eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skarżysko-Kamienna › Wykonanie zagospodarowań w systemie zaprojektuj i wybuduj



Ogłoszenie z dnia 2023-04-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie zagospodarowań w systemie zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SKARŻYSKO-KAMIENNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009870

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 18

1.5.2.) Miejscowość: Skarżysko-Kamienna

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-110

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@um.skarzysko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.skarzysko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-aec356fd-b74f-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie zagospodarowań w systemie zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aec356fd-b74f-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00173521

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039230/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Bór bezpiecznie i zdrowo VII

1.1.2 Aktywna Kamienna Etap II- Modernizacja placu im. A. Biernackiego przy ul. Franciszkańskiej

1.1.3 Intergacyjny Plac Radosnej Zabawy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00115323

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie trzech zagospodarowań terenów w lokalizacjach i zakresie wskazanym w Programach Funkcjonalno Użytkowych – dalej PFU wraz z ich wyposażeniem w systemie zaprojektuj wybuduj.
1) Część 1: „Bór bezpiecznie i zdrowo VII”
Zakres prac budowlanych i dostaw i montażu:
a) budowa chodnika o szer. 1,5 m z kostki bez fazowej – 210 m2;
b) budowa dwóch wzmocnień do przejazdu przez nowo budowany chodnik o szer. 1,5 m ze wzmocnioną podbudową oraz kostką o gr. 8 cm – 2 kpl.
c) dostawa i montaż urządzenia zabawowego – Drabinka pozioma 1 kpl. (Stacja I);
d) dostawa i montaż ławki z rowerkiem do ćwiczeń dla seniorów 1 kpl. (Stacja II);
e) dostawa i montaż elementów małej architektury – leżaki betonowe 4 szt.;
f) dostawa i montaż elementów małej architektury – hamaki 2 szt.;
g) dostawa i montaż elementów małej architektury – ławki parkowe 3 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 77235,77 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie trzech zagospodarowań terenów w lokalizacjach i zakresie wskazanym w Programach Funkcjonalno Użytkowych – dalej PFU wraz z ich wyposażeniem w systemie zaprojektuj wybuduj.
2) Część 2: „Aktywna Kamienna Etap III – Modernizacja placu im. A. Biernackiego przy ul. Franciszkańskiej”
Zakres prac budowlanych i dostaw i montażu:
a) Demontaż istniejących urządzeń zabawowych;
b) Przygotowanie podłoża pod montaż urządzeń zabawowych;
c) Dostawa i montaż urządzenia zabawowego Zestaw Linowy Myk – 1 komplet;
d) Dostawa i montaż urządzenia zabawowego Huśtawka sprężynowa śmigło wzór Rodeo Max – 1 szt.;
e) Dostawa montaż urządzenia zabawowego Piramida linowa – 1 komplet;
f) Dostawa i montaż urządzenia zabawowego Huśtawka zintegrowana ZULA B – 1 komplet;
g) Dostawa i montaż urządzenia zabawowego Karuzela SWING – 1 szt.;
h) Dostawa i montaż urządzenia zabawowego Huśtawka wagowa Motyl – 1 szt.;
i) Dostawa i montaż urządzenia zabawowego Ścieżka zdrowia Mostek Łańcuchowy – 1 komplet;
j) Dostawa i montaż urządzenia zabawowego Przeplotnia Rakieta A – 1 komplet;
k) Dostawa i montaż urządzenia zabawowego Przeplotnia Smok – 1 komplet.
Zamawiający dopuszcza urządzenia zabawowe równoważne przy zachowaniu minimalnych wymagań określonych w PFU również dot. to wymaganych prawem norm, atestów , certyfikatów – Zamawiający dopuszcza tu ich równoważność (zgodnie z opisem pkt 3 )

4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 81300,81 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie trzech zagospodarowań terenów w lokalizacjach i zakresie wskazanym w Programach Funkcjonalno Użytkowych – dalej PFU wraz z ich wyposażeniem w systemie zaprojektuj wybuduj.
3) Część 3: „Integracyjny Plac Radosnej Zabawy”
Zakres prac budowlanych i dostaw i montażu:
a) Przygotowanie terenu pod inwestycję,
b) Dostawa i montaż ławek parkowych (3 szt.)
c) Dostawa i montaż urządzeń zabawowych Duży Zestaw Integracyjny na plac zabaw 1 kpl.
d) Dostawa i montaż kosza naśmieci 2 szt.
e) Nasadzenia 10 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 81300,81 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 4

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 4

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99485,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 202950,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99485,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANS SC L.KRUPA P.KRUPA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290154801

7.3.3) Ulica: Kościuszki 1

7.3.4) Miejscowość: Skarżysko-Kamienna

7.3.5) Kod pocztowy: 26-110

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99485 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu złożone zostały 4 oferty. Cena najkorzystniejszej oferty złożonej przez: GOCiN Sp. z o.o. z ceną brutto: 104.998,95 zł. przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia..

Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia kwotę brutto w wysokości: 100.000,00 zł. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

Biorąc powyższe pod uwagę zachodzą przesłanki ustawowe do unieważnienie postępowania.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92877,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168694,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92877,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GOCiN Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180316108

7.3.3) Ulica: Borki 10

7.3.4) Miejscowość: Leżajsk

7.3.5) Kod pocztowy: 37-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92877,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.