eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Wykonanie instalacji oddymiającej i przeciwpożarowej dwóch klatek schodowych w budynku Szkoły Podstawowej Nr 6 przy ul. Orlej 5 w Zamościu



Ogłoszenie z dnia 2023-02-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wykonanie instalacji oddymiającej i przeciwpożarowej dwóch klatek schodowych w budynku Szkoły Podstawowej Nr 6 przy ul. Orlej 5 w Zamościu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZAMOŚĆ

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368747

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Rynek Wielki 13

1.4.2.) Miejscowość: Zamość

1.4.3.) Kod pocztowy: 22-400

1.4.4.) Województwo: lubelskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.4.7.) Numer telefonu: 84 677-23-37

1.4.8.) Numer faksu: 84 639-30-54

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zamosc.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umzamosc.bip.lubelskie.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00103862

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-02-21

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00086679

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji oddymiającej i przeciwpożarowej dwóch klatek schodowych budynku Szkoły Podstawowej Nr 6 przy ul. Orlej 5 w Zamościu” w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Wykonanie instalacji oddymiającej i przeciwpożarowej”.
2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie robót w poniższych branżach:
1) Branża konstrukcyjno - budowlana
a) Roboty rozbiórkowe – demontażowe
W ramach robót rozbiórkowych należy:
- zdemontować drzwi wewnętrzne i zewnętrzne klatek schodowych projektowane do wymiany,
- zdemontować stolarkę okienną klatek schodowych projektowaną do wymiany,
- zdemontować okładziny ścian klatek schodowych z listew PCV,
- zdemontować stalowe balustrady klatek schodowych i osłon okiennych niespełniających wymagań warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki,
- dokonać wycięcia otworu (119x200cm) w stropie nad trzecim piętrem oraz w dachu budynku pod projektowane klapy oddymiające,
- zdemontować istniejące ocieplenie ścian parteru ze styropianu w miejscach wyjścia dróg pożarowych na zewnątrz budynku i w zakresie oznaczonym na rysunku rzutu parteru.
b) Roboty montażowe
W ramach robót montażowych należy:
- zamontować projektowane okna ppoż. na drogach pożarowych o odporności ogniowej EI 60,
- zamontować projektowane drzwi wewnętrzne korytarzy w klasie odporności ogniowej i szczelności EIS 30 oraz drzwi klatek schodowych; drzwi na drogach pożarowych klatek schodowych wyposażone w automatyczne otwieranie zintegrowane z klapami oddymiającymi,
- zamontować ścianki szklone oddzielenia ppoż. EI60 korytarzy na każdej kondygnacji budynku Szkoły; wszystkie drzwi i okna wykonać zgodnie z załączonym do projektu zestawieniem ślusarki aluminiowej i stolarki,
- wykonać uzupełnienie ścian murowanych w obrębie klatek schodowych na parterze i 3 piętrze w celu uzyskania odporności ogniowej ścian klatek schodowych REI 60,
- wykonać montaż konstrukcji wsporczej stalowej spawanej z rur kwadratowych (R120x120x4mm) pod murowany cokół betonowy klapy oddymiającej, stanowiący wzmocnienie stropu 3 piętra pod ww. cokół; konstrukcję stalową wzmocnień obudować płytą gipsowo-włóknową o grubości min. 30mm w celu uzyskania odporności ogniowej REI 60,
- wymurować cokół betonowy na stropie 3 piętra z bloczków betonowych (B20) grubości 14cm na zaprawie cementowej M7,
- ocieplenie ścian cokołu jw. w przestrzeni poddasza wełną mineralną grubości 150mm,
- zamontować klapy oddymiające z owiewkami o wymiarach 110x200cm i pow. czynnej 1,47m2,
- wykonać obróbki blacharskie i pokrywcze klap oddymiających i dachu,
- wykonać lamperie na klatkach schodowych wysokości 150cm z tynku mozaikowego w kolorach ustalonych z Użytkownikiem; na pozostałej powierzchni ścian i sufitów wykonać dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi do wymalowań wewnętrznych,
- zamontować balustrady i osłony okien klatek schodowych spełniające wymagania warunków technicznych, tj. balustrady z prętów stalowych o wysokości 110cm,
- balustrady, kraty zabezpieczające spawane z kształtowników stalowych, po zabezpieczeniu antykorozyjnym i lakierowane proszkowo,
- elementy balustrad i krat zabezpieczających: poręcze - rury ø 40mm, słupki - rury ø35mm, rozstaw około 90cm, mocowane do podłoża na kołki rozporowe, pas dolny i górny - płaskowniki 30x8mm spawane do słupków, wypełnienie - pręty ø12mm w odstępach maksymalnie 12cm,
- słupki balustrady mocować do stopni biegów,
- kraty zabezpieczające okna montować do ścian w sposób umożliwiający zdejmowanie ich w celu umycia okien,
- przed przystąpieniem do wykonywania balustrad, krat poręczy wymiary należy zdjąć z natury,
- wykonać ocieplenie ścian parteru przy wyjściu dróg pożarowych z budynku w technologii ETICS z ociepleniem wełną mineralna grubości 14cm i wyprawą elewacyjną z tynku silikonowego.
2) Branża sanitarna obejmuje:
- wykonanie instalacji przeciwpożarową w budynku składającą się z 11 hydrantów naściennych HP25 rozmieszczonych w pięciu pionach i podłączonych do istniejącej instalacji przeciwpożarowej,
- montaż zaworu pierwszeństwa,
- wykonanie instalacji ze stali ocynkowanej, łączonej przez złączki gwintowane, przejścia przez przegrody za pomocą przejść o odporności ogniowej EI60.
3) Branża elektryczna obejmuje:
- wykonanie instalacji elektrycznej systemu oddymiania klatek schodowych,
- wykonanie instalacji elektrycznej zasilania central oddymiania wraz z rozbudową lokalnych tablic rozdzielczych,
- wykonanie instalacji elektrycznej oświetlenia ewakuacyjnego klatek schodowych,
wykonanie instalacji elektrycznej oświetlenia podstawowego klatek schodowych.
3. Wykonawca, w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do:
1) wykonania wszelkich robót przygotowawczych,
2) współdziałania z inspektorem nadzoru,
3) przywrócenia terenu prowadzonych prac do stanu pierwotnego, łącznie z wykonaniem prac porządkowych, w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia i po ich zakończeniu,
4) zagospodarowania placu budowy,
5) utrzymania zaplecza budowy,
6) przygotowania dokumentacji powykonawczej,
7) wykonania wszelkich innych czynności niezbędnych do realizacji przedmiotu za-mówienia,
8) wykonania zamówienia na zasadach i warunkach opisanych w STWiOR oraz w niniejszej SWZ.
