eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olszyna › "Modernizacja Stadionu Sportowego przy Szkole Podstawowej nr 1 i nr 3 w Olszynie - etap II"



Ogłoszenie z dnia 2023-04-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
"Modernizacja Stadionu Sportowego przy Szkole Podstawowej nr 1 i nr 3
w Olszynie - etap II"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OLSZYNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821486

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wolności 20

1.5.2.) Miejscowość: Olszyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-830

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 757212050

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@olszyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.olszyna.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Modernizacja Stadionu Sportowego przy Szkole Podstawowej nr 1 i nr 3
w Olszynie - etap II"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c383c7f-d446-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00167102

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00068898/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 "Modernizacja Stadionu Sportowego przy Szkole Podstawowej nr 1 i nr 3 w Olszynie - etap II"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1c383c7f-d446-11ed-9355-06954b8c6cb9

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 3.1. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami (składanie oświadczeń,
dokumentów, zawiadomień oraz przekazywanie informacji) odbywa się elektronicznie:
a. przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
b. ePUAPu, dostępnego pod adresem: /7g6dx2nl02/skrytka (nie dotyczy składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu);
c. poczty elektronicznej na adres: poczta@olszyna.pl
3.2. Korzystanie z Platformy e-zamówienia jest bezpłatne.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar plików
przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość dotyczy plików przesyłanych jako załączniki
do jednego formularza)
3.5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”
3.6. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-
Zamówienia ani logowania.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-1c383c7f-d446-11ed-9355-06954b8c6cb9

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 16.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miejskim
w Olszynie jest Burmistrz Olszyny.
Sposoby kontaktu w sprawie ochrony swoich danych osobowych:
- adres korespondencyjny: Urząd Miejski w Olszynie, ul. Wolności 20, 59-830 Olszyna,
- tel. 75 72 12 050,
adres email: poczta@olszyna.pl
2) W Urzędzie Miejskim w Olszynie został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych Osobowych, którym jest pracownik Urzędu
Miejskiego, Pani Katarzyna Spanier.
Sposoby kontaktu w sprawie ochrony swoich danych osobowych:
- adres korespondencyjny: Urząd Miejski w Olszynie , ul. Wolności 20, 59-830 Olszyna,
- tel. 75 72 12 050 wewn. 36,
adres email: iod@olszyna.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie art. 275 ust.1 PZP;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 74 ustawy pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisanych ustawy pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego
prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania
dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Modernizacja Stadionu Sportowego przy Szkole Podstawowej nr 1 i nr 3 w Olszynie - etap II
Zamówienie obejmuje modernizację istniejącego Stadionu zlokalizowanego przy ul. Wolności, w granicach działek nr 683, 684/2, 684/1, 738/1 AM4,obręb Olszyna, powiat lubański.
1.2. Przedmiot i zakres zamówienia obejmuje:
a) wykonanie bieżni lekkoatletycznej z elementami urządzeń lekkoatletycznych:
W ramach zadania należy wykonać bieżnię okrężną czterotorową o dystansie 400 m wraz
z sześciotorową prostą o dystansie 100 i 110m, o nawierzchni poliuretanowej (typ sandwich), wokół boiska do piłki nożnej z syntetyczną nawierzchnią trawiastą. Ponadto skocznię do skoku w dal i trójskoku i rzutnię do pchnięcia kulą w zakolu z nawierzchni mineralnej (mączka ceglana). Nawierzchnia bieżni - typu sandwich, bezspoinowa, poliuretanowo –gumowa, gr. min 13,0 mm, nieprzepuszczalna dla wody.
b) boisko do piłki nożnej:
W ramach zadania wykonać pełnowymiarowe do piłki nożnej z syntetycznej trawy wraz z drenażem odwadniającym. Podłoże na którym ma być układana nawierzchnia z trawy, powinno być przygotowane zgodnie z projektem i sztuką budowlaną.
W ramach zadania należy wykonać trybuny stałe o konstrukcji żelbetowej z zamontowanymi plastikowymi siedziskami. Trybuny stałe mieszczące 228 osób. Miejsca siedzące (siedziska) zaprojektowano plastikowe.

