Ogłoszenie z dnia 2022-05-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00148705/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-06
- 2022/BZP 00168135/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-19
- 2022/BZP 00177260/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-25
- 2022/BZP 00300172/01 - Wynik z dnia 2022-08-10
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Modernizacja obiektów oświatowych na terenie Gminy Lipinki wraz z
infrastrukturą towarzyszącą
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lipinki
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440815
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Lipinki 53
1.4.2.) Miejscowość: Lipinki
1.4.3.) Kod pocztowy: 38-305
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.4.7.) Numer telefonu: 134477021
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminalipinki.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminalipinki.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00165067
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-05-18
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00148705/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
1. Wymiana stolarki okiennej - demontaż i montaż stolarki okiennej -39 sztuk o współczynniku 0,9 w/m2K, wraz z wymianą parapetów i obróbką.
2. Wymiana pokrycia dachu - demontaż pokrycia dachowego 756 m2 oraz pokrycie dachu nową blachą trapezowa 960 m2, wymiana rynien i rur spustowych( ocynkowane lub PVC) okucia i obróbka kominów
3. Malowanie elewacji szkoły i ściany szczytowej sali gimnastycznej
4. Przebudowa sanitariatu dla niepełnosprawnych
5. Uzupełnienie ogrodzenia przy placu zabaw-zlokalizowanym w obrębie szkoły
6. Wyposażenie kuchni wg wykazu urządzeń z montażem z dostosowaniem kuchni do potrzeb technologicznych (malowaniem sufitów i pracami adaptacyjnymi) wraz z klimatyzacją
7. Malowanie komunikacji
8. Malowanie posadzki w sali gimnastycznej Oznakowanie poziome - malowanie linii nawierzchni sportowych na boiska z przygotowaniem powierzchni i zabezpieczeniem nawierzchni
9. Modernizacja kotłowni gazowej
10.Modernizacja placu zabaw przy szkole - wykonanie nawierzchni wylewanej typu SBR, demontaż istniejącej nawierzchni i utylizacja odpadu, prace porządkowe
11. Instalacja i montaż fotowoltaiki o mocy 10kwp - do zakresu należy wykonanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania wszystkich wymaganych przepisami prawa uzgodnień, opinii, zgłoszeń, pozwoleń, itp. oraz wykonanie całości robót budowlanych w oparciu o uprzednio opracowaną dokumentację zaakceptowaną przez Zamawiającego , przewiduje się montaż kompletnej instalacji fotowoltaicznej naziemnej o mocy minimalnej 9,9kWp, służącej do wytwarzania energii elektrycznej na potrzeby własne budynków, a tym samym częściowe zastąpienie energii pozyskiwanej obecnie ze źródeł konwencjonalnych energią słoneczną. Wykonawca robót projektując i wykonując montaż instalacji fotowoltaicznej ma obowiązek zapewnić optymalne współdziałanie istniejącej instalacji elektrycznej z nową instalacją fotowoltaiczną. Rozwiązanie to powinno być zawarte w projekcie. Wykonawca robót dostosuje istniejące rozdzielnie elektryczne do współpracy z instalacją fotowoltaiczną. Panele fotowoltaiczne powinny zostać zamocowane na gruncie działki 2026/42 wg. załączonej mapki lokalizacyjnej. Konstrukcja montażowa musi być systemowa oraz dopuszczona przez producenta zastosowanych paneli fotowoltaicznych.
Po zmianie:
1. Wymiana stolarki okiennej - demontaż i montaż stolarki okiennej - 81 sztuk o współczynniku 0,9 w/m2K, wraz z wymianą parapetów i obróbką.”
2.Wymiana pokrycia dachu - demontaż pokrycia dachowego 756 m2 oraz pokrycie dachu nową blachą trapezowa 960 m2, wymiana rynien i rur spustowych okucia i obróbka kominów. Kolor blachy w kolorze brązu RAL 8028 - dopuszcza się RAL w innych odcieniach brązu po wcześniejszym okazaniu próbki i zaakceptowaniu przez zamawiającego.
