eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzierżoniów › Dostawa tokarki i wyposażenia warsztatowego w ramach projektu "Poprawa warunków kształcenia w szkołach na terenie powiatu dzierżoniowskiego"



Ogłoszenie z dnia 2022-05-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa tokarki i wyposażenia warsztatowego w ramach projektu „Poprawa warunków kształcenia w szkołach na terenie powiatu dzierżoniowskiego”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Dzierżoniowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717817

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 27

1.5.2.) Miejscowość: Dzierżoniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@pow.dzierzoniow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pow.dzierzoniow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/46b9f9c9-c90a-4f5e-b118-e71c4c0cf2b7

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa tokarki i wyposażenia warsztatowego w ramach projektu „Poprawa warunków kształcenia w szkołach na terenie powiatu dzierżoniowskiego”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08e497dd-9f88-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00164631

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011501/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa tokarki i wyposażenia warsztatowego w ramach projektu „Poprawa warunków kształcenia w szkołach na terenie Powiatu Dzierżoniowskiego”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Poprawa warunków kształcenia w szkołach na terenie powiatu dzierżoniowskiego”. Projekt jest dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00080222/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.272.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 269707,45 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tokarki CNC wraz z dedykowanym oprogramowaniem.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SWZ. Załącznik nr 1 (formularz rzeczowo-cenowy), zawierający wyszczególnienie przedmiotu zamówienia, należy złożyć wraz z ofertą (w zależności od części zamówienia, której oferta dotyczy) - po uzupełnieniu przez Wykonawcę cen i informacji o oferowanym przedmiocie zamówienia (dokumenty te stanowią tzw. przedmiotowe środki dowodowe w rozumieniu art. 7 pkt 20 ustawy Pzp i są składane wraz z ofertą na podstawie art. 107 ust. 1 ustawy Pzp). Wykonawca obowiązany jest doprecyzować opis przedmiotu zamówienia określony przez Zamawiającego zgodnie ze sposobem opisanym przez Zamawiającego w rozdziale 15 ust. 2 pkt 4 SWZ.
3. W pozycjach zawartych w załączniku nr 1 do SWZ, w którym Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez przykładowe wskazanie nazw własnych, dopuszcza się zaoferowanie sprzętu równoważnego (jeżeli nie zastrzeżono inaczej), a podane przez Zamawiającego wymagania funkcjonalne oraz parametry techniczne określające przedmiot zamówienia są warunkami minimalnymi, których spełnienia Zamawiający będzie oczekiwał (chyba, że w załączniku wskazano inaczej, np. poprzez określenie wymogu maksymalnego). W przypadku złożenia oferty równoważnej Wykonawca musi określić specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 1 do oferty, z wyszczególnieniem elementów (właściwości) innych, równoważnych niż wymagane przez Zamawiającego (np. przez pogrubienie lub podkreślenie proponowanego sprzętu równoważnego). W przypadku złożenia oferty równoważnej, należy wyraźnie wskazać różnice, które powinny być jednoznacznie opisane w załączniku nr 1 dołączonym do oferty odpowiednio dla danej części zamówienia. Za równoważny przedmiot zamówienia Zamawiający uzna sprzęt, który będzie odpowiadać parametrom technicznym lub wymaganiom funkcjonalnym określonym w załączniku nr 1 do SWZ. Nazwy własne towarów albo oznaczenia producenta wskazane w SWZ zostały użyte jedynie przykładowo, a Wykonawcy mogą dostarczyć w każdym takim przypadku przedmiot zamówienia równoważny (tj. o nie gorszych parametrach technicznych/funkcjonalnych aniżeli posiadane przez przedmiot zamówienia wskazany przykładowo w ww. załącznikach). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
4. Przedmioty zaoferowane w obrębie danej pozycji muszą być jednakowe, chyba, że w opisie przedmiotu zamówienia wskazano inaczej.
5. Przedmiot zamówienia, wymieniony w załączniku nr 1, zostanie dostarczony przez Wykonawcę do budynku Zespołu Szkół i Placówek Kształcenia Zawodowego w Bielawie, ul. S. Żeromskiego 41.
