eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kozłów › Budowa parkingów dla obsługi podróżnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy stacji kolejowej w Kozłowie w formule "zaprojektuj i wybuduj"



Ogłoszenie z dnia 2021-09-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa parkingów dla obsługi podróżnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy stacji kolejowej w Kozłowie w formule „zaprojektuj i wybuduj"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOZŁÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010122

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 60

1.5.2.) Miejscowość: Kozłów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-241

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: (41) 38 41 067

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kozlow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugkozlow

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa parkingów dla obsługi podróżnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy stacji kolejowej w Kozłowie w formule „zaprojektuj i wybuduj"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54f1d653-11e9-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00177586

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002993/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa parkingów dla obsługi podróżnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy stacji kolejowej w Kozłowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Oś Priorytetowa 7 – Infrastruktura transportowa. Działanie 7.2 – Transport kolejowy. Poddziałanie 7.2.4. – Infrastruktura dla obsługi podróżnych – spr.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.malopolska.pl/ugkozlow,m,391674,2021.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej:
A. platformy miniPortal dostępnej pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, zintegrowanej z platformą ePUAP – https://epuap.gov.pl/wps/portal,
B. poczty elektronicznej: przetargi@kozlow.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Informacje ogólne
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/ zintegrowanej z platformą ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal) i poczty elektronicznej: przetargi@kozlow.pl.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać aktywne konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i do „Formularza do komunikacji”
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń i informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem:
a. dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” – 150 MB,
b. poczty elektronicznej – 20 MB.
Datą przekazania korespondencji jest w przypadku:
a. platformy miniPortal, zintegrowanej z platformą ePUAP – data jej wpływu na elektroniczną skrzynkę podawczą Zamawiającego,
b. poczty elektronicznej – data jej wpływu na skrzynkę pocztową Zamawiającego.
2. Złożenie oferty w postępowaniu
Ofertę sporządza się pod rygorem nieważności: w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w formacie danych odpowiadającym Załącznikowi nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z 12.4.2012 r. w sprawie krajowych ram interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów informatycznych oraz z zastrzeżeniem wyrażenia treści oferty przy użyciu wyrazów, cyfr lub innych znaków pisarskich, które można odczytać i powielić i których układ nie pozostawia wątpliwości co do treści i kontekstu zapisanych informacji.
Ofertę składa się za pośrednictwem platformy miniPortal, zintegrowanej z platformą ePUAP z wykorzystaniem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”, po jej uprzednim podpisaniu i zaszyfrowaniu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę dostępna jest na platformie miniPortal, w „Szczegółach postępowania”. Szczegółowy sposób złożenia oferty, w tym jej zaszyfrowania, opisany został w „Instrukcji użytkownika” platformy miniPortal: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf.
3. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dot. składania ofert):
Komunikacja odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego platformie miniPortal i platformie ePUAP. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. W korespondencji Zamawiający i Wykonawcy posługują się nr ogłoszenia BZP, ID postępowania lub nr referencyjnym postępowania. Zamawiający dopuszcza możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej: przetargi@kozlow.pl.
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych oraz ich przekazywania musi odpowiadać wymaganiom rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z 23.12.2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Kozłów, Kozłów 60, 32-241 Kozłów.
2. Dane inspektora ochrony danych osobowych: Radosław Adamiec, e-mail: r.ad@gazeta.pl, tel.: (41) 3841048.
3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego rozstrzygnięciem oraz w celu udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji, w tym na potrzeby postępowań kontrolnych realizowanych przez właściwe organy i instytucje w związku z uzyskanym przez Zamawiającego dofinansowaniem przedmiotu zamówienia w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
4. Odbiorcami danych osobowych są podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy Pzp lub inne bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa.
5. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, po jego zakończeniu, będą przechowywane przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia przez wybranego Wykonawcę, a po jej zakończeniu, przez cały okres trwałości projektu w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013 roku ustanawiające wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności, Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich oraz Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz ustanawiające przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności i Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz uchylające rozporządzenie Rady (WE) nr 1083/2006.
6. Niezależnie od postanowień ust. 5 powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli okres ten jest dłuższy niż okres wskazany w ust. 5 powyżej.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 7. Osoba, której dotyczą pozyskane dane osobowe w związku z prowadzeniem postępowania, ma prawo:
a. dostępu do swoich danych osobowych – zgodnie z art. 15 RODO, przy czym w sytuacji, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1 – 3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy, daty lub numeru referencyjnego bieżącego bądź zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
b. do sprostowana swoich danych osobowych – zgodnie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników,
c. do żądania od Zamawiającego, jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Prawo to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
d. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, że przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO.
8. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych określa PZP.
9. Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez Zamawiającego w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przysługuje:
a. prawo do usunięcia danych osobowych,
b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c. określone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, że podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10. Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZIR.271.4.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa parkingów dla obsługi podróżnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy stacji kolejowej w Kozłowie w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i następcze wykonanie:
A. parkingu P1, zlokalizowanego po wschodniej stronie stacji kolejowej w Kozłowie stanowiącej jeden z przystanków na trasie czynnej linii Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej „Sędziszów – Kraków – Skawina”, na działkach o numerach ewidencyjnych: 1522/5 oraz 1522/14 i 1522/15, obręb Kozłów i obejmującego:
a. 82 miejsca postojowe dla samochodów, w tym 3 miejsca postojowe dla osób z niepełnosprawnością, o charakterze „parkuj i jedź” („park & ride”),
b. ok. 15 miejsc postojowych dla rowerów (stojak rowerowy na ok. 15 rowerów pod wiatą rowerową), o charakterze „parkuj i jedź” („bike & ride”),
c. infrastrukturę towarzyszącą – 2 zatoki autobusowe, w tym jedna wraz z przestrzenią krótkiego postoju (do 5 minut) dla samochodów osobowych („kiss and ride”) – 2 miejsca postojowe,
d. pozostałą infrastrukturę towarzyszącą – odwodnienie powierzchni parkingu, oświetlenie, monitoring, elementy małej architektury (ławki, kosz na śmieci, tablica z regulaminem),