4. Na przedmiot zamówienia składa się zakres opisany w pkt 1 – 2 oraz wszystkie prace i czynności niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót do wykonania oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia, szczegółowo określa w kolejności ważności: dokumentacja projektowa, tj. projekt wykonawczy, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót (w części dotyczącej prac remontowych), stanowiące załączniki do SWZ, które stanowią jej integralną część, umowa oraz Polskie Normy lub aprobaty techniczne, warunki techniczne wykonania i odbioru robót.
6. Zamawiający informuje, że dokumenty wymienione w pkt 5 oraz umowa i SWZ, wzajemnie się uzupełniają. W przypadku ujawnienia rozbieżności, nieuwzględnienia, czy pominięcia w umowie, czy SWZ jakiegokolwiek obowiązku Wykonawcy wynikającego z dokumentacji projektowej wymienionej w pkt 5 lub odwrotnie, pierwszeństwo będzie nadawać się znaczeniu stwierdzenia istnienie obowiązku, pomijać się będzie zaś znaczenie zmierzające do zwolnienia Wykonawcy z realizacji obowiązku.
7. Wymagania dotyczące robót budowlanych oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia, zostały szczegółowo określone przez Zamawiającego w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
8. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
9. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania wyceny przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową. Umowa na realizację robót budowlanych będzie umową ryczałtową. W przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót i prac związanych z jej realizacją w większej ilość obmiarowej niż ujęte w dokumentacji projektowej, nie będzie mogło być to uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. W przypadku dostrzeżenia rozbieżności pomiędzy poszczególnymi elementami dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest wystąpić do Zamawiającego o ich wyjaśnienie przed złożeniem oferty. W ramach wynagrodzenia podanego w ofercie, Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich niezbędnych robót budowlanych przewidzianych w dokumentacji projektowej stanowiących załączniki do SWZ w zakresie opisanym w pkt 1–3 (z uwzględnieniem pkt 5 i pkt 6 ) zapewniające właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca dla obliczenia ceny powinien zapoznać się z dokumentacją projektową i dokonać własnej weryfikacji zakresu rzeczowego i obmiarowego w stosunku do dokumentacji projektowej oraz proponowanej technologii prac. Wykonawca ma prawo we własnym zakresie skorygować roboty budowlane do wielkości według własnych obliczeń na podstawie załączonej do SWZ dokumentacji projektowej.
10. Ze względu na to, że w obiekcie zlokalizowana jest szkoła, główne prace remontowe mogą być prowadzone jedynie w okresie przerwy wakacyjnej.
11. Roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem należy prowadzić po wcześniejszym uzgodnieniu z Użytkownikiem obiektu.
12. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami.
13. Możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych została określona w załączniku nr 10 do SWZ.
14. Wymagania, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, Zamawiający określił w pkt 22 SWZ oraz w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
Powyższe wymagania określają w szczególności:
1) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia,
2) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób,
3) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.
15. Wykonawca zobowiązany jest przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia zapewnić dostępność dla wszystkich użytkowników, ze szczególnym uwzględnieniem dostępności dla osób niepełnosprawnych – zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
16. Zamawiający nie przewiduje podziału zamówienia na części. Uzasadnienie braku podziału zamówienia na części zostało zawarte w pkt 20 SWZ.
17. Miejsce wykonywania robót budowlanych: woj. lubelskie, Zamość, Szkoła Podstawowa Nr 6, ul. Orla 5.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji oddymiającej i przeciwpożarowej dwóch klatek schodowych budynku Szkoły Podstawowej Nr 6 przy ul. Orlej 5 w Zamościu w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Wykonanie instalacji oddymiającej i przeciwpożarowej”.
2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie robót w poniższych branżach:
1) Branża konstrukcyjno - budowlana
a) Roboty rozbiórkowe – demontażowe
W ramach robót rozbiórkowych należy:
- zdemontować drzwi wewnętrzne i zewnętrzne klatek schodowych projektowane do wymiany,
- zdemontować stolarkę okienną klatek schodowych projektowaną do wymiany,
- zdemontować okładziny ścian klatek schodowych z listew PCV,
- zdemontować stalowe balustrady klatek schodowych i osłon okiennych niespełniających wymagań warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki,
- dokonać wycięcia otworu (119x200cm) w stropie nad trzecim piętrem oraz w dachu budynku pod projektowane klapy oddymiające,
- zdemontować istniejące ocieplenie ścian parteru ze styropianu w miejscach wyjścia dróg pożarowych na zewnątrz budynku i w zakresie oznaczonym na rysunku rzutu parteru.
b) Roboty montażowe
W ramach robót montażowych należy:
- zamontować projektowane okna ppoż. na drogach pożarowych o odporności ogniowej EI 60,
- zamontować projektowane drzwi wewnętrzne korytarzy w klasie odporności ogniowej i szczelności EIS 30 oraz drzwi klatek schodowych; drzwi na drogach pożarowych klatek schodowych wyposażone w automatyczne otwieranie zintegrowane z klapami oddymiającymi,
- zamontować ścianki szklone oddzielenia ppoż. EI60 korytarzy na każdej kondygnacji budynku Szkoły; wszystkie drzwi i okna wykonać zgodnie z załączonym do projektu zestawieniem ślusarki aluminiowej i stolarki,
- wykonać uzupełnienie ścian murowanych w obrębie klatek schodowych na parterze i 3 piętrze w celu uzyskania odporności ogniowej ścian klatek schodowych REI 60,
- wykonać montaż konstrukcji wsporczej stalowej spawanej z rur kwadratowych (R120x120x4mm) pod murowany cokół betonowy klapy oddymiającej, stanowiący wzmocnienie stropu 3 piętra pod ww. cokół; konstrukcję stalową wzmocnień obudować płytą gipsowo-włóknową o grubości min. 30mm w celu uzyskania odporności ogniowej REI 60,
- wymurować cokół betonowy na stropie 3 piętra z bloczków betonowych (B20) grubości 14cm na zaprawie cementowej M7,
- ocieplenie ścian cokołu jw. w przestrzeni poddasza wełną mineralną grubości 150mm,
- zamontować klapy oddymiające z owiewkami o wymiarach 110x200cm i pow. czynnej 1,47m2,