6. Zamówienie obejmuje dostawę ww. przedmiotu zamówienia wraz z jego rozładunkiem i wniesieniem lub instalacją/montażem do pomieszczeń zlokalizowanych w budynku, o którym mowa w ust. 5. Pomieszczenia zostaną wskazane przez Zamawiającego lub przez dyrektora szkoły najpóźniej w dniu realizacji dostawy, z tym, że tokarka CNC, wskazana w załączniku nr 1, będzie umiejscowiona na parterze budynku Zespołu Szkół i Placówek Kształcenia Zawodowego w Bielawie (zob. pliki dot. lokalizacji, w tym zdjęcia budynku i wymiary okien - załącznik nr 5 do SWZ). W trakcie realizacji dostawy będą prowadzone roboty budowlane w ww. szkole. W ramach tych robót zostanie wykonany otwór w elewacji w celu realizacji dostawy tokarki (otwór powstanie w wyniku rozbiórki wspornika pomiędzy 2 sąsiadującymi oknami; szacowana szerokość otworu ok. 2,2m szerokości, wysokość ok. 2,5 m). Nie ma możliwości transportu tokarki przez drzwi - rozładunek, wniesienie i montaż tokarki musi odbyć się poprzez ww. otwór w elewacji, który zostanie przygotowany przez Wykonawcę robót budowlanych (w tym celu konieczne będzie współdziałanie Wykonawców i uzgodnienie terminu rozładunku i wniesienia). Zamawiający informuje, że samochodem dostawczym można będzie podjechać bezpośrednio pod ścianę budynku ok. 1,5m - dojazd do ściany w pozycji równoległej, z uwagi na mały plac manewrowy dla samochodu dostawczego. W docelowym pomieszczeniu będzie dostępna instalacja elektryczna 3-fazowa; zabezpieczenie prądowe budynku: 100A. Uwaga - nie zostały przewidziane roboty budowlane polegające na rozbiórce ściany od dolnej krawędzi otworu okiennego do wysokości posadzki. Zamawiający jednocześnie informuje, że właz do piwnicy, zlokalizowany pod ww. oknami, zostanie zabezpieczony deskami, a stojak na rowery i żuraw nad włazem zostaną zdemontowane.
7. Przedmiot zamówienia musi być odpowiednio dostarczony wraz z instrukcjami obsługi, certyfikatami, atestami, sterownikami oraz towarzyszącym oprogramowaniem niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania (uzyskania pełnej funkcjonalności wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia). Oprogramowanie powinno być dostarczone z licencją na czas nieokreślony, chyba, że w opisie przedmiotu zamówienia dopuszczono inaczej.
8. Dostarczony przez Wykonawcę, w zakresie części nr 1, przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2020, poz. 1604) – m.in. w § 23 i § 25 ww. rozporządzenia.
9. Sprzęt przeznaczony do zasilania z sieci energetycznej powinien być wyposażony w odpowiednią liczbę kabli zasilających pozwalających na podłączenie go do standardowych gniazdek zasilających (chyba, że opis lub charakterystyka przedmiotu zamówienia przewidują inne rozwiązania).
10. Instalacja przedmiotu zamówienia (zamawianego wyposażenia, urządzeń itp.) i jego pełne uruchomienie, zostanie przeprowadzone przez Wykonawcę z udziałem przedstawiciela Zamawiającego i pracownika wyznaczonego przez dyrektora szkoły, chyba, że Zamawiający postanowi inaczej (np. w odniesieniu do części zamówienia). Wykonawca odpowiada za przeprowadzenie testów w zakresie koniecznym do prawidłowego użytkowania sprzętu (urządzeń) z wykorzystaniem wszystkich jego funkcjonalności.
11. Wykonawca przeprowadzi w miejscu dostawy instruktaż (szkolenie) z obsługi przedmiotu zamówienia, chyba, że Zamawiający uzna, że instruktaż taki nie jest konieczny. Szczegółowe wymagania dotyczące przeszkolenia zostały określone w ramach opisów poszczególnych produktów w załączniku nr 1.
12. Wykonawca udzieli gwarancji nie krótszej niż 24 miesiące (w przypadku realizacji części nr 1) od daty odbioru przedmiotu zamówienia potwierdzonej protokołem odbioru, który wystawiony zostanie przez Zamawiającego i przesłany do wiadomości Wykonawcy. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
13. Szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte we wzorze umowy.
14. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy lub instalacji oprogramowań. Nie dopuszcza się dostarczenia urządzeń i produktów prototypowych lub powystawowych.
15. Dostarczony przedmiot zamówienia musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych.
16. Wykonawca jest obowiązany do ścisłej współpracy z Zamawiającym w ramach realizacji zamówienia, w tym do natychmiastowego informowania Zamawiającego o zaistniałych problemach i trudnościach oraz obiektywnych ograniczeniach, występujących przy realizacji umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42621000-5 - Tokarki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42621100-6 - Tokarki sterowane komputerowo