c) Ogrodzenie:
Do wykonania ogrodzenie stadionu systemowe z przetłoczonych paneli stalowych ocynkowane malowanych proszkowo kolorem RAL 7040 o wysokości przęsła 1,83 m i rozstawie przęseł 2,60 cm. W ogrodzeniu zaprojektowano bramę dwuskrzydłową z furtką o wymiarach bramy 1,83 x 4,5 m i furtki 1,83 x 1,0 m według wybranego systemu ogrodzeń.
d) Ciągi pieszo – jezdne:
Na terenie stadionu oraz wzdłuż bieżni wykonać ciągi pieszo - jezdne dla obsługi sprzętu i pieszych, z kostki betonowej typu polbruk 8 i 6 [cm] w kolorze szarym, fazowanej zgodnie z częścią graficzną projektu zagospodarowania terenu.
e) Wyposażenie:
Należy wyposażyć wszystkie stanowiska do grania w piłkę nożnej (bramki, piłkochwyty etc.) oraz m.in. tablicę do wyświetlania wyników.
f) Infrastruktura techniczna:
Należy wykonać odwodnienie płyty boiska i innych elementów stadionu. Koniecznym jest wykonanie oświetlenia Stadionu. Ponadto zaplanowano wykonanie przyłącza do sieci zewnętrznych w tym kanalizacji deszczowej.
1.3. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45212224-2 - Roboty budowlane związane ze stadionami,
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

1.4. Szczegółowy zakres prac zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną.
1.5. Przedmiar stanowiący załącznik do dokumentacji przetargowej ma charakter poglądowy. W przypadku wątpliwości dokumentem określającym zakres prac jest dokumentacja techniczna.



1.6. Wymagane dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej
Dla wybranej nawierzchni syntetycznej należy posiadać niżej wymienione dokumenty:
• certyfikat WA dla oferowanej nawierzchni (Product Certificate),
• kartę techniczną oferowanej nawierzchni potwierdzoną przez jej producenta, określającą technologię wykonania oferowanej nawierzchni,
• aktualny atest PZH dla oferowanej nawierzchni lub dokument równoważny z terenu UE,
• autoryzację producenta nawierzchni, wystawioną dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię,
• kompletny raport z badania niezależnego laboratorium posiadającego akredytację WA potwierdzający wymagane wartości parametrów nawierzchni, wydany celem uzyskania certyfikatu (Product Certificate),
• próbkę oferowanej nawierzchni o wymiarach min. 30x30cm z oznaczeniem producenta i rodzaju oferowanego produktu,
• raport na zgodność z aktualną normą PN-EN 14877-2014 w zakresie spełnienia pozostałych parametrów nie wyszczególnionych w raporcie WA,
• kompletny raport z badania na zgodność z ochroną środowiska naturalnego, wykonanego przez niezależne autoryzowane laboratorium potwierdzające nie przekroczenie przez nawierzchnię dopuszczalnej zawartości metali ciężkich zgodnie z normą DIN 18035-6 wyniki badań klasyfikacji ogniowej oraz odporności na mróz, wyrażanej zmianą własności wytrzymałościowych.

1.6.1. Zamawiający wymaga dokumentów przedstawiających doświadczenie co najmniej jednego stadionu z ostatnich pięciu lat poprzedzających złożenie oferty na kwotę min. 5 000 000,00 złotych brutto, w zakresie wykonania obiektów lekkoatletycznych w technologii zgodnej z technologią oferowanej nawierzchni, w zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia. Obiekty te muszą legitymować się pozytywnymi wynikami badań powykonawczych zainstalowanej nawierzchni przeprowadzonymi przez współpracującą z PZLA jednostką badawczą lub laboratorium akredytowane przez WA i uzyskanymi świadectwami.
Wykonawca załączy dowody określające, czy te usługi/dostawy/budowy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi/dostawy/budowy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty (załącznik numer 3).

1.6.2. Wykonawca powinien posiadać doświadczenie przy wykonywaniu obiektów lekkoatletycznych nie mniejsze niż wykonanie co najmniej jednego stadionu z bieżnią okrężną o obwodzie 400m lub 300/333m na stadionie, który posiada Świadectwo lub co najmniej dwóch stadionów z bieżnią okrężną o obwodzie 200 m wykonywanych w ramach programów rozwoju infrastruktury lekkoatletycznej wdrażanej poprzez Ministerstwie Sportu i Turystyki,
Wykonawca załączy dowody określające, czy te usługi/dostawy/budowy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi/dostawy/budowy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.


1.7. Wymagane dokumenty dotyczące trawy syntetycznej

W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane spełniają określone przez zamawiającego wymagania, cechy i kryteria, Zamawiający wymaga przedłożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:

• Raport z badań laboratoryjnych przeprowadzony przez niezależne laboratorium dla systemu sztucznej trawy (oferowana trawa wraz z wypełnieniem EPDM), potwierdzający zgodność z aktualną normą EN 15330-1:2013/PN-EN 15330-1:2014-02 (przedstawiony raport z badań musi potwierdzać spełnienie wszystkich minimalnych wymagań określonych w dokumentacji przetargowej oraz wymagań FIFA),
• Kartę techniczną oferowanej nawierzchni potwierdzonej przez jej producenta,
• Atest PZH dla oferowanej nawierzchni,
• Atest PZH na granulat gumowy EPDM,
• Autoryzację producenta trawy syntetycznej, wystawioną dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchni.

