eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuszyn › Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn - etap II



Ogłoszenie z dnia 2023-04-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn – etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tuszyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648304

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 2/4

1.5.2.) Miejscowość: Tuszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-080

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 42 232 13 82

1.5.8.) Numer faksu: 42 614 30 69

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@tuszyn.info.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszyn.info.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminatuszyn.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn – etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd73e9bb-b76c-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00179552

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048316/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn - etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00114764

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.2710.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1421606,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie z materiałów wykonawcy robót budowlanych zadania inwestycyjnego pn.: Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn – etap II, na które składają się:

Zadanie 1.
Remont drogi gminnej ul. Królewskiej, w miejscowości Tuszynek Majoracki, obręb 0014 – Tuszynek Majoracki, na dz. nr ewid. 111/4, gmina Tuszyn.
Zadanie obejmuje wykonanie remontu nawierzchni jezdni bitumicznej na szerokości 4,0 m na odcinku 245,9 m od ulicy Garbowskiej do pasa drogowego drogi krajowej DK 12/91 w Tuszynku Majorackim gm. Tuszyn.
Zakres robót objętych zamówieniem obejmuje :
- skropienie istniejącej nawierzchni emulsją asfaltową w ilości 0,7 kg/m2,
- wykonanie podbudowy w technologii recyklingu na zimno,
- wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego grubości 3 cm,
- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 0/12 grubości 4 cm.
Odwodnienie nawierzchni poprzez rowy odwadniające (odc. A-E) pierwsze 100m) oraz powierzchniowo na tereny zielone (odc. E-H), zgodnie ze spadkiem terenu.
Istniejące zjazdy należy utwardzić na szerokości 0,5 m kruszywem z kamienia dostosowując wysokościowo do nowej wysokości jezdni.
Przed przystąpieniem do robót należy sprawdzić i potwierdzić rzeczywiste posadowienie w terenie podziemnej infrastruktury technicznej (punktowe odkrywki) .
Zaświadczenie znak AiB.6743.Zp477.2022.A.S o braku sprzeciwu na zamiar wykonania robót budowlanych z dnia 09.12.2022 r.

Zadanie 2.
Przebudowa ul. Polnej w Tuszynie odcinek od skrzyżowania ul. Polnej (Nr 106849E)
i ul. Pszennej (Nr 106852E) w Tuszynie do pasa drogowego autostrady A1 oraz od pasa drogowego autostrady A1 (ul. Pszenna) do skrzyżowania z ul. Wielkopole (Nr 106873E) w Tuszynie, odcinek od skrzyżowania do Wielkopole Nr 5.
Zadanie obejmuje wykonanie przebudowy nawierzchni jezdni gruntowej na bitumiczną o szer. 5,5 m ul. Pszenną i 5,0 m ul. Wielkopole w Tuszynie.
Zakres robót objętych zamówieniem obejmuje :
- wykonanie warstwy ulepszonego podłoża z gruntu stabilizowanego cementem C3/4,
-wykonanie podbudowy jezdni w technologii kruszywa kamiennego stabilizowanego mechanicznie,
- wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego,
- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego,
- profilowanie istniejących rowów trawiastych ( rowy nie będą przebudowywane),
- utwardzenie zjazdów kruszywem kamiennym z kamienia w obramowaniu z obrzeża dostosowując do nowej wysokości jezdni,
- wycinka drzew i krzewów.
Odwodnienie nawierzchni jezdni poprzez rowy odwadniające zgodnie ze spadkiem terenu.
Przed przystąpieniem do robót należy sprawdzić i potwierdzić rzeczywiste posadowienie w terenie podziemnej infrastruktury technicznej (punktowe odkrywki) .
Zaświadczenie znak AiB.6743.Zp501.2022.A.S o braku sprzeciwu na zamiar wykonania robót budowlanych z dnia 12.01.2023 r.

Zadanie 3.
Remont ul. Piaskowej w granicach istniejącego pasa drogowego we wsi Szczukwin, gmina Tuszyn.
Projekt przewiduje wykonanie nakładki bitumicznej gr. 5 cm wraz z warstwą wyrównawczo-wiążącą średnio 50kg/m2, przez co niweleta podniesiona będzie średnio o 7 cm na odcinku od km 1+047,76 do km 2+036,56
Zakres robót objętych zamówieniem obejmuje :
- oczyszczanie i skropienie emulsją istniejącej nawierzchni bitumicznej,
- wykonanie warstwy wyrównawczo-wiążącej z asfaltobetonu dla ruchu KR-3-4 w ilości średnio 50 kg/m2 o uziarnieniu 0/20 mm,
- wykonanie nakładki bitumicznej z betonu asfaltowego dla ruchu KR-3-4 o uziarnieniu 0/11 mm o grubości 5 cm,
- wykonanie poboczy ulepszonych mieszanka kruszywa łamanego 0-31,5 mm gr. 10 cm od działki 378/1 do lasu.
Zaświadczenie nr 10/2010 o braku sprzeciwu w sprawie zamiaru wykonania robót budowlanych z dnia 30.07.2010 r.

