Ogłoszenie z dnia 2022-05-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00137759/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku szkoły podstawowej w Wiżajnach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wiżajny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671018
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 11
1.5.2.) Miejscowość: Wiżajny
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-407
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 875688049
1.5.8.) Numer faksu: 875688049
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wizajny@su.home.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wizajny.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa budynku szkoły podstawowej w Wiżajnach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e27986ed-c619-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00165455
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00093232/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa budynku szkoły podstawowej w Wiżajnach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00137759/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GK.271.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994
r. - Prawo budowlane. Zgodnie z art. 103 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający opisuje przedmiot
zamówienia za pomocą programu funkcjonalno-użytkowego.
2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji technicznej oraz budowę budynku szkoły podstawowej wraz z jego
wyposażeniem, niezbędną infrastrukturą techniczną
i zagospodarowaniem terenu w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
3. Zgodnie z zasadami dotyczącymi warunków wypłaty wynagrodzenia określonymi w szczegółowych zasadach i trybie
dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych stanowiącymi załącznik do
Uchwały nr 84/2021 Rady Ministrów z dnia 1 lipca 2021 roku, Wstępnej Promesie dotyczącej dofinansowania inwestycji z
programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych nr 01/2021/7075/PolskiLad z dnia 17 listopada
2021 r. Wykonawca zapewnia finansowanie zadania w części niepokrytej udziałem własnym Zamawiającego, na czas
poprzedzający wypłaty z Promesy, na zasadach określonych w § 10 ust. 4 wzoru umowy.
4. Przedsięwzięcie współfinansowane jest z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zwany
dalej „Polski Ład”.
5. Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
6. Wykonawca ma również w zakresie realizacji zamówienia dostarczyć i zamontować tablice informacyjne przed
rozpoczęciem robot i po ich zakończeniu zgodnie z wzorem dostarczonym przez Zamawiającego.
7. Wykonawca zamówienia, na etapie postępowania przetargowego załączy obligatoryjnie do oferty wstępny harmonogram
inwestycji zgodnie z załącznikiem nr 2, uwzględniającym warunki finansowania zadania z programu Polski Ład. Ostateczny
harmonogram zostanie ustalony z Zamawiającym przed podpisaniem umowy i docelowo będzie stanowił załącznik do niej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45211340-4 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego
45211350-7 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych
45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16880520,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16880520,00 PLN
INNE PRZETARGI WIŻAJNY
- Modernizacja infrastruktury turystycznej nad jeziorem Wiżajny w Wiżajnach
- Modernizacja infrastruktury drogowej poprzez rozbudowę lub przebudowę odcinków dróg na terenie Gminy Wiżajny.
więcej: przetargi WIŻAJNY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu dachu polegające na wymianie ocieplenia poddasza i wymianie pokrycia dachowego z blachy cynkowo-tytanowej na budynku Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Lublinie.
- Prace remontowo-modernizacyjne w budynku Przedszkola Specjalnego nr 188, przy ul. Kieleckiej 20 w Warszawie.
- Budowa i przebudowa dróg gminnych w Nowym Dworze Gdańskim środki z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
- Wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Kleczewie
- Rozbudowa i przebudowa budynku szkoły podstawowej w Sochoniach o świetlicę wiejską
- Przebudowa dróg w gminie Dąbrowa Biskupia.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.