eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stara Błotnica › Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z urządzeniami infrastruktury technicznej na terenie Gminy Stara Błotnica



Ogłoszenie z dnia 2023-04-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z urządzeniami infrastruktury technicznej na terenie Gminy Stara Błotnica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stara Błotnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670224019

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stara Błotnica 46

1.5.2.) Miejscowość: Stara Błotnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-806

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 385 77 90

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@starablotnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.starablotnica.bip.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-16427c2b-adcd-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z urządzeniami infrastruktury technicznej na terenie Gminy Stara Błotnica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16427c2b-adcd-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00171181

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044732/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z urządzeniami infrastruktury technicznej na terenie Gminy Stara Błotnica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00098499

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3157895,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn: „Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z urządzeniami infrastruktury technicznej na terenie Gminy Stara Błotnica, prowadzonego w trybie podstawowym.

Inwestycja polegać będzie na budowie kanalizacji sanitarnej w miejscowości Nowy Kiełbów. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej obejmuje niżej wymienione działki ewidencyjne:
Kiełbów Nowy 0011; 251/3, 251/17, 251/19, 251/21, 251/25, 251/27, 251/33,
252/2, 252/3, 252/5, 252/6, 252/7, 252/8, 252/9, 252/11, 252/12, 252/13, 252/14, 252/16, 252/17, 252/18, 252/19, 252/20, 252/21, 252/25, 252/26, 252/27, 252/28, 252/29, 252/31, 252/32, 252/34, 252/35, 252/36, 252/37, 252/39, 252/40, 252/41, 252/78,
253/2, 253/3, 253/4, 253/5, 253/6, 253/7, 253/8, 253/9, 253/10, 253/12, 253/13, 253/15, 253/16, 253/18, 253/19, 253/21,256/2, 257/5, 257/6, 257/8, 257/9, 258/3, 260/4, 262/3, 280/22, 280/23, 286/2, 287/2, 290/2, 291/2, 363/2, 363/8, 363/10
Oraz działki powstałe w wyniku podziałów powyższych działek.

Długość kanalizacji grawitacyjnej i ciśnieniowej
• kanały grawitacyjne PVC-U, SN8, Ø 250x7,3, L= 420,9mb
• kanały grawitacyjne PVC-U, SN8, Ø 200x5,9, L= 1086,38mb
• kanały grawitacyjne PVC-U, SN8, Ø 160x4,7, L= 918,4mb
• kanały grawitacyjne PE PE100 RC SDR 17 Ø225x13,4, L= 89,74mb (przewiert sterowany)
• kanały tłoczone PE100 RC PN 10 SDR17 Ø63x3,8, L=254,61mb
• kanały tłoczone PE100 PN 10 SDR17 Ø50x3,0, L=4,62mb
• przepompownie przydomowe- 2 szt.
Ilość przyłączy
• przyłącza kanalizacyjne grawitacyjne PVC-U, SN8, Ø160x4,7- 54 szt.
• przyłącza kanalizacyjne grawitacyjne PVC-U, SN8, Ø 200x5,9- 2 szt.
Długość głównej kanalizacji
• kanały grawitacyjne PVC-U, SN8, Ø 250x7,3, L= 420,9mb
• kanały grawitacyjne PVC-U, SN8, Ø 200x5,9, L= 1058,74mb
• kanały grawitacyjne PE PE100 RC SDR 17 Ø225x13,4, L= 89,74mb (przewiert sterowany)
• kanały tłoczone PE100 RC PN 10 SDR17 Ø63x3,8, L=254,61mb
• kanały tłoczone PE100 PN 10 SDR17 Ø50x3,0, L=4,62mb
Razem: 1828,61mb
Długość kanalizacji głównej z przyłączami
L= 2 774,65mb
Średnio dobowa ilość ścieków przyjętych do oczyszczalni w wyniku realizacji zadania będącego przedmiotem zadania- 28,2 m3/d

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dokumenty: przedmiary robót, dokumentacja projektowa, wzór umowy, które stanowią załączniki do Specyfikacji warunków zamówienia (zwanej dalej SWZ).
Przedmiar robót
Lp. Nazwa działu od do
1. Stara Błotnica- Etap 2.3- kanalizacja grawitacyjna 1 44
1.1 Roboty drogowe 1 12
1.2 Roboty ziemne 13 20
1.3 Odwodnienie wykopów 21 22
1.4 Roboty montażowe sieci głównej 23 34
1.5 Roboty montażowe -odejścia boczne 35 39
1.6 Przewiert sterowany 40 44
2 Kanalizacja ciśnieniowa 45 75
2.1 Roboty drogowe 45 54
2.2 Roboty ziemne 55 62
2.3 Odwodnienie wykopów 63 63
2.4 Roboty montażowe 64 74
2.5 Pompownie ścieków 75 75



UWAGA: Załączony przedmiar robót jest materiałem pomocniczym do wyliczenia ceny ryczałtowej oferty, a ewentualnie nieujęte w nich elementy robót wynikające z projektu nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Wykonawcę dodatkowego wynagrodzenia.

