eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Wykonanie instalacji oddymiającej i przeciwpożarowej dwóch klatek schodowych w budynku Szkoły Podstawowej Nr 6 przy ul. Orlej 5 w Zamościu



Ogłoszenie z dnia 2023-04-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie instalacji oddymiającej i przeciwpożarowej dwóch klatek schodowych w budynku Szkoły Podstawowej Nr 6 przy ul. Orlej 5 w Zamościu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZAMOŚĆ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368747

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek Wielki 13

1.5.2.) Miejscowość: Zamość

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 677-23-37

1.5.8.) Numer faksu: 84 639-30-54

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zamosc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umzamosc.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umzamosc.bip.lubelskie.pl/index.php?id=71

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie instalacji oddymiającej i przeciwpożarowej dwóch klatek schodowych w budynku Szkoły Podstawowej Nr 6 przy ul. Orlej 5 w Zamościu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5edf740f-a620-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00170346

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050559/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Wykonanie instalacji oddymiającej i przeciwpożarowe

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00086679

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IM-ZP.272.5.2023.MS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 653257,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji oddymiającej i przeciwpożarowej dwóch klatek schodowych budynku Szkoły Podstawowej Nr 6 przy ul. Orlej 5 w Zamościu” w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Wykonanie instalacji oddymiającej i przeciwpożarowej”.
2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie robót w poniższych branżach:
1) Branża konstrukcyjno - budowlana
a) Roboty rozbiórkowe – demontażowe
W ramach robót rozbiórkowych należy:
- zdemontować drzwi wewnętrzne i zewnętrzne klatek schodowych projektowane do wymiany,
- zdemontować stolarkę okienną klatek schodowych projektowaną do wymiany,
- zdemontować okładziny ścian klatek schodowych z listew PCV,
- zdemontować stalowe balustrady klatek schodowych i osłon okiennych niespełniających wymagań warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki,
- dokonać wycięcia otworu (119x200cm) w stropie nad trzecim piętrem oraz w dachu budynku pod projektowane klapy oddymiające,
- zdemontować istniejące ocieplenie ścian parteru ze styropianu w miejscach wyjścia dróg pożarowych na zewnątrz budynku i w zakresie oznaczonym na rysunku rzutu parteru.
b) Roboty montażowe
W ramach robót montażowych należy:
- zamontować projektowane okna ppoż. na drogach pożarowych o odporności ogniowej EI 60,
- zamontować projektowane drzwi wewnętrzne korytarzy w klasie odporności ogniowej i szczelności EIS 30 oraz drzwi
klatek schodowych; drzwi na drogach pożarowych klatek schodowych wyposażone w automatyczne otwieranie zintegrowane z klapami oddymiającymi,
- zamontować ścianki szklone oddzielenia ppoż. EI60 korytarzy na każdej kondygnacji budynku Szkoły; wszystkie drzwi i okna wykonać zgodnie z załączonym do projektu zestawieniem ślusarki aluminiowej i stolarki,
- wykonać uzupełnienie ścian murowanych w obrębie klatek schodowych na parterze i 3 piętrze w celu uzyskania odporności ogniowej ścian klatek schodowych REI 60,
- wykonać montaż konstrukcji wsporczej stalowej spawanej z rur kwadratowych (R120x120x4mm) pod murowany cokół betonowy klapy oddymiającej, stanowiący wzmocnienie stropu 3 piętra pod ww. cokół; konstrukcję stalową wzmocnień obudować płytą gipsowo-włóknową o grubości min. 30mm w celu uzyskania odporności ogniowej REI 60,
- wymurować cokół betonowy na stropie 3 piętra z bloczków betonowych (B20) grubości 14cm na zaprawie cementowej M7,
- ocieplenie ścian cokołu jw. w przestrzeni poddasza wełną mineralną grubości 150mm,
- zamontować klapy oddymiające z owiewkami o wymiarach 110x200cm i pow. czynnej 1,47m2,
- wykonać obróbki blacharskie i pokrywcze klap oddymiających i dachu,
- wykonać lamperie na klatkach schodowych wysokości 150cm z tynku mozaikowego w kolorach ustalonych z Użytkownikiem; na pozostałej powierzchni ścian i sufitów wykonać dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi do wymalowań wewnętrznych,
- zamontować balustrady i osłony okien klatek schodowych spełniające wymagania warunków technicznych, tj. balustrady z prętów stalowych o wysokości 110cm,
- balustrady, kraty zabezpieczające spawane z kształtowników stalowych, po zabezpieczeniu antykorozyjnym i lakierowane proszkowo,
- elementy balustrad i krat zabezpieczających: poręcze - rury ø 40mm, słupki - rury ø35mm, rozstaw około 90cm, mocowane do podłoża na kołki rozporowe, pas dolny i górny - płaskowniki 30x8mm spawane do słupków, wypełnienie - pręty ø12mm w odstępach maksymalnie 12cm,
- słupki balustrady mocować do stopni biegów,
- kraty zabezpieczające okna montować do ścian w sposób umożliwiający zdejmowanie ich w celu umycia okien,
- przed przystąpieniem do wykonywania balustrad, krat poręczy wymiary należy zdjąć z natury,
- wykonać ocieplenie ścian parteru przy wyjściu dróg pożarowych z budynku w technologii ETICS z ociepleniem wełną mineralna grubości 14cm i wyprawą elewacyjną z tynku silikonowego.
2) Branża sanitarna obejmuje:
- wykonanie instalacji przeciwpożarową w budynku składającą się z 11 hydrantów naściennych HP25 rozmieszczonych w pięciu pionach i podłączonych do istniejącej instalacji przeciwpożarowej,
- montaż zaworu pierwszeństwa,
- wykonanie instalacji ze stali ocynkowanej, łączonej przez złączki gwintowane, przejścia przez przegrody za pomocą przejść o odporności ogniowej EI60.
