eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › BUDOWA BUDYNKU WIELORODZINNEGO PRZY UL. KOLEJOWEJ W EŁKU - BUDYNEK A



Ogłoszenie z dnia 2022-05-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA BUDYNKU WIELORODZINNEGO PRZY UL. KOLEJOWEJ W EŁKU – BUDYNEK A

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Ełk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671076

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marsz. Józefa Piłsudskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Ełk

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 087 732 62 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.elk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.elk.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA BUDYNKU WIELORODZINNEGO PRZY UL. KOLEJOWEJ W EŁKU – BUDYNEK A

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca33ee31-99f9-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00164320

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00002775/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa budynku wielorodzinnego przy ul. Kolejowej - budynek A

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00072088/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: O-ZP.271.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5547039,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kolejnego (drugiego) etapu realizacji Budowy budynku wielorodzinnego przy ul. Kolejowej 25B w Ełku – Budynek A. Zadanie inwestycyjne otrzymało dofinansowanie z Funduszu Dopłat Banku Gospodarstwa Krajowego.
Pierwszy etap realizacji obejmował wykonanie budynku B wraz z przyłączami i zagospodarowaniem terenu oraz drogami dojazdowymi i parkingami.
Teren inwestycji nie znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej.

1.1. Zakres zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje realizację 2 etapu inwestycji, w tym:
a) Wykonanie robót ziemnych wraz z niwelacją terenu,
b) Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego (budynek A) o powierzchni zabudowy 565,68m2 i kubaturze 9333m3 (36 mieszkań) wraz z instalacjami wewnętrznymi:
- instalacje sanitarne (instalacje wody zimnej i ciepłej, instalacja kanalizacji sanitarnej, instalacja centralnego ogrzewania z piecami gazowymi wewnątrz lokalowymi oraz kominami koncentrycznymi zbiorczymi, instalacja gazowa, instalacja wentylacji hybrydowej),
- instalacje elektryczne (odgromowa, dzwonkowa, gniazdkowa, oświetleniowa, domofonowa, internetowa, rtv),
c) Wykonanie elementów wyposażenia stałego budynku A, między innymi: schodołaz, skrzynki na listy, oznakowanie mieszkań, piece gazowe, umywalki z bateriami, zlewozmywaki z bateriami i szafkami, wanny z bateriami, miski ustępowe, wpusty podłogowe, baterie prysznicowe, kotary prysznicowe PCV, uchwyty dla osób niepełnosprawnych, oznakowanie mieszkań,
d) Opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla budynku,
e) Oznakowanie i wyposażenie pomieszczeń (tablice, gaśnice), do wymogów przeciwpożarowych wg opracowanej instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla budynku,
f) Wykonanie placu zabaw, w tym: ogrodzenie z elementami wejściowymi, dostawa i montaż urządzeń zabawowych i elementów małej architektury według załącznika „Elementy placu zabaw”,
g) Wykonanie certyfikacji placu zabaw przez jednostki zewnętrzne na zgodność z normą PN-EN 1176,
h) Wykonanie 7 miejsc postojowych o powierzchni 100m2 dla samochodów zlokalizowanych przy budynku z płyt ażurowych gr. 12cm na podbudowie, w otoczeniu z krawężników betonowych 20x30cm, wypełnienie płyt ażurowych z kruszywa frakcji 2-8mm,
i) Wykonanie nowych dojść pieszych z kostki betonowej gr. 6cm na podsypce cementowo-piaskowej i podbudowie z kruszywa naturalnego w otoczeniu z obrzeży betonowych 8x30cm,
j) Wykonanie elementów małej architektury, w tym: kontener na odpady z tworzywa PCV o pojemności min. 1100L -6szt; kosz betonowy z wkładem stalowym - 3szt; ławki parkowe - 4szt;
k) Zagospodarowanie terenu zielenią niską i wysoką, w tym: karczowanie drzewa, założenie trawników dywanowych na humusie o grubości warstwy min. 5cm, wykonanie nasadzeń: Irga Cotoneaster Lucius wysokość 40-50cm, pojemnik C2 – 90szt, Kasztanowiec czerwony "Briotti" wys. 250-350 cm, obwód pnia 10-15cm – 2szt, Klon czerwony "Red Sunset Franksred" wys. 200-250 cm, obwód pnia 10-15cm – 3szt, Lipa szerokolistna wys. 200-250 cm, obwód pnia 10-15cm – 4szt,
l) Wykonanie przyłączy do budynku:
- przyłącza wodociągowego DN63PE – od wcinki w wykonane już w I etapie przyłącze do bud. B, do wejścia do budynku A z opomiarowaniem (wodomierz po stronie dostawcy wody tj. PWiK Ełk),
- przyłącza kanalizacji sanitarnej – od wykonanych już w I etapie studni S1 i S2 do wejścia do budynku A (2 sztuki),
- przyłącza kanalizacji deszczowej D5-D8 wraz z układem rozsączającym ZSR1 i przykanalikami,
- przyłącza teletechnicznego,
- przyłącza energetycznego NN,
m) Uprzątnięcie terenu po wykonaniu prac budowlanych,
n) Ewentualne odtworzenie zniszczonych lub zdewastowanych nawierzchni utwardzonych i terenów zielonych po prowadzonych pracach budowlanych do stanu pierwotnego,
o) Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, w tym między innymi:
- instrukcja bezpieczeństwa pożarowego dla budynku,
- dokumentacja geodezyjna powykonawcza,
- oświadczenia kierowników robót i kierownika budowy,
- inspekcja TV wykonanych sieci i przyłączy sanitarnych,
- protokoły z badań i pomiarów przeprowadzonych w trakcie prowadzonych prac,
- atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów,
- certyfikat dla placu zabaw,
- inne dokumenty niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie.