3.2 Roboty będące przedmiotem umowy należy wykonać z należyta starannością, zgodnie z przedmiarem robót, projektami budowlanymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz obowiązującymi polskimi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót.
3.3. Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo budowlane.
3.4.Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonanie roboty budowlane wynosi 36 miesięcy. Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji.
3.5. Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania użytkowników drogi o długości odcinka, na którym prowadzone będą roboty oraz konieczności przestrzegania tymczasowych warunków ruchu. Oznakowanie powinno być zgodne z projektem czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót inwestycyjnych.
3.6 W czasie wykonywania robót wykonawca zobowiązany jest dostarczyć, zainstalować i obsługiwać wszystkie tymczasowe urządzenia zabezpieczające, takie jak: znaki drogowe, światła ostrzegawcze, sygnały , zapory itp. zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo pojazdów i pieszych. Wykonawca zapewni stałe warunki widoczności.
3.7 Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinka, na którym wykonywane są roboty od chwili rozpoczęcia robót aż do zakończenia realizacji inwestycji ( zakończonej protokołem odbioru) odpowiedzialny będzie Wykonawca.
3.8 Wykonawca zobowiązany jest do wykonania inwentaryzacji powykonawczej robót.
3.9 Wykonawca zobowiązany jest na dostarczenie zamawiającemu kosztorysu ofertowego ( zgodnie z ceną podana w formularzu ofertowym) na etapie składania ofert. Kosztorys należy opracować na podstawie przedmiaru robót ( podanych w przedmiarze podstaw ustalenia cen), z uwzględnieniem wszystkich dodatkowych robót i kosztów niezbędnych do wykonania zadania a nie ujętych w przedmiarze robót w formie szczegółowej.. Brak załączonego do oferty kosztorysu ofertowego stanowi podstawy odrzucenia oferty.
3.10 W przypadku gdyby w dokumentacji przetargowej ( w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót , SWZ) Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia ,źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów należy to traktować wyłącznie jako rozwiązanie przykładowe określające standard odnośnie minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oczekiwanych materiałów i urządzeń a Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów , urządzeń, produktów równoważnych. Wszystkie materiały , urządzenia czy rozwiązania równoważne w stosunku do materiału , urządzenia, produktu wskazanego jako przykładowy muszą być co najmniej tej samej wytrzymałości, trwałości , co najmniej o parametrach technicznych materiałów i urządzeń jeśli zostały określone w dokumentacji projektowej, muszą posiadać stosowne atesty , aprobaty techniczne dopuszczające do stosowania, musza spełniać te same funkcje, wymagania bezpieczeństwa, konstrukcji . do wykonawcy należy potwierdzenie równoważności. Zaproponowane materiały równoważne będą akceptowane przez zamawiającego lub inspektora nadzoru i projektanta.

3.11 Warunki realizacji robót.
3.11.1 Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, nie stwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie inwestycji. Wykonawca odpowiedzialny za zagospodarowanie powstałych podczas realizacji zadania odpadów zgodnie z ustawą o odpadach oraz ustawą Prawo ochrony środowiska.
3.11.2 Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót oraz zgodność wykonania z dokumentacją przetargową, zaleceniami osób nadzorujących, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robót budowlano-montażowych oraz sztuką budowlaną. Do wbudowania mogą być użyte materiały i urządzenia odpowiadające wymogom wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, oraz zgodne z
obowiązującymi normami.
3.11.3 Każda zmiana technologiczna wykonania robót z inicjatywy Wykonawcy, wymaga akceptacji autorskiego Biura Projektów oraz Zamawiającego. Koszt wprowadzenia zmian obciąża Wykonawcę.
3.11.4 Do zakresu robót i obowiązków wykonawcy przedmiotu zamówienia w ramach ceny ryczałtowej wchodzić będzie również:
a) organizacja i zagospodarowanie placu budowy wraz z zapleczem budowy,
b) zorganizowanie dojazdu,
c) doprowadzenie mediów dla potrzeb placu budowy,
a) zabezpieczenie terenu przed dostępem osób trzecich,
b) nadzór nad mieniem i ubezpieczenie budowy,
c) utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania prac,
d) koszt wywozu, składowania i utylizacji odpadów (jeżeli dotyczy),
e) prowadzenie robót w sposób bezpieczny,
f) uwzględnienie miejsca, odległości, kosztu wywozu,
g) składowania i utylizacji odpadów,
h) wykonanie niezbędnych prób,
i) badań, uzgodnień nadzorów i odbiorów,
j) obsługa geodezyjna w tym wykonanie inwentaryzacji powykonawczej i przekazanie jej Zamawiającemu w 2 egz.;
k) natychmiastowe usunięcie w sposób docelowy wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez wykonawcę w trakcie realizacji robót,
l) przy realizacji robót przestrzeganie warunków zawartych w uzgodnieniach jeżeli dotyczy,
m) demontaż obiektów tymczasowych i uporządkowanie terenu po zakończeniu robót.
n) zasilenie placu budowy w wodę i energię.
3.11.5 Wykonawca zobowiązany jest do odtworzenia wszystkich elementów, które uległy zniszczeniu podczas prac do stanu wcześniejszego.
Na niniejszą inwestycję, Zamawiający uzyskał dofinansowanie w ramach Programu Inwestycji Strategicznych finansowanych z Programu :POLSKI ŁAD”

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2939700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7793632,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2939700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługowy Zakład Hydrauliczny Michał Wieczorek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142397763

7.3.3) Ulica: ul. Warszawska 215/1

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2939700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.