3) Branża elektryczna obejmuje:
- wykonanie instalacji elektrycznej systemu oddymiania klatek schodowych,
- wykonanie instalacji elektrycznej zasilania central oddymiania wraz z rozbudową lokalnych tablic rozdzielczych,
- wykonanie instalacji elektrycznej oświetlenia ewakuacyjnego klatek schodowych, wykonanie instalacji elektrycznej oświetlenia podstawowego klatek schodowych.
3. Wykonawca, w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do:
1) wykonania wszelkich robót przygotowawczych,
2) współdziałania z inspektorem nadzoru,
3) przywrócenia terenu prowadzonych prac do stanu pierwotnego, łącznie z wykonaniem prac porządkowych, w trakcie
wykonywania przedmiotu zamówienia i po ich zakończeniu,
4) zagospodarowania placu budowy,
5) utrzymania zaplecza budowy,
6) przygotowania dokumentacji powykonawczej,
7) wykonania wszelkich innych czynności niezbędnych do realizacji przedmiotu za-mówienia,
8) wykonania zamówienia na zasadach i warunkach opisanych w STWiOR oraz w niniejszej SWZ.
4. Na przedmiot zamówienia składa się zakres opisany w pkt 1 – 2 oraz wszystkie prace i czynności niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót do wykonania oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia, szczegółowo określa w kolejności ważności: dokumentacja projektowa, tj. projekt wykonawczy, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót (w części dotyczącej prac remontowych), stanowiące załączniki do SWZ, które stanowią jej integralną część, umowa oraz Polskie Normy lub aprobaty techniczne, warunki techniczne wykonania i odbioru robót.
6. Zamawiający informuje, że dokumenty wymienione w pkt 5 oraz umowa i SWZ, wzajemnie się uzupełniają. W przypadku ujawnienia rozbieżności, nieuwzględnienia, czy pominięcia w umowie, czy SWZ jakiegokolwiek obowiązku Wykonawcy wynikającego z dokumentacji projektowej wymienionej w pkt 5 lub odwrotnie, pierwszeństwo będzie nadawać się znaczeniu stwierdzenia istnienie obowiązku, pomijać się będzie zaś znaczenie zmierzające do zwolnienia Wykonawcy z realizacji obowiązku.
7. Wymagania dotyczące robót budowlanych oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia, zostały szczegółowo określone przez Zamawiającego w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
8. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
9. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania wyceny przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową. Umowa na realizację robót budowlanych będzie umową ryczałtową. W przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót i prac związanych z jej realizacją w większej ilość obmiarowej niż ujęte w dokumentacji projektowej, nie będzie mogło być to
uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. W przypadku dostrzeżenia rozbieżności pomiędzy poszczególnymi elementami dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest wystąpić do Zamawiającego o ich wyjaśnienie przed złożeniem oferty. W ramach wynagrodzenia podanego w ofercie, Wykonawca zobowiązany jest do
wykonania wszystkich niezbędnych robót budowlanych przewidzianych w dokumentacji projektowej stanowiących załączniki do SWZ w zakresie opisanym w pkt 1–3 (z uwzględnieniem pkt 5 i pkt 6 ) zapewniające właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca dla obliczenia ceny powinien zapoznać się z dokumentacją projektową i dokonać własnej weryfikacji zakresu rzeczowego i obmiarowego w stosunku do dokumentacji projektowej oraz proponowanej technologii prac. Wykonawca ma prawo we własnym zakresie skorygować roboty budowlane do wielkości według własnych obliczeń na podstawie załączonej do SWZ dokumentacji projektowej.
10. Ze względu na to, że w obiekcie zlokalizowana jest szkoła, główne prace remontowe mogą być prowadzone jedynie w okresie przerwy wakacyjnej.
11. Roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem należy prowadzić po wcześniejszym uzgodnieniu z Użytkownikiem obiektu.
12. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami.
13. Możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych została określona w załączniku nr 10 do SWZ.
14. Wymagania, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu
pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, Zamawiający określił w pkt 22 SWZ oraz w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
Powyższe wymagania określają w szczególności:
1) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia,
2) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób,
3) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.
15. Wykonawca zobowiązany jest przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia zapewnić dostępność dla wszystkich użytkowników, ze szczególnym uwzględnieniem dostępności dla osób niepełnosprawnych – zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
Prawo zamówień publicznych.
16. Zamawiający nie przewiduje podziału zamówienia na części. Uzasadnienie braku podziału zamówienia na części zostało zawarte w pkt 20 SWZ.
17. Miejsce wykonywania robót budowlanych: woj. lubelskie, Zamość, Szkoła Podstawowa Nr 6, ul. Orla 5.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1003498,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1448645,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1003498,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Konstrukcyjny Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 922-24-30-349

7.3.3) Ulica: ul. Hetmana Jana Zamoyskiego 51

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

- roboty branży sanitarnej - ECOTEMAT Spółka z o.o., 22-400 Zamość, ul. Nowy Rynek 14/6
- roboty branży elektrycznej - Zakład Usług Technicznych Jan Reder, 22-400 Zamość, ul. Jasna 5C


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1003498,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-06-23 do 2023-08-25

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.