B. parkingu P2, zlokalizowanego po zachodniej stronie stacji kolejowej w Kozłowie stanowiącej jeden z przystanków na trasie czynnej linii Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej „Sędziszów – Kraków – Skawina”, na działkach o numerach ewidencyjnych 1/4 i 1/29, obręb Przysieka, obejmującego:
a. 42 miejsca postojowe dla samochodów, w tym 2 miejsca postojowe dla osób z niepełnosprawnością, o charakterze „parkuj i jedź” („park & ride”),
b. ok. 15 miejsc postojowych dla rowerów (stojak rowerowy na ok. 15 rowerów pod wiatą rowerową), o charakterze „parkuj i jedź” („bike & ride”),
c. infrastrukturę towarzyszącą – odwodnienie powierzchni parkingu, oświetlenie, elementy małej architektury (ławki, kosz na śmieci, tablica z regulaminem),
3. Opis przedmiotu zamówienia został określony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (dalej: PFU) stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ, z zastrzeżeniem następujących zmian lub uzupełnień PFU:
a. zmiana numeracji działki nr 1522/3 – na skutek podziału działki jej aktualne numery ewidencyjne to 1522/14 i 1522/15,
b. konieczność zapewnienia przez Wykonawcę dostępności architektonicznej przedmiotu zamówienia dla osób ze szczególnymi potrzebami, w szczególności osób z niepełnosprawnościami, w tym o charakterze ruchowym (osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich lub z wykorzystaniem podobnych urządzeń) i sensorycznym (osoby niewidzące, niedowidzące lub słabowidzące) osób starszych, rodziców poruszających się z wózkami dziecięcymi, przy czym określenie dostępności architektonicznej nastąpi na etapie opracowania koncepcji architektonicznej i będzie podlegało uzgodnieniu z Zamawiającym,
c. konieczność usunięcia masztu z kratownicy stalowej, zlokalizowanego na działce nr 1/4 – lokalizacja masztu została przedstawiona na grafice stanowiącej Załącznik nr 9 do SWZ.
4. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w dwóch etapach:
A. Etap I – etap projektowy, w ramach którego Wykonawca, w szczególności:
a. opracuje i przedstawi Zamawiającemu o do akceptacji koncepcję architektoniczną obejmującą całość przedmiotu zamówienia,
b. opracuje i przedstawi Zamawiającemu do akceptacji dokumentację projektową, obejmującą:
projekt budowalny, projekt wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR) oraz kosztorysy inwestorskie,
c. uzyska wszystkie decyzje, pozwolenia, zezwolenia i uzgodnienia niezbędne do realizacji robót budowlanych w ramach Etapu II,
B. Etap II – etap realizacyjny, w ramach którego Wykonawca, w szczególności:
a. kompleksowo zrealizuje przedmiot zamówienia w oparciu o dokumentację projektową opracowaną w Etapie I,
b. uzyska wszystkie decyzje, pozwolenia, zezwolenia i uzgodnienia niezbędne do użytkowania przedmiotu zamówienia,
c. opracuje i przedstawi Zamawiającemu dokumentację powykonawczą.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45223320-5 - Roboty budowlane w zakresie obiektów typu parkuj i jedź

