Ogłoszenie z dnia 2023-04-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00162869/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-04
- 2023/BZP 00253219/01 - Wynik z dnia 2023-06-09
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawy opakowań medycznych i wskaźników do kontroli procesu sterylizacji i dezynfekcji dla Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wielospecjalistyczny im. dr.L udwika Błażka w Inowrocławiu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092358780
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Poznańska 97
1.4.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.4.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@szpitalino.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pszozino.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00170044
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-04-07
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00162869
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Zamawiający żąda, by wykonawca złożył wraz z ofertą następujące, przedmiotowe środki dowodowe:
1) Dokumenty dopuszczające oferowany przedmiot do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U.z 2015 poz. 876).
2) Dokumenty potwierdzające zgodność oferowanych produktów z Polska Normą PN EN 868 lub PN ISO 11607.
3) Dokumentacja Wytwórcy określająca minimalny czas przechowywania materiału po sterylizacji(dotyczy zadania 1 i 3).
4) Oświadczenie o terminie ważności przedmiotu zamówienia (minimum 12 miesięcy),
UWAGA!
Zamawiający wymaga dostarczenia próbek w ilości wystarczającej do ich rzetelnej oceny:
ZAD. 1
- minimum po 5 arkuszy papieru z każdej pozycji
ZAD. 2
- minimum 5 wkładek absorpcyjnych
ZAD. 3
- około 2-3 metrów rękawów papierowo -foliowych
/ włókninowo- foliowych z każdej pozycji
- minimum 5 torebek papierowo-foliowych, włókninowo- foliowych
ZAD. 4 - 8
- po 10 wskaźników
- po 1 sztuce, rolce (w przypadku taśm, markerów i etykiet)
- po 1 przyrządzie PCD – zwrotnym
- po 1 uchwycie do testów z pozycji 3 zadania 7 oraz pozycji 3 zadania 8
ZAD. 10
- minimum po 5 arkuszy włókniny z każdego rozmiaru
Próbki należy dostarczyć do Zamawiającego na podany adres:
Szpital Wielospecjalistyczny im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu
ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław
Budynek administracyjny, niski parter, pokój 03 lub 02A
w terminie do dnia 18.04.2023r. godz. 9:30
Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych za wyjątkiem próbek.
Po zmianie:
Zamawiający żąda, by wykonawca złożył wraz z ofertą następujące, przedmiotowe środki dowodowe:
1) Dokumenty dopuszczające oferowany przedmiot do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 7 kwietnia 2022r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2022 poz. 974).
2) Dokumenty potwierdzające zgodność oferowanych produktów z Polska Normą PN EN 868 lub PN ISO 11607.
3) Dokumentacja Wytwórcy określająca minimalny czas przechowywania materiału po sterylizacji(dotyczy zadania 1 i 3).
4) Oświadczenie o terminie ważności przedmiotu zamówienia (minimum 12 miesięcy),
UWAGA!
Zamawiający wymaga dostarczenia próbek w ilości wystarczającej do ich rzetelnej oceny:
ZAD. 1
- minimum po 5 arkuszy papieru z każdej pozycji
ZAD. 2
- minimum 5 wkładek absorpcyjnych
ZAD. 3
- około 2-3 metrów rękawów papierowo -foliowych
/ włókninowo- foliowych z każdej pozycji
- minimum 5 torebek papierowo-foliowych, włókninowo- foliowych
ZAD. 4 - 8
- po 10 wskaźników
- po 1 sztuce, rolce (w przypadku taśm, markerów i etykiet)
- po 1 przyrządzie PCD – zwrotnym
- po 1 uchwycie do testów z pozycji 3 zadania 7 oraz pozycji 3 zadania 8
ZAD. 10
- minimum po 5 arkuszy włókniny z każdego rozmiaru
Próbki należy dostarczyć do Zamawiającego na podany adres:
Szpital Wielospecjalistyczny im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu
ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław
Budynek administracyjny, niski parter, pokój 03 lub 02A
w terminie do dnia 18.04.2023r. godz. 9:30
Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych za wyjątkiem próbek.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
1) Dokumenty dopuszczające oferowany przedmiot do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U.z 2015 poz. 876).
2) Dokumenty potwierdzające zgodność oferowanych produktów z Polska Normą PN EN 868 lub PN ISO 11607.
3) Dokumentacja Wytwórcy określająca minimalny czas przechowywania materiału po sterylizacji(dotyczy zadania 1 i 3).
4) Oświadczenie o terminie ważności przedmiotu zamówienia (minimum 12 miesięcy),
Po zmianie:
1) Dokumenty dopuszczające oferowany przedmiot do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 7 kwietnia 2022r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2022 poz. 974).
2) Dokumenty potwierdzające zgodność oferowanych produktów z Polska Normą PN EN 868 lub PN ISO 11607.
3) Dokumentacja Wytwórcy określająca minimalny czas przechowywania materiału po sterylizacji(dotyczy zadania 1 i 3).
4) Oświadczenie o terminie ważności przedmiotu zamówienia (minimum 12 miesięcy),
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3. Zamawiający przewiduje zmiany umowy Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Po zmianie:
Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian umowy:
- na podstawie przesłanek wymienionych w art. 439 ustawy PZP,
- w przypadku zmiany stanu prawnego w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług (VAT).
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- USŁUGA OCHRONY MIENIA I OSÓB DLA SZPITALA WIELOSPECJALISTYCZNEGO IM. DR. LUDWIKA BŁAŻKA W INOWROCŁAWIU.
- Utworzenie nowych miejsc dla dzieci do lat 3 w Żłobku Miejskim "Maja" w Inowrocławiu
- Przebudowa drogi wew. przy posesji nr 31 i 32 w m. Tupadły
- Dostawa lekkiego samochodu operacyjnego o napędzie hybrydowym
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi wyrobów medycznych i środków biobójczych - 11 części
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji
- Dostawa jednorazowych materiałów do sterylizacji, testy.
- Dostawa wyrobów medycznych (sprzęt do sterylizacji) dla Mazowieckiego Centrum Rehabilitacji STOCER Sp. z o.o.
- leki ( w tym antybiotyki, psychotropy, cytostatyki), dezynfekcja, koncentraty, płyny infuzyjne, kontrasty, żywienie, radiofarmaceutyki, vidasy z możliwością składania ofert częściowych.
więcej: Szpitalne wyroby papierowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.