Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00100573/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty remontowe w kompleksie wojskowym przy ul. Krakowskiej 2
w Rząsce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121506645
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 2
1.5.2.) Miejscowość: Rząska
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-199
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 35wog.szp1@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: 35wog.wp.mil.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/35wog/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty remontowe w kompleksie wojskowym przy ul. Krakowskiej 2w Rząsce
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-944f46ac-ae76-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00178610
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019878/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 ul. Krakowska 2, Rząska - częściowy remont ogrodzenia
1.1.12 ul. Krakowska 2, Rząska - częściowy remont ogrodzenia
1.1.13 Budynek nr 1 ul. Krakowska 2, Rząska - remont wybranych pomieszczeń
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00100573/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 6/INFR/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 547888,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni miejsc postojowych znajdujących się na terenie kompleksu wojskowego w Rząsce przy ul. Krakowskiej 2.Stan istniejący:
Nawierzchnie miejsc parkingowych z kostki betonowej lub utwardzone z kruszyw naturalnych. Krawężniki i obrzeża betonowe. Jezdnie przylegające do miejsc parkingowych
o nawierzchniach asfaltowych, z kostki betonowej lub żwirowe.
Istniejące nawierzchnie w złym stanie technicznym; zapadnięte, gromadzące wodę lub błoto, krawężniki i obrzeża uszkodzone, skorodowane lub występuje ich brak.
Zakres prac remontowych obejmował będzie:
Roboty rozbiórkowe
Roboty budowlane w zakresie parkingów
Roboty budowlane w zakresie budowy dróg
Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
UWAGA:
Prace remontowe będą się odbywały w kompleksie czynnym dlatego Wykonawca uzgodni z Użytkownikiem wspólny harmonogram wyłączeń dróg i miejsc parkingowych
z użytkowania dla wykonania robót remontowych objętych Umową.
Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia jest terenem zamkniętym w rozumieniu
art. 4, ust. 2a ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2020, poz. 2052 z późn. zmianami).
Realizacja robót remontowych może odbywać się w dni robocze w godzinach od godz. 7.00 do 15.00 lub w terminach uzgodnionych z Użytkownikiem tj. Dowódcą Jednostki Wojskowej oraz przedstawicielami Zamawiającego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 zawiera dokumentacja obejmująca:
a) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWIORB).
b) Przedmiar robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.5.) Wartość części: 276282,25 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont części ogrodzenia zewnętrznego kompleksu wojskowego w Rząsce wraz z pracami towarzyszącymi. Zakres opracowania obejmuje ogrodzenie zewnętrzne przy ul. Krakowskiej od narożnika północnego w kierunku bramy nr 2.Stan istniejący:
Obecnie ogrodzenie zewnętrzne jest ogrodzeniem z przęsłami z paneli zgrzewalnych.
W tej chwili ogrodzenie nie spełnia wymagań wojskowych zawartych w Instrukcji o ochronie obiektów wojskowych OIN-5/11. Nie posiada także zwieńczenia w postaci wysięgników
z drutem kolczastym. Aktualny stan techniczny elementów stalowych i betonowych ogrodzenia wymaga przeprowadzenia prac remontowych. Wobec powyższego podjęto decyzję o remoncie ogrodzenia z uwzględnieniem dostosowania do obowiązujących przepisów o ochronie obiektów wojskowych.
Zakres prac remontowych obejmował będzie:
Roboty rozbiórkowe
Wykopy
Zasypanie wykopów z zagęszczeniem
Betonowanie
Zbrojenie
Izolacje wodoodporne
Instalowanie wyrobów metalowych
Zabezpieczenia antykorozyjna stali
Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych
UWAGA:
Prace remontowe będą się odbywały w kompleksie czynnym.
Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia jest terenem zamkniętym w rozumieniu
art. 4, ust. 2a ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2020, poz. 2052 z późn. zmianami).