1.8. Gwarancja i rękojmia na przedmiot zamówienia.
Zgodnie z zapisami § 6 projektu umowy: „Gwarancja i rękojmia” wymagany okres gwarancji Zamawiający określa na okres– min. 60 miesięcy.
Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach tam określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45212224-2 - Roboty budowlane związane ze stadionami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) ŁĄCZNA CENA OFERTY BRUTTO Cena najtańszej oferty
C = --------------------------------- x 60pkt
Cena badanej oferty
2) OKRES GWARANCJI WRAZ Z REKOJMIĄ NA WYKONANE ROBOTY BUDOWLANE – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Opis przyznawania punktów:
a) minimum 60 miesięcy – 0 pkt
b) minimum 72 miesiące – 10 pkt
c) minimum 84 miesięcy – 15 pkt
d) minimum 96 miesiące – 20 pkt
e) minimum 108 miesięcy – 25 pkt.
f) minimum 120 miesięcy – 30 pkt.
4.3. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
L = C + G
gdzie:
L – całkowita liczba punktów,
C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto”,
G – punkty uzyskane w kryterium „Okres gwarancji na wykonane roboty”
4.4. Ocena punktowa w kryterium „Okres gwarancji na wykonane roboty” dokonana zostanie na podstawie ilości miesięcy wpisanych
do Formularza oferty.
4.5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

7.1. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub
handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym posiadają siedzibę lub miejsce
zamieszkania (np. KRS, CEiDG). Zamawiający będzie mógł zweryfikować warunek za pomocą bezpłatnych i
ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o
informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
b) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że posiada środki finansowe lub zdolność
kredytową w wysokości nie mniejszej niż 4.000.000 zł (słownie: cztery miliony złotych). Zamawiający uzna, że Wykonawca
spełnia warunek, jeśli przedstawi informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej
wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3
miesiące przed jej złożeniem.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek wykonawcy mogą spełniać wspólnie (łącznie),
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże minimalny poziom zdolności tj.:
• Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy — w tym okresie należycie zrealizował zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo
zakończył co najmniej jedno zadanie inwestycyjne o wartości brutto min. 5.000.000 zł (słownie: pięć milionów złotych), w
zakresie wykonania obiektów lekkoatletycznych w technologii zgodnej z technologią oferowanej nawierzchni, w zakresie
porównywalnym
z przedmiotem zamówienia. Obiekty te muszą legitymować się pozytywnymi wynikami badań powykonawczych
zainstalowanej nawierzchni przeprowadzonymi przez współpracującą z PZLA jednostką badawczą lub laboratorium
akredytowane przez WA
i uzyskanymi świadectwami - (załącznik numer 3).
• Wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie przy wykonywaniu obiektów lekkoatletycznych nie mniejsze niż
wykonanie co najmniej jednego stadionu z bieżnią okrężną o obwodzie 400m lub 300/333m na stadionie, który posiada
Świadectwo lub co najmniej dwóch stadionów z bieżnią okrężną o obwodzie 200 m wykonywanych w ramach programów
rozwoju infrastruktury lekkoatletycznej wdrażanej poprzez Ministerstwie Sportu i Turystyki,
Powyższe warunki zostaną uznane za spełnione jeżeli Wykonawca lub członek konsorcjum lub podmiot na którego zasoby
powołuje się Wykonawca spełni go samodzielnie (doświadczenia zawodowego nie sumuje się).
Wykonawca załączy dowody określające, czy te usługi/dostawy/budowy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi/dostawy/budowy
zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne
odpowiednie dokumenty.
e) wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skieruje do jego
realizacji:
– co najmniej jedną osobę, która będzie pełnić funkcję Kierownika budowy uprawnioną do pełnienia samodzielnej funkcji
technicznej przy kierowaniu robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, lub
odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w
przypadku Wykonawców zagranicznych — uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej
wskazanych, posiadającą minimalnie 5 letnie doświadczenie zawodowe oraz w tym pełnienie funkcji Kierownika budowy
Ogłoszenie nr 2023/BZP 00163965 z dnia 2023-04-04
2023-04-04 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
w min. jednej robocie budowlanej obejmującej budowę, przebudowę, rozbudowę, remont i/lub modernizację obiektu
sportowego.
Wykonawca zabezpieczy również osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi bez ograniczeń w
specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych
i kanalizacyjnych oraz w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych - (załącznik numer 4).
f) Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 5.000.000,00 zł. (słownie złotych: pięć milionów złotych),
zgodnie z projektem umowy - załącznik nr 8.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek wykonawcy mogą spełniać wspólnie (łącznie).
7.2. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie referencji bądź innych
dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zadania oraz innych pozostałych wymaganych dokumentów, które
oferent przedłoży na wezwanie Zamawiającego.
7.3. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia na żądanie Zamawiającego dokumentów dotyczących nawierzchni
zgodnie z rozdz. II pkt.9.3) ppkt. 5) oraz dokumentów dotyczących trawy syntetycznej zgodnie z rozdz. II pkt.9.3) ppkt. 6)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale II podrozdziałach
7 i 8 SWZ – załącznik nr 2 do SWZ.
5) Samooczyszczenie (Wykonawca składa samodzielnie na własnym druku - jeżeli dotyczy) –
w okolicznościach określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 5 i 6 lub art. 109 ust. 1 pkt 2–10 ustawy Pzp,

