Ogłoszenie z dnia 2022-05-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa polegająca na realizacji wsparcia w formie usług transportowych w ramach zadania 3 „Usługi wspomagające” w ramach projektu „Kompleksowa opieka domowa" dla 150 osób – Uczestników/czek projektu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004165413
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marii Koryznowej 2D
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-137
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 466 53 43
1.5.8.) Numer faksu: 81 466 53 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mopr.lublin.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.lublin.eu
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa polegająca na realizacji wsparcia w formie usług transportowych w ramach zadania 3 „Usługi wspomagające” w ramach projektu „Kompleksowa opieka domowa" dla 150 osób – Uczestników/czek projektu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c90e5331-d1ce-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00169317
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018392/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługa polegająca na realizacji zadania nr 3 „Usługi wspomagające” w ramach realizowanego projektu „Kompleksowa Opieka Domowa”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Kompleksowa opieka domowa” dofinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 - 20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00155194/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający przeprowadził dwa postępowania w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych. Oba postępowania zostały unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, tj. w postępowaniu nie złożono żadnej oferty. Pierwotne warunki zamówienia nie zostały zmienione.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-eb8b77ee-b4bc-11ec-9f44-6e63702cb2f7
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MOPR/5/1.3.2/2022/U
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 70680 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na realizacji usług transportowych w ramach zadania nr 3 „Usługi wspomagające” w ramach realizowanego projektu „Kompleksowa Opieka Domowa”.
„Usługa transportowa”- w wymiarze 6 usług w okresie od dnia podpisania umowy do 20.X.2023 r. tj 1 x na 4 miesiące (3 razy w ciągu roku 2022) i 1 x na 3 miesiące (3 razy w ciągu roku 2023) na każdego z Uczestników/czek.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W trybie zamówienia z wolnej ręki negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Uzasadnienie faktyczne
W przedmiotowym postępowaniu Wykonawca zaproszony do udziału w negocjacjach odmówił wykonania usługi, nie złożył oferty wyjściowej negocjacje nie odbyły się.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa: kuwety do oznaczania hemoglobiny; krwi kontrolnej; akcesoriów do czyszczenia i konserwacji do hemoglobinometrów HemoCue 21 DM.
- Dostawa kolektora frakcji
- Dostawa terminali wideokonferencyjnych wraz z wyposażeniem
- Kompleksowa organizacja Konferencji inaugurującej zawiązanie sieci współpracy
- Dostawa siatek przepuklinowych na potrzeby COZL.
- Kompleksowa organizacja Konferencji inaugurującej zawiązanie sieci współpracy
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wybór Wykonawców usług społecznych na rzecz Seniorów z Gminy Piekoszów
- Świadczenie usług opieki wytchnieniowej dla mieszkańców m.st. Warszawy realizowanych w ramach Programu "Opieka wytchnieniowa" dla JST - edycja 2024, finansowanego z Funduszu Solidarnościowego
- Realizacja usług asystenta osoby z niepełnosprawnością w ramach programu MRiPS "Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością" dla JST- edycja 2024 na rzecz osób wskazanych przez OPS w Chorzowie
- Realizacja programu reintegracji społecznej i zawodowej w Klubie Integracji Społecznej dla uczestników projektu pn.: "Integracja - Aktywizacja w Gminie Tryńcza"
- Dostawa "opasek bezpieczeństwa"- urządzeń z wyświetlaczem do świadczenia usługi opieki na odległość oraz świadczenie usługi całodobowego monitoringu przez centrum teleopieki.
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie wizyt studyjnych krajowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.