eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nakło nad Notecią › "Budowa dróg gminnych od km 0+000,00 do km 0+079,22, od km 0+000,00 do km 0+234,49 oraz od km 0+000,00 do km 0+079,32 w Paterku"



Ogłoszenie z dnia 2022-05-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa dróg gminnych od km 0+000,00 do km 0+079,22, od km 0+000,00 do km 0+234,49 oraz od km 0+000,00 do km 0+079,32 w Paterku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nakło nad Notecią

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350895

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ks. P. Skargi 7

1.5.2.) Miejscowość: Nakło nad Notecią

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umig.naklo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-naklo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/naklo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa dróg gminnych od km 0+000,00 do km 0+079,22, od km 0+000,00 do km 0+234,49 oraz od km 0+000,00 do km 0+079,32 w Paterku”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc0054e6-aa70-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00174037

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024548/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 „Budowa dróg gminnych od km 0+000,00 do km 0+079,22, od km 0+000,00 do km 0+234,49 oraz od km 0+000,00 do km 0+079,32 w Paterku”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00095808/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1122023,31 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane:
drogi gminnej od km 0+000,00 do km 0+079,22, od km 0+000,00 do km 0+234,49 oraz od km 0+000,00 do km 0+079,32 w Paterku składającej się z 3 odcinków objętej pozwoleniem na budowę Starosty Nakielskiego – Decyzja nr ZRID/8/2019 wydana dnia 25.07.2019 roku – nazwanego w niniejszym postępowaniu
- ZAKRES I
oraz
skrzyżowania drogi gminnej z drogą wojewódzką nr 246 (km 0+500) objętego pismem nie wnoszącym sprzeciwu Wojewody Kujawsko-Pomorskiego – zaświadczenie WIR.I.7843.2.160.2019.AP wydanej dnia 14.05.2019 roku - nazwanego w niniejszym postępowaniu
- ZAKRES II

stanowiące jedno zamówienie w niniejszym postepowaniu.Projektuje się utwardzoną jezdnię z betonu asfaltowego z podziałem na trzy łączące się ze sobą ulice o łącznej długości 393,03 m.
Projektowane zagospodarowanie terenu
Ulica nr 1 (dł. 79,22 m):
• Klasa drogi : D
• Kategoria ruchu: KR1
• Prędkość projektowa: 30 km/h
• Szerokość jezdni: 6 m
Ulica nr 2 (dł. 234,49 m):
• Klasa drogi : D
• Kategoria ruchu: KR1
• Prędkość projektowa: 30 km/h
• Szerokość jezdni: 5 m
Ulica nr 3 (dł. 79,32 m):
• Klasa drogi : D
• Kategoria ruchu: KR1
• Prędkość projektowa: 30 km/h
• Szerokość jezdni: 5 m