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy– załącznik nr 1
2) oświadczenie Wykonawcy dot. braku podstaw wykluczenia i spełnienia warunków - załącznik nr 2
3) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik nr
4) Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (podmiot trzeci) - załącznik nr 6
5) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy):
6) Wadium.
7) Wykaz rozwiązań równoważnych
8) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

5) wymagane dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej
Dla wybranej nawierzchni syntetycznej należy posiadać niżej wymienione dokumenty:
• certyfikat WA dla oferowanej nawierzchni (Product Certificate),
• kartę techniczną oferowanej nawierzchni potwierdzoną przez jej producenta, określającą technologię wykonania oferowanej nawierzchni,
• aktualny atest PZH dla oferowanej nawierzchni lub dokument równoważny z terenu UE,
• autoryzację producenta nawierzchni, wystawioną dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię,
• kompletny raport z badania niezależnego laboratorium posiadającego akredytację WA potwierdzający wymagane wartości parametrów nawierzchni, wydany celem uzyskania certyfikatu (Product Certificate),
• próbkę oferowanej nawierzchni o wymiarach min. 30x30cm z oznaczeniem producenta i rodzaju oferowanego produktu,
• raport na zgodność z aktualną normą PN-EN 14877-2014 w zakresie spełnienia

pozostałych parametrów nie wyszczególnionych w raporcie WA,
• kompletny raport z badania na zgodność z ochroną środowiska naturalnego, wykonanego przez niezależne autoryzowane laboratorium potwierdzające nie przekroczenie przez nawierzchnię dopuszczalnej zawartości metali ciężkich zgodnie z normą DIN 18035-6 wyniki badań klasyfikacji ogniowej oraz odporności na mróz, wyrażanej zmianą własności wytrzymałościowych.

Wykonawca załączy dowody określające, czy te usługi/dostawy/budowy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi/dostawy/budowy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.

6) wymagane dokumenty dotyczące trawy syntetycznej

W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane spełniają określone przez zamawiającego wymagania, cechy i kryteria, Zamawiający wymaga przedłożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:

• Raport z badań laboratoryjnych przeprowadzony przez niezależne laboratorium dla systemu sztucznej trawy (oferowana trawa wraz z wypełnieniem EPDM), potwierdzający zgodność z aktualną normą EN 15330-1:2013/PN-EN 15330-1:2014-02 (przedstawiony raport z badań musi potwierdzać spełnienie wszystkich minimalnych wymagań określonych w dokumentacji przetargowej oraz wymagań FIFA),
• Kartę techniczną oferowanej nawierzchni potwierdzonej przez jej producenta,
• Atest PZH dla oferowanej nawierzchni,
• Atest PZH na granulat gumowy EPDM,
• Autoryzację producenta trawy syntetycznej, wystawioną dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchni.

Wykonawca załączy dowody określające, czy te usługi/dostawy/budowy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi/dostawy/budowy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty .

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Określone w rozdz. II pkt 9.3 SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
10.1. Wykonawca, biorący udział w postępowaniu, zobowiązany jest wnieść wadium
w wysokości: 90.000,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych).
Zgodnie z rozdz. II pkt.10 SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

2.4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku:
Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

5.1.Projektowane postanowienia umowy stanowią załącznik nr 8 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-04-21 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-21 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.