42670000-3 - Części i akcesoria do obrabiarek

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48321000-4 - Pakiety oprogramowania do projektowania wspomaganego komputerowo (CAD)

48323000-8 - Pakiety oprogramowania do produkcji wspomaganej komputerowo (CAM)

4.5.5.) Wartość części: 257212,24 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia warsztatowego dla Powiatu Dzierżoniowskiego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dla każdej części, zawarto odpowiednio w załączniku nr 2 do SWZ. Załącznik nr 2 (formularz rzeczowo-cenowy), zawierający wyszczególnienie przedmiotu zamówienia, należy złożyć wraz z ofertą (w zależności od części zamówienia, której oferta dotyczy) - po uzupełnieniu przez Wykonawcę cen i informacji o oferowanym przedmiocie zamówienia (dokumenty te stanowią tzw. przedmiotowe środki dowodowe w rozumieniu art. 7 pkt 20 ustawy Pzp i są składane wraz z ofertą na podstawie art. 107 ust. 1 ustawy Pzp). Wykonawca obowiązany jest doprecyzować opis przedmiotu zamówienia określony przez Zamawiającego zgodnie ze sposobem opisanym przez Zamawiającego w rozdziale 15 ust. 2 pkt 4 SWZ.
3. W pozycjach zawartych w załączniku nr 2 do SWZ, w których Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez przykładowe wskazanie nazw własnych, dopuszcza się zaoferowanie sprzętu równoważnego (jeżeli nie zastrzeżono inaczej), a podane przez Zamawiającego wymagania funkcjonalne oraz parametry techniczne określające przedmiot zamówienia są warunkami minimalnymi, których spełnienia Zamawiający będzie oczekiwał (chyba, że w załączniku wskazano inaczej, np. poprzez określenie wymogu maksymalnego). W przypadku złożenia oferty równoważnej Wykonawca musi określić specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 2 do oferty, z wyszczególnieniem elementów (właściwości) innych, równoważnych niż wymagane przez Zamawiającego (np. przez pogrubienie lub podkreślenie proponowanego sprzętu równoważnego). W przypadku złożenia oferty równoważnej, należy wyraźnie wskazać różnice, które powinny być jednoznacznie opisane w załączniku nr 2 dołączonym do oferty odpowiednio dla danej części zamówienia. Za równoważny przedmiot zamówienia Zamawiający uzna sprzęt, który będzie odpowiadać parametrom technicznym lub wymaganiom funkcjonalnym określonym w załączniku nr 2 do SWZ. Nazwy własne towarów albo oznaczenia producenta wskazane w SWZ zostały użyte jedynie przykładowo, a Wykonawcy mogą dostarczyć w każdym takim przypadku przedmiot zamówienia równoważny (tj. o nie gorszych parametrach technicznych/funkcjonalnych aniżeli posiadane przez przedmiot zamówienia wskazany przykładowo w ww. załącznikach). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
4. Przedmioty zaoferowane w obrębie danej pozycji muszą być jednakowe, chyba, że w opisie przedmiotu zamówienia wskazano inaczej.
5. Przedmiot zamówienia, wymieniony w załączniku nr 2, zostanie dostarczony przez Wykonawcę do budynku Zespołu Szkół i Placówek Kształcenia Zawodowego w Bielawie, ul. S. Żeromskiego 41.
6. Zamówienie obejmuje dostawę ww. przedmiotu zamówienia wraz z jego rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń zlokalizowanych w budynku, o którym mowa w ust. 5. Pomieszczenia zostaną wskazane przez Zamawiającego lub przez dyrektora szkoły najpóźniej w dniu realizacji dostawy.