- wykonać obróbki blacharskie i pokrywcze klap oddymiających i dachu,
- wykonać lamperie na klatkach schodowych wysokości 150cm z tynku mozaikowego w kolorach ustalonych z Użytkownikiem; na pozostałej powierzchni ścian i sufitów wykonać dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi do wymalowań wewnętrznych,
- zamontować balustrady i osłony okien klatek schodowych spełniające wymagania warunków technicznych, tj. balustrady z prętów stalowych o wysokości 110cm,
- balustrady, kraty zabezpieczające spawane z kształtowników stalowych, po zabezpieczeniu antykorozyjnym i lakierowane proszkowo,
- elementy balustrad i krat zabezpieczających: poręcze - rury ø 40mm, słupki - rury ø35mm, rozstaw około 90cm, mocowane do podłoża na kołki rozporowe, pas dolny i górny - płaskowniki 30x8mm spawane do słupków, wypełnienie - pręty ø12mm w odstępach maksymalnie 12cm,
- słupki balustrady mocować do stopni biegów,
- kraty zabezpieczające okna montować do ścian w sposób umożliwiający zdejmowanie ich w celu umycia okien,
- przed przystąpieniem do wykonywania balustrad, krat poręczy wymiary należy zdjąć z natury,
- wykonać ocieplenie ścian parteru przy wyjściu dróg pożarowych z budynku w technologii ETICS z ociepleniem wełną mineralna grubości 14cm i wyprawą elewacyjną z tynku silikonowego.
2) Branża sanitarna obejmuje:
- wykonanie instalacji przeciwpożarową w budynku składającą się z 11 hydrantów naściennych HP25 rozmieszczonych w pięciu pionach i podłączonych do istniejącej instalacji przeciwpożarowej,
- montaż zaworu pierwszeństwa,
- wykonanie instalacji ze stali ocynkowanej, łączonej przez złączki gwintowane, przejścia przez przegrody za pomocą przejść o odporności ogniowej EI60.
3) Branża elektryczna obejmuje:
- wykonanie instalacji elektrycznej systemu oddymiania klatek schodowych,
- wykonanie instalacji elektrycznej zasilania central oddymiania wraz z rozbudową lokalnych tablic rozdzielczych,
- wykonanie instalacji elektrycznej oświetlenia ewakuacyjnego klatek schodowych,
wykonanie instalacji elektrycznej oświetlenia podstawowego klatek schodowych.
3. Wykonawca, w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do:
1) wykonania wszelkich robót przygotowawczych,
2) współdziałania z inspektorem nadzoru,
3) przywrócenia terenu prowadzonych prac do stanu pierwotnego, łącznie z wykonaniem prac porządkowych, w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia i po ich zakończeniu,
4) zagospodarowania placu budowy,
5) utrzymania zaplecza budowy,
6) przygotowania dokumentacji powykonawczej,
7) wykonania wszelkich innych czynności niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia,
8) wykonania zamówienia na zasadach i warunkach opisanych w STWiOR oraz w SWZ,
9) przeprowadzania konserwacji i przeglądów instalacji oddymiającej oraz instalacji hydrantowej w okresie gwarancji,
10) przeprowadzenia szkolenia personelu szkoły w zakresie obsługi centrali oddymiania.
4. Na przedmiot zamówienia składa się zakres opisany w pkt 1 – 2 oraz wszystkie prace i czynności niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót do wykonania oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia, szczegółowo określa w kolejności ważności: dokumentacja projektowa, tj. projekt wykonawczy, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót (w części dotyczącej prac remontowych), stanowiące załączniki do SWZ, które stanowią jej integralną część, umowa oraz Polskie Normy lub aprobaty techniczne, warunki techniczne wykonania i odbioru robót.
6. Zamawiający informuje, że dokumenty wymienione w pkt 5 oraz umowa i SWZ, wzajemnie się uzupełniają. W przypadku ujawnienia rozbieżności, nieuwzględnienia, czy pominięcia w umowie, czy SWZ jakiegokolwiek obowiązku Wykonawcy wynikającego z dokumentacji projektowej wymienionej w pkt 5 lub odwrotnie, pierwszeństwo będzie nadawać się znaczeniu stwierdzenia istnienie obowiązku, pomijać się będzie zaś znaczenie zmierzające do zwolnienia Wykonawcy z realizacji obowiązku.
7. Wymagania dotyczące robót budowlanych oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia, zostały szczegółowo określone przez Zamawiającego w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
8. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
9. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania wyceny przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową. Umowa na realizację robót budowlanych będzie umową ryczałtową. W przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót i prac związanych z jej realizacją w większej ilość obmiarowej niż ujęte w dokumentacji projektowej, nie będzie mogło być to uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. W przypadku dostrzeżenia rozbieżności pomiędzy poszczególnymi elementami dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest wystąpić do Zamawiającego o ich wyjaśnienie przed złożeniem oferty. W ramach wynagrodzenia podanego w ofercie, Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich niezbędnych robót budowlanych przewidzianych w dokumentacji projektowej stanowiących załączniki do SWZ w zakresie opisanym w pkt 1–3 (z uwzględnieniem pkt 5 i pkt 6 ) zapewniające właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca dla obliczenia ceny powinien zapoznać się z dokumentacją projektową i dokonać własnej weryfikacji zakresu rzeczowego i obmiarowego w stosunku do dokumentacji projektowej oraz proponowanej technologii prac. Wykonawca ma prawo we własnym zakresie skorygować roboty budowlane do wielkości według własnych obliczeń na podstawie załączonej do SWZ dokumentacji projektowej.
10. Ze względu na to, że w obiekcie zlokalizowana jest szkoła, główne prace remontowe mogą być prowadzone jedynie w okresie przerwy wakacyjnej.
11. Roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem należy prowadzić po wcześniejszym uzgodnieniu z Użytkownikiem obiektu.
12. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami.
13. Możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych została określona w załączniku nr 10 do SWZ.
14. Wymagania, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, Zamawiający określił w pkt 22 SWZ oraz w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
Powyższe wymagania określają w szczególności:
1) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia,
2) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób,
3) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.