Układ drogowy
Ulice zaprojektowano o szerokości od 5 m do 6 m. Wszystkie ulice obramowano obustronnie krawężnikiem najazdowym. W celu wzmocnienia konstrukcji, za krawężnikiem przewidziano tzw. opaskę z kruszywa łamanego o szerokości 0,5 m.
Droga na wszystkich odcinkach posiada symetryczny przekrój daszkowy o pochyleniu 2%. Przekrój podłużny ulic mieści się w przedziale od minimalnego zastosowanego pochylenia wynoszącego 0,55% do maksymalnego pochylenia wynoszącego 4,8%. Ulicę nr 3 w miejscach połączenia z istniejącymi drogami gruntowymi należy dowiązać wysokościowo a ww. drogi wyrównać kruszywem łamanym tak aby zachować wizualną ciągłość drogi oraz zapewnić komfort przejazdu użytkownikom.
Projekt przewiduje budowę zjazdów w istniejące bramy zjazdowe oraz wewnętrzne drogi gruntowe z kostki betonowej obramowanej opornikiem.
W celu odprowadzenia wód deszczowych z projektowanej, utwardzonej drogi projektuje się kolektory od Ø200mm do Ø500mm i wpusty drogowe z osadnikami oraz z przykanalikami z rur Ø160mm, które będą stanowiły kanalizację deszczową. Dodatkowo wody deszczowe oraz roztopowe poddane zostaną oczyszczeniu z substancji ropopochodnych i zawiesiny oraz skierowane do systemu skrzynek rozsączających zabudowanych w gruncie działki nr 532/2 obręb Paterek.
Projektowaną kanalizację deszczową zaprojektowano z uwzględnieniem możliwości dalszej rozbudowy.Skrzyżowanie projektuje się jako utwardzoną nawierzchnię z betonu asfaltowego. Drogę gminną o szerokości 6 m, należy dowiązać do drogi wojewódzkiej łukami o promieniu 8 m. W osi wlotu drogi gminnej zaprojektowano przejezdną wyspę dzielącą, o szer. ok. 1,5m, w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz widoczności skrzyżowania. Wyspę należy obramować krawężnikiem trapezowym. Szerokości pasa ruch drogi gminnej wynoszą odpowiednio, dla wlotu: 3,5 m, dla wylotu: 4,0 m. Jezdnia obramowana jest krawężnikiem najazdowym. Za krawężnikiem zaprojektowano opaskę z kruszywa o szerokości 0,5 m. Jezdnię skrzyżowania należy dowiązać sytuacyjnie do budowanej wg. odrębnego opracowania drogi gminnej. Istniejącą nawierzchnię drogi wojewódzkiej na połączeniu z drogą gminną należy sfrezować i odtworzyć.

Rozwiązanie wysokościowe
Pochylenie podłużne niwelety w osi wlotu drogi gminnej wynosi 3% i stanowi kontynuację jej rozwiązania wysokościowego. Połączenie drogi gminnej z istniejącą drogą wojewódzką należy dowiązać wysokościowo do stanu istniejącego.Odwodnienie
Odwodnienie obszaru skrzyżowania odbywać się będzie poprzez spadki podłużne i poprzeczne do wpustów deszczowych, zlokalizowanych na odcinku nowo budowanej drogi gminnej, realizowanej wg. odrębnego opracowania.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Ścięcie istniejącego drzewa wraz z karczowaniem pni i utylizacją
2) Wykonanie i montaż 3 tablic informacyjnych (dla każdego z odcinków) o wymiarach 180 x 120 cm zgodnie z załącznikiem do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 roku (poz. 953). Wykonanie i montaż tablic nastąpi po wcześniejszym uzgodnieniu treści z Zamawiającym.
3) Przygotowanie rozliczenia końcowego robót i sporządzenia w 2 egz. Operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zakrywanych, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów: wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, krajowych ocen technicznych, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia robót, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami.
4) sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w formacie gis/cad i dostarczenie jej na nośniku CD, w formie papierowej (3 egz.) oraz włączenie do zasobów Starostwa Powiatowego w Nakle.
5) Uporządkowanie terenu budowy i terenu przyległego po wykonaniu robót budowlanych.
6) Przekazanie zrealizowanych robót zarządcy drogi.
7) Prace budowlane należy wykonywać uwzględniając uzgodnienia inwestorów sieci.
Uzgodnienia z gestorami sieci zostały załączone do projektu.