1.2. W ramach zaoferowanej ceny wykonawca zobowiązany będzie:
a) zaopatrzyć się w media bytowe (tj. energia elektryczna, woda, ogrzewanie) na czas realizacji robót budowlanych,
b) przekazać materiały z rozbiórki nadające się do ponownego zastosowania (nawierzchnie utwardzone; elementy małej architektury) dla Zamawiającego we wskazane miejsce w odległości do 10km od placu budowy,
c) pozyskać aktualną mapę geodezyjną przedstawiającą rzeczywisty stan uzbrojenia terenu ze względu na możliwe wbudowane urządzenia podziemne nieuwidocznione na załączonych mapach,
d) zachować oraz chronić przed uszkodzeniem znajdujące się w bezpośredniej bliskości punkty geodezyjne, w przypadku uszkodzenia lub kolizji odtworzyć zgodnie z właściwymi przepisami,
e) zapewnić obsługę serwisową zainstalowanych urządzeń w zakresie niezbędnym do utrzymania ich właściwej pracy w okresie udzielonej gwarancji.
f) uczestniczyć w przeglądach gwarancyjnych obiektu zwoływanych na wezwanie zamawiającego w okresie udzielonej gwarancji - należy przyjąć 2 przeglądy rocznie.

1.3. Uwaga:
a) Parter budynku należy wykonać według załączonych rysunków zamiennych oraz załącznikiem „Rozwiązania techniczne dla parteru”.
b) Zamówienie nie obejmuje 1 etapu realizacji zgodnie z zamieszczoną dokumentacją oraz wykonania pozostałych parkingów i fragmentu drogi dojazdowej.
c) Na przejeździe kolejowym Ełk Szyba Wschód w ulicy Kolejowej będzie realizowany tunel przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., co może powodować utrudnienia podczas realizacji robót.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (z uwzględnieniem zakresu) stanowi projekt Budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego ozn. A w Ełku przy ul. Kolejowej, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, warunki wydane przez zarządców sieci.
Wykonawca powinien przeanalizować załączone dokumenty i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę, gdyż – umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji. W cenie oferty należy uwzględnić wszelkie koszty związane z realizacją zadania oraz wykonania dokumentacji powykonawczej wynikającej z zamówienia. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnie skalkulowanej ceny lub pominięcia robót niezbędnych do wykonania umowy. Załączone przedmiary są przykładowe i nie stanową podstawy do dalszych rozliczeń z Wykonawcą.

1.4. Wymagania ogólne Zamawiającego w zakresie realizacji prac oraz użytych materiałów.
a) Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z późniejszymi zmianami oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych z późniejszymi zmianami.
b) Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót lub przedmiary robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz będą nie gorsze pod względem charakteru użytkowego, parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość) oraz parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
c) Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu.
d) Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac budowlanych pod nadzorem osób uprawnionych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r „Prawo Budowlane”.

2. GWARANCJA
Minimalny wymagany okres gwarancji 36 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8150079,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11196927,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8150079,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „PRIBO-EPB” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8481000086

7.3.3) Ulica: Łukasiewicza 6

7.3.4) Miejscowość: Ełk

7.3.5) Kod pocztowy: 19-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8150079,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 546 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.