Ze względu na limit znaków w sekcji IV pkt 4.2.2 interaktywnego formularza ogłoszenia, pozostała część opisu przedmiotu zamówienia znajduje się w sekcji IX ogłoszenia - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
1. Termin realizacji zamówienia, o którym mowa w pkt 4.2.10 ogłoszenia:
Zamawiający ustala termin wykonania całości przedmiotu zamówienia w okresie od 23.06.2023 r. do 25.08.2023 r.
Termin realizacji zamówienia określony konkretnymi datami wynika z faktu, że prace objęte zamówieniem będą realizowane w placówce oświatowej (szkoła), w związku z tym prace remontowe mogą być prowadzone jedynie w okresie przerwy wakacyjnej.
2. Wykluczenie na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 r. poz. 129 i 185)
2.1. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
1) Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
2.2. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w pkt 2.1.
2.3. W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie pkt 2.1, Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy.
2.4. Kontrola udzielania zamówień publicznych w zakresie zgodności z pkt 2.1 jest wykonywana zgodnie z art. 596 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.
2.5. Przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego rozumie się złożenie oferty.
2.6. Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie pkt 2.1, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego podlegają karze pieniężnej.
2.7. Karę pieniężną, o której mowa w pkt 2.6, nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł.
2.8. Wpływy z kar pieniężnych, o których mowa w pkt 2.6, stanowią dochód budżetu państwa.
3. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem Platformy SmartPZP (adres: https://portal.smartpzp.pl/zamosc) dokumenty wyszczególnione w pkt 12.23 SWZ.