Postanowienia dla całości przedmiotu zamówienia - Obowiązki wykonawcy

1) Wykonawca robót ma obowiązek rozpoczęcia robót w nieprzekraczalnym terminie;
- ZAKRES I do 25.07.2022 roku
- ZAKRES II do 10.06.2022 roku
W przypadku nie zawarcia umowy na wykonanie zamówienia w w/w terminie Wykonawca ma obowiązek rozpoczęcia robót w terminie maksymalnie 7 dni od daty zawarcia umowy.
2) Przedmiary robót zawarte w dokumentacjach należy traktować orientacyjnie, jako materiał poglądowy. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest wykonać zamówienie opisane w przedmiotowym postępowaniu. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (projekt budowlano-wykonawczy oraz STWiOR) należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) Koszty związane z utylizacją odpadów z budowy, opłatami za uczestnictwo w odbiorach technicznych przedstawicieli służb utrzymania sieci uzbrojenia terenu, ryzykiem związanym z bezpieczeństwem i odpowiedzialnością cywilną, koszty ewentualnego odwodnienia terenu budowy, koszty ubezpieczenia budowy, wszelkie koszty związane z prowadzoną budową niewymienione w przedmiarach, należy ująć w kosztach ogólnych budowy.
4) Wykonawca, jako wytwórca odpadów, ma obowiązek wywiezienia i utylizacji odpadów (np.: gruzu, ziemi, itp.) zgodnie z ustawą o odpadach (wywóz, miejsce składowania oraz utylizacja po stronie wykonawcy).
5) Wykonawca ma obowiązek z 14-dniowym wyprzedzeniem, powiadomić poszczególnych gestorów sieci o rozpoczęciu prac oraz wykonać prace zgodnie z wydanymi od gestorów warunkami.
6) Wykonawca w ramach przedmiotowego zamówienia publicznego ma obowiązek sporządzenia i uzgodnienia czasowej organizacji ruchu.
7) Wykonawca prac podczas przygotowywania czasowej organizacji ruchu na zadaniu musi uwzględnić zapewnienie ciągłego dojazdu, do zlokalizowanych w miejscu prowadzenia prac budynków użyteczności publicznej jak i placówek prowadzących działalność gospodarczą oraz budynków mieszkalnych.
8) Wykonawca ma obowiązek zaktualizować wydane przez gestorów sieci warunki wykonania robót. Koszt aktualizacji warunków od gestorów należy uwzględnić w cenie oferty.
9) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej zadania. Ustawa Prawo Geodezyjne obliguje jednostki uczestniczące w zadaniu do ochrony wszystkich znaków geodezyjnych i osnów szczegółowych. W związku z powyższym Zamawiający wymaga, by Wykonawca dołączył do inwentaryzacji geodezyjnej obiektu, oświadczenie geodety biorącego udział w realizacji zadania, iż wszystkie istniejące znaki geodezyjne i osnowy szczegółowe, znajdujące się w miejscu prowadzenia robót na przedmiotowym zadaniu nie zostały uszkodzone.
10) Zamawiający wymaga aby Wykonawca umieścił na terenie budowy tablicę informacyjną, zgodną z zapisami art. 45b Prawa Budowlanego.
11) Zamawiający wymaga wymiany lub montażu zestawów naprawczych na istniejących bądź nowych studniach. Dostawa i montaż zestawów naprawczych na studniach kanalizacyjnych: demontaż istniejącego włazu, montaż zestawu naprawczego płyty z betonu C35/45 oraz włazu żeliwno-betonowego klasy D400.
Montaż pokryw na studniach PVC systemowych.
Rozwiązanie polega na demontażu teleskopu z włazem z istniejących studniach i zabudowę (montaż) na istniejącej rurze wznośnej pokrywy betonowej Dn 800 z otworem na zagęszczonej podsypce betonowej. Dopiero na niej zamontowanie odpowiedniego włazu.
Rura wznośna musi być wprowadzona do otworu w płycie betonowej pod powierzchnię terenu. W przypadku zbyt krótkiej rury wznośnej należy dokonać jej przedłużenia. Przestrzeń pomiędzy otworem a korpusem rury należy wypełnić materiałem trwale plastycznym (zaprawa plastyczna), która zabezpieczy przed penetracją wody do podłoża gruntowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1262472,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1262472,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1262472,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Agnieszka Szymczak

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Rafał Szymczak P.H.U.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5581560305

7.3.3) Ulica: Jackowskiego

7.3.4) Miejscowość: Nakło nad Notecią

7.3.5) Kod pocztowy: 89-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1262472,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.