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

31527210-1 - Latarnie

32260000-3 - Urządzenia do przesyłu danych

32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

32333100-7 - Rejestratory obrazu wideo

32333200-8 - Kamery wideo

32510000-1 - Bezprzewodowy system telekomunikacyjny

34926000-4 - Sprzęt do kontroli parkingów samochodowych

34953300-5 - Chodniki

34971000-4 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania

34996300-8 - Parkingowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111250-5 - Badanie gruntu

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45232460-4 - Roboty sanitarne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

45233270-2 - Malowanie nawierzchni parkingów

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

48329000-0 - System obrazowania i archiwizowania

64216000-3 - Elektroniczne usługi przekazywania wiadomości i informacji

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert
nieodrzuconych, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Projektanta

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Kierownika budowy

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dot.:
1. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na poziomie nie mniejszym niż 600.000,00 złotych.

W przypadku posiadania przez Wykonawcę środków finansowych lub zdolności kredytowej wyrażonych w walucie innej niż waluta polska (waluta obca), Zamawiający przeliczy środki finansowe lub wartość zdolności kredytowej wyrażonych w walucie obcej na złote polskie według średniego kursu walut NBP z dnia opublikowania ogłoszenia dot. postępowania w Biuletynie Zamówień Publicznych,

2. zdolności technicznej lub zawodowej:
A. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował w sposób należyty co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, odbudowie, rozbudowie lub remoncie: parkingów, placów przeznaczonych do ruchu pojazdów, chodników lub dróg, w tym dróg niezaliczonych do żadnej z kategorii dróg publicznych i niezlokalizowanych w pasie drogowym, o wartości robót nie mniejszej niż 600.000,00 złotych brutto każda z robót.

Pojęcia „parkingów, placów przeznaczonych do ruchu pojazdów, chodników lub dróg, w tym dróg niezaliczonych do żadnej z kategorii dróg publicznych i niezlokalizowanych w pasie drogowym” zostały użyte w znaczeniu określonym w ustawie z dnia 21 marca 1985 roku o drogach publicznych,

B. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia, tj.:
a. minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej (dalej: Projektant), która wykonała w sposób należyty co najmniej jedną dokumentację projektową obejmującą projekt budowlany i projekt wykonawczy w branży drogowej dla realizacji roboty budowlanej polegającej na budowie, odbudowie, rozbudowie lub remoncie: parkingów, placów przeznaczonych do ruchu pojazdów, chodników lub dróg, w tym dróg niezaliczonych do żadnej z kategorii dróg publicznych i niezlokalizowanych w pasie drogowym, przy zastrzeżeniu, że wartość robót budowlanych podlegających realizacji lub zrealizowanych na podstawie dokumentacji projektowej wynosi nie mniej niż 600.000,00 złotych brutto,
b. minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej (dalej: Kierownik budowy), która w sposób należyty pełniła funkcję kierownika budowy lub funkcję kierownika robót budowlanych w ramach specjalności inżynieryjnej drogowej przy realizacji co najmniej jednej roboty budowlanej, przez cały okres jej trwania, polegającej na budowie, odbudowie, rozbudowie lub remoncie: parkingów, placów przeznaczonych do ruchu pojazdów, chodników lub dróg, w tym dróg niezaliczonych do żadnej z kategorii dróg publicznych i niezlokalizowanych w pasie drogowym, o wartości nie mniejszej niż 600.000,00 złotych.

