40.
Wizyty będą potwierdzane wpisem obecności w rejestrze znajdującym się w siedzibie Zamawiającego.

Łączna liczba punktów (P): P=C+L. Za najkorzystniejszą ofertę uznaje się ofertę z największą liczbą punktów. Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania 100. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zostanie wezwany do podpisania umowy.
Szczegółowe warunki opisane w SWZ i umowie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 500000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Dot. „Uporządkowanie gospodarki ściekowej w gminie Tuczępy – Etap I”
w ramach dofinansowania inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład:
Program Inwestycji Strategicznych.
Znak postępowania: BGK.I.271.3.PZP.2022
Postepowanie na BZP 2022/BZP 00146233/01 z dnia 05.05.2022
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
Na podstawie art. 260 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych Dz.U. poz. 2019 ze zm.), zwanej dalej "p.z.p.", zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania pod nazwą „Uporządkowanie gospodarki ściekowej w gminie Tuczępy – Etap I” w ramach dofinansowania inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład:
Program Inwestycji Strategicznych.
Zamówienie zostało podzielone na dwie części:
Część I – roboty budowlane w systemie „zaprojektuj i wybuduj”
Część II – usługa polegająca na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru budowlanego


Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania – Zamawiający unieważnia postępowanie pod nazwą „Uporządkowanie gospodarki ściekowej w gminie Tuczępy – Etap I” dla obydwu części, ponieważ oferty złożone w postępowanie przewyższają kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć środków na realizację zadania.

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania - art. 255 ust.3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. poz. 2019 ze zm.).

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14428822,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14428822,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Dot. „Uporządkowanie gospodarki ściekowej w gminie Tuczępy – Etap I”
w ramach dofinansowania inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład:
Program Inwestycji Strategicznych.
Znak postępowania: BGK.I.271.3.PZP.2022
Postepowanie na BZP 2022/BZP 00146233/01 z dnia 05.05.2022
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
Na podstawie art. 260 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych Dz.U. poz. 2019 ze zm.), zwanej dalej "p.z.p.", zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania pod nazwą „Uporządkowanie gospodarki ściekowej w gminie Tuczępy – Etap I” w ramach dofinansowania inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład:
Program Inwestycji Strategicznych.
Zamówienie zostało podzielone na dwie części:
Część I – roboty budowlane w systemie „zaprojektuj i wybuduj”
Część II – usługa polegająca na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru budowlanego


Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania – Zamawiający unieważnia postępowanie pod nazwą „Uporządkowanie gospodarki ściekowej w gminie Tuczępy – Etap I” dla obydwu części, ponieważ oferty złożone w postępowanie przewyższają kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć środków na realizację zadania.

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania - art. 255 ust.3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. poz. 2019 ze zm.).

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116850,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 179949,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

https://miniportal.uzp.gov.pl/
........................................
strona internetowa prowadzonego postępowania


Dot. „Uporządkowanie gospodarki ściekowej w gminie Tuczępy – Etap I”
w ramach dofinansowania inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład:
Program Inwestycji Strategicznych.
Znak postępowania: BGK.I.271.3.PZP.2022
Postepowanie na BZP 2022/BZP 00146233/01 z dnia 05.05.2022
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
Na podstawie art. 260 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych Dz.U. poz. 2019 ze zm.), zwanej dalej "p.z.p.", zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania pod nazwą „Uporządkowanie gospodarki ściekowej w gminie Tuczępy – Etap I” w ramach dofinansowania inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład:
Program Inwestycji Strategicznych.
Zamówienie zostało podzielone na dwie części:
Część I – roboty budowlane w systemie „zaprojektuj i wybuduj”
Część II – usługa polegająca na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru budowlanego


Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania – Zamawiający unieważnia postępowanie pod nazwą „Uporządkowanie gospodarki ściekowej w gminie Tuczępy – Etap I” dla obydwu części, ponieważ oferty złożone w postępowanie przewyższają kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć środków na realizację zadania.

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania - art. 255 ust.3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. poz. 2019 ze zm.).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.