eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Świadczenie usług publikacji



Ogłoszenie z dnia 2022-05-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług publikacji

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Pomorskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674836

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Okopowa 21/27

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-810

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 58 326 87 58

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pomorskie.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.pomorskie.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pomorskie

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług publikacji

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0144ff90-a42f-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00164455

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00094026/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DAZ-Z.272.26.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 107348,13 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług publikacji na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na osiem części:
Część nr 1-8 polega na publikacji materiałów informacyjno-promocyjnych w lokalnych gazetach płatnych lub bezpłatnych wydawanych w wybranych powiatach województwa pomorskiego, tj.:
Część 1. dotyczy powiatu kościerskiego
Część 2. dotyczy powiatu słupskiego
Część 3. dotyczy powiatu malborskiego
Część 4. dotyczy powiatu kwidzyńskiego
Część 5. dotyczy powiatu bytowskiego
Część 6. dotyczy powiatu człuchowskiego
Część 7. dot. powiatu nowodworskiego
Część 8. dot. powiatu sztumskiego

3. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część/części zamówienia.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w tym opis części zamówienia) został określony
w załączniku nr 1 do SWZ oraz we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79970000-4 - Usługi publikacji

4.5.5.) Wartość części: 16740,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług publikacji na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na osiem części:
Część nr 1-8 polega na publikacji materiałów informacyjno-promocyjnych w lokalnych gazetach płatnych lub bezpłatnych wydawanych w wybranych powiatach województwa pomorskiego, tj.:
Część 1. dotyczy powiatu kościerskiego
Część 2. dotyczy powiatu słupskiego
Część 3. dotyczy powiatu malborskiego
Część 4. dotyczy powiatu kwidzyńskiego
Część 5. dotyczy powiatu bytowskiego
Część 6. dotyczy powiatu człuchowskiego
Część 7. dot. powiatu nowodworskiego
Część 8. dot. powiatu sztumskiego

3. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część/części zamówienia.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w tym opis części zamówienia) został określony
w załączniku nr 1 do SWZ oraz we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79970000-4 - Usługi publikacji

4.5.5.) Wartość części: 9000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług publikacji na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na osiem części:
Część nr 1-8 polega na publikacji materiałów informacyjno-promocyjnych w lokalnych gazetach płatnych lub bezpłatnych wydawanych w wybranych powiatach województwa pomorskiego, tj.:
Część 1. dotyczy powiatu kościerskiego
Część 2. dotyczy powiatu słupskiego
Część 3. dotyczy powiatu malborskiego
Część 4. dotyczy powiatu kwidzyńskiego
Część 5. dotyczy powiatu bytowskiego
Część 6. dotyczy powiatu człuchowskiego
Część 7. dot. powiatu nowodworskiego
Część 8. dot. powiatu sztumskiego

3. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część/części zamówienia.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w tym opis części zamówienia) został określony
w załączniku nr 1 do SWZ oraz we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79970000-4 - Usługi publikacji

4.5.5.) Wartość części: 15651,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług publikacji na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na osiem części:
Część nr 1-8 polega na publikacji materiałów informacyjno-promocyjnych w lokalnych gazetach płatnych lub bezpłatnych wydawanych w wybranych powiatach województwa pomorskiego, tj.:
Część 1. dotyczy powiatu kościerskiego
Część 2. dotyczy powiatu słupskiego
Część 3. dotyczy powiatu malborskiego
Część 4. dotyczy powiatu kwidzyńskiego
Część 5. dotyczy powiatu bytowskiego
Część 6. dotyczy powiatu człuchowskiego
Część 7. dot. powiatu nowodworskiego
Część 8. dot. powiatu sztumskiego

3. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część/części zamówienia.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w tym opis części zamówienia) został określony
w załączniku nr 1 do SWZ oraz we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79970000-4 - Usługi publikacji

4.5.5.) Wartość części: 15651,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług publikacji na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na osiem części:
Część nr 1-8 polega na publikacji materiałów informacyjno-promocyjnych w lokalnych gazetach płatnych lub bezpłatnych wydawanych w wybranych powiatach województwa pomorskiego, tj.:
Część 1. dotyczy powiatu kościerskiego
Część 2. dotyczy powiatu słupskiego
Część 3. dotyczy powiatu malborskiego
Część 4. dotyczy powiatu kwidzyńskiego
Część 5. dotyczy powiatu bytowskiego
Część 6. dotyczy powiatu człuchowskiego
Część 7. dot. powiatu nowodworskiego
Część 8. dot. powiatu sztumskiego

3. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część/części zamówienia.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w tym opis części zamówienia) został określony
w załączniku nr 1 do SWZ oraz we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79970000-4 - Usługi publikacji

4.5.5.) Wartość części: 16940,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług publikacji na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na osiem części:
Część nr 1-8 polega na publikacji materiałów informacyjno-promocyjnych w lokalnych gazetach płatnych lub bezpłatnych wydawanych w wybranych powiatach województwa pomorskiego, tj.:
Część 1. dotyczy powiatu kościerskiego
Część 2. dotyczy powiatu słupskiego
Część 3. dotyczy powiatu malborskiego
Część 4. dotyczy powiatu kwidzyńskiego
Część 5. dotyczy powiatu bytowskiego
Część 6. dotyczy powiatu człuchowskiego
Część 7. dot. powiatu nowodworskiego
Część 8. dot. powiatu sztumskiego

3. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część/części zamówienia.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w tym opis części zamówienia) został określony
w załączniku nr 1 do SWZ oraz we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79970000-4 - Usługi publikacji

4.5.5.) Wartość części: 13008,13 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług publikacji na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na osiem części:
Część nr 1-8 polega na publikacji materiałów informacyjno-promocyjnych w lokalnych gazetach płatnych lub bezpłatnych wydawanych w wybranych powiatach województwa pomorskiego, tj.:
Część 1. dotyczy powiatu kościerskiego
Część 2. dotyczy powiatu słupskiego
Część 3. dotyczy powiatu malborskiego
Część 4. dotyczy powiatu kwidzyńskiego
Część 5. dotyczy powiatu bytowskiego
Część 6. dotyczy powiatu człuchowskiego
Część 7. dot. powiatu nowodworskiego
Część 8. dot. powiatu sztumskiego

3. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część/części zamówienia.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w tym opis części zamówienia) został określony
w załączniku nr 1 do SWZ oraz we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79970000-4 - Usługi publikacji

4.5.5.) Wartość części: 10179,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług publikacji na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na osiem części:
Część nr 1-8 polega na publikacji materiałów informacyjno-promocyjnych w lokalnych gazetach płatnych lub bezpłatnych wydawanych w wybranych powiatach województwa pomorskiego, tj.:
Część 1. dotyczy powiatu kościerskiego
Część 2. dotyczy powiatu słupskiego
Część 3. dotyczy powiatu malborskiego
Część 4. dotyczy powiatu kwidzyńskiego
Część 5. dotyczy powiatu bytowskiego
Część 6. dotyczy powiatu człuchowskiego
Część 7. dot. powiatu nowodworskiego
Część 8. dot. powiatu sztumskiego

3. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część/części zamówienia.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w tym opis części zamówienia) został określony
w załączniku nr 1 do SWZ oraz we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79970000-4 - Usługi publikacji

4.5.5.) Wartość części: 10179,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20590,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20590,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20590,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wydawnictwo Pomorskie Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 193091719

7.3.4) Miejscowość: Tczew

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20590,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 245 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11070,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11070,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11070,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDIA Justyna Puzdrowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8411505444

7.3.4) Miejscowość: Cewice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11070,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 245 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20590,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20610,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20590,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wydawnictwo Pomorskie Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 193091719

7.3.4) Miejscowość: Tczew

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20590,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 245 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20590,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20610,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20590,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wydawnictwo Pomorskie Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 193091719

7.3.4) Miejscowość: Tczew

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20590,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 245 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18819,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18819,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18819,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Reklamy Gazet Lokalnych Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 341560232

7.3.4) Miejscowość: Żnin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18819,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 245 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp tj. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W przedmiotowej części nie została złożona żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12510,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12510,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12510,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelarie Doradców Prawnych i Inwestycyjnych FACT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221187094

7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12510,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 245 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12510,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12510,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12510,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelarie Doradców Prawnych i Inwestycyjnych FACT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221187094

7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12510,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 245 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zgodnie z Rozdziałem VI SWZ, Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie do 35 tygodni od
podpisania umowy.
W formularzu Ogłoszenia nie ma możliwości wyboru terminu zamówienia liczonego w tygodniach, w związku
z tym Zamawiający musi przeliczyć termin tygodniowy na dni. Zamawiający przyjął następującą metodę wyliczenia:
1 tydzień = 7 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.