Przedmiotowe zadanie inwestycyjne współfinansowane jest ze środków pochodzących z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.

Ponadto dla realizacji zamówienia należy uwzględnić niżej wymienione czynności i roboty oraz poniesienie kosztów z tym związanych:
1) Wykonanie wszelkich niezbędnych robót przygotowawczych, towarzyszących, zabezpieczających, koniecznych do wykonania zadania i wynikających z zakresu zamówienia.
2) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wykonanie i kierowanie robotami objętymi niniejszym zamówieniem przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane.
3) Po protokolarnym przejęciu od Zamawiającego placu budowy Wykonawca ponosi, aż do chwili protokolarnego odbioru końcowego, odpowiedzialność wobec osób trzecich i Zamawiającego za przekazany teren budowy oraz za wszelkie szkody powstałe na tym terenie i w przedmiocie zamówienia.
4) Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa, BHP, p.poż.
5) Pełna obsługa geodezyjna budowy tj. tyczenie i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza inwestycji zarejestrowana w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Łodzi - w 3 egz.
6) Sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej budowy - w 2 egz. w formie papierowej.
7) Przygotowanie placu zaplecza budowy wraz z dostawą wszystkich wymaganych mediów oraz dojazdów i kładek dla przejść i przejazdów na plac budowy i do zaplecza budowy. Wszelkie opłaty za zużyte media obciążają wykonawcę.
8) Wykonanie przejść i dojazdów do posesji zapewniających bezkolizyjny dostęp do użytkowanych obiektów.
9) Uzyskanie na swój koszt wszelkich wymaganych obowiązującymi przepisami prawa decyzji administracyjnych, zaświadczeń, oświadczeń, uzgodnień czy też innych dokumentów niezbędnych do prowadzenia robót budowlanych i przekazania obiektu do użytkowania wraz z poniesieniem kosztów z tym związanych.
10) Usunięcie ewentualnych kolizji istniejącego uzbrojenia podziemnego i nadziemnego w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania zadania.
11) Poniesienie opłat i odszkodowań za wyrządzone szkody związane z realizacją zadania.
12) Przywrócenie placu i zaplecza budowy do stanu co najmniej sprzed rozpoczęcia prac.
13) Oznakowanie placu budowy w sposób zgodny z przepisami Prawa budowlanego.
14) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prawidłowe i zgodne z przepisami prawa gospodarowanie odpadami powstałymi w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia. Zobowiązany jest do przestrzegania przepisów ustawy Prawo ochrony środowiska i ustawy o odpadach. Koszty związane z transportem i zagospodarowaniem odpadów powstałych w wyniku prac rozbiórkowych, budowlanych i montażowych ponosi w całości Wykonawca.
15) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń w tym np. wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego przedmiotu niniejszego zamówienia.
16) Wykonawca zobowiązuje się do informowania pisemnie Zamawiającego, za pośrednictwem inspektora nadzoru inwestorskiego:
a/ o konieczności wykonania prac dodatkowych lub zamiennych, na tą okoliczność zostanie sporządzony protokół konieczności określający zakres robót oraz ich wartość (wg stawek cen z kosztorysu ofertowego),
b/ o zagrożeniach, które mogą mieć ujemny wpływ na tok realizacji inwestycji, jakość robót, opóźnienie planowanej daty zakończenia robót oraz do współpracy z Zamawiającym przy opracowywaniu przedsięwzięć zapobiegających zagrożeniom.
17) Wykonawca umożliwi wstęp na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego.
18) Wykonawca zobowiązuje się poddać kontrolom dokumenty związane z realizacją niniejszego zamówienia oraz poddać się wizytacjom terenowym w miejscu realizacji umowy i w swojej siedzibie, prowadzonym przez upoważnionych przedstawicieli organów kontrolnych, zarówno przed rozpoczęciem realizacji inwestycji, w toku jej realizacji oraz przez okres 5 lat od dokonania ostatniej płatności.
19) Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego i bezpieczeństwa pracy. Opłaty i kary za przekroczenie w trakcie robót norm, określonych w odpowiednich przepisach, dotyczących ochrony środowiska i bezpieczeństwa pracy ponosi Wykonawca.
20) Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Tuszynie ul. Brzezińska 86A, na 7 dni przed przystąpieniem do prac budowlanych o terminie ich rozpoczęcia oraz dokonania, wspólnie z przedstawicielem ZWIK w Tuszynie, przeglądu stanu istniejącego uzbrojenia.
21) Wykonanie wszelkich zaleceń wynikających z dokumentów uzgadniających dokumentację projektową.
22) Sporządzenie planu BIOZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2497945,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2720138,91 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2497945,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LARKBUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360949142

7.3.3) Ulica: ul. Piotrkowska 173 lok. 500

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-447

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2497945,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.