eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leżajsk › "MODERNIZACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO W MIEŚCIE LEŻAJSK POPRZEZ JEGO WYMIANĘ, WDROŻENIE SYSTEMU STEROWANIA ORAZ UTRZYMANIE SPRAWNOŚCI TECHNICZNEJ PRZEZ 5 LAT"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„MODERNIZACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO W MIEŚCIE LEŻAJSK POPRZEZ JEGO WYMIANĘ, WDROŻENIE SYSTEMU STEROWANIA ORAZ UTRZYMANIE SPRAWNOŚCI TECHNICZNEJ PRZEZ 5 LAT”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO LEŻAJSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581703

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 24 27 333

1.5.8.) Numer faksu: 17 24 27 333

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@miastolezajsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miastolezajsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-38270f37-ac6d-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„MODERNIZACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO W MIEŚCIE LEŻAJSK POPRZEZ JEGO WYMIANĘ, WDROŻENIE SYSTEMU STEROWANIA ORAZ UTRZYMANIE SPRAWNOŚCI TECHNICZNEJ PRZEZ 5 LAT”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38270f37-ac6d-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00177093

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038771/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 MODERNIZACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO W MIEŚCIE LEŻAJSK POPRZEZ JEGO WYMIANĘ, WDROŻENIE SYSTEMU STEROWANIA ORAZ UTRZYMANIE SPRAWNOŚCI TECHNICZNEJ PRZEZ 5 LAT

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00096814

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3894821,23 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oświetlenia ulicznego w mieście Leżajsk poprzez jego wymianę, wdrożenie systemu sterowania oraz utrzymanie sprawności technicznej przez 5 lat” w formule ”zaprojektuj–wybuduj”.
2. Inwestycja jest dofinansowana z Rządowego Funduszu Polski Ład „Program Inwestycji Strategicznych”.