Po zmianie:
1. Termin realizacji zamówienia, o którym mowa w pkt 4.2.10 ogłoszenia:
Zamawiający ustala termin wykonania całości przedmiotu zamówienia w okresie od 23.06.2023 r. do 25.08.2023 r.
Termin realizacji zamówienia określony konkretnymi datami wynika z faktu, że prace objęte zamówieniem będą realizowane w placówce oświatowej (szkoła), w związku z tym prace remontowe mogą być prowadzone jedynie w okresie przerwy wakacyjnej.
2. Wykluczenie na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 r. poz. 129 i 185)
2.1. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
1) Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
2.2. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w pkt 2.1.
2.3. W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie pkt 2.1, Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy.
2.4. Kontrola udzielania zamówień publicznych w zakresie zgodności z pkt 2.1 jest wykonywana zgodnie z art. 596 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.
2.5. Przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego rozumie się złożenie oferty.
2.6. Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie pkt 2.1, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego podlegają karze pieniężnej.
2.7. Karę pieniężną, o której mowa w pkt 2.6, nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł.
2.8. Wpływy z kar pieniężnych, o których mowa w pkt 2.6, stanowią dochód budżetu państwa.
3. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem Platformy SmartPZP (adres: https://portal.smartpzp.pl/zamosc) dokumenty wyszczególnione w pkt 12.23 SWZ.
4. Ciąg dalszy sekcji IV pkt 4.2.2 ogłoszenia:
15. Wykonawca zobowiązany jest przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia zapewnić dostępność dla wszystkich użytkowników, ze szczególnym uwzględnieniem dostępności dla osób niepełnosprawnych – zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
16. Zamawiający nie przewiduje podziału zamówienia na części. Uzasadnienie braku podziału zamówienia na części zostało zawarte w pkt 20 SWZ.
17. Miejsce wykonywania robót budowlanych: woj. lubelskie, Zamość, Szkoła Podstawowa Nr 6, ul. Orla 5.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-03-01 09:00

Po zmianie:
2023-03-02 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-03-01 09:15

Po zmianie:
2023-03-02 09:15

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-03-30

Po zmianie:
2023-03-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.