7. Przedmiot zamówienia musi być odpowiednio dostarczony wraz z instrukcjami obsługi, certyfikatami, atestami, sterownikami oraz towarzyszącym oprogramowaniem niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania (uzyskania pełnej funkcjonalności wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia). Oprogramowanie powinno być dostarczone z licencją na czas nieokreślony, chyba, że w opisie przedmiotu zamówienia dopuszczono inaczej.
8. Dostarczony przez Wykonawcę, w zakresie części nr 2, przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2020, poz. 1604) – m.in. w § 23 i § 25 ww. rozporządzenia.
9. Sprzęt przeznaczony do zasilania z sieci energetycznej powinien być wyposażony w odpowiednią liczbę kabli zasilających pozwalających na podłączenie go do standardowych gniazdek zasilających (chyba, że opis lub charakterystyka przedmiotu zamówienia przewidują inne rozwiązania).
10. Instalacja przedmiotu zamówienia (zamawianego wyposażenia, urządzeń itp.) i jego pełne uruchomienie, zostanie przeprowadzone przez Wykonawcę z udziałem przedstawiciela Zamawiającego i pracownika wyznaczonego przez dyrektora szkoły, chyba, że Zamawiający postanowi inaczej (np. w odniesieniu do części zamówienia). Wykonawca odpowiada za przeprowadzenie testów w zakresie koniecznym do prawidłowego użytkowania sprzętu (urządzeń) z wykorzystaniem wszystkich jego funkcjonalności.
11. Wykonawca przeprowadzi w miejscu dostawy instruktaż (szkolenie) z obsługi przedmiotu zamówienia, chyba, że Zamawiający uzna, że instruktaż taki nie jest konieczny.
12. Wykonawca udzieli gwarancji nie krótszej niż 12 miesięcy (w przypadku realizacji części nr 2) od daty odbioru przedmiotu zamówienia potwierdzonej protokołem odbioru, który wystawiony zostanie przez Zamawiającego i przesłany do wiadomości Wykonawcy. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
13. Szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte we wzorze umowy.
14. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy lub instalacji oprogramowań. Nie dopuszcza się dostarczenia urządzeń i produktów prototypowych lub powystawowych.
15. Dostarczony przedmiot zamówienia musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych.
16. Wykonawca jest obowiązany do ścisłej współpracy z Zamawiającym w ramach realizacji zamówienia, w tym do natychmiastowego informowania Zamawiającego o zaistniałych problemach i trudnościach oraz obiektywnych ograniczeniach, występujących przy realizacji umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38552000-9 - Mierniki elektroniczne

4.5.5.) Wartość części: 12495,21 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 366663,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 417585,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 366663,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZERO Technologia Produkcji Andrzej Leks

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5222455821

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 366663,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-23

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23597,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24798,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23597,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magopoll Robert Gogacz, Pionki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9372385627

7.3.4) Miejscowość: Pionki

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23597,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.