Realizacja robót remontowych może odbywać się w dni robocze w godzinach od godz. 7.00 do 15.00 lub w terminach uzgodnionych z Użytkownikiem tj. Dowódcą Jednostki Wojskowej oraz przedstawicielami Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2 zawiera dokumentacja obejmująca:
a) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWIORB).
b) Przedmiar robót.
c) Projekt (opis techniczny + rysunek).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
45442200-9 - Nakładanie powłok antykorozyjnych
4.5.5.) Wartość części: 132117,98 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu i dostosowanie do aktualnych wymogów pomieszczeń w budynku nr 1 w KW Rząska.Stan istniejący:
Pomieszczenia intensywnie eksploatowane, powłoki malarskie zabrudzone, wyblakłe ze śladami uszkodzeń mechanicznych. Stolarka drzwiowa z licznymi uszkodzeniami mechanicznymi, z uwagi na materiał nienaprawialna. Oświetlenie sufitowe częściowo uszkodzone, obudowy pożółkle lub zdeformowane, odbłyśniki skorodowane. Posadzki wytarte lub uszkodzone, zwłaszcza przy biurkach.
Zakres prac remontowych obejmował będzie:
Roboty rozbiórkowe
Roboty murarskie i murowe
Montaż konstrukcji metalowych
Instalowanie drzwi i okien
Tynkowanie
Instalowanie ścianek działowych
Roboty malarskie
Pokrywanie podłóg i ścian
UWAGA:
Prace remontowe będą się odbywały w kompleksie czynnym.
Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia jest terenem zamkniętym w rozumieniu
art. 4, ust. 2a ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2020, poz. 2052 z późn. zmianami).
Realizacja robót remontowych może odbywać się w dni robocze w godzinach od godz. 7.00 do 15.00 lub w terminach uzgodnionych z Użytkownikiem tj. Dowódcą Jednostki Wojskowej oraz przedstawicielami Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 3 zawiera dokumentacja obejmująca:
a) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWIORB).
b) Przedmiar robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45410000-4 - Tynkowanie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.5.) Wartość części: 114439,66 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu i dostosowanie do aktualnych wymogów ślusarki okiennej w bud. nr 16 W8 w KW Rząska.Stan istniejący:
W intensywnie eksploatowanym pomieszczeniu do wymiany i wyważania oraz wulkanizacji opon pojazdów samochodowych uległ trwałemu unieruchomieniu mechanizm otwierania okna wraz z zablokowaniem skrzydeł okiennych co uniemożliwia przewietrzanie pomieszczenia
i grozi zatruciem pracowników.
Zakres prac remontowych obejmował będzie:
Roboty rozbiórkowe
Roboty murarskie i murowe
Montaż konstrukcji metalowych
Instalowanie drzwi i okien
Tynkowanie
Roboty malarskie
UWAGA:
Prace remontowe będą się odbywały w kompleksie czynnym.
Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia jest terenem zamkniętym w rozumieniu
art. 4, ust. 2a ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2020, poz. 2052 z późn. zmianami).
Realizacja robót remontowych może odbywać się w dni robocze w godzinach od godz. 7.00 do 15.00 lub w terminach uzgodnionych z Użytkownikiem tj. Dowódcą Jednostki Wojskowej oraz przedstawicielami Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 4 zawiera dokumentacja obejmująca:
a) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWIORB).
b) Przedmiar robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45410000-4 - Tynkowanie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.5.) Wartość części: 6331,70 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest montaż instalacji chłodzącej w pomieszczeniach kuchennych budynku nr 6 na terenie kompleksu wojskowego w Rząsce.Stan istniejący:
W dwóch pomieszczeniach kuchni po stronie południowej w okresie letnim dochodzi do temperatury powyżej 30 st. C .Następuje konieczność montażu instalacji chłodzącej.
Zakres prac remontowych obejmował będzie:
Roboty urządzeń grzewczych, wentylacji mechanicznej
Usługi elektryczne
Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
UWAGA:
Prace remontowe będą się odbywały w kompleksie czynnym.
Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia jest terenem zamkniętym w rozumieniu
art. 4, ust. 2a ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2020, poz. 2052 z późn. zmianami).