3. Malowanie elewacji szkoły i ściany szczytowej sali gimnastycznej
4. Przebudowa sanitariatu dla niepełnosprawnych
5. Uzupełnienie ogrodzenia przy placu zabaw-zlokalizowanym w obrębie szkoły
6. Wyposażenie kuchni wg wykazu urządzeń z montażem z dostosowaniem kuchni do potrzeb technologicznych (malowaniem sufitów i pracami adaptacyjnymi) wraz z klimatyzacją
7. Malowanie komunikacji
8. Malowanie posadzki w sali gimnastycznej Oznakowanie poziome - malowanie linii nawierzchni sportowych na boiska z przygotowaniem powierzchni i zabezpieczeniem nawierzchni
9. Modernizacja kotłowni gazowej
10.Modernizacja placu zabaw przy szkole - wykonanie nawierzchni wylewanej typu SBR, demontaż istniejącej nawierzchni i utylizacja odpadu, prace porządkowe
11. Instalacja i montaż fotowoltaiki o mocy 10kwp - do zakresu należy wykonanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania wszystkich wymaganych przepisami prawa uzgodnień, opinii, zgłoszeń, pozwoleń, itp. oraz wykonanie całości robót budowlanych w oparciu o uprzednio opracowaną dokumentację zaakceptowaną przez Zamawiającego , przewiduje się montaż kompletnej instalacji fotowoltaicznej naziemnej o mocy minimalnej 9,9kWp, służącej do wytwarzania energii elektrycznej na potrzeby własne budynków, a tym samym częściowe zastąpienie energii pozyskiwanej obecnie ze źródeł konwencjonalnych energią słoneczną. Wykonawca robót projektując i wykonując montaż instalacji fotowoltaicznej ma obowiązek zapewnić optymalne współdziałanie istniejącej instalacji elektrycznej z nową instalacją fotowoltaiczną. Rozwiązanie to powinno być zawarte w projekcie. Wykonawca robót dostosuje istniejące rozdzielnie elektryczne do współpracy z instalacją fotowoltaiczną. Panele fotowoltaiczne powinny zostać zamocowane na gruncie działki 2026/42 wg. załączonej mapki lokalizacyjnej. Konstrukcja montażowa musi być systemowa oraz dopuszczona przez producenta zastosowanych paneli fotowoltaicznych.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
1. Dokumenty, które należy dołączyć do oferty:
1.1 W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub w sytuacji reprezentowania wykonawcy przez pełnomocnika do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo. Wraz z pełnomocnictwem winien być złożony dokument potwierdzający możliwość udzielania pełnomocnictwa.
1.2 Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Pełnomocnictwo sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzony własnoręcznym podpisem przekazuje się jako cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, przy czym poświadczenia dokonuje mocodawca lub notariusz, zgodnie z art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie (t. j. Dz. U. 2020 r., poz. 1192 z późn. zm.).
1.3 zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (załącznik nr 9)
2. Przed podpisaniem umowy wykonawca powinien złożyć:
2.1 kopię umowy(-ów) określającej podstawy i zasady wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego – w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie (tj. konsorcjum);
2.2 wykaz podwykonawców z zakresem powierzanych im zadań, o ile przewiduje się ich udział w realizacji zamówienia,
2.3 kopię dokumentu potwierdzającego nadanie uprawnień budowlanych osobie skierowanej przez wykonawcę do pełnienia funkcji kierownika budowy/kierownika robót oraz aktualne zaświadczenie o przynależności tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego (części I-IV)
2.4 kopię dokumentu potwierdzającego nadanie uprawnień budowlanych osobie skierowanej przez wykonawcę do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego oraz aktualne zaświadczenie o przynależności tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego (część V).
3. Kosztorys ofertowy
Po zmianie:
1. Dokumenty, które należy dołączyć do oferty:
1.1 W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub w sytuacji reprezentowania wykonawcy przez pełnomocnika do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo. Wraz z pełnomocnictwem winien być złożony dokument potwierdzający możliwość udzielania pełnomocnictwa.
1.2 Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Pełnomocnictwo sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzony własnoręcznym podpisem przekazuje się jako cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, przy czym poświadczenia dokonuje mocodawca lub notariusz, zgodnie z art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie (t. j. Dz. U. 2020 r., poz. 1192 z późn. zm.).