Pojęcia „uprawnień budowlanych do projektowania w specjalności inżynierii drogowej” oraz „uprawnień budowlanych do kierowania robotami drogowymi w specjalności inżynierii drogowej” zostały użyte w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (dalej: Prawo budowlane), przy czym Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli – odpowiednio – Projektant lub Kierownik budowy nabył uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie przed wejściem w życie Prawa budowlanego lub w oparciu o inne niż Prawo budowalne przepisy bezwzględnie obowiązującego prawa, jeśli kwalifikacje te odpowiadają uprawnieniom budowlanym w wymaganych specjalnościach w rozumieniu Prawa budowlanego.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wykluczone jest łączenie ich potencjałów w zakresie doświadczenia w wykonaniu robót budowlanych, tj. Zamawiający uzna warunek dot. zdolności technicznej i zawodowej określony w ust. 1 lit. B.a. za spełniony przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeśli co najmniej jeden Wykonawca wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające budowie, odbudowie, rozbudowie lub remoncie: parkingów, placów przeznaczonych do ruchu pojazdów, chodników lub dróg, w tym dróg niezaliczonych do żadnej z kategorii dróg publicznych i niezlokalizowanych w pasie drogowym, o wartości robót nie mniejszej niż 600.000,00 złotych brutto każda z robót.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie przewiduje żądania przedstawienia podmiotowych środków dowodowych w zakresie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, aktualnych na dzień ich złożenia, dotyczących:
1. zdolności finansowej lub ekonomicznej – informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem,
2. zdolności technicznej lub zawodowej:
A. wykazu robót budowalnych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości zrealizowanych robót oraz dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowalne zostały wykonane, sporządzonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ.
Do wykazu robót budowalnych, o których mowa powyżej Wykonawca załącza dowody określające, czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy,
B. wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia, sporządzonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ, obejmującego wskazanie w stosunku do:
a. Projektanta – imienia, nazwiska, kwalifikacji zawodowych, w tym numeru uprawnień zawodowych, wymaganego przez Zamawiającego doświadczenia zawodowego – określenie inwestycji, inwestora, podmiotu na rzecz którego Projektant bezpośrednio świadczył usługi projektowe, wartość robót budowlanych planowanych do realizacji lub zrealizowanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową, informacji o podstawie dysponowania Projektantem przez Wykonawcę,
b. Kierownika budowy – imienia, nazwiska, kwalifikacji zawodowych, w tym numeru uprawnień zawodowych, wymaganego przez Zamawiającego doświadczenia zawodowego – określenie inwestycji, inwestora, podmiotu z ramienia którego Kierownik budowy świadczył usługi kierownika budowy lub kierownika robót w specjalności inżynieryjnej drogowej, wartość robót budowlanych zrealizowanych w ramach inwestycji pod kierownictwem Kierownika budowy, informacji o podstawie dysponowania Projektantem przez Wykonawcę.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie przewiduje obowiązku przedstawienia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty należy dołączyć:
a. oświadczenie własne Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, tj. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 2 do SWZ,
a nadto (gdy dotyczy):
b. oświadczenie własne podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca polega na zasobach tego podmiotu – Załącznik nr 3 do SWZ,
c. zobowiązanie podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby, o którym mowa w Dziale IV – Kwalifikacja podmiotowa wykonawców, Rozdz. 3 – Udostępnianie zasobów ust. 3 i ust. 4 SWZ powyżej – Załącznik nr 4 do SWZ,
d. oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z art. 117 ust. 3 Pzp, o którym mowa w Dziale IV – Kwalifikacja podmiotowa wykonawców, Rozdz. 5 – Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ust. 4 SWZ powyżej – Załącznik nr 5 do SWZ,
e. pełnomocnictwo – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w Dziale IV – Kwalifikacja podmiotowa wykonawców, Rozdz. 5 – Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ust. 2 SWZ powyżej,
f. pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie osoby działającej w imieniu Wykonawcy – w przypadku, gdy umocowanie osoby działającej w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestrowych, w szczególności informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 20 000,00 (dwadzieścia tysięcy ) złotych.
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 i art. 98ust. 2 PZP.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 Pzp, w zależności od wyboru Wykonawcy, tj. w:
a. pieniądzu,
b. gwarancjach bankowych
c. gwarancjach ubezpieczeniowych,
d. poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, numer rachunku: 20 85910007 0170 0000 0013 0032 wskazując w tytule przelewu dane umożliwiające identyfikację zabezpieczanej oferty (określenie Wykonawcy i oznaczenie postępowania). Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
5. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w ust. 3 lit. b – d powyżej Wykonawca przekazuje w oryginale, w postaci elektronicznej, z zastrzeżeniem zachowania form prawnych wymaganych przez przepisy bezwzględnie obowiązującego prawa.
6. Z treści wadium wnoszonego w formach, o których mowa w ust. 3 lit. b – d powyżej powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze żądanie Zamawiającego zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP. Wierzytelność z tytułu gwarancji/poręczenia nie może być przedmiotem przelewu na rzecz osoby trzeciej.
7. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczenia musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione.
8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP w zw. z art. 266 PZP.
9. Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 – 5 PZP.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku określonym w ust. 1 powyżej, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone wraz z ofertą.
3. Oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust.1 Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają indywidualnie, w przypadku braku podstaw do wykluczenia – każdy z Wykonawców oraz w przypadku spełniania warunków udziału w postępowaniu – każdy z Wykonawców w zakresie, w jakim wykazuje spełnienie warunku lub warunków udziału w postępowaniu.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 3 Pzp, z którego wynika, które roboty lub usługi wykona każdy z Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian Umowy określony szczegółowo w § 14 Projektowanych Postanowień Umownych stanowiących Załącznik nr 7 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-27 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/, https://epuap.gov.pl/wps/portal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-27 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-26

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiający nie przewiduje ograniczenia liczby Wykonawców, których zaprosi do negocjacji.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.