eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wołów › Remont wiaduktu drogowego zlokalizowanego na działce nr 162/1 AM-4, obręb Mojęcice



Ogłoszenie z dnia 2023-04-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont wiaduktu drogowego zlokalizowanego na działce nr 162/1 AM-4, obręb Mojęcice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wołów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 34

1.5.2.) Miejscowość: Wołów

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 713191305

1.5.8.) Numer faksu: 713191303

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wolow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wolow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wolow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont wiaduktu drogowego zlokalizowanego na działce nr 162/1 AM-4, obręb Mojęcice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b701b6f-8c1f-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00182713

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00009067

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 322058,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w formule zaprojektuj i wybuduj jest wykonanie prac projektowych i robót budowlanych dla zadania: „Remont wiaduktu drogowego zlokalizowanego na działce nr 162/1 AM-4, obręb Mojęcice”
Wiadukt drogowy zlokalizowany jest na działce nr 162/1 AM-4, obręb Mojęcice., w km 1+995 drogi gminnej nr 102789 D. Jest to konstrukcja przedwojenna, o ustroju nośnym trzyprzęsłowym, wspartym na dźwigarach i poprzecznicach stalowych obetonowanych. Płyta pomostowa prawdopodobnie nie posiada izolacji poziomej lub istniejąca izolacja utraciła miejscowo swoje właściwości, na co wskazują wykwity soli na spodniej części ustroju nośnego. Całkowita długość obiektu wynosi 24,40m. Wiek istniejącego wiaduktu i brak doraźnych remontów wpłynął znacząco na pogorszenie estetyki oraz stan technicznego obiektu.


Z uwagi na zły stan techniczny wiaduktu oraz w związku z zagrożeniem bezpieczeństwa ruchu rowerzystów i pieszych, w celu wyeliminowania uszkodzeń na obiekcie i przywrócenia jego normalnego użytkowania, należy wykonać następujące roboty budowlane:
opracowanie dokumentacji projektowej dla remontu obiektu oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego braku sprzeciwu do zgłoszenia lub pozwolenie na budowę – dokumentacja,
czyszczenie płyty pomostowej, wykaszanie roślinności na skarpach,
całkowita renowacja powłok malarskich balustrad z przygotowaniem podłoża,
naprawa/uzupełnienie balustrad stalowych z płaskowników z ewentualnym podwyższeniem do normatywnej wysokości,
skucie betonu na dźwigarach głównych oraz poprzecznych,
czyszczenie strumieniowo-ścierne elementów stalowych – dźwigary i poprzecznice,
antykorozyjne zabezpieczenie dźwigarów i poprzecznic stalowych,
uzupełnienie obetonowania elementów stalowych z kotwieniem do ustroju stalowego,
czyszczenie strumieniowo–ścierne i hydrodynamiczne oraz impregnacja powłok betonowych,
lokalne naprawy betonu materiałami niskoskurczowymi typu PCC,
wykonanie powłok malarskich na powierzchniach betonowych,
rozbiórka nawierzchni z kostki kamiennej 20x20 wraz z wywozem (na składowisko Inwestora, własność Inwestora),
wykonanie obustronnej opaski o szerokości około 60cm z osadzeniem krawężników granitowych i wykonaniem kap chodnikowych,
wykonanie płyty wzmacniającej z betonu C30/37 wraz ze zbrojeniem,
wykonanie elementów odwadniających płytę pomostową w postaci sączków,
wykonanie izolacji z papy termozgrzewalnej,
wykonanie płyt lub bloków betonowych przejściowych na dojazdach (w przypadku braku takiego elementu po wykonaniu odkrywki),
wykonanie dylatacji bitumicznej na połączeniu obiektu z konstrukcją jezdni,
wykonanie nawierzchni z asfaltu lanego MA, jako warstwa ochronna izolacji gr. 4 cm,
wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC, gr. 4cm wraz z oczyszczaniem i skropieniem emulsją,
uporządkowanie terenu wokół i pod obiektem,
Dodatkowo należy przewidzieć utrzymanie ruchu pieszych i rowerzystów po trasie rekreacyjno-turystycznej zlokalizowanej pod obiektem.
rusztowania rurowe, zapewnienie przejazdu rowerzystom i pieszym

Szczegółowy zakres zadania znajduje się w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, która stanowi załącznik nr 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45221121-6 - Roboty budowlane w zakresie wiaduktów drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 716345,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2379325,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 716345,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): NIWA Szczecin Sp. z o.o

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Partner Konsorcjum: ITB Sp. z o.o. Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 955 222 48 83

7.3.3) Ulica: ul. Energetyków 9/405

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-656

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Opracowanie dokumentacji projektowej - BIURO PROJEKTOWE P.O.MOST
RADOSŁAW PARTYKA;
Roboty bitumiczne - podwykonawca nieznany


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 716345,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.