1.3 zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (załącznik nr 9)
1.4 kosztorys ofertowy
2. Przed podpisaniem umowy wykonawca powinien złożyć:
2.1 kopię umowy(-ów) określającej podstawy i zasady wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego – w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie (tj. konsorcjum);
2.2 wykaz podwykonawców z zakresem powierzanych im zadań, o ile przewiduje się ich udział w realizacji zamówienia,
2.3 kopię dokumentu potwierdzającego nadanie uprawnień budowlanych osobie skierowanej przez wykonawcę do pełnienia funkcji kierownika budowy/kierownika robót oraz aktualne zaświadczenie o przynależności tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego (części I-IV)
2.4 kopię dokumentu potwierdzającego nadanie uprawnień budowlanych osobie skierowanej przez wykonawcę do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego oraz aktualne zaświadczenie o przynależności tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego (część V).
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości
Część I – 17 000,00 zł (słownie: siedemnaście tysięcy 00/100)
Część II – 16 800,00 zł(słownie: szesnaście tysięcy osiemset złotych 00/100)
Część III – 21 000,00 zł (słownie: dwadzieścia jeden tysięcy 00/100)
Część IV – 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy 00/100)
Część V – 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta trzy złote 45/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3. Wadium może zostać wniesione według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 299).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: 52 8628 0000 2001 0009 3868 0001 jako tytuł przelewu wskazując: „wadium zabezpieczające ofertę część I/II/III/IV/V, sprawa nr RBI.271.9.2022”.
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 3.2 do 3.4, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji (poręczenia), gwarancja (poręczenie) powinna zostać sporządzona zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem i winna zawierać co najmniej następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (poręczenia) (Zamawiającego), gwaranta (poręczyciela) (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją (poręczeniem),
3) kwotę gwarancji (poręczenia),
4) termin ważności gwarancji (poręczenia),
5) nieodwoływalne i bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez Za-mawiającego, zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do zapłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. Ponadto powinien być wskazany termin obowiązywania gwarancji (poręczenia), który nie może być krótszy niż termin związania ofertą.
7. Poręczenie, o którym mowa powyżej powinno być solidarne. Zamawiający nie dopuszcza poręczenia subsydiarnego.
Po zmianie:
1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości
Część I – 17 000,00 zł (słownie: siedemnaście tysięcy 00/100)
Część II – 16 800,00 zł(słownie: szesnaście tysięcy osiemset złotych 00/100)
Część III – 21 000,00 zł (słownie: dwadzieścia jeden tysięcy 00/100)
Część IV – 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy 00/100)
„Część V – 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100).”
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3. Wadium może zostać wniesione według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 299).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: 52 8628 0000 2001 0009 3868 0001 jako tytuł przelewu wskazując: „wadium zabezpieczające ofertę część I/II/III/IV/V, sprawa nr RBI.271.9.2022”.
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 3.2 do 3.4, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji (poręczenia), gwarancja (poręczenie) powinna zostać sporządzona zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem i winna zawierać co najmniej następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (poręczenia) (Zamawiającego), gwaranta (poręczyciela) (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją (poręczeniem),
3) kwotę gwarancji (poręczenia),
4) termin ważności gwarancji (poręczenia),
5) nieodwoływalne i bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez Za-mawiającego, zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do zapłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. Ponadto powinien być wskazany termin obowiązywania gwarancji (poręczenia), który nie może być krótszy niż termin związania ofertą.
7. Poręczenie, o którym mowa powyżej powinno być solidarne. Zamawiający nie dopuszcza poręczenia subsydiarnego.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-05-20 10:00
Po zmianie:
2022-05-25 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-05-20 10:30
Po zmianie:
2022-05-25 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-06-18
Po zmianie:
2022-06-23
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Internatu Szkolnego."
- Budowa rowerowego placu zabaw - pumptrack w Nowogrodzie Bobrzańskim
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Nowym Borku
- "Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Świlcza"
- Wykonanie dokumentacji projektowych na rozbudowę dróg gminnych oraz odcinka drogi powiatowej nr 2107L w Klinach, gmina Głusk
- Budowa budynku magazynowo - gospodarczego w Łambinowicach przy ul. Muzealnej 4 wraz z montażem odnawialnych źródeł energii oraz z poprawą otoczenia
więcej: Energia słoneczna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.