Ogłoszenie z dnia 2022-05-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00070187/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa armatury, osprzętu i pozostałego sprzętu dla WSP – postępowanie nr 20/D
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Olsztyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510698342
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Saperska 1
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-073
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rziolsztyn.zamowienia@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rziolsztyn.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizacyjna MON
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa armatury, osprzętu i pozostałego sprzętu dla WSP – postępowanie nr 20/D2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13799f99-9886-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00168002
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00306003/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa armatury, osprzętu i poostałego sprzętu dla WSP
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00070187/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 20/D
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 100000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa armatury, osprzętu i pozostałego sprzętu dla WSP:
1) piła spalinowa - łańcuchowa do drewna, w ilości 4 szt.;
2) syrena alarmowa ręczna, w ilości 5 sztuk;
3) prądownica hydrantowa fi 25, w ilości 40 sztuk;
4) urządzenie nagłaśniające przenośne (megafon), w ilości 4 sztuk;
5) siekiera, w ilości 10 sztuk;
6) tłumica z drążkiem aluminiowym składanym lub teleskopowym, w ilości 180 sztuk;
7) bosak lekki z drążkiem aluminiowym składanym lub teleskopowym, w ilości 34 szt.;
8) łopata uniwersalna strażacka, w ilości 60 szt.;
9) topór strażacki ciężki, w ilości 34 szt.;
10) rękawiczki ochronne jednorazowe ‘A 100, w ilości 75 op.;
11) okulary ochronne (gogle), w ilości 80 szt.;
12) worki foliowe czarne min. 120 l ‘A10, w ilości 35 op.;
13) płyn do wytwornicy dymu SMOKE FLUID „P” lub równoważny (op. 5 litrów), w ilości 23 op.;
Szczegółowo przedmiot zamówienia opisano w załączniku nr 2 do SWZ.
2. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia:
Magazyn Rejonowego Zarządu Infrastruktury, ul. Saperska 1, 10-073 Olsztyn, od poniedziałku do piątku (wyłącznie w dni robocze) od godz. 7:30 do godz. 13:00.
3. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone wyroby na okres:
• poz. 1-2 opisu przedmiotu zamówienia: min. 24 – maks. 36 miesięcy od daty dostawy;
• poz. 3-13 opisu przedmiotu zamówienia: min. 12 – maks. 24 miesięcy od daty dostawy.
4. Wymagany termin wykonania zamówienia z uzyskaniem efektu rzeczowego: 30 dni od dnia podpisania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43812000-8 - Piły
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89945,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104199,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89945,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H "SUPRON 1" Spółka Jawna Zenon Piasny, Zygmunt Czarnota
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 270049178
7.3.3) Ulica: ul. Kluczewska 3
7.3.4) Miejscowość: Olkusz
7.3.5) Kod pocztowy: 32-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.U.H. "SUPRON 1" SPÓŁKA JAWNA ZENON PIASNY, ZYGMUNT CZARNOTA
jakie przetargi wygrała firma
P.P.U.H. "SUPRON 1" SPÓŁKA JAWNA ZENON PIASNY, ZYGMUNT CZARNOTA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89945,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-05-13INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa rollup'ów, ścianek oraz innych materiałów promocyjnych
- Dostawa artykułów biurowych
- Renowacja elewacji Warmińsko-Mazurskiego Centrum Chorób Płuc w Olsztynie
- "Dostosowanie istniejących pomieszczeń do wymagań stosowania nieinwazyjnej wentylacji mechanicznej w Warmińsko-Mazurskim Centrum Chorób Płuc w Olsztynie"
- Świadczenie kompleksowej usługi hotelarsko-gastronomicznej wraz z wynajmem sali konferencyjnej w celu przeprowadzenia konferencji "Wylęgarnia 2024"
- Przebudowa Biblioteki Uniwersyteckiej UWM przy ul. Oczapowskiego 12B w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Uregulowanie gospodarki wodno- ściekowej i zabezpieczenie wód powierzchniowych przed skażeniem w gminie Pokój
- Zakup pojemnika przeciwwybuchowego w zabudowie na przyczepie dla funkcjonariuszy Straży Granicznej stacjonujących na terenie Portu Lotniczego Bydgoszcz SA realizujących zadania na przejściu granicznym
- Dostawa wyposażenia platformy treningowej dla Politechniki Morskiej w Szczecinie w ramach programu wieloletniego pn. Budowa Polskiego Ośrodka Szkoleniowego Ratownictwa Morskiego w Szczecinie
- "Doposażenie jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Masłowie"
- "Zakup i dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4"
- Dostawa pił spalinowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.