Realizacja robót remontowych może odbywać się w dni robocze w godzinach od godz. 7.00 do 15.00 lub w terminach uzgodnionych z Użytkownikiem tj. Dowódcą Jednostki Wojskowej oraz przedstawicielami Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 5 zawiera dokumentacja obejmująca:
a) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWIORB).
b) Przedmiar robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
71314100-3 - Usługi elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 18717,28 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 297151,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 333938,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 297151,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUH MARBUD Marcin Dutka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 734 286 56 17
7.3.4) Miejscowość: Nawojowa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "MARBUD" Marcin Dutka
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "MARBUD" Marcin Dutka
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 297151,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148496,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153036,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148496,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlany AUSTENIT Tadeusz Walczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 866 10 01 29
7.3.4) Miejscowość: Połaniec
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 148496,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138280,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147584,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138280,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo – Budowlane Andrzej Rerak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 677 147 97 13
7.3.4) Miejscowość: Skała
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANDRZEJ RERAK USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE
jakie przetargi wygrała firma
ANDRZEJ RERAK USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138280,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
W oparciu o zapis art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. 2021 poz.1129 j.t.) Zamawiający unieważnia w części nr 4 („Remont ślusarki okiennej
w budynku W8 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Krakowskiej 2 w Rząsce”) postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji pn. „Roboty remontowe w kompleksie wojskowym przy ul. Krakowskiej 2 w Rząsce.” – Sygn. 6/INFR/22
Uzasadnienie fatyczne:
Oferta Wykonawcy: PUH MARBUD Marcin Dutka, Frycowa 126, 33-335 Nawojowa złożona na część nr 4 opiewała na kwotę 15 594,20 zł brutto i była ofertą najkorzystniejszą złożoną na ww. część. Zamawiający na sfinansowanie części nr 4 przedmiotowego postępowania przeznaczył kwotę: 7 788,00 zł brutto.
W związku z powyższym oferta z najkorzystniejszą ceną, która została złożona przez
ww. Wykonawcę na część nr 4 znacznie przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i której to nie może zwiększyć do ceny najkorzystniejszej oferty.
Mając powyższe na uwadze Zamawiający unieważnia część nr 4 postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Roboty remontowe w kompleksie wojskowym przy ul. Krakowskiej 2 w Rząsce.” – Sygn. 6/INFR/22
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
W oparciu o zapis art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. 2021 poz.1129 j.t.) Zamawiający unieważnia w części nr 5 („Montaż instalacji chłodzącej
w pomieszczeniach kuchennych budynku nr 6 na terenie kompleksu wojskowego
w Rząsce”) postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji pn. „Roboty remontowe w kompleksie wojskowym przy ul. Krakowskiej 2 w Rząsce.” – Sygn. 6/INFR/22
Uzasadnienie fatyczne:
Oferta Wykonawcy: PUH MARBUD Marcin Dutka, Frycowa 126, 33-335 Nawojowa złożona na część nr 5 opiewała na kwotę 52 484,04 zł brutto i była ofertą najkorzystniejszą złożoną na ww. część. Zamawiający na sfinansowanie części nr 5 przedmiotowego postępowania przeznaczył kwotę: 23 023,00 zł brutto.
W związku z powyższym oferta z najkorzystniejszą ceną, która została złożona przez
ww. Wykonawcę na część nr 5 znacznie przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i której to nie może zwiększyć do ceny najkorzystniejszej oferty.
Mając powyższe na uwadze Zamawiający unieważnia część nr 5 postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego
pn. „Roboty remontowe w kompleksie wojskowym przy ul. Krakowskiej 2 w Rząsce.” – Sygn. 6/INFR/22
INNE PRZETARGI RZĄSKA
- Naprawa pojazdów w roku 2024 dla 35 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu logistycznym
- Dostawa wyposażenia domowego i elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego do 35 Wojskowego Oddziału Gospodarczego Rząska ul. Krakowska 1 w 2024 r.
więcej: przetargi RZĄSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rem. drogi gminnej realiz. w ramach inwest. pn. "Przebudowa nawierzchni drogi publicznej nr 112383D położonej na działce 279/3 obręb Bolków 0002 - ul. Bema" realizowany w dwóch etapach - Etap I i II"
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- Wykonanie robót budowlanych związanych z procesem zagospodarowania poscaleniowego we wsi Krzeczów
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.