3. Zakres prac obejmuje sieć oświetleniowa systemu dróg, ulic oraz przestrzeni publicznych na obszarze administracyjnym Gminy Miasto Leżajsk, która w ramach przedmiotowej inwestycji jest planowana do przebudowy w tym następujące elementy infrastruktury:
1) modernizację poprzez wymianę istniejących opraw oświetleniowych drogowych ze źródłami wyładowczymi na oprawy ze źródłami LED w ilości 966 szt,
2) modernizację poprzez wymianę istniejących opraw oświetleniowych parkowych ze źródłami wyładowczymi na oprawy parkowy LED w ilości 283 szt,
3) modernizacja 14 szaf sterujących oświetleniem ulicznym poprzez zastosowanie zdalnego systemu sterowania oświetleniem, analizatora sieci współpracującego ze sterownikiem oraz aktywnego układu kompensacji mocy biernej,
4) modernizacja 20 szaf sterujących oświetleniem ulicznym poprzez zastosowanie zegarów astronomicznych z możliwością zdalnego załączania i wyłączania opraw oświetleniowych oraz aktywnego układu kompensacji mocy biernej,
5) demontaż obecnie zainstalowanych opraw ulicznych ze źródłami LED i ich montaż w nowych miejscach wskazanych przez Zamawiającego – 211 szt.,
6) wymianę wysięgników w ilości 42 szt.,
7) demontaż 76 szt. aktualnie zainstalowanych stalowych słupów oświetlenia ulicznego w złym stanie technicznym oraz montaż nowych słupów,
8) malowanie skorodowanych słupów stalowych oświetlenia drogowego w ilości 736 sztuk,
9) demontaż istniejącego przewodu zasilającego oprawy oświetleniowe AL 1x 25mm2
o długości 5 300 m,
10) wydzielenie linii napowietrznej AsXsn 2x25mm2 zasilającej oprawy oświetleniowe
o długości 5300m,
11) wymiana/montaż przewodów zasilających oprawy oświetleniowe linii napowietrznych w ilości 135 szt,
12) wymiana kompletnej skrzynki bezpiecznikowej dla opraw linii napowietrznych w ilości 135 szt.
13) pomiary rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, sprawdzenie samoczynnego wyłączania zasilania – 1 249 szt.
14) wdrożenie systemu geoinformatycznego do rozbudowy, planowania, zarządzania i utrzymania infrastruktury oświetleniowej,
15) sporządzenie dokumentacji powykonawczej zawierającej raport dotyczący poziomu zgodności oświetlenia z obowiązującymi przepisami i normami oraz zaleceniami dla Zamawiającego dotyczącymi dostosowania oświetlenia do obowiązujących norm.
16) Utrzymanie w sprawności technicznej oświetlenia na terenie miasta Leżajsk /serwis, konserwacja/ w ilości 1800 szt. w terminie 60 miesięcy od daty odbioru końcowego.
Do powyższych zadań należy zastosować oprawy oświetleniowe w technologii LED spełniające wszystkie wymagania techniczne zdefiniowane w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (Minimalne parametry techniczne opraw oświetleniowych), który stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
Wykonawca w ramach zadania inwestycyjnego zobowiązany jest wykonać projekty modernizacji oświetlenia obejmujące w swoim zakresie rzeczowym, ilościowym
i jakościowym elementy które zdefiniowane zostały w załączniku nr 8 do SWZ, następnie uzgodnić opracowaną dokumentację projektową w całości z właściwym Zakładem Energetycznym oraz z Zamawiającym a następnie wykonać całość prac.
Kompletna dokumentacja będzie zawierać: pełnoprawny i kompletny projekt budowlano-wykonawczy, przedmiar na planowany do realizacji zakres robót, kosztorys, specyfikację techniczną wraz z częścią opisową, obliczenia fotometryczne oraz karty zatwierdzeń materiałowych wraz z dokumentacją techniczno-ruchową, plan BIOZ, plan wraz z projektem zagospodarowania terenu na właściwym podkładzie mapowym z uwzględnieniem istniejących numeracji słupów.
Opracowana dokumentacja powinna wyczerpywać wszystkie zagadnienia techniczne powszechnie stosowane w ramach inwestycji o zbliżonym zakresie rzeczowym również
w kontekście zgodności z obowiązującymi przepisami i normami oraz być kompletna
z punktu widzenia celu któremu ma służyć.

Opisany zakres robót nie wprowadza żadnych barier dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz jest zaprojektowany z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.

4. Dokładny zakres oraz inne informacje niezbędne do wyceny robót przedstawia program funkcjonalno użytkowy.

5. Przedmiot zamówienia będzie realizowany według harmonogramu rzeczowo-finansowego zamówienia opracowanego przez Wykonawcę, który stanowi załącznik nr 1 do Umowy

6. W cenie oferty należy uwzględnić utrzymanie sprawności technicznej oświetlenia na terenie miasta Leżajsk w ilości 1600 szt. w terminie 60 miesięcy od daty odbioru końcowego.

7. Wykonawca przekaże Zamawiającemu komplet dokumentów do zgłoszenia zakończenia robót (protokoły, inwentaryzację powykonawczą, obmiar robót, dziennik budowy, certyfikaty i deklaracje zgodności na wbudowane materiały).

8. Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane.

9. Minimalny zakres realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 80%.
10. Rozwiązania równoważne:
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia lub załącznikach norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp użytemu w dokumentacji towarzyszy wyraz „lub równoważne". Wszystkie kryteria i cechy opisane w normach, ocenach technicznych, specyfikacjach technicznych i systemach referencji technicznych wyznaczają minimalne standardy, które musi spełnić oferowany produkt lub usługa.
Określone w dokumentacji PFU typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia minimalnego standardu technicznego. Wykonawcy robót przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały i urządzenia o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia równoważne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np.: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu).
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

71355200-3 - Wykonywanie badań

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4845000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4845000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4845000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Linter Energia Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 362416450

7.3.3) Ulica: Ul. Tadeusza Boya Żeleńskiego 23

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-105

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4845000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.