eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w budynku Centrum Badań Przedklinicznych WUM z przeznaczeniem na potrzeby Laboratorium Terapii Komórkowych i Genetycznych Projektu CAR-NET



Ogłoszenie z dnia 2023-04-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w budynku Centrum Badań Przedklinicznych WUM z przeznaczeniem na potrzeby Laboratorium Terapii Komórkowych i Genetycznych Projektu CAR-NET

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Warszawski Uniwersytet Medyczny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288917

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 61

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-091

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aez@wum.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wum.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w budynku Centrum Badań Przedklinicznych WUM z przeznaczeniem na potrzeby Laboratorium Terapii Komórkowych i Genetycznych Projektu CAR-NET

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef16867a-5f4b-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00171299

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00042341/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Adaptacja pomieszczeń w CBP na potrzeby Laboratorium Terapii Komórkowych i Genetycznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Polish Chimeric Antigen Receptor T-cell Network” (CAR-NET), finansowanego ze środków budżetu państwa z Agencji Badań Medycznych, na podstawie umowy dofinansowania 2020/ABM/04/00002-00 z dnia 23.12.2020 r.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00428779/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AEZ/S-124/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w budynku Centrum Badań Przedklinicznych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, zlokalizowanym przy ul. Stefana Banacha 1B w Warszawie, w podziale na następujące etapy:
1) Etap I – opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn. Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w budynku Centrum Badań Przedklinicznych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego z przeznaczeniem na potrzeby Laboratorium Terapii Komórkowych i Genetycznych Projektu CAR-NET, zgodnie założeniem zawartymi w Programie funkcjonalno-użytkowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ. W ramach tego Etapu Wykonawca uzyska prawomocną decyzję umożliwiającą realizację robót budowlanych,
2) Etap II – wykonanie robót budowlano-montażowych, w oparciu o opracowaną dokumentację projektowo-kosztorysową, o której mowa w pkt 1 wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w całym okresie wykonywania robót budowlano-montażowych,
- z zachowaniem terminów określonych w Rozdziale IV SWZ, na warunkach określonych w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
2. Zadanie inwestycyjne, o którym mowa w ust. 1, zgodnie z zakresem określonym w Programie funkcjonalno-użytkowym, zakłada przeprowadzenie przebudowy i aranżacji pomieszczeń, o łącznej powierzchni 113 m2, zlokalizowanych w budynku Centrum Badań Przedklinicznych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przy ulicy Stefana Banacha 1B w Warszawie, z przeznaczeniem do wykorzystania tej powierzchni dla celów laboratoryjnych, dla potrzeb Zakładu Inżynierii Genetycznej, II kategorii zagrożenia, w którym ma być prowadzone zamknięte użycie GMM, w ramach Projektu CAR-NET, o którym mowa w Rozdziale II ust. 8.
3. W ramach przedmiotu umowy, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 (Etap I) Wykonawca wykona:
1) dokumentację projektową architektoniczno-budowlaną;
2) dokumentację techniczną/ wykonawczą;
3) przedmiary robót;
4) kosztorysy inwestorskie;
5) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót
oraz sporządzi i uzgodni z Zamawiającym Harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji robót budowlano-montażowych (Etap II).
4. Poza materiałami i dokumentami udostępnianymi przez Zamawiającego, Wykonawca we własnym zakresie i w ramach wynagrodzenia umownego skompletuje wszelkie niezbędne materiały i wymagane prawem dokumenty konieczne do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy.
5. Dokumentacja projektowo-kosztorysowa, o której mowa w ust. 3 powinna być wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz ustawy Prawo zamówień publicznych, normami, zasadami wiedzy technicznej oraz powinna przedstawiać pod względem przyszłej eksploatacji optymalne rozwiązania funkcjonalno-użytkowe, konstrukcyjne, materiałowe i kosztowe, w tym także projektowana aranżacja powinna zapewniać dostępność dla osób niepełnosprawnych. Dokumentacja projektowa musi być spójna i skoordynowana we wszystkich branżach, co potwierdzą Projektanci wszystkich branż we wspólnie złożonym oświadczeniu na zakończenie Etapu I.
6. Roboty budowlano-montażowe wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego, w ramach Etapu II, będą wykonywane w obiekcie nie wyłączonym z eksploatacji, na warunkach określonych w § 5 i § 8 Projektu umowy.
7. Zamawiający wymaga, aby w ramach Etapu II, czynności polegające na wykonaniu robót budowlanych: ścian działowych, sufitu podwieszanego, wykonaniu instalacji elektrycznych, sanitarnych oraz prac wykończeniowych polegających na bruzdowaniu, tynkowaniu i malowaniu ścian, o ile nie są wykonywane przez osoby w ramach prowadzonej przez nie działalności gospodarczej, były wykonywane przez pracowników zatrudnionych przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy ( Dz. U. z 2020 r. poz. 1320, t.j. z póź. zm.), zgodnie z postanowieniami § 7 Projektu umowy.
8. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, w oparciu o art. 131 ust. 2 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość odbycia wizji lokalnej po zgłoszeniu takiego zapotrzebowania. Wniosek w sprawie wizji lokalnej należy złożyć nie później niż do dnia 15.11. 2022 r., na platformie zakupowej eZamawiający.
9. Zamawiający jednocześnie informuję, że wizja lokalna nie jest obowiązkowa. W świetle powyższego oferta Wykonawcy, który nie będzie uczestniczył w wizji lokalnej nie będzie podlegała odrzuceniu, w oparciu o art. 226 ust. 1 pkt. 18 ustawy.
10. Zgodnie z postanowieniem § 2 Projektu umowy Wykonawca obowiązany jest zawrzeć na własny koszt umowę lub kolejne umowy ubezpieczenia, ustanawiające ochronę ubezpieczeniową od wszelkich szkód majątkowych, w którym Zamawiający będzie współubezpieczonym, które mogą zaistnieć w związku ze zdarzeniami losowymi na terenie prowadzonych robót budowlano-montażowych, a w szczególności polegających na utracie, zniszczeniu lub uszkodzeniu mienia (ubezpieczenie wszystkich ryzyk budowy).
11. Suma gwarancyjna dotycząca ubezpieczenia, o której mowa w ust. 9, nie może być niższa niż kwota brutto, określona w § 13 ust. 2 pkt 2 Projektu umowy (wartość robót budowlano-montażowych), za jedno i wszystkie zdarzenia oraz umowa ta nie może zawierać wyłączenia odpowiedzialności ponad standardowo określane w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia.
12. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu dokument ubezpieczenia potwierdzający zawarcie umowy ubezpieczenia, o której mowa w ust. 10, nie później niż w dniu przekazania terenu robót objętych Etapem II i umowa ta będzie obowiązywała do dnia wykonania przedmiotu Umowy, potwierdzonego Protokołem odbioru końcowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 970000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 970000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 970000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nafibud S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Nip 5432181896

7.3.3) Ulica: ul. Żwirki i Wigury 61

7.3.4) Miejscowość: Bielsk Podlaski

7.3.5) Kod pocztowy: